sâmbătă, 23 noiembrie 2019

Intențiile Voastre pentru Împlinire



Maestrul Isus prin Natalie Glasson, Școala Sacră a lui OmNa

Iubirea este văzută ca fiind cea mai mare învățătură a mea pe Pământ, eu, Maestrul Isus, am întrupat și am împărtășit iubirea cu atât de multe suflete. Iubirea este un mare învățător atunci când alegeți să-i acceptați strălucitoarea prezență în ființa voastră, vă va ghida, pe voi și pe alții prin voi, să ajungeți dincolo de credințele și visele voastre. Ați luat în considerare vreodată iubirea ca învățător? Când am trăit pe Pământ am abordat întotdeauna iubirea Creatorului ca pe ghidul, îndrumătoarea și însoțitoarea mea, consultându-mă cu iubirea ce este cel mai potrivit pentru propria mea evoluție și a celor din jurul meu. Iubirea deține puterea, adevărul și înțelepciunea Creatorului și sunt atât de multe de explorat.

Iubirea a fost învățătorul meu prin propria mea intuiție, prin sufletele înțelepte din jurul meu și oamenii pe care i-am vizitat. Scopul pe care am aspirat să-l creez și să-l experimentez eu însămi și alții, a fost împlinirea. Când iubirea este prezentă în acțiune, împlinirea devine naturală, familiară și constantă. În ființa voastră, realitatea și creațiile sunt oportunități multiple pentru împlinire. Experimentarea împlinirii în realitatea pământească nu este pentru puținii norocoși, ea se manifestă din interiorul ființei voastre. Când alegeți să acceptați iubirea ca pe cel mai mare învățător al vostru, puteți experimenta și crea împlinirea la toate nivelele ființei voastre: fizic, emoțional, mental și spiritual. Iubirea poate fi și o călătorie minunată de descoperire a sinelui și a sufletului. Adeseori sufletele percep împlinirea ca pe un moment trecător în viața lor, o experiență care se va încheia de îndată ce a apărut. Împlinirea este o energie și o stare de existență care se proiectează și se manifestă în realitatea voastră, născută din acceptarea iubirii în deplinătatea și completitudinea ei.

Când vă dați seama că iubirea este învățătorul vostru născut din ființa voastră și că acceptarea iubirii permite o experimentare constantă a împlinirii, intrați într-o nouă vibrație și realitate. Ca și cum v-ați vedea pe voi înșivă și lumea cu ochi noi. Imaginați-vă cât de vindecător ar fi acest lucru și cât de diferit ați acționa și reacționa în realitatea voastră actuală. Atât iubirea cât și împlinirea sunt dreptul vostru divin. V-ați născut să experimentați iubirea și împlinirea nu ca pe o luptă sau ceva pentru care să vă străduiți, ci ca pe o întrupare și exprimare naturală a adevărului vostru.

Descoperirea Intențiilor Împlinirii

În acest moment aveți ocazia să vă stabiliți intențiile împlinirii susținute de sufletul vostru și împuternicite de mine, Maestrul Isus.

Vă rog să stați liniștiți, știind că sunteți foarte iubiți și susținuți în acest moment și întotdeauna, că sunteți liberi de orice limitări și granițe și că orice doriți să experimentați în ființa și în realitatea voastră vă este disponibil să primiți. Să știți că manifestările voastre sunt născute din iubirea voastră interioară, din intențiile sau intuiția voastră și înțelegeți că este firesc să experimentați în mod constant împlinirea. În această stare de pace, aveți abilitatea de a accesa cu ușurință surse puternice și necesare de iluminare în voi.

Întrebați-vă în voi sau cu voce tare în timp ce vă îndreptați atenția în interiorul vostru:

Cum simt eu cuvântul și experimentarea împlinirii? Ce iese la suprafață atunci când contemplu împlinirea?

Este posibil să aveți o legătură negativă cu împlinirea, învinovățindu-vă pe voi înșivă sau pe alții pentru lipsa împlinirii în viața voastră. S-ar putea să simțiți că împlinirea este scopul vostru final și ceva ce vă străduiți să experimentați. Este nevoie să vă înțelegeți propriul vostru sistem de credințe în ceea ce privește împlinirea ca să creați vindecarea necesară pentru a vă putea deschide experimentării firești a împlinirii.

Personalitatea voastră are dreptul divin să experimenteze energia împlinirii în realitatea voastră, ce intenții, manifestări sau experiențe i-ar da voie personalității voastre să se simtă împlinită în viața voastră?

Sufletul vostru are dreptul divin să experimenteze energia împlinirii în realitatea voastră, ce intenții, manifestări sau experiențe i-ar da voie Sufletului vostru să se simtă împlinit în viața voastră?

Acordați-vă timp să contemplați aceste întrebări, ele vă vor îndruma să vă descoperiți intențiile pentru experimentarea împlinirii în propria voastră realitate. Când sunteți pregătiți puteți completa afirmația intenției voastre de mai jos.

”Intențiile mele pentru energia mea a împlinirii sunt …”

Ați creat o cale pentru existența și experimentările voastre pe Pământ. V-ați accesat și v-ați descoperit ghidarea interioară care să vă propulseze înainte ghidați de iubire ca învățătorul vostru ca să experimentați scopul final și constant al împlinirii.

Invocarea Codurilor Împlinirii

”Eu sunt energia împlinirii. Vibrațiile împlinirii Creatorului curg prin sufletul, corpul, emoțiile, mintea mea, prin Tot Ceea Ce Eu Sunt și tot ceea ce eu creez. Recunosc împlinirea ca pe o esență și prezență naturală în ființa mea născută din iubire. Recunosc că pot cu ușurință accesa și experimenta marea sursă abundentă și veșnică a împlinirii în ființa mea, oricând aleg să o fac. Ea este ca un râu veșnic curgător care se revarsă din ființa mea creând experiențe frumoase și magnifice în realitatea mea; o viață cu scop, mulțumire și magie divină.

Am dat drumul la toată rezistența în experimentarea curgerii mele abundente și a vibrațiilor energetice ale împlinirii în ființa și realitatea mea. Eliberez toate atitudinile sau credințele legate de nevoia de a-mi refuza experimentarea împlinirii sub orice formă. Îmi dau seama și accept acum că este dreptul meu divin și existența mea firească să experimentez împlinirea sub orice formă ca scânteie de lumină divină aflată într-un corp fizic.

Cu susținerea Maestrului Isus, activez și trezesc acum toate vibrațiile energetice ale împlinirii sufletului meu, scăldându-mi întreaga ființă în vibrațiile și conștiința experimentării împlinirii în toate formele ei frumoase. Îmi dau voie să primesc și să experimentez vibrațiile ușoare, menținând conștiința împlinirii din miezul și cea mai pură sursă a Creatorului.  

Scopul meu acum este să caut și să descopăr în ființa mea vibrațiile ușoare și senzațiile de împlinire, manifestându-le ca daruri sacre și naturale ale împlinirii în viața mea pe Pământ. Îmi sunt recunoscătoare mie însămi și Creatorului pentru această binecuvântare divină de a-mi accepta puterea și adevărul, cu cunoașterea interioară a modului în care să o manifest în experimentările mele.

Accept iubirea ca învățător al meu, Eu sunt energia împlinirii, vibrațiile împlinirii Creatorului curg prin sufletul, corpul, emoțiile, mintea mea, prin Tot Ceea Ce Eu Sunt și tot ceea ce eu creez. Recunosc împlinirea ca pe o esență și prezență naturală în ființa mea. Recunosc că pot cu ușurință accesa și experimenta marea sursă abundentă și veșnică a împlinirii în ființa mea, oricând aleg să o fac. Împlinirea acestei intenții și inițieri o recunosc ca pe adevărata mea împlinire. Mulțumesc.”

Vă invit să citiți această invocare de multe ori, până când veți simți energia și adevăratul înțeles al invocației dansând în ființa și în mintea voastră. Astfel încât energia să se activeze în voi și să devină vie și activă pentru voi. S-ar putea, după o vreme, să vă dați seama că recunoașteți energia adunându-se și crescând în voi, că trebuie doar să vă gândiți la ea ca să vă conectați cu ea și să o întrupați pe deplin.

Cel mai mare dar pe care doresc să-l împărtășesc cu voi este să vă invit să contemplați iubirea ca pe învățătorul vostru ca să manifestați și să experimentați împlinirea în realitatea voastră și să susțineți, totodată, și realitățile altora.

În iubire și împlinire,

Maestrul Isus

Traducere Monica Poka

link catre articolul original

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.