marți, 7 august 2018

Adevărul actualizat al călătoriei Mariei Magdalena



Maria Magdalena prin Natalie Glasson

Canalizat în data de 5 august 2016, actualizat în 3 august 2018

Natalie: Am vizitat acum de două ori Grota de la Saint Baume, o peșteră în sudul Franței unde se spune că Maria Magdalena a petrecut mult timp după Răstignirea, Învierea și Ascensiunea lui Isus. Peștera se află în partea laterală a unui munte și durează aproape 45 de minute de mers pe jos pe o pantă abruptă printr-o pădure splendidă și luxuriantă pentru a ajunge în acest loc sacru. Înainte de a intra în peșteră am început să comunic cu Maria Magdalena pentru a descoperi scopul vizitei mele și de ce am fost călăuzită să vizitez Grota. După cea de-a doua vizită a mea am primit o înțelepciune nouă și actualizată de la Maria Magdalena pe care am simțit că este necesar să fie împărtășită din nou cu oricine care este dispus să o primească.

Maria Magdalena: Este o onoare să mă conectez cu tine și te scald în vibrațiile Zeiței Divine și a Zeiței Isis. Încă din copilărie am purtat simbolul Șarpelui de Aur. Simbolul că ești inițiat în învățăturile Divinului Feminin și ale Zeiței Isis. Am fost și rămân o Înaltă Preoteasă a Ordinului Zeiței Isis dedicat puterii, magiei și iubirii celei mai pure forme a Zeiței Sacre. În timp ce onoram și întrupam Zeița Cosmică, noi cultivam și echilibrul dintre Divinul Masculin și Divinul Feminin în ființele noastre, recunoscând această uniune sacră ca fiind adevărul și puterea noastră creatoare. Eu, Maria Magdalena, am fost inițiată în Magdalene lucru care mi-a susținut dezvoltarea spirituală și mi-a valorificat înțelegerea și experimentarea Conștiinței Christice, o energie activă, vindecătoare și creatoare a Universului Creatorului. Fiecare etapă a copilăriei mele a fost dedicată uniunii mele cu Creatorul și descoperirii modului în care pot să fiu în serviciu urmând murmurele călăuzitoare din interiorul meu.

Pregătirea mea a fost cea care mi-a pavat calea către unirea mea cu Isus și m-a pregătit să continui învățăturile care au fost împărtășite cu noi amândoi, după ascensiunea sa. Învățăturile pe care Isus le-a împărtășit au fost născute din iubire și oferite cu iubire, ele au reprezentat uniunea în armonie și unime a vibrațiilor feminine și masculine ale Creatorului, trezind același lucru în toți. Învățăturile lui se trag din cunoașterea pe care noi am dobândit-o, înțeles-o și descoperit-o în timpul copilăriei noastre și, totuși, Isus a avut un mod de a împărtăși energiile și înțelepciunea cu care noi eram obișnuiți într-o nouă lumină, ca pe o renaștere și avansare a înțelepciunii astfel încât toți să o poată înțelege și întrupa. El a fost cu adevărat divin inspirat, i-a împuternicit pe toți să acceseze cele mai pure și înalte vibrații ale luminii. În perioada în care Isus și-a împărtășit învățăturile și eu am primit aceleași descărcări de energie și inspirație. Ca reprezentantă a Divinului Feminin, eu am acționat ca o ancoră, împământând energia sacră în Pământ și în conștiința Omenirii.

După ascensiunea lui Isus am fost călăuzită să continui să împărtășesc cu alții învățăturile detaliate și practicile de vindecare pe care le-am primit. Unul dintre cele mai importante scopuri ale mele de atunci a fost să-mi împărtășesc înțelepciunea cu Ordinul Zeiței Isis, Magdalenele și adepții lui Christos din țările vecine și mai îndepărtate. Știam că aveam prieteni peste tot cu care nu ne-am întâlnit încă și că ei așteptau să primească energia și înțelepciunea pe care Isus și comunitatea noastră au ancorat-o. Misiunea mea era să conserv învățăturile pentru generațiile ce urmau. Direcțiile și sarcinile divine pe care mi le-a dat Creatorul păreau nesfârșite la vremea aceea. Trebuia să dezvolt prezența Zeiței și să le reamintesc multora de contopirea Divinului Masculin și Feminin în ei pentru a hrăni lumea precum și să vindece unele pustiiri care au avut loc în omenire datorită neînțelegerii momentului în care Isus a părăsit Pământul. Trebuia să distribui coduri energetice, șabloane și vindecare precum și pergamente fizice, obiecte, instrumente și cristale cu valoare spirituală în anumite locuri sacre din întreaga lume. Scopul meu a fost să susțin conservarea și continuarea vindecării și trezirii pe care Isus a început-o. Nu am făcut singură acest lucru deoarece cea mai mare parte a comunității noastre sacre care ne-a acoperit pe Isus și pe mine în timpul ascensiunii sale, a călătorit cu mine: bărbați, femei, copii și chiar unele dintre animalele noastre. Isus însuși a fost uneori alături de noi în corpul său energetic oferindu-ne înțelepciune și înțelegere intuitivă pentru a ne încuraja.

Am avut și un alt rol foarte frumos, un rol care mi-a vindecat zilnic inima frântă de durerea pierderii fizice a lui Isus, deși am înțeles care era adevărul în această situație. Acest rol m-a încurajat să fiu hotărâtă să-mi îndeplinesc sarcinile care mi-au fost date de către Creatorul Divin și îmi umpleau zilele cu distracție, iubire și râsete. După părerea mea, acesta este cel mai sacru rol al unei femei, mi-a fost oferit darul de a fi mamă. Sar`h a fost creația Creatorului Divin care a întrupat energiile mele ca Maria Magdalena și vibrațiile sacre ale lui Isus; ea chiar a fost imaginea uniunii noastre în mai multe feluri decât părea posibil. Un dar sacru pentru Pământ și pentru mine. Ea a purtat multe nume Potirul de Aur, Sfântul Graal, Comoara Graalului, Șarpele de Aur și Uniunea Divinului în Manifestare, ca să enumăr doar câteva. Sar`h era născută deja când Isus a trecut prin inițierea crucificării și învierii. Când mi-am început călătoriile, eram însărcinată cu cel de-al doilea copil al nostru care urma să se nască în Franța și pe care am botezat-o Maya.

Scopul nostru când am ajuns în Sudul Franței a fost să începem procesul de a distribui multele pergamente, șabloane și instrumente fizice și energetice care ne fuseseră date. Acestea urmau să fie înmânate anumitor persoane și ascunse în anumite locuri pentru a fi păstrate în siguranță. Am fost întâmpinați și susținuți de membrii Templului Zeiței Isis și ai Ordinului dedicat Divinului Feminin. Aceste femei și bărbați cu o frumusețe interioară atât de profundă ne-au susținut misiunea și au creat un sanctuar pentru ca Maya să se nască în lumina Zeiței Divine. Mai apoi, cei din Ordinul lui Isis ne-au condus într-un spațiu sigur chiar lângă templul lor. Adăpostul nostru a fost o peșteră în Sudul Franței cunoscută acum sub numele de Grota de la Saint Baume. Acest adăpost a fost necesar pentru a asigura siguranța lui Sar`h și Maya, atât energetic cât și fizic. Am dorit să le educăm în învățăturile noastre deoarece ele urmau să dea mai departe, atunci când deveneau adulte, ceea ce am început cu Isus.

A fost nevoie să fim adăpostiți departe de lumea exterioară deoarece Sar`h era extrem de senzitivă, ea deținea și radia o Conștiință Christică atât de pură, dar, totuși, copil fiind putea să absoarbă cu ușurință energiile emanate de alții. Dacă aceste energii ar fi fost de o vibrație mai joasă, Sar`h s-ar fi îmbolnăvit foarte repede. Era nevoie ca ea să fie înconjurată în mod constant de lumină și de cei care își puteau stăpâni gândurile și curăța câmpurile de energie. În acest fel ea putea învăța să se protejeze în timp ce împărtășea puritatea din ființa ei. Apoi mai erau și cei care auziseră de Sar`h și Maya și care doreau să ne saboteze munca și misiunea de a distribui lumina și iubirea Creatorului.

Natalie: În timpul petrecut de mine în peșteră, prezența Mariei Magdalena a fost foarte puternică chiar dacă această zonă ca o biserică acum, a fost supravegheată timp de mulți ani de către călugări. Vibrațiile Divinului Feminin au rămas în energia peșterii. Când Maria Magdalena mi-a apărut în fața celui de-al treilea ochi, Sar`h a fost cea care a fost împinsă în față. Sar`h părea să fie cam de doisprezece ani când Maria Magdalena a adus-o în conștientizarea mea. Maria Magdalena a dorit ca Sar`h să-mi împărtășească câteva dintre înțelegerile ei intuitive din perioada vieții ei în peșteră. Nu o mai întâlnisem niciodată în mod conștient pe Sar`h, așa că aceasta a fost o experiență nouă pentru mine.

Sar`h a împărtășit unele dintre viziunile ei cu mine. Prima a fost o procesiune formată din femei, bărbați și copii îmbrăcați în alb purtând semnul șarpelui de aur ce mergea prin pădure și a urcat în peșteră. Sar`h mi-a spus că aceștia veneau să-i viziteze în peșteră în fiecare zi aducându-le mâncare și ce mai aveau nevoie. Mi-a spus că se bucura de vizitele lor deoarece unii dintre inițiații Templului Zeiței Isis erau de o vârstă cu ea sau chiar mai tineri așa că putea să vorbească și să se joace cu ei înaintea ceremoniei zilnice conduse de Maria Magdalena. Mi-a spus că îi plăcea să alerge prin pădure împreună cu prietenii și cu sora ei, că aceștia, la fel ca ea, nu știau ce era lumea exterioară, dar totuși se bucurau să-și împărtășească povești despre experiențele lor din planurile interioare. Sar`h mi-a împărtășit și faptul că-i plăcea ceremonia zilnică ținută în peșteră deoarece o putea vedea pe mama ei lucrând, puterea, grația și înțelepciunea pe care aceasta le radia. În timpul șederii lor în peșteră, Ordinul lui Isis și-a ținut toate ceremoniile și inițierile în peșteră.

A doua viziune pe care Sar`h a împărtășit-o cu mine a fost cu ea și cu Maya în peșteră în timpul nopții ținute în brațe de către mama lor în timp ce Maria Magdalena le împărtășea amintirile ei despre Isus. Ar fi dorit să-i ceară mamei ei să împărtășească tot ceea ce ea știa despre tatăl lor de la nașterea până la ascensiunea lui. Sar`h mi-a spus că aceste momente le-a iubit cel mai mult, deoarece uneori, în aceste momente intime pe care le împărtășea cu mama și sora ei, tatăl lor apărea ca formă energetică în peșteră pentru a petrece puțin timp cu ele. Sar`h mi-a spus că i-a plăcut să trăiască în peșteră deoarece avea tot ceea ce avea nevoie și treceau cu foarte mare ușurință din planurile fizice în planurile interioare ale Universului Creatorului. Cred că împărtășirile Mariei Magdalena despre viața lui Isus cu Sar`h și Maya a fost modul ei de a-și călăuzi fetele prin inițieri și de a le pregăti pentru viața lor adultă.

Maria Magdalena: Când Sar`h a ajuns la vârsta de cincisprezece ani, am știut că a sosit momentul să o susțin în următoarea etapă a vieții ei. Din momentul în care am ajuns în peșteră știam că vom părăsi siguranța peșterii și că vom călători spre o comunitate sacră de Druizi în Anglia când Sar`h va atinge vârsta potrivită. Destinația noastră este cunoscută sub numele de Glastonbury. Am știut că ea urma să se căsătorească și să rămână cu Comunitatea Druidă. Acest lucru a făcut ca călătoria noastră în Anglia să fie emoționantă deoarece știam că pe Sar`h o aștepta o viață nouă, dar în același timp a fost și dureroasă deoarece știam că în momentul în care ea va fi așezată la casa ei și vom fi călătorit prin acea zonă, ne vom întoarce înapoi în Franța fără ea.

Nu a trecut mult timp și Sar`h s-a îndrăgostit și s-a căsătorit cu un suflet care îi era profund familiar, un suflet cu care a călătorit multe vieți împreună. Au avut mulți copii și o viață fericită. Sar`h a preluat rolul de a împărtăși învățăturile iubirii care i-au fost transmise de către tatăl ei și mine. Puterile ei vindecătoare au fost minunat de frumoase. Sar`h a petrecut aproape cinzeci de ani în Glastonbury. La vârsta de șaizeci și opt de ani a călătorit în Scoția unde a rămas pentru tot restul vieții trecând dincolo când a avut aproape o sută de ani.

Eu, Maria Magdalena, am continuat să am grijă de Maya în timp ce ne aflam în Comunitatea Druidă din Anglia până când a ajuns la vârsta maturității. Maya a avut un caracter atât de înflăcărat, ea putea să dăruiască cele mai avansate învățături spirituale în cel mai simplu mod, astfel încât să fie înțelese complet, iar cel care le primea experimenta frumoase tranziții interioare. Avea o cale minunată de a comunica cu oamenii și a fost neînfricată în modul în care aborda viața și ascensiunea. A fost hotărâtă și a continuat munca pe care tatăl ei o începuse.

Eu, Maria Magdalena, m-am întors în Sudul Franței și mi-am trăit restul zilelor în Templul Zeiței Isis cu Ordinul lui Isis care a avut grijă mulți ani de mine, Sar`h și Maya. Nu a mai fost nevoie să trăiesc în peșteră pentru a-mi proteja fetele și a le asigura siguranța, așa că m-am bucurat să-mi petrec timpul înconjurată de sufletele frumoase din Templu. Am vizitat din când în când peștera când am simțit că Isus își dorea să mi se arate și să petreacă puțin timp cu mine. Am călătorit puțin prin Franța și prin Europa. Cu toate acestea, mi-am îndeplinit sarcinile care mi-au fost date de către Creator, așa că am putut petrece mult timp în pace și solitudine, uneori retrăindu-mi amintirile, alteori într-o profundă comuniune cu Creatorul. Am ascensionat lăsându-mi corpul în urmă când aveam peste o sută de ani și am intrat într-un corp energetic care mi-a permis să mă mișc cu o mai mare ușurință între planurile pământești și cele spirituale.

Am vrut să împărtășesc adevărul călătoriei mele după ascensiunea lui Isus, astfel încât să ne putem conecta la un nivel mai profund și ca voi să puteți accesa în continuare adevărul ființei și sufletului meu.

Eu sunt Maria Magdalena.

Mulțumesc.


link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.