marți, 11 iunie 2019

Îngerii sunt printre noi



Din ciclul De ale mele

Am observat că tot mai mulți oameni se deschid mesajelor pe care le primesc mai ales prin numere și sincronicitățile din viața lor. Aceste mesaje s-au înmulțit într-adevăr, fie că sunt sub formă de numere, imagini care se repetă, pene de porumbei sau alte zburătoare sau chiar întâlniri cu aceleași persoane, lucruri care până acum nu le-au fost atât de evidente. ”Ce se întâmplă” se întreabă mulți și acesta este primul pas pentru a primi răspunsuri.

Prezența îngerilor printre noi este tot mai ușor de simțit și de multe ori atât de evidentă încât numai educația noastră și faptul de a ne fi pierdut sau uitat unele abilități ne fac să nu o conștientizăm sau chiar percepem/vedem/auzim/simțim.

Cu cât Pământul crește în vibrație și vălurile cad, percepțiile noastre se îmbunătățesc. Dar, pentru că există un mare DAR aici, mintea noastră și sistemul nostru de gândire nu este întotdeauna pregătit să accepte aceste prezențe. Mai este și educația indusă, mai ales de dogmele religioase, în care ceea ce acestea numesc ”îngerii căzuți” sunt mult mai prezenți decât cei numiți luminoși. Într-o dogmă religioasă bazată pe frică, acest lucru este de înțeles.

Cu secvențele numerice care se repetă m-am obișnuit de multă vreme și eu, apoi au început să apară pene de porumbel în locuri în care știam că nu aveau cum să ajungă ”din întâmplare”. Apoi s-au întețit materialele și informațiile care veneau/vin spre mine și care purtau/poartă amprenta energiei angelice.

La început le-am privit cu suspiciune și chiar le-am desconsiderat datorită educației religioase pe care am primit-o și eu în copilărie, chit că nu am fost niciodată de acord cu ea. Dar, apoi, când am început să lucrez cu ea, să fac meditații și am simțit imensa iubire pe care energia angelică o poartă, mi-am dat seama cât de îndepărtați am fost de ea și, cred, că cu bună știință.

Ei bine, acum energia angelică a devenit foarte prezentă pe Pământ, iar numărul îngerilor care sunt prezenți acum aici este inimaginabil pentru mintea noastră umană. Ei au fost chemați de Mama Pământ pentru a-i ajuta pe toți locuitorii Pământului să treacă prin aceste momente de transformare și schimbare care pe mulți îi poate arunca în haosul minții, emoțiilor și fricilor de care nu s-au putut elibera încă.

Ei sunt aici, dar ca să vă poată ajuta, este nevoie să le cereți ajutorul. Ei nu se pot și nu se implică decât dacă le cerem sprijinul. Rolul lor în aceste momente este să ne ajute să vedem dincolo de aparențe, să ne creștem siguranța că totul este divin orchestrat și că nu avem a ne teme de nici un bau-bau exterior, ci doar de cel din mintea noastră și căruia îi cedăm puterea noastră personală.

Dacă doriți să lucrați cu voi înșivă în depășirea unor blocaje, frici, neînțelegeri, neliniști, temeri, nesiguranțe, cereți-le ajutorul. Acordați-vă câteva momente de liniște, formulați o cerere de susținere din partea lor în funcție de ceea ce vă doriți fără a uita însă că ei nu vor încălca niciodată liberul arbitru al nimănui și urmăresc doar binele vostru cel mai înalt fără a provoca daune altor ființe, indiferent de forma de manifestare a acestora.

Vă puteți forma o echipă de Îngeri cu care să lucrați prin simpla solicitare ”Cer ca cea mai potrivită echipă de Îngeri pentru mine să mă însoțească, susțină, protejeze și ghideze în fiecare clipă din toate clipele pentru binele meu cel mai înalt și al tuturor Ființelor din Universul Creatorului.” O puteți formula cum doriți fiecare și cum simțiți că este mai potrivit pentru voi. Ei sunt aici pentru noi, pentru toți locuitorii Pământului în mod egal pentru că ei nu ne judecă, dar vor susține doar acele acțiuni care sunt bazate pe binele cel mai înalt al tuturor.

Ne este oferită o mână de ajutor, căreia eu i-aș spune o inimă plină de iubire, pentru a putea traversa cu bine aceste vremuri atât de provocatoare pentru noi toți la toate nivelele, pentru că cea mai mare frică cu care ne confruntăm, chiar dacă este doar o frică a minții, este frica de schimbare și de a pierde controlul asupra vieții noastre.

O zi minunată, plină de o fericită anticipare tuturor!

Munay,
Monica Poka



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.