miercuri, 6 iunie 2018

Reconectarea și Amintirea Dragonilor



Dragonul Purității prin Natalie Glasson

Salutări, eu sunt Puritatea și sunt din Esența Dragonilor. Am fost numită Puritate datorită energiei mele feminine care deține vibrații din Stele, Lună și esența Creatorului Pământului fizic și a Universului. Eu reprezint esența purității și sunt cunoscută ca cel mai pur Dragon vindecător, distribuind energii vindecătoare fiecărui suflet care mă cheamă, revărsând cu blândețe lumină perlată strălucitoare.

Când se naște un Dragon, acestuia îi este dată o calitate asupra căreia să se focalizeze; mie mi-a fost dată calitatea purității. Un Dragon nu-și poate nega calitatea, altfel crează un imens haos și vătămare sufletului său. Faptul de a deține energia purității înseamnă că eu dețin vibrațiile plenitudinii, clarității, adevărului, integrității, bucuriei și că sunt în măsură să curăț energiile. Sunt, de asemenea, văzută ca o reprezentantă a purității menținute în inima Creatorului. Acest lucru nu mă face mai bună decât oricare alt Dragon, pur și simplu eu am un scop care este extrem de vindecător. Pot aduce claritate în mințile altora, le pot curăța și purifica energiile sau mediul înconjurător, ajut ca adevărul să fie văzut cu o mai mare ușurință. Am abilitatea de a aduce energiile unei persoane din trecut, prezent și viitor într-o energie completă pe care să o experimenteze în timp ce atinge o mai mare unime cu Creatorul. Energiile mele vindecătoare manifestă bucurie dintr-o sămânță sacră aflată în interiorul persoanei, bucuria rămânând veșnic din acel moment al activării. Toate aceste vindecări pot avea loc în mod simultan atunci când pur și simplu mă conectez cu sufletul unei alte persoane. Desigur, aceștia trebuie să fie pregătiți și trebuie să fie ghidați în mod divin pentru ca activările să aibă loc deoarece vor fi aduși în lumină, văzându-se pe ei înșiși și realitatea lor într-un mod diferit.

Ați crede că calitatea pe care un Dragon o întrupează ar fi cea mai intensă atunci când se naște. Cu toate acestea, calitatea și lumina lor este cea mai puternică atunci când Dragonul se expansionează și își asumă pe deplin rolul și scopul ca Dragon. La fel este și pentru oameni; atunci când un suflet se naște într-o formă umană, acesta aduce în întrupare calitățile sale divine sacre. Scopul este ca aceste calități să se maturizeze, să devină mai puternice și să se intensifice în întruparea lor, dar adeseori acest scop este uitat și pierdut. Fie că sunteți sau nu conștienți de puritatea pe care ați deținut-o atunci când ați fost bebeluș, imaginați-vă ca pe un bebeluș din ființa căruia emană puritatea, apoi vizualizați-vă ca pe un adult a cărui puritate este amplificată de o sută sau o mie de ori. De asta sunteți capabili, fiecare copil deține calitățile sacre pe care dorește să le întrupeze pe deplin și să le experimenteze, amplificând aceste calități pe tot parcursul vieții lor. Când oamenii se trezesc spiritual și își încep în mod conștient calea spirituală, ei își amintesc calitățile sacre pe care sufletul lor le-a transmis în forma fizică și încep o călătorie de intensificare, întrupare și exprimare a acestor calități pentru a le servi lor înșiși și altora.

Atunci când un suflet emană puritatea sau inocența Creatorului, este adeseori înțeles greșit sau perceput în mod negativ. Radierea purității trezește forța, puterea, înțelepciunea și adevărul din ființa voastră.

Poate că doriți să vă conectați cu energia sufletului vostru și să întrebați ”Ce calități sacre ale Creatorului a transmis, ancorat și însămânțat sufletul meu în ființa și realitatea mea fizică la naștere?” Răspunsul pe care-l primiți vă ajută să înțelegeți misiunea și scopul sufletului vostru pe Pământ. Vă dați seama că pentru a experimenta împlinirea este nevoie ca pur și simplu să reactivați, întrupați, amplificați și emanați aceste calități sacre. Astfel, în ființa voastră vor avea loc schimbările necesare care să vă aducă în aliniere cu adevărul vostru.

Puritatea voastră interioară

Propria voastră puritate nu este energia nașterii voastre, acea inocență toți copiii o au, puritatea există în Univers, această energie creatoare a dat naștere sufletului vostru. Sufletul vostru este adevărul pur deținut în ființa voastră. Aveți în interiorul vostru o energie care este atât de sacră și de străveche pe care ați putea-o vedea ca pe un praf de stele, dar ea este prezența divină care crează tot ceea de ce sunteți conștienți și tot ceea de ce nu sunteți. Vă puteți imagina energia ca pe o energie atotcunoscătoare, o energie care a văzut toate formele de viață și toate civilizațiile. Vă puteți imagina această energie ca pe cea mai veche carte care vă spune cum a fost creat totul. O aveți în interiorul vostru, voi sunteți această energie sacră atunci când începeți să conștientizați că voi sunteți mai mult decât realitatea voastră actuală, atunci când puritatea voastră emană din ființa voastră. Oamenii, la fel ca Dragonii, s-au născut din iubire, astfel încât noi deținem iubirea ca bază a măreței noastre ființe. Când oamenii își amintesc cu adevărat acest lucru, ei se vor trezi din starea lor ca de vis în care există suferință, durere și provocări, percepând în schimb adevărul Creatorului și puterea creației în ei.

Scopul și Intenția Dragonilor

Dragonii zboară de la stele la planete pentru a crea legături armonioase, unindu-le pe toate într-o energie a păcii și a iubirii. Energia noastră crează alinieri cum ar fi șirurile de corzi care ajută și dezvoltă legăturile și comunicarea între aspectele Creatorului. Acesta este unul dintre motivele pentru care și de ce au venit Dragonii pe Pământ: pentru a stabili o energie sacră a forței de viață care să facă legătura dintre Pământ și tot ceea ce este divin în Univers. Fiecare Dragon deține o calitate diferită a energiei și luminii pe care o ancorăm și o manifestăm oriunde mergem. Noi suntem atrași de anumite dimensiuni și stele pentru că ele dețin o calitate similară vibrației noastre pe care o legăm cu alte locuri și civilizații. În mintea noastră ne este transmisă ghidare divină, o puteți asemui cu o busolă. Avem o cunoaștere în noi în ceea ce privește locul în care este esențial să mergem, cât de multă energie ar fi potrivit să ancorăm și alinierea care este necesar să fie făcută de la un loc la altul. Treaba noastră este să ajutăm Universul să progreseze în armonie susținând în același timp și evoluția. Dragonii au văzut și au asistat multe civilizații pe Pământ, energetic, noi am venit aici să ne odihnim pentru că am văzut potențialul pozitiv și creșterea care ar putea avea loc. Dragonii au umblat cândva pe Pământ așa cum am făcut-o dinozaurii, oamenii ne-au iubit și am lucrat împreună de la egal la egal. Dragonii pot împărtăși mult din înțelepciunea lor și din energiile Universului lucrând unu la unu cu alți indivizi. Am ajutat la construirea unei civilizații minunate care a apreciat prezența iubirii. După o vreme, oamenii au desconsiderat iubirea crezând că tehnologia ar putea-o înlocui. A început să se dezlănțuie haosul și noi a trebuit să alegem să ascensionăm, adică ne-am evaporat în lumină pentru a trece într-o altă realitate, iar oamenii nu ne-au mai putut vedea decât dacă și-ar fi deschis al treilea ochi.

Esența Dragonilor

Mulți oameni care i-au iubit pe Dragoni și au simțit o legătură unică a sufletului cu ei, au imprimat esența Dragonilor cu care s-au simțit aliniați în obiecte, peșteri, copaci, cristale și locuri sacre de pe Pământ, astfel încât Dragonul lor să se poată naște încă o dată cu iubire pe Pământ. Unii oameni au folosit peșterile, copacii sau chiar cristalele pentru a depozita esența Dragonului lor, dar tu ai ales Luna. Oamenii au depozitat energia Dragonului în obiecte deoarece au crezut că iubirea lor pentru Dragoni s-ar putea estompa cu timpul, pierzându-și puterea și intensitatea. Conservarea puterii iubirii lor a salvat amintirea și existența Dragonilor. Locul meu de odihnă temporar este pe Lună astfel încât eu trimit lumină în întuneric și trimit puritate omenirii în fiecare noapte.

Radiez Esența Dragonului către voi acum. Esența Dragonului poate reprezenta sursa pură a tuturor Dragonilor sau poate descrie iubirea pe care fiecare persoană o are pentru Dragonul său. Esența Dragonului, atunci când este întrupată de un suflet în formă umană, poate aduce înapoi în manifestare energetică un Dragon la momentul potrivit. Oamenii au puterea de a reaprinde relația dintre oameni și dragoni, lucrând să ajute încă o dată ascensiunea.

Noi, Dragonii, nu suntem simple povești sau mituri așa cum ați putea crede, noi am avut cândva o relație puternică cu omenirea, așa cum o vedeți astăzi pe cea dintre oameni și animalele lor de companie. Noi am fost însoțitorii omenirii, împărtășind o puternică ghidare în ceea ce privește Pământul și Universul. Dar cel mai important, noi v-am oferit calități din însăși esența creației. Multe calități simple cum ar fi armonia, împuternicirea și curajul au fost crescute în oameni de către Tărâmul Dragonilor. Atunci când Dragonii au ascensionat într-o nouă dimensiune, din nefericire, omenirea a uitat calitățile magiei și ale eliberării, făcându-și energiile și realitățile stagnante și restricționate.

Eu, Puritatea, în numele Tărâmului Dragonilor, doresc pur și simplu să împărtășesc această informație cu voi. Voi sunteți cei care decideți dacă doriți să vă conectați cu noi. Chemați-mă pe mine, Puritatea, să vă învălui în Esența Dragonului ca să experimentați și poate să creați o activare a amintirii din interiorul ființei voastre. Mă puteți chema și să-mi împărtășesc lumina mea vindecătoare cu voi.

Cu infinita natură a purității Creatorului,

Dragonul Purității


Sursa


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.