duminică, 7 iulie 2019

Trezirea Corpului Vostru Angelic al Iubirii



Arhanghelul Mihail prin Natalie Glasson, Școala Sacră a lui OmNa

Eu sunt Arhanghelul Mihail; îmi extind acum înspre voi binecuvântările și iubirea din adâncul sufletului meu, acordați-vă libertatea de a vă scălda în lumina și iubirea mea cu care doresc să vă îmbrățișez. Eu, Arhanghelul Mihail, sunt reprezentantul angelic al primei raze a luminii care deține voința și planul divin al Creatorului împreună cu aspectul meu feminin, Arheia Faith. Arheia Faith este prezentă și în timp ce eu mă conectez cu voi s-ar putea să doriți să cereți ca energiile ei să se contopească cu ale voastre ajutându-vă să vă creșteți încrederea interioară în voi înșivă și în tot ceea ce Creatorul este. Arheia Faith așteaptă să vă ajute și întotdeauna va împărtăși cu voi numai cea mai pură vibrație a iubirii.

Suntem aici pentru a vă susține și a vă iubi necondiționat; noi acționăm ca reprezentanți ai iubirii Creatorului; deținem și canalizăm iubirea de cea mai înaltă vibrație și cele mai pure calități ale Creatorului prin ființele noastre pentru toți. Iubirea este singurul adevăr; orice altceva este pur și simplu o iluzie. Când vă dați voie să vă scăldați în puritatea iubirii, vă dați voie să vă transformați ca un fluture în tot ceea ce sufletul vostru dorește ca, spiritual, voi să dobândiți și să întrupați în actuala voastră viață pe Pământ. Vă oferim iubirea noastră ca pe o mână a adevărului care să vă ridice și să vă inspire să înțelegeți că Creatorul este întotdeauna prezent în voi.

Iubirea este esența Creatorului; este potrivit că iubirea este focalizarea omenirii și a tuturor lucrătorilor în lumină astfel încât toți să poată descoperi și să se unească pe deplin cu esența Creatorului. Iubirea este vindecătoare, transformatoare și iluminatoare, ea vă aliniază cu tot ceea ce aveți nevoie și tot ceea ce Creatorul este.

Douăsprezece Faze ale Corpului Vostru Angelic al Iubirii

Scopul nostru astăzi este să vă aliniem cu, să ancorăm și să activăm cele douăsprezece faze ale integrării care permit întruparea Corpului Vostru Angelic al Iubirii. Cele douăsprezece faze ale integrării simbolizează douăsprezece calități ale Creatorului pe care Tărâmul Angelic le transmite prin existența sa. Fiecare calitate, atunci când este activată în ființa voastră, vă dă voie ca în continuare să vă conștientizați, întrupați și exprimați Corpul vostru Angelic al Iubirii. Cele douăsprezece faze ale întrupării Corpului vostru Angelic al Iubirii sunt:

Puritatea – recunoașterea purității și simplității vibrației voastre, ființei voastre și a Creatorului.

Conectarea – vă vedeți, simțiți, conștientizați reflectarea Creatorului în voi înșivă, în alții și în tot și toate.

Puterea interioară – folosirea puterii și a divinității din voi pentru a acționa, reacționa și exista din spațiul puterii iubitoare din ființa voastră care crează măreția.

Pacea – trecerea dincolo de iluziile gândurilor, haosului și nesiguranței de a recunoaște prezența liniștii și a armoniei în voi; o cunoaștere interioară că totul este bine.

Vindecarea – restaurarea întregii voastre ființe la toate nivelele la starea voastră originală a alinierii, întrupării și exprimării Creatorului.

Unitatea – unimea voastră naturală cu tot ceea ce Creatorul este, un sentiment de egalitate, respect și armonie în voi înșivă, între voi și toți ceilalți și între voi și Creatorul.

Încrederea – o cunoaștere și o intuiție neclintită în voi care vă ghidează în mod constant în mod adecvat să navigați cu ușurință în viața și în evoluția voastră spirituală.

Bucuria – un sentiment de entuziasm și de fericire care apare din interiorul ființei voastre, adeseori din alinierea și armonia cu tot ceea ce voi sunteți ca Creatorul.

Expansiunea – dorința continuă de a trece dincolo de limitele voastre și de iluziile vieții, să vă focalizați pe adevărul care apare din ființa voastră așa cum vă este exprimat de către Creator.

Conștientizarea Sinelui – recunoașterea Sinelui nu la nivel individual, ci ca întregul Univers al Creatorului.

Beatitudinea – euforia de a fi prezent cu Creatorul și cunoașterea că Creatorul este prezent cu voi.

Iubirea Necondiționată – exprimarea altruistă constantă a iubirii față de sine și față de ceilalți.

Acordați-vă timp să contemplați fiecare calitate și fază, dându-vă seama cum entuziasmarea fiecărei calități în ființa voastră vă va afecta viața și realitatea spirituală. Recunoașteți că s-ar putea să simțiți că unele calități le-ați întrupat mai mult decât pe altele.  

Scopul ancorării și activării tuturor celor douăsprezece faze și calități ale Corpului vostru Angelic al Iubirii este să echilibreze fiecare calitate în ființa voastră. Prin urmare, crearea unui mai mare echilibru și alinieri cu voi înșivă și cu Creatorul în întreaga voastră ființă. Astfel, vă experimentați mult mai deplin ca pe o întrupare a iubirii, ființând ca un far de iubire pentru voi înșivă și pentru alții pe Pământ.

Trezirea celor Douăsprezece Faze ale Corpului vostru Angelic al Iubirii

Eu, Arhanghelul Mihail, vreau să împărtășesc cu voi o invocație pentru a vă susține în experimentarea unei treziri și întrupări a celor douăsprezece faze ale Corpului vostru Angelic al Iubirii, impulsionându-vă astfel experimentarea și exprimarea iubirii necondiționate.

Doar spuneți cu voce tare sau încet,

”Îl invoc pe Arhanghelul Mihail, Arheia Faith și Tărâmul Angelic să vină acum mai aproape de mine. Susțineți-mă în primirea și conștientizarea cu ușurință a energiilor voastre în timp ce ele se revarsă în ființa mea. Vă rog să-mi încărcați întreaga ființă cu vibrațiile voastre hrănitoare și afectuoase ale Creatorului și iubirii Angelice. Este dorința mea să ancorați și să activați în mine cele douăsprezece faze ale Corpului meu Angelic al Iubirii.

Primesc acum cu recunoștință, activez și întrupez calitățile Purității (respirați profund și primiți), Conectării (respirați profund și primiți), Puterii Interioare (respirați profund și primiți), Păcii (respirați profund și primiți), Vindecării (respirați profund și primiți), Unității (respirați profund și primiți), Încrederii (respirați profund și primiți), Bucuriei (respirați profund și primiți), Expansiunii (respirați profund și primiți), Conștientizării Sinelui (respirați profund și primiți), Beatitudinii (respirați profund și primiți) și Iubirii Necondiționate (respirați profund și primiți).

Primesc calitățile și fazele întrupării ale Corpului Angelic al Iubirii. Fie ca aceste calități să fie proeminente în realitatea mea, să mă ajute în cel mai pozitiv și beatific mod, influențându-mi într-un mod corespunzător creșterea spirituală. Dați-mi voie să experimentez integrarea calităților ca un corp al iubirii și, totodată, ca și calități individuale ale Creatorului. Mă deschid pe deplin să experimentez acum acest lucru.

Experimentez deplina fuziune a Corpului Angelic al Iubirii din Tărâmul Angelic cu întreaga mea ființă.

Experimentez deplina trezire și întrupare a Corpului meu Angelic al Iubirii din esența mea, lăsând iubirea să pulseze prin întreaga mea ființă. Eu sunt un far de iubire; iubire necondiționată.

Cer ca cu cât mai multă iubire absorb și dețin, cu atât mai multă iubire să dețină Pământul pentru a aduce o adevărată manifestare a iubirii pentru Mama Pământ și Omenire.

Eu sunt cele Douăsprezece Faze ale Corpului meu Angelic al Iubirii și așa să fie acum.”

Continuarea și Energizarea Întrupării voastre a celor Douăsprezece Faze ale Corpului vostru Angelic al Iubirii

Odată ce ați făcut invocația, puteți ca pur și simplu să chemați dimineața Tărâmul Angelic, cerându-i să ancoreze în ființa voastră și în Pământ, pe parcursul întregii zile, cele Douăsprezece Faze ale Corpului vostru Angelic al Iubirii și să se integreze pe deplin. Prin acest proces al integrării și munca voastră cu Tărâmul Angelic, vă veți construi propriul vostru corp al iubirii și veți începe să transformați conștiința și vibrația energiei întregii voastre ființe într-o puternică și pură vibrație a iubirii, dându-vă voie să existați ca Creatorul pe Pământ.

Cu o profundă apreciere și calitatea Angelică a abundenței,

Arhanghelul Mihail și Tărâmul Angelic


Traducere Monica Poka

link catre articolul original


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.