sâmbătă, 9 aprilie 2022

Efortul nimănui nu va fi inutil – Consiliul

Prin Ronald Head 

Este foarte probabil că ne vom repeta de multe ori în acest mesaj. Dar vă rugăm să țineți cont de faptul că evenimentele care au fost prevăzute, despre care v-am avertizat, este foarte probabil să vină peste voi destul de curând.   

O mare parte din ceea ce trebuia făcut a fost finalizat. Au mai rămas unele ajustări și aranjamente, dar ceea ce înainte era numit progres, ar trebui numit viteză acum. 

Când am început cu aceste mesaje, v-am vorbit despre o schimbare vastă care ar putea avea loc aproape instantaneu sau peste noapte. Probabil că un haos mare ar fi avut loc dacă s-ar fi întâmplat așa. De atunci am schimbat această previziune de câteva ori. Și am făcut asta din cauza deciziilor voastre colective. 

Acum, auzim mereu urlete puternice că: ”Eu n-am decis niciodată asta. Vreau totul chiar acum.” Etc. Dar vă repetăm încă o dată, așa cum am făcut-o de multe ori în trecut, că ceea ce voi considerați a fi sinele vostru nu este, de fapt, nici măcar o mare parte din sinele vostru adevărat. 

Cea mai mare parte a adevăratului vostru sine este necunoscută conștientizării celor mai mulți dintre voi. Și cea mai mare parte a conștiinței voastre este în comunicare constantă cu noi și unul cu celălalt. Cu cât mai repede ajungeți să înțelegeți acest concept al ființei voastre, cu atât mai repede se va accelera evoluția voastră. Asta este motivația de bază a existenței voastre, deși nu vă gândiți prea mult la asta. 

Fiți pregătiți acum pentru evenimentele pe care le-ați dorit. Fiți pregătiți ca ele să se desfășoare în moduri pe care nu vi le-ați imaginat niciodată. Pregătiți-vă să introduceți și să construiți o lume nouă. Leneșii nu vor fi la mare căutare. 

În trecutul vostru ați fost făcuți să vă simțiți neputincioși. ”Ce pot eu să fac?” a fost un refren auzit adeseori. În viitor ceea ce veți fi în măsură să faceți este să descoperiți ce sunteți capabili să faceți. Efortul nimănui nu va fi inutil. Vor fi mai multe de făcut decât mâini care să le facă. Dar resursele disponibile vouă se vor extinde în curând dincolo de ceea ce voi credeți. Vor fi disponibile, de exemplu, vaste cantități de tehnologie. Cele mai multe dintre sistemele voastre vor fi complet reconfigurate. 

Descoperiți ce vă place să faceți. Descoperiți la ce sunteți buni. Câți bani vă va aduce asta va deveni în curând mai puțin important. Iar în viitor nu va fi deloc important. Nimeni nu va rămâne cu nevoile neîmplinite. Distribuirea resurselor lumii voastre va fi corectă pentru fiecare dintre locuitorii ei. 

Toate acestea s-au întâmplat în timp ce voi credeați că nimic nu se întâmplă. Sunt foarte mulți cei cărora să vă simțiți datori, chiar dacă s-ar putea să nu auziți niciodată de ei. Fiți recunoscători. 



Traducere Monica Poka

link catre articolul original


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.