vineri, 20 iulie 2018

Arta Mărturiei/Observării și Creației



Tărâmul Unicornilor prin Natalie Glasson

O profundă iubire și binecuvântări se extind prin noi, Tărâmul Unicornilor, de la Creator spre voi. Onorăm lumina pe care vi-o aducem și onorăm lumina pe care voi ne-o aduceți nouă. Schimbul luminii Creatorului este foarte important pentru fiecare și toate sufletele. Pentru ambele părți exprimarea și primirea Creatorului este o binecuvântare care împuternicește, aduce o profundă înțelegere și trezește mai departe prezența Creatorului interior. Acesta este un aspect natural al existenței pe Pământ și în planurile interioare care alimentează energia forței de viață în fiecare aspect și nivel al ființei voastre. Dacă Creatorul este exprimat, dar nu este primit, ființa voastră poate deveni stoarsă de nutrienți și de viață în sine. Dacă Creatorul este primit și totuși nu este exprimat, ființa voastră poate deveni supra-energizată, ceea ce poate provoca boală sau o lipsă de focalizare. La fel ca toate aspectele din Universul Creatorului, totul trebuie să existe într-un echilibru perfect și în uniune unele cu celelalte. Acest lucru poate fi descris ca respect pentru fiecare aspect, existență și exprimare a Creatorului. Când vă respectați toate aspectele ființei voastre, voi onorați și prețuiți natura expansivă, creațiile și adevărul Creatorului, accesând astfel profunda comoară a Creatorului care se manifestă în interiorul ființei voastre și Universul Creatorului.

Noi, Tărâmul Unicornilor, dorim să vă încurajăm să cultivați respectul pentru toate aspectele ființei voastre, creație, existență și viață. Vă invităm să prețuiți și să apreciați fiecare proces de creștere și conștientizare prin care treceți, fiecare sentiment și gând fie că le percepeți drept negative sau pozitive, precum și fiecare experiență pe care voi o creați. Prin cultivarea respectului față de fiecare aspect al ființei voastre și fiecare experiență de pe Pământ și din planurile interioare, voi nu acordați importanță unui singur lucru, mai degrabă observați și le acceptați pe fiecare ca argument pentru confirmarea profunzimii adevărului din voi. Când cultivați respectul, vă dați voie să observați dintr-o perspectivă echilibrată și cu o minte deschisă, realizând prezența și comunicarea Creatorului care este conectat direct cu voi în fiecare moment dat. Adeseori, haosul sau suferința pot fi create în ființa voastră prin faptul că acordați prea mare importanță unei energii, gând, emoții sau experiențe și acest lucru poate crea un dezechilibru în ființa voastră și în realitatea voastră.

Dați-vă voie să vă faceți timp să observați plini de respect fiecare energie care intră în conștientizarea voastră. Unor energii nu veți dori să le acordați prea mult timp sau atenție, le veți lăsa pur și simplu să plece deoarece știți că dacă ar fi energizate ele ar crea limitări în ființa și în realitatea voastră. Prin examinarea și observarea respectuoasă a experiențelor, gândurilor și emoțiilor voastre în fiecare zi, vă dați voie să înțelegeți tiparele creației, limitările pe care le energizați și mesajele de la sufletul vostru și de la Univers. Începeți să deveniți un martor/observator și un creator al existenței voastre pe Pământ și al experiențelor spirituale. Când vă recunoașteți pe voi înșivă ca pe un martor și un creator, care în multe privințe se contrazic unul pe celălalt, deveniți echilibrați, în armonie cu existența voastră și cu voința divină a Creatorului.

Existența voastră pe Pământ înseamnă să fiți într-o constantă curgere a stării de a fi martori sau observatori și creatori. Să fiți martori înseamnă să fiți martorul propriei voastre vieți, să vedeți, simțiți și conștientizați cât de multe puteți despre voi înșivă și realitate dintr-o stare de deschidere, non-judecată, non-atașament și pace. Să fiți creatorul vieții voastre înseamnă să vă dați seama că energiile, emoțiile, gândurile și percepțiile pe care le aveți au impact și vă influențează realitatea pe care o experimentați în prezent și în viitor. Prin urmare, este nevoie să vă focalizați în interiorul vostru asupra a ceea ce crează realitatea și existența pe care doriți să o experimentați. Prin a vă da voie să fiți martori la tot ceea ce voi sunteți, deveniți un martor/observator a ceea ce crează limitări în interiorul vostru și a ceea ce crează expansiune și împlinire. Înțelegeți cum să creați o realitate a împlinirii pentru voi înșivă. Acesta este un nivel de măiestrie/stăpânire foarte puternic și înalt și, totuși, este ceva ce este natural și aproape automat pentru voi, fiind necesar doar un reglaj fin și aliniere.

Noi, Tărâmul Unicornilor, credem că întruparea procesului și focalizarea pe a fi martor/observator și a crea este o practică esențială în acest moment al ascensiunii. Pe măsură ce energiile care se ancorează în Pământ sunt tot mai înalte, senzitivitatea voastră la tot ceea ce este Creatorul se dezvoltă și adevărul iese la suprafață din ființa voastră pentru a fi conștientizat, este nevoie să rămâneți centrați, împământați și echilibrați. Acest lucru este esențial pentru fiecare pas al evoluției voastre spirituale și face ca accelerarea ascensiunii voastre să fie mai mare. Faptul de a rămâne centrați, împământați și echilibrați vă ajută să urmați calea care este potrivită pentru voi fără să vă simțiți confuzi sau dezorientați. Când sunteți în echilibru cu voi înșivă și cu Creatorul, realitatea voastră devine o exprimare a echilibrului divin.

Crearea realității pe care voi doriți să o experimentați, după părerea noastră, este să fiți martori și să vă observați pe voi înșivă, apoi să creați acțiuni care să vă schimbe orice percepții, gânduri sentimente, răni care crează ceea ce nu doriți să experimentați. În multe privințe, voi sunteți o creatură a obiceiului, fie că credeți sau nu acest lucru, mintea voastră subconștientă iubește repetarea. În cea mai mare parte a timpului voi creați din mintea voastră subconștientă, este ca o bibliotecă din care acceptați informații cum să acționați și să reacționați, precum și tipare de care nu sunteți conștienți.

Meditație pentru a vă crește abilitatea de a fi martori și de a crea

”Vă invit Tărâm al Unicornilor să-mi treziți întreaga ființă cu lumina voastră. Vă rog să-mi creșteți așa cum este potrivit pentru mine senzitivitatea și conștientizarea luminii Creatorului care mă înconjoară mișcându-se prin mine și exprimându-se prin ființa mea. Vă rog ca împreună, ca o comunitate a Unicornilor, să vă așezați cornul energetic în câmpul meu auric și să vă revărsați lumina voastră înalt vibrațională în întreaga mea ființă. Lăsați ca lumina voastră să fie focalizată asupra susținerii mele în a fi un martor/observator al ființei mele și un creator al realității mele.

Invit un proces profund de vindecare să aibă loc în ființa mea și să elibereze orice limitări, blocaje, ignoranța și rezistența care s-ar putea să mă împiedice de la a fi martorul și creatorul meu însumi/însămi ca ființă și realitate a împlinirii.

Lăsați ca lumina voastră să pătrundă în ființa mea dându-mi voie să fiu martor, să examinez și să-mi observ în mod respectuos experiențele, gândurile și emoțiile în fiecare zi și să recunosc în mine tiparele creației, limitările pe care le energizez precum și mesajele de la sufletul meu și Univers. Cu cunoașterea și înțelegerea pe care o dobândesc fie să-mi redescopăr capacitatea naturală de a-mi manifesta și crea visele și dorințele pe Pământ. Fie ca prin înțelegerea mea să întrupez pe deplin și să îmi dau seama că ceea la ce dau atenție este ceea ce îmi influențează în mod natural realitatea pe care o experimentez.

Te rog, Tărâm al Unicornilor, susține-mă în acest proces frumos al creării echilibrului în ființa și în realitatea mea. Ajută-mă să-mi dezvălui mie însumi/însămi tot ceea ce eu sunt, atât limitările mele cât și energiile mele minunate, astfel încât să pot experimenta în mod conștient echilibrul, să înțeleg cu o mai mare profunzime tot ceea ce eu sunt și să devin un far al creației și împlinirii în existența mea pe Pământ acum. Mulțumesc.”

Acordați-vă timp să vă absorbiți cuvintele și intențiile în ființa voastră. Dați-vă voie să experimentați cum Tărâmul Unicornilor vă înconjoară și cum Unicornii își așează cornul energetic în câmpul vostru auric. Experimentați activarea pe care Tărâmul Unicornilor o produce în ființa voastră, crescându-vă senzitivitatea și făcându-vă mult mai conștienți de tot ceea ce voi sunteți; de gândurile, emoțiile, acțiunile și reacțiile voastre. Acordați-vă timp ca pur și simplu să fiți cu voi înșivă lăsând Tărâmul Unicornilor să vă aducă lumina lor vindecătoare și să inițieze schimbări care să susțină capacitatea voastră naturală de a-l primi, întrupa și exprima pe Creator.

Noi, Tărâmul Unicornilor, suntem prezenți pentru a fi în serviciul vostru, vă rugăm să ne chemați să vă ajutăm și să vă susținem, să vă dezvăluim adevărul Creatorului prin ființele noastre și printr-ale voastre.

Cu binecuvântările și puritatea Unicornilor,

Noi suntem Tărâmul Unicornilor



Traducere Monica Poka



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.