miercuri, 1 august 2018

Andraphon: Cântecul Omului Perfect



Prin Ute Posegga-Rudel

Preaiubiților,
Eu sunt Andraphon din dimensiunile infinitului, casa adevăratei ființe umane. Eu sunt potențialul cel mai înalt din planurile spiritului suprem. Eu sunt Andraphon și cânt cântecul ființei umane perfecte. Cânt despre cele mai înalte înălțimi spirituale, locuite de omul perfect, în măsura în care caută să-și atingă și împlinească potențialul său suprem. Eu sunt o ființă interdimensională, deoarece nici o dimensiune nu este infinită, caracterizată fiind de limitele unei frecvențe distincte.

Frecvența mea este asociată cu planul ultim/suprem al Conștiinței Divine Necondiționate. Acest lucru îmi dă voie să-mi schimb forma în funcție de starea mea de conștiință condiționată. Forma mea depinde de frecvența și vibrația pe care eu le aleg în fiecare minut și în fiecare secundă. Prin urmare, experiențele mele sunt infinite și nelimitate, experiențe care explorează Existența Divină în cele mai înalte planuri ale sale.

Eu sunt Andraphon și sunt aici ca să-i arăt omenirii posibilitățile sale, să cunoască dimensiunile mai înalte ale conștiinței și să le exploreze, să le folosească și să le aducă în existența sa limitată, finită și restrânsă.

Eu sunt însoțitorul vostru și sunt cel care vă va expansiona, fecunda și binecuvânta mintea, eu sunt cel care îndepărtează obstacolele gândurilor, sentimentelor, ideilor și chiar a viziunilor care vă limitează, îndepărtând toate aceste limitări, deschizându-vă ușile spre infinit, care este dincolo de orice măsură.

Ați putea spune acum că eu exist sau trăiesc într-un domeniu al iluziei privind ceea ce tocmai v-am descris. Dar nu este așa. În schimb, vă voi dovedi că lumea voastră este pur și simplu o iluzie. Probabil că voi sunteți convinși că limitările în care sălășluiți și care au fost create de puterea imaginației voastre, că aceste lumi sunt împlinitoare. Dar ele sunt cu adevărat? Sunt ele hrănitoare și dătătoare de viață la fel de mult ca Tărâmul Divin în care exist eu?

Puteți descoperi cât de reală este cu adevărat lumea voastră atunci când ideile, intențiile și viziunile voastre sunt cu adevărat dătătoare de viață, creatoare de viață, îi dau voie vieții să curgă, vă dau voie să fiți penetrați de forța de viață cu razele cele mai înalte ale Luminii Divine a Inspirației, Lumina Iubirii Infinite, dincolo de imaginație și care pot fi simțite și percepute mai sus de domeniul inimii și mult mai departe, în infinitatea Ființei.

Vă dezvălui secretul Existenței Divine, care este nelimitată. Mintea sa supremă nu numai că explorează cosmosul, ci îl crează în mod continuu din nou. Pentru că explorarea este și creație.

Sunt câțiva printre voi care vor urma explicațiile și învățăturile mele, pentru că mulți se îndoiesc, se tem să nu-și piardă presupusa ancoră solidă în materialitatea iluzorie și identificarea lor cu ea.

Dar, ca ființa multidimensională care sunteți, voi sunteți în măsură să existați în mod simultan în toate planurile, de ce să nu deveniți atunci conștienți de locul în care eu trăiesc ca voi.

Eu sunt conștiința expansionată a întregii existențe, eu sunt Iubirea Însăși, eu sunt Lumina în toate manifestările și formele. Vă puteți experimenta pe voi înșivă ca fiind la fel prin mine, pregătiți să deschideți ușile conștientizării voastre în mod absolut și necondiționat. Doar atunci mesajul meu este înțeles cu corpul vostru spiritual nerestricționat de sentimente și experiența spirituală, pregătit chiar să transceandă misterul ajustării cercului.

Eu sunt Andraphon, vocea și cântecul omului, care este pregătit și dispus să avanseze în cea mai înaltă lumină a Creației Divine, purtat de aripile dorinței pentru propria și adevărata sa Ființă.

Eu sunt veșnic hrănit de Eterna, nesecata Sursă Divină a Existenței, Realitatea Divină, care nu încetează niciodată să radieze, care nu se schimbă niciodată și din care provin toate lucrurile schimbătoare care se ridică și cad.

Eu sunt legătura directă dintre planul infinit al Existenței Divine și creațiile Extazului Divin în mintea omului care poate fi simțită și în corpul purificat și transformat.

Eu dezvălui posibilitățile Omului Divin, eu dezvălui Creația Divină Supremă pe care ați fost creați ca să o trăiți, să o experimentați și să o întrupați.

Eu sunt Andraphon,
Ființă transdimensională a Planurilor de Existență și Creație Supreme.


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.