miercuri, 23 octombrie 2019

Iubirea și Nivelele Mai Înalte ale Creației


Arhanghelul Rafael prin Natalie Glasson, Școala Sacră a lui OmNa

Îmi extind iubirea angelică ca să vă salut, Eu sunt Arhanghelul Rafael. Doresc să vin și să continui conversația și comunicarea Arhanghelului Gabriel, vorbind despre prezența iubirii; iubirea Creatorului. Arhanghelul Gabriel a subliniat importanța conectării cu sursa iubirii din ființa voastră, întruparea acestei iubiri și strălucirea ei în lume pentru a crea iubirea în acțiune. Făcând acest lucru, veți fi transportați să experimentați următorul nivel disponibil vouă al conștiinței iubirii, în timp ce susțineți Pământul să facă același lucru. Astfel, se va manifesta o nouă conștientizare născută din esența ființei voastre. Pe măsură ce aceasta își țese drumul în țesătura și ritmul vieții pe Pământ, transformarea va avea loc.   

Este momentul să vă urmăriți iubirea până când îi găsiți miezul și esența și apoi să vă odihniți în ea.

Vă invit să faceți câteva respirații profunde și să vă lăsați conștientizarea să vă ghideze din ce în ce mai profund în spațiul vostru interior al iubirii. Acordați-vă timp să vă explorați și să vă experimentați miezul interior și esența iubirii.

Adeseori, după cum am experimentat, mulți percep că înțeleg deja iubirea Creatorului și prezența iubirii în ființa lor. Asta înseamnă să neglijați ce poate crea puterea iubirii și transformarea iubirii în acțiune. Eu, Arhanghelul Rafael, vă invit să urmăriți sau să explorați sursa iubirii în ființa voastră ca și cum nu ați avea o înțelegere anterioară a iubirii. Făcând acest lucru veți da drumul sistemelor voastre actuale de credință în ceea ce privește iubirea și veți da voie ca o nouă conștientizare să apară. Sunt atât de multe de înțeles în ceea ce privește iubirea Creatorului, uneori o credință că ați înțeles deja iubirea vă poate bloca conectarea și întruparea în continuare a iubirii. Asigurați-vă că vă acordați timp să contemplați prezența iubirii în voi dintr-o minte și inimă deschise.

Nivele mai Înalte ale Creației

Când explorați prezența iubirii în ființa voastră cu diferitele și diversele sale nivele de vibrație, voi vă deschideți unor noi experiențe și conexiuni divine. Nivelele mai înalte ale creației în Universul Creatorului sunt atrase spre voi și vă face să fiți conștienți de conexiunile voastre unificate cu nivelele mai înalte ale creației. Pe măsură ce experimentați prezența magnifică a iubirii în ființa voastră, nivelele mai înalte ale creației și ființele mai înalt vibraționale ale creației, încep să se manifeste ca oglinzi pentru ca voi să recunoașteți adevărul Creatorului. Astfel, intrați în sau vă amintiți contractul vostru de creare a divinului împreună cu Universul Creatorului/Nivelele Mai Înalte ale Creației.

Acest lucru ar putea însemna că multe ființe cum ar fi Maeștrii Ascensionați, Îngerii, Arhanghelii și așa mai departe, pot veni să împărtășească timp și spațiu cu voi. Ei vor fi prezenți pentru a acționa ca o oglindă, astfel încât voi să recunoașteți adevărul Creatorului. Ceea ce puteți recunoaște în ei, va fi prezent în voi. Inspirați profund și în timp ce expirați lăsați orice ființă mai înalt vibrațională a creației care este potrivită pentru voi, să vină să vă salute. Fiți deschiși să primiți ceea ce este necesar ca să vă susțină ascensiunea și unificarea cu Creatorul.

În timp ce nivelele mai înalte ale creației vă oglindesc tot ceea ce Creatorul divin este, este ca și cum ați privi în inima Creatorului recunoscând unitatea, armonia, integrarea și, desigur, iubirea. Acesta este un aspect foarte puternic al Ascensiunii. Imaginați-vă pentru o clipă că sunteți cufundați în și înconjurați de cea mai profundă și magnifică iubire din miezul vostru. Nivelele mai înalte ale creației acționează ca o oglindă ca voi să puteți privi în și prin ea. Astfel, voi recunoașteți tot ceea ce voi sunteți, precum și tot ceea ce Creatorul este. Cu o mai mare conștientizare a tot ceea ce Creatorul este, voi aveți oportunitatea de a crea orice vă simțiți ghidați să manifestați, folosind energia Creatorului ca pe un combustibil pentru manifestare. Ce ați crea?

Acum recunoașteți că prin experimentarea voastră, mintea, inima și întreaga voastră ființă s-ar fi extins, pulsând și vibrând cu iubire. Ce ați manifesta și crea dintr-un spațiu de profundă expansiune și împământare în iubire pentru a vă servi vouă înșivă și la tot ceea ce Creatorul este?

Aceste întrebări și explorări în nivelele mai înalte ale iubirii care se contopesc cu ființa voastră, vă dau voie să vă vedeți pe voi înșivă și realitatea de pe Pământ într-o nouă lumină și înțelegere. Rezultatul ar fi împuternicirea divinității voastre precum și împuternicirea altora.

Vi se pare potrivit să vă dedicați explorării prezenței iubirii în voi știind că rezultatul va fi experimentarea co-creației cu nivelele mai înalte ale creației? Ce ar face iubirea prin voi și ce ar fi creat?

Oglinda Divină

Când vă aflați în spațiul iubirii, vă deschideți să vedeți oglinda divină a Creatorului, prin urmare, voi vă vedeți, simțiți și conștientizați pe voi înșivă ca pe adevărul vostru și adevărul Creatorului. Aceasta este o oportunitate frumoasă să vă extindeți înțelegerea și cunoașterea spirituală despre voi înșivă ca ființă divină, abilitățile voastre sacre și ghidarea interioară. Sunt oportunități de a vă vedea rănile emoționale, mentale, fizice și chiar spirituale dezvăluindu-le și vindecându-le pe numeroase nivele. Credințe false, neînțelegeri și limitări, pot fi toate eliberate și vindecate. Toate acestea crează o experimentare foarte profundă care poate fi simțită ca un miracol; înseamnă să vă vedeți pe voi înșivă așa cum vă vede Creatorul. Imaginați-vă că v-ați văzut pe voi înșivă așa cum vă vede Creatorul, totul în voi s-ar transforma, niciodată nu v-ați mai privi sau gândi despre voi în același fel. Ați percepe că totul este posibil; că puteți crea și face orice vă simțiți ghidați să faceți. Cel mai măreț rezultat ar fi că ați experimenta libertatea, libertatea de a fi Creatorul pe Pământ, libertate în toate aspectele ființei voastre ca să împuterniciți libertatea și în alții.

Invocație pentru Libertate

”Iubirea este puterea mea divină creatoare, adevărul, creațiile, intenția, intuiția și vibrația mea. Iubirea este puntea mea sacră și eternă de conectare, acordare și unitate cu Creatorul. Iubirea este instrumentul trezirii mele, al păcii, ascensiunii, măiestriei și libertății mele în timp ce trăiesc pe Pământ. Iubirea îmi va vindeca pe deplin ființele și Pământul. Îi dau voie iubirii să fie o vibrație vindecătoare care-mi transformă ființa, deschizându-mi inima să experimentez iubirea completă și absolută a Creatorului. Recunosc că devotamentul chakrelor inimii mele față de iubire îmi va da voie să urmez căile spirituale potrivite cu procesul meu actual de creștere spirituală, ghidându-mă cu claritate spre măiestrie și acordarea completă cu Creatorul. Recunosc că merit să experimentez iubirea Creatorului transmisă către și din ființa mea în toate formele și modurile sacre. Sunt mai mult decât demnă și complet acordată pentru a experimenta și întrupa acum iubirea necondiționată divină și sacră.

Îmi dau voie să mă transform în întruparea naturală a iubirii care eu sunt, mă deschid să lucrez cu nivelele mai înalte și ființele creației. Privesc în oglinda nivelelor mai înalte ale creației, astfel încât să pot vedea tot ceea ce eu sunt ca Creatorul. Folosesc iubirea drept combustibil pentru a crea tot ceea ce sufletul meu dorește să manifeste. Mă trezesc într-un frumos miracol al vindecării în timp ce îmbrățișez libertatea în ființa și realitatea mea, ghidată și asistată de către Creator prin fiecare realizare și adevăr pe care mi-l dezvălui mie însămi. Arhanghel Rafael, te rog să mă susții în timp ce trec prin această puternică călătorie de unificare cu prezența iubirii Creatorului. Eu sunt iubirea în întregul ei adevăr. Mulțumesc.”

În iubire eternă sacră,

Arhanghelul Rafael

Traducere Monica Poka

link catre articolul original


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.