miercuri, 5 iulie 2017

Actualizare 5 Iulie 2017


Dragii mei cititori, astăzi actualizarea va fi destul de scurtă pentru că în cursul nopții am intrat într-o călătorie de recuperare a unei părți de suflet pierdută într-una din viețile mele anterioare, iar atenția mea este atrasă în această direcție. Deși am mai vizitat această viață, se pare că atunci fie nu am rezolvat tot ceea ce aveam de rezolvat, fie au rămas părți care nu puteau fi rezolvate în acel moment și au ajuns de-abia acum la scadență.

Poate că nu toți știți că atunci când trecem printr-o situație traumatizantă lăsăm în acea situație, atunci când nu o putem gestiona în totalitate, un fragment din sufletul nostru. Aceste fragmente de suflet (pentru că unii am lăsat ceva mai multe) nu pot fi recuperate decât prin trecerea din nou prin acea experiență care a cauzat fragmentarea sufletului, dar dintr-o stare de conștiință care să ne permită să avem o altă perspectivă asupra ei.  

Reîntregirea sufletului este una dintre condițiile principale ale reîntregirii noastre ca ființă completă, deoarece numai astfel ne putem recâștiga starea de plenitudine precum și puterea personală. Cu cât mai multe fragmente recuperăm, cu atât puterea sufletului nostru devine mai mare. Mulți dintre noi trecem prin astfel de procese acum, dar unii suntem conștienți de ele, în timp ce alții nu.

Este posibil ca cele mai profunde să le experimentăm în starea de visare atunci când mintea umană nu le poate respinge din nou. Pierdem aceste fragmente de suflet atunci când conștientul și/sau emoționalul nostru nu le poate procesa, dar ele nu ne părăsesc cu adevărat, ci așteaptă momentul în care pot intra din nou în atenția noastră pentru rezolvare.

Acest proces al re-întregirii este, după cum am spus, foarte important pentru a nu ne lăsa ”codițe” sau ancore în dimensiunile de vibrație mai joasă. Un lucru înțelept este ca atunci când vă confruntați cu astfel de situații să nu reacționați din starea de ”Eu? Nu, nici vorbă. Acesta/aceasta nu am fost eu! Nu am putut face așa ceva!” sau ”Nu, mie nu mi s-a putut întâmpla una ca asta!”

Inconștientul și subconștientul nostru adăpostesc toate experiențele pe care noi nu le-am putut procesa la un moment dat și care acum ies la iveală pentru a fi văzute, conștientizate și vindecate. Este, de asemenea, un exercițiu foarte bun pentru a ne elibera de judecată și de toate iluziile pe care ni le-am putut construi legat de noi înșine.

Cel mai important lucru pe care să-l avem în vedere este că aceste procese se desfășoară sub atenta supraveghere a Sinelui nostru Mai Înalt, Multidimensional, astfel încât să nu se producă alte fragmentări inutile. Numai în momentul în care ne vom accepta în totalitate toate aspectele sufletului nostru, numai atunci vom putea spune că suntem cu adevărat întregi.

Așa că voi dedica această zi, în măsura în care îmi este posibil, unei călătorii în subconștientul sau inconștientul meu, acolo unde experiența adusă în conștientizare în noaptea care a trecut se mai ascunde încă. Este una dintre cele mai importante acțiuni pe care o avem de făcut în acest Acum: să ne strălucim lumina în fiecare colțișor din noi înșine astfel încât să nu mai rămână nimic neluminat.

Un lucru pe care mulți îl știm, și și mai mulți îl conștientizează în acest Acum, este că demonii și monștrii locuiesc în noi și că este nevoie să-i scoatem la lumină pentru a-i putea iubi și vindeca prin iubirea noastră necondiționată. Să nu uităm că NOI dăm putere la ceea ce opunem rezistență sau nu putem accepta. Iubirea însă îmbrățișează și vindecă totul fără să mai lase nici o urmă.

O zi minunată, plină de bucurie și o fericită anticipare vă doresc!

Namaste!


Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.