duminică, 14 septembrie 2014

Ce presupune ACUM Sacrificiul




Din ciclul De ale mele

După ce am publicat articolul ”Eliberare și Libertate” în care am abordat conceptul de familie, au fost persoane care m-au întrebat: ”Și tu divorțezi?” Eu am rămas mirată de întrebarea lor și ele au fost mirate de răspunsul meu: ”Nu, de ce întrebi asta? De ce aș divorța? Faptul că recunosc o problemă îmi dă posibilitatea să o vindec nu să fug de ea!” Nu știu ce au făcut acele persoane și asta este problema lor, alegerea lor. ”N-am să mă sacrific pentru nimeni!” mi-a spus cineva. Deci, înapoi la noțiunea de sacrificiu, un termen care ne-a fost inoculat cred că în momentul concepției noastre ca ființă umană atât este de prezent în viața noastră de zi cu zi, indiferent că-l conștientizăm sau nu.

Dar acum intenționez să abordez acest subiect dintr-o altă perspectivă. Am observat că foarte multe persoane care, aparent, mergeau foarte bine pe Calea lor, au început să stagneze. Să dea cumva înapoi. De ce? Pentru că nu vor să-i lase pe cei dragi, pe care-i consideră mai în urmă decât ei cu evoluția spirituală, în urma lor. Vor să-și încetinească ritmul pentru ca aceștia ”să-i ajungă din urmă”. Sau, se tem că va trebui să-și abandoneze familiile pentru a putea să-și urmeze Calea. Nimic mai fals decât asta nu se poate. Alegerea ritmului de evoluție aparține Sufletului și nu Sinelui Uman. Dacă Sinele Uman se împotrivește acestui ritm, experiențele prin care va trece nu vor fi deloc plăcute. Pe de altă parte este adevărat că nu putem lua cu noi pe nimeni altcineva înafară de noi prin poarta energetică a Noului Pământ, pentru că ”biletul de intrare” nu este altceva decât frecvența de vibrație la care a ajuns fiecare persoană. Frecvență care este aleasă de către Sufletul fiecăruia, nu de către Sinele Uman. Problema pare a fi destul de delicată. De ce? Pentru că noi am fost învățați că alegerea presupune doar 2 variante. Pleci sau stai. Ai sau nu ai. Mintea umană logică doar atât știe. Ea nu poate concepe că am putea alege totul. Da, chiar așa am și scris: PUTEM ALEGE TOTUL!, deși mintea umană logică vă va spune că am ”luat-o pe ulei”. În realitatea Noului Pământ nu există nici un concept 3D, deci nu există nici un fel de distorsiuni.

Știm foarte bine că Universul ne oferă ceea ce-i CEREM, ce-i comandăm. În momentul în care îi comandăm așteptare (prin decizia de a-i aștepta pe cei dragi nouă), vom primi așteptare, stagnare. ATENȚIE, și noi și cei dragi nouă! De ce și ei? Pentru că ei oricum erau într-un fel în așteptare sau stagnare (cel puțin așa o percepem noi, deși ei nu fac altceva decât să-și urmeze propriul lor ritm) și noi am întărit această situație prin propria noastră decizie de a-i aștepta pe ei, de a stagna noi înșine. Aceasta este comanda pe care Universul o primește și o onorează. Să nu uităm că aici mai poate apărea și un alt aspect: ca cei dragi nouă să încerce să ne împiedice să avansăm din teama de a nu ne pierde! Deci, perpetuăm o stare existentă în loc să ieșim din ea! Să nu uităm că noi suntem Creatorii propriei noastre realități! Și atunci ce-i de făcut? În opinia mea, cel mai important și mai important lucru este să-i eliberăm pe cei dragi nouă de așteptările și judecățile noastre. Să recunoaștem și onorăm alegerile fiecărui Suflet. Când am reușit să recunoaștem aceste ”opritori” să începem să devenim creatorii adevărați ai realității noastre. Un instrument de care se tot vorbește este ”construirea noii lumi prin visare”. Este un instrument extraordinar pe care este cazul să învățăm să-l folosim pentru că într-adevăr funcționează. Prin visare ne manifestăm realitatea exterioară în fiecare moment. Ne putem visa o altfel de viață, din care să facă parte și cei dragi nouă. Urmându-ne Calea și visând acea nouă realitate ne expansionăm propria conștiință, expansionând-o în același timp și pe a lor, pentru că expansiunea noastră duce la expansionarea a Tot Ceea Ce Există. Astfel putem crea energia necesară ca și ei, dacă Sufletul lor a ales așa, să intre în perioada de tranziție. Să nu uităm că mișcarea crează mișcare, stagnarea crează stagnare. Totul este interconectat pentru că noi toți suntem UNA.

Dar cel mai important și mai important, ascultați-vă inima pentru că ea știe toate răspunsurile. S-ar putea ca de la un anumit punct să trebuiască să vă continuați Calea fără cei dragi și atunci așa este bine și pentru voi și pentru ei, sau s-ar putea ca printr-un așa zis ”act adițional” la contractele pe care le-ați încheiat când ați venit, sau cei dragi au venit, pe Pământ să schimbați condițiile inițiale. TOTUL depinde doar de noi și de alegerile noastre. NOI suntem Creatorii Realității noastre în fiecare moment ACUM.

Namaste!

Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.