duminică, 19 august 2018

O purificare avansată cu Flacăra Violet



Lady Portia prin Natalie Glasson

Binecuvântări divine se extind prin ființa mea către esența și adevărul vostru, eu sunt Lady Portia, eu sunt aspectul feminin sacru al lui Saint Germain. Scopul meu este să supraveghez trezirea Noii Ere a Ascensiunii prin expresia Creatorului cea de-a 7-a Rază a Luminii. În Ashramul celei de-a 7-a Raze din planurile interioare ale Universului Creatorului, Flacăra Violet a Transmutării și a Transformării este pe deplin ancorată și prezentă. Eu, Lady Portia, doresc să vă înscriu la o profundă purificare și transformare a întregii voastre ființe în scopul de a deveni prezenți în esența voastră. Făcând acest lucru, eu, Lady Portia, vreau să creez o senzație de spațiu în ființa și realitatea voastră pentru a vă ajuta să vă manifestați esența. Atunci când curățați ceea ce vă blochează esența, voi îi dați voie esenței voastre să se desfășoare și să se manifeste în ființa și în realitatea voastră într-un mod entuziast și eliberator.

Prezența Iubirii

Iubirea mea este prezentă cu voi acum. Dați-vă voie să simțiți, să conștientizați prezența iubirii mele peste tot în jurul vostru. Vă rog să inspirați iubirea mea în întreaga voastră ființă și imaginați-vă energia iubirii mele integrându-se cu prezența iubitoare a esenței voastre în fiecare celulă și aspect al ființei voastre. Dați-vă voie să experimentați asta pe deplin.

Când vă simțiți pregătiți și conectați cu iubirea sintetizată a esenței voastre și a esenței mele în toate aspectele ființei voastre, vă ofer o întrebare:

”Care este diferența dintre iubirea ființei mele și iubirea lui Lady Portia?”

Luați această întrebare în inima voastră și lăsați-o să se odihnească acolo, observând răspunsurile și reacțiile care se trezesc în conștientizarea voastră. Această întrebare vă va da voie să fiți martori la reacția voastră față de iubire și la gândurile voastre despre iubire, precum și la relația voastră cu iubirea divină.

Voi împărtăși cu voi faptul că iubirea mea este născută din aceiași sursă ca iubirea pe care voi o întrupați și o exprimați. Iubirea mea și iubirea voastră sunt exprimate și folosite în moduri diferite și diverse. Prin urmare, iubirea noastră este aceiași deși este întrupată într-un scop diferit. Cu toate acestea, scopul nostru este același. Acest lucru înseamnă că exprimarea și călătoria iubirii pot fi diferite. Prin recunoașterea acestui lucru voi acceptați că sursa voastră este aceiași în timp ce aveți libertatea de a fi sufletul sau esența voastră unică fără să vă judecați pe voi înșivă sau pe alții. Vă dați voie vouă înșivă și celorlalți să exprimați curgerea adevărului în timp ce recunoașteți unimea care este întotdeauna prezentă. Acest lucru este cu adevărat eliberator și permite ca judecata și nevoia de a înțelege să dispară. Voi creați un spațiu pentru ca adevărul vostru să fie prezent în voi și prin voi în timp ce onorați același lucru în ceilalți.

Înscrierea în Nivelele Avansate ale Flăcării Violet

Eu, Lady Portia, doresc să împărtășesc cu voi o invocație care să vă susțină în înscrierea în Nivelele Avansate ale Flăcării Violet a Energiei Transmutării. Flacăra Violet este o exprimare/expresie a Creatorului care vă curăță și vă realiniază cu adevărul vostru. Ea este adeseori recunoscută ca o flacără imensă de lumină de culoare violet care este activă tot timpul și strălucește cu putere. Flacăra Violet are capacitatea de a curăța orice aspect al ființei și realității voastre printr-o simplă invitație, intenție sau cerere care îi este adresată.

Nivelele Avansate ale energiei Flăcării Violet pot fi descrise ca fiind cele mai pure vibrații ale energiei și conștiinței. Nivelele Avansate nu numai că vă curăță ființa, ele vă curăță ființa pentru trezirea în continuare și pentru a susține întruparea esenței voastre, creând o Eliberare Extinsă. În Eliberarea voastră Extinsă aveți ocazia să recunoașteți prezența esenței voastre ca miezul și temelia a tot ceea ce voi sunteți și a tot ceea ce voi creați. Prezența esenței voastre devine atât de împământată în ființa voastră încât o recunoașteți cu adevărat ca parte a voastră înșivă, de fapt, ca fiind voi. Prin urmare, eliberarea iluziilor care vă împiedică și vă blochează să fiți prezența esenței voastre în realitatea voastră pe Pământ.

”Lady Portia, te invit să mă înscrii la experimentarea și beneficierea de Nivelele Avansate ale Flăcării Violet. Este dorința mea să descarc Nivelele Avansate ale Flăcării Violet ca să mă înconjoare și să se miște prin ființa mea. Fie să experimentez o profundă curățare și transformare de care ființa, realitatea și trezirea mea spirituală să beneficieze în mod pozitiv. În timp ce primesc Nivelele Avansate ale Flăcării Violet, asistă-mă în întruparea vibrațiilor de curățare și eliberarea a tot ceea ce este  iluzie și mă împiedică să recunosc prezența esenței mele. Susține-mă în intrarea în Eliberarea Extinsă. Prin experimentarea Eliberării Extinse în mine, fie că o recunosc sau nu, conștientizez prezența esenței mele ca fiind temelia și miezul a tot ceea ce eu sunt și a tot ceea ce eu creez. Lady Portia și voi, Nivele Avansate ale Flăcării Violet, vă rog să mă asistați acum.”

Prin această invocație, voi aveți ocazia să experimentați o profundă și uluitor de frumoasă transformare în ființa voastră care vă va influența relația cu iubirea și esența voastră pură interioară. Acordați-vă timp pentru o experimentare completă.

Înscrierea în Purificarea Avansată a Flăcării Violet

În timp ce Nivelele Avansate ale Flăcării Violet pot elibera iluziile pentru a aduce și împământa prezența esenței voastre, există și posibilitatea curățării și purificării conștientizării voastre. Acest lucru înseamnă conștientizarea sinelui vostru, a realității, a lumii și a creșterii voastre spirituale precum și conștientizarea sufletului. Astfel, întreaga voastră filiație de lumină, însemnând tot ceea ce voi sunteți ca ființă de lumină, poate experimenta o profundă curățare care vă va trezi sufletul la o eliberare extinsă și va adânci libertatea de a exista ca adevărul Creatorului. Înscrierea la Purificarea Avansată a Flăcării Violet cere ca voi să faceți următoarea invocație pe care o voi împărtăși cu voi în fiecare seară înainte de culcare timp de 28 de zile. Acest lucru va oferi timp și spațiu pentru deplina curățare a filiației voastre de lumină. Numai dacă repetați această invocație timp de 28 de zile fără să vă opriți sau întrerupeți veți beneficia de toate avantajele Purificării Avansate cu Flacăra Violet.

”Lady Portia și Nivele Avansate ale Flăcării Violet, invoc acum prezența voastră. Mă înscriu în Purificarea Avansată cu Flacăra Violet și vă invit să începeți munca voastră cu mine. Vă rog să eliberați iluziile și să aduceți și împământați prezența esenței mele pe deplin în ființa mea. Vă rog să-mi curățați și să-mi purificați conștientizarea sinelui meu, a realității mele, a lumii și a creșterii mele spirituale precum și conștientizarea sufletului meu. Așadar, întreaga mea filiație de lumină. Ajutați-mă să mă trezesc în eliberarea mea extinsă, în pura conștientizare și împământare a prezenței esenței mele. Sunt înconjurat/ă de Nivelele Avansate ale Flăcării Violet și respir lumina înalt vibrațională și razele de curățare în întreaga mea ființă. Lady Portia, te rog să supraveghezi întregul proces și să mă atenționezi să recunosc schimbările, transformările pozitive și trezirile din ființa mea. Mulțumesc și așa este.”

Citiți pur și simplu această invocație în tăcere sau cu voce tare și apoi în timp ce vă întindeți în pat respirați profund, inspirați energia Flăcării Violet în întreaga voastră ființă și corp și veți adormi în mod natural dându-le voie Nivelelor Avansate ale Flăcării Violet să-și continue munca cu voi. Când purificarea și curățarea necesară pentru acea noapte au loc, Flacăra Violet se va retrage și Îngerii Iubirii vă vor încuraja până când vă veți trezi din somn. În timp ce inspirați energia Flăcării Violet înainte de a vă culca s-ar putea să doriți să mențineți în mintea voastră eliberarea extinsă, prezența împământată a esenței voastre și puritatea conștientizării voastre ca fiind împuternicite.

Eu Sunt prezentă să fiu în serviciu,

Lady Portia


Traducere Monica Poka 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.