sâmbătă, 24 februarie 2018

Când vine Primăvara


Dragi Oameni frumoși aflați în căutarea Sinelui vostru, pentru că luna Februarie 2018 ne-a ”tamponat” destul de puternic pe toți, iar luna Martie 2018 nu se anunță nici ea cu mult mai blândă, prietenii noștri din Planurile Interioare, Sinele noastre Mai Înalte, Maeștrii Ascensionați, Ființele Stelare și însăși Creatorul ne-au oferit numeroase metode, practici, energii, susținere cât încape și chiar mai mult. Ne-au fost transmise multe informații sub diferite forme în așa fel încât să nu existe ființă umană căreia să nu-i fie accesibile toate acestea. De accesibile, ele sunt accesibile, dar OMUL este cel care este nevoie să aleagă dacă să primească ceea ce-i este oferit sau nu.

După cum ați putut observa, în ultimul timp m-am ocupat mai mult cu traducerea unor informații, materiale, practici care aduc și implică mai multă participare din partea noastră, a Oamenilor, decât simpla citire a unui mesaj. De ce am ales să facem acest lucru, eu și prietena și colega mea Nora Trifan, este destul de simplu pentru noi, deși presupune un efort mult mai mare din partea noastră. Am ales această cale ca să-i spun așa, în primul rând pentru că Oamenii sunt pregătiți pentru ele, sunt pregătiți să înțeleagă că numai și numai lucrul cu Ei înșiși le poate oferi ceea ce au căutat până acum în altă parte, oriunde în altă parte, numai în Ei înșiși nu.

Ei bine, ceea ce experimentăm de câteva luni bune deja, ne demonstrează cu prisosință faptul că nu avem ce aștepta para mălăiață, deoarece acel proverbial păr fie nu a existat decât în imaginația noastră, fie s-a uscat între timp și este nevoie să punem mâna și să ne rezolvăm singuri, noi înșine toate problemele reale sau percepute cu care ne confruntăm. Oricât ne-am străduit să găsim scurtături sau portițe, am fost aduși din nou și din nou în același punct: VOI sunteți cei care este nevoie să puneți mâna și să faceți, NOI (cei din Planurile Interioare) vă vom seconda, susține, împinge, trage, în măsura în care VOI sunteți dispuși să vă puneți pe treabă. Nu mai are rost să vă spun, cred, că acel VOI și NOI este o iluzie, dar o iluzie de care Oamenii sunt cei care este nevoie să se elibereze.

Orice, ce apare în calea noastră la un moment dat, este ceea ce noi am cerut, ceea ce noi am creat, iar acest lucru este foarte greu de acceptat de foarte mulți încă. Eu, personal, am cerut să pot face mai mult pentru semenii mei, să le pot aduce mai mult decât simple informații, pentru că noi Oamenii suntem ființe active, dar care este nevoie să fie motivate în permanență pentru că altfel se instaurează inerția, plictiseala și recăderea în vechile obiceiuri și tare este o reală provocare pentru foarte multă lume.

În această căutare, ne-am găsit, Nora și cu mine, direcționate către o aceiași sursă: Școala Sacră a lui OmNa. Nu este o întâmplare, pentru că noi suntem colege și în Școala Kryon, iar energiile cu care aceste 2 Școli lucrează sunt în mare parte aceleași, doar informațiile pe care le oferă sunt dintr-un registru energetic ușor diferit și au o altă abordare, să zicem o altă compoziție energetică, un alt spectru energetic. Nouă ne-a fost, prin urmare, foarte ușor să vedem valoarea acestor informații, practici, sesiuni de vindecare și am decis să le facem disponibile și pentru vorbitorii de limbă română. Răspunsul pe care l-am primit de la cei care au ales să se bucure de efectele acestor practici, informații, energii ne-a motivat să continuăm cu ceea ce facem.

M-am întrebat de multe ori oare ce stă între Oameni și ceea ce-și doresc ei cel mai mult. Întotdeauna răspunsul a fost EI ÎNȘIȘI. Și așa și este, dar asta este ceva ce fiecare trebuie să descopere pentru sine.

Și pentru că știm că ceea ce urmează nu va fi chiar ușor de dus, ne-am gândit să oferim o reducere de 25% pentru toate și fiecare Capsulă a Înțelepciunii în perioada 24.02.2018 ora 14:00 – 27.02.2018 ora 14:00. Codul pe care este necesar să-l folosiți pentru această reducere este:

01032018
  
Vă dorim din toată inima să vă bucurați, să vă folosească și să folosiți din plin tot ceea ce aceste Capsule ale Înțelepciunii sunt destinate și menite să vă aducă.  

Cu multă Iubire,
Monica Poka și Nora Trifan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.