sâmbătă, 26 iunie 2021

Integrarea lui Mellanika

Mellanika din grupul Ființelor Celeste Albe prin Natalie Glasson, Școala Sacră a lui OmNa 

Magnifice ființe de lumină, eu sun Mellanika din grupul Ființelor Celeste Albe, este o mare încântare pentru mine să mă reconectez din nou cu energiile voastre, deoarece o conectare conștientă s-a pierdut de ceva vreme, chiar dacă energia mea și calitățile pe care le reprezint au fost extrem de bine cunoscute în vremea Atlantidei. Eu sunt Zeița reprezentativă, sau cea mai pură formă, a vibrației feminine disponibilă în sufletul și sursa de lumină a Ființelor Celeste Albe. Reconectarea noastră conștientă semnalează o trezire a vibrației Zeiței în toți. Sunt conștientă de câți de mulți vorbesc de importanța vibrației Zeiței pe Pământ în prezent, dar este, de fapt, viața tuturor energiilor creative și creatoare ale Creatorului. Energia Zeiței sau vibrația feminină este o esență sacră a ființei voastre care chiar trebuie să fie în totalitate recunoscută pentru conectarea completă și unitatea cu Creatorul ca sursă de lumină.   

Energia Ființelor Celeste Albe a fost ancorată în Pământ încă de la crearea sa împreună cu alte energii și vibrații, iar ceea ce Ființele Celeste Albe au dat Pământului a fost esență pură a Zeiței a sufletului lor, ajutând la crearea esenței pure și frumoase care este Mama Pământ. Multe surse diferite de lumină și-au pus la dispoziție energia ca Pământul să fie creat, fiecare oferindu-și esența sacră. A fost prezis sau divin planificat ca atunci când omenirea se trezește la adevărul și esența divină sa divină, să recunoască prezența Zeiței în ei ceea ce le va susține și mângâia sufletul sacru trezindu-l în ei pe Creator. Este posibil să vedeți că acest lucru se întâmplă deja în prieteni, familie și în voi înșivă. Este un semn că trezirea are loc pe scară largă și vă întoarceți acasă. Prin prezența mea ancorată în ființa voastră, vă ajut în creșterea conectării voastre cu esența Zeiței în voi și în jurul vostru. Vă rog să-mi dați voie să vă învălui în esența sacră a Zeiței și energia mea. 

Cu toții aveți o înțelegere, care diferă de la persoană la persoană, a energiei Zeiței; doresc să dizolvați din mintea voastră forma, șablonul sau așteptările cu privire la energia Zeiței pe care s-ar putea să le aveți. Când dăm drumul la orice reprezentare a energiei Zeiței, atunci începem să ne conectăm cu adevărat la un nivel mai profund. În conștiința Ființelor Celeste Albe eu, Mellanika, nu am o formă; sunt pur și simplu o energie sau vibrație, așa cum este pulsul în corpurile voastre fizice. Mintea voastră v-ar putea descrie o imagine a vibrației mele, dar asta este doar ca să-mi înțelegeți energia, să vă dați voie să-mi simțiți energia, să-mi acceptați energia, veți câștiga o înțelegere mai clară a vibrației mele și pe cea a energiei Zeiței a Creatorului. 

Dacă ar fi să vizitați ashramul Ființelor Celeste Albe la nivel cosmic, ați putea experimenta o comunicare cu privire la unitatea cu Mellanika, asta este, de fapt, desfășurarea divinului în ființa voastră, care este un proces infinit. În multe privințe, numele meu este pur și simplu un instrument pentru explicare și conectare. Învățăturile Ființelor Celeste Albe au rolul de a vă purta conștiința și conștientizarea dincolo de înțelegerea minții voastre a Zeiței, experimentând o trezire interioară divină. 

Sunt multe motive pentru conectarea mea cu voi astăzi, în cea mai mare măsură are loc energetic pe măsură ce vă conectați cu energia mea prin vorbele mele canalizate, dar s-ar putea să doriți să meditați cerându-mi să mă apropii de voi mângâindu-vă și îmbrățișându-vă în lumina mea, dorința mea este să vă ajut să dizolvați orice percepție a luminii Zeiței ca să acceptați adevărul Zeiței. 

Focalizați-vă pur și simplu asupra respirației voastre și mențineți intenția sau spuneți pur și simplu cu voce tare atunci când vă simțiți în pace cerând să vă conectați cu cea mai pură vibrație a lui Mellanika din grupul Ființelor Celeste Albe. 

Imaginați-vă, simțiți sau conștientizați energia mea învăluindu-vă, topindu-se profund în inima și sufletul vostru. Mențineți intenția sau spuneți cu voce tare că sunteți pregătiți să dați drumul la toate formele sau înțelegerile reprezentative cu privire la energia Zeiței a Creatorului. Scopul vostru este să expirați toate ideile, imaginile și așteptările cu privire la conștiința Zeiței. 

Dacă vă focalizați asupra eliberării, energia mea va fi în măsură să fuzioneze mai adânc în ființa voastră pe măsură ce multe granițe și bariere sunt dizolvate. Îmi dați voie să vă îmbrățișez profund sufletul, ajutându-vă să creșteți în vibrație, conștientizare și conștiință. 

Vă voi ridica, expansiona adevărata voastră vibrație a Zeiței și vă voi uni mult mai intens cu Creatorul. Veți experimenta o nouă vibrație și val de lumină care se activează din interiorul vostru. Pur și simplu stați și bucurați-vă atâta timp cât este nevoie. 

Al doilea meu scop în conectarea cu ființa voastră astăzi este să vă trezesc înțelegerea că esența feminină pură a Creatorului este nevoie să fie ancorată în toate aspectele Pământului. Este nevoie ca Pământul să fie binecuvântat în acest fel ca o pregătire pentru amplificarea de la Creator precum și pentru trezirea și amintirea adevărului în toți și toate. Doresc să vă atrag atenția asupra Tărâmului Zânelor, de multă vreme Tărâmul Zânelor a fost un aspect integrant al vieții și creșterii spirituale pe Pământ, ele dețin un aspect puternic al Zeiței în ființele lor, manifestările lor, iar influența lor asupra realității și naturii voastre este enormă. Este necesar ca Tărâmul Zânelor să experimenteze o ancorare mai puternică a luminii Zeiței care să susțină creșterea și scopul lor pe Pământ. Acesta este să susțină crearea iubirii pe Pământ, lucru pe care-l fac prin înnodarea legăturilor de iubire în natură și între natură și oameni. 

Dacă vă simțiți ghidați să susțineți Tărâmul Zânelor și manifestarea iubirii pe Pământ, atunci vă rog ca mai întâi să parcurgeți procesul de conectare de mai sus cu energia mea.

Apoi așezați-vă mâinile pe picioare cu palmele cu fața în sus.

Imaginați-vă esența mea a luminii Zeiței curgându-vă din inimă în brațele și mâinile voastre. Mâinile voastre vor deveni ancore și creatoare de energie și intenție. 

Când simțiți energia încărcându-vă mâinile, ridicați-vă mâinile de pe picioare astfel încât să fie ușor suspendate în fața chakrei plexului solar. Spuneți cu voce tare: Cu acțiunile și intențiile mele binecuvântez Tărâmul Zânelor și ancorez lumina Zeiței în fiecare sursă, aspect și suflet de zână. 

Lăsați-vă mâna dreaptă să facă un cerc orizontal în sens invers acelor de ceasornic, în timp ce mâna stângă face ușor sub mâna dreaptă un cerc orizontal în sensul acelor de ceasornic. Mâna dreaptă se îndepărtează de voi și spre stânga voastră, în timp ce, simultan, mâna voastră stângă se mișcă înspre voi și spre dreapta voastră, întâlnindu-se în centru având mâna voastră dreaptă deasupra. Apoi închideți cercul. 

Când procesul s-a încheiat, așezați-vă mâinile pe podea și lăsați ca energia rămasă să se scurgă în Pământ ca simbol al împământării. 

Practicați această mișcare; creați o cifră de opt, un simbol al conectării și unimii infinite. Ancorați lumina în Tărâmul Zânelor în timp ce vă concentrați asupra Tărâmului Zânelor creând pentru ele și pentru voi înșivă o legătură eternă cu energia Zeiței. Această practică poate fi făcută ca să ancorați energia Zeiței în orice intenție sau aspect al Creatorului pe care vă concentrați inclusiv în voi înșivă. Puteți practica acest exercițiu atâta timp cât simțiți că este potrivit construind energia. 

Adevărul și iubirea mea sunt întotdeauna ale voastre, 

Mellanika din grupul Ființelor Celeste Albe



Traducere Monica Poka

link catre articolul original

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.