marți, 31 mai 2016

Următoarea Fază, Îndreptarea către Solstițiu ~ Quan Yin

De Jenny Schiltz

Venim astăzi cu un mesaj foarte important. Următoarea fază către care vă îndreptați, solstițiul, va fi una de profundă creștere și revelație. Energiile vor împinge toată omenirea înainte și îl vor schimba pe fiecare dintre voi atât de profund cât veți îngădui. Sunteți purificați de tot ceea ce nu este în aliniere, de tot ceea ce stă în calea fuziunii cu sufletul vostru.

Niciodată până acum nu a fost mai important să vă iubiți total pe voi înșivă pentru a anula toți anii de condiționare și credințe pe care le-ați acumulat pe parcursul vieților voastre. Sufletul vostru nu poate fuziona pe deplin cu un vehicul plin de îndoială de sine și de detestare de sine. Trebuie să revizuiți toate modurile în care nu vă onorați pe voi înșivă, modurile în care vă sabotați sau vă țineți în urmă și la motivele pe care vi le oferiți pentru a susține această decizie. Care sunt fricile care ies la suprafață atunci când vă gândiți să vă puneți pe voi înșivă pe primul loc? Să vă iubiți pe voi înșivă în totalitate fără nici o excepție? De ce vă temeți atunci când vă gândiți să vă iubiți pe voi înșivă în toate felurile în care ați vrut să fiți iubiți pe tot parcursul vieții voastre? Este posibil să aveți vreo frică legat de ceea ce veți deveni? O frică legată de puterea și conexiunea pe care o simțiți profund în voi? Înțelegeți că numai prin iubirea voastră pentru voi înșivă poate fi declanșat întregul vostru potențial.

Voi sunteți cei care trebuie să hotărâți ce înseamnă să vă iubiți complet pe voi înșivă. Pentru unii onorarea sinelui va include exerciții și o dietă mai curată, pentru alții va fi îngăduirea odihnei necesare sinelui pentru a finaliza această tranziție fără probleme. Pentru unii va fi să vă îngăduiți vouă înșivă să faceți pașii necesari în direcția unui vis, pentru alții vor însemna schimbări drastice cum ar fi părăsirea locului de muncă sau al relațiilor care vă împiedică creșterea. Tot ceea ce cineva trebuie să realizeze în călătoria către iubirea de sine este stăpânirea gândurilor, a modurilor tăcute în care cineva se sabotează, ceartă și înjosește pe sine. Toate acestea trebuie să iasă la lumină, să fie pe deplin conștientizate astfel încât să poată fi schimbate în fiecare moment.

Mulți se tem că a se pune pe ei înșiși pe primul loc înseamnă egoism. La asta vă spunem – Bine! Fiți egoiști! Noi știm că din momentul în care vă permiteți să fiți pe deplin umpluți de iubirea de sine, voi veți fi umpluți și cu energia Sursei. Pentru că vedeți voi, să vă iubiți complet pe voi înșivă înseamnă să vă iubiți așa cum Sursa vă iubește. Din această stare de minunată vindecare veți descoperi că sunteți capabili să faceți și să oferiți mai mult decât ați făcut-o vreodată. Și în același timp veți fi umpluți cu darul de a ști că nu toți sunt pregătiți să fie ajutați și asumarea poverilor altora poate interfera cu intenția pe care lecția a fost menită să-i învețe. Nu veți mai simți că se profită de voi sau că totul este luat ca de la sine înțeles pentru că profunda voastră iubire pentru voi înșivă nu va mai permite acest lucru. Veți înțelege și că prin faptul de a vă pur și simplu iubi total pe voi înșivă, deveniți un exemplu pentru ca ceilalți să facă și ei același lucru ajutând la aducerea unor schimbări radicale. Când vă temeți că a face ceea ce este cel mai bine pentru voi și creșterea voastră este egoism, vă întrebăm: De unde ați învățat așa ceva? Găsiți-i originea, descoperiți adevărul și eliberați-vă.

Acordați-vă libertatea de a crește și de a experimenta tot ceea ce această viață are a vă oferi fără să vă judecați pe voi înșivă sau circumstanțele ca bune sau rele. Aveți încredere și știți că tot ceea ce se întâmplă este așa cum trebuie să fie, pentru binele vostru cel mai înalt, în fiecare moment. Vedeți toate acestea ca și pe o vânătoare de comori pentru a găsi cel mai valoros premiu, adevăratul vostru sine. Să știți că noi vă vedem perfecți, întregi și vindecați, noi vă vedem sufletul. Este timpul ca și voi să vedeți acest lucru.

Cu profundă iubire și admirație,

Quan Yin

Întrebări personale:

Jenny: Simt că în această călătorie am mai fost în acest punct și înainte, unde a trebuit să învăț să mă iubesc pe mine însămi, dar acum văd cu claritate modurile în care încă nu mă onorez pe mine însămi.

Quan Yin: Da, vei descoperi că așa cum se întâmplă cu toate lucrurile de o asemenea magnitudine totul se întâmplă în straturi. În fiecare moment vei descoperi tot mai multe despre tine, tiparele tale, condiționările tale și fricile pe care le porți. Să revezi o problemă crezută anterior vindecată, nu este un indiciu al unui eșec, ci a unei creșteri. Fiecare dintre voi va fi capabil să acceseze doar ceea ce este pregătit să fie văzut și eliberat.

Jenny: Gândurile și percepțiile mele asupra lucrurilor tind să devină evidente. Conduceam în jos pe stradă când a sărit o piatră și mi-a spart parbrizul. Primul meu gând a fost ”La naiba! Cred că am ieșit din curgere dacă s-a întâmplat asta.” Dar acest lucru nu mi s-a părut adevărat chiar atunci când l-am gândit. Mai târziu în acea noapte am meditat și m-am întâlnit cu echipa mea de ghizi și mi-am exprimat îngrijorarea și mi s-a spus ”Să fii în curgere nu înseamnă ca anumite lucruri să nu se întâmple în viața ta. Reacția ta la aceste evenimente este cea care determină dacă ești sau nu în curgere.” Au continuat spunându-mi că a te învinui pentru evenimentele considerate ca neplăcute este ceea ce te scoate din curgere mai tare decât orice altceva. Că a vedea eroarea nu înseamnă să înțelegi că evenimentele nu se întâmplă așa cum ar trebui și că totul este menit să te ducă mai departe. Așa că deși eu nu pot ”vedea” acest lucru, acest inconvenient mă ajută – poate că a fost menit să mă ajute să văd unde mă înfrâng pe mine însămi.

Quan Yin: Da, asta se adresează gândurilor care trebuie să fie recunoscute și dizolvate. Vorbește de profunda încredere care este necesară pentru a trece prin acest proces. Sufletul vostru lucrează întotdeauna pentru a vă asigura oportunități pentru a crește și a vă atinge potențialul. Să vedeți toate lucrurile în această lumină vă va ajuta să simțiți că nici voi și nici un altul nu este de vină atunci când lucrurile par să meargă prost.

Jenny: Acest proces pare să se accelereze, necesitând mai mult somn și perioade de liniște. Am trecut și prin această contradicție interesantă de a mă simți mult mai conectată dar având, totuși, în același timp momente de deconectare.

Quan Yin: Deconectarea pe care o simțiți reprezintă pur și simplu momentele în care mergeți mai departe, vă schimbați frecvența și aveți nevoie să vă stabiliți poziții noi. Împământarea într-o nouă realitate ajută la ușurarea acestei tranziții. Conectarea intenționată cu Sursa de energie, inundarea ființei voastre cu această energie vă va ajuta și ea.

Sper că întrebările mele v-au ajutat așa cum m-au ajutat și pe mine. Ne trimit toată iubirea și binecuvântările pe care le putem gestiona. Vă mulțumesc tuturor celor care împărtășiți această lucrare!

Jenny



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.