luni, 24 aprilie 2017

Actualizare 24 Aprilie 2017



Aș vrea să împărtășesc astăzi cu voi un aspect  pe care, deși majoritatea îl cunoaștem, avem uneori tendința de a-l uita. Întreaga viață se află într-o continuă interacțiune, energia nu stagnează, pentru că rolul ei este să circule. Sunt însă și situații care pot duce la crearea unor ”dopuri” de energie, dar acestea se produc atunci când manifestăm o boală pe care nu am reușit să o vedem și/sau vindecăm înainte de manifestarea ei în fizic.

Acum, schimburile de energie, interacțiunea energetică, poate fi și ea echilibrată sau dezechilibrată pentru că în lumea noastră mai există astfel de dezechilibre nerezolvate. Ce se întâmplă este că uneori dăm – sau ni se ia – mai mult decât primim sau ni se dă înapoi.

Aceste schimburi pot avea loc sub infinit de multe forme  și să fie echilibrate, dar tot la fel pot fi și dezechilibrate. Uneori, conștient, dăm mai mult decât știm că primim, dar o facem pentru că NOI așa am ales și o facem responsabil, știind că ajutorul nostru susține aducerea în echilibru a cuiva drag nouă sau pur și simplu a unei situații care ar putea deveni conflictuală pe termen lung.

Dar sunt și situații în care, conștient sau inconștient, unele persoane sau chiar situații, locuri, se pot alimenta din energia noastră, lucru care nu se petrece întotdeauna cu acordul nostru. Acest ”furt de energie” pentru că nu-l pot numi altfel, nu-l sesizăm atunci când suntem odihniți, bine dispuși, într-o stare de vibrație mai înaltă pentru că ne alimentăm la rândul nostru din alte surse.

Dar, atunci când din diverse motive nu-ți mai poți menține propria ta energie la nivele ridicate (multă muncă, lipsa contactului cu natura, ”săritul” peste practicile spirituale zilnice, etc.) vei fi pus/ă în dificultate în a face față ”scurgerilor” de energie din câmpul tău.

De ce abordez acest subiect delicat. Pentru mine este o perioadă extrem de încărcată din toate punctele de vedere, mai ales cel al muncii din sfera lumii materiale. Ținând cont de turbulențele energetice care se manifestă în lumea noastră în această perioadă, acestea două combinate au avut un efect nu tocmai de încărcare a câmpului meu de energie.

Deci, încărcarea s-a redus, dar ”pierderile” nu, lucru care m-a dus la un dezechilibru care sâmbătă am simțit că mă dă gata. Mi-am întrebat ghizii ce se întâmplă și ei mi-au arătat o țesătură de corzi energetice care erau atașate la câmpul meu de energie și prin care se scurgea energie într-o veselie. Țin să menționez că nu sunt o persoană care să se sperie de acest lucru pentru că este o ”practică” mult prea răspândită în lumea noastră și ea este cauzată de dezechilibrele care din nefericire mai există.

Acum, de multe ori dăm conștient și la alegerea noastră energie și acest lucru NU este o problemă pentru că atunci o facem conectându-ne la surse de energie care ne reumplu câmpul – lucru care de altfel ne este extrem de benefic nouă înșine – și ne putem simți chiar revigorați după o astfel de transmisie. Problema apare atunci când această pierdere de energie nu este compensată de o altă intrare.

Am simțit să tai toate aceste corzi și să decretez ca orice astfel de scurgere/schimb de energie care nu se face cu acordul meu CONȘTIENT să înceteze și să nu poată fi reluată fără acordul meu CONȘTIENT. Am interzis orice încălcare a liberului meu arbitru sau acțiuni care să-mi încalce suveranitatea și care se intenționează a fi făcute fără acordul meu CONȘTIENT.

După câteva minute mi-am revenit de parcă ”mi-ar fi luat cineva cu mâna” toată starea de lipsă de vlagă, oboseală, epuizare și sfârșeală.

Acum, nu vreau să creez frică, teamă sau nesiguranță prin această împărtășire. Ceea ce vreau este să vă atenționez că avem răspunderea să ne menținem și câmpul de energie propriu liber de ”musafiri nepoftiți” și că așa cum ne spălăm pe dinți dimineața și seara, putem să ne facem și ”toaleta” propriului nostru câmp de energie.

O metodă foarte simplă este să vă imaginați dimineața și seara când sunteți la baie cum un duș de lumină violet, sau albastră, sau ce culoare simțiți voi, vă spală și curăță câmpul de energie transmutând tot ceea ce nu este benefic pentru voi și nu vă aparține în lumină. Puteți să o faceți singuri, pentru că puteți să o faceți, sau puteți cere ajutor atunci când simțiți să o faceți.

Apoi puteți să vă creați o bulă de energie în jurul vostru din energii de diferite culori și vibrații așa cum vă alegeți hainele cu care să vă îmbrăcați înainte de a pleca la muncă sau oriunde altundeva. Este extrem de benefic și să conștientizați legătura voastră cu Mama Pământ, să vă asigurați că v-ați împământat la toate nivelele, lucru care vă va ușura orice interacțiune pe care o veți avea de-a lungul zilei.

Această toaletă zilnică o puteți face și câmpurilor voastre mentale și emoționale, dar pentru ca să aibă efect este nevoie să nu vă mai lăsați agățați de gânduri și emoții care nu vă aparțin – și așa sunt mai bine de 90% dintre ele – ca să nu le oferiți terenul la care să poată adera.

Și nu uitați, numai și numai de noi depinde ce facem cu viața noastră și cum putem să ne-o înfrumusețăm și ușurăm singuri pentru că noi suntem cei care ”umblăm în pantofii noștri” cum spun englezii, nimeni altcineva.

Namaste!

Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.