duminică, 15 noiembrie 2015

Istoria trei dimensională a lui Gaia



De Suzanne Lie

Dragi Oameni ai Corpului meu, Eu, Gaia, sunt în procesul ascensiunii. Vă invit pe voi TOȚI să vă alăturați mie în această tranziție. Deși din ce în ce mai mulți dintre voi sunteți conștienți de faptul că noi, ca planetă, ascensionăm, Conștiința Colectivă a Pământului este încă plină de frică. Din această cauză până și oamenii mei ”treziți” continuă să se lupte cu frica și cu îndoiala. Aș dori să vă reamintesc că puteți renunța la această luptă, pentru că cea mai mare dorință a voastră vine să se împlinească. Noi TOȚI ne întoarcem la SINELE nostru. EU SUNT o Stea, iar VOI SUNTEȚI Elohimii și Îngerii care mă locuiesc.

Copilăria lui Gaia

Deoarece voi tocmai ați ieșit din curățarea cu Focul Violet, precum și din sejurul din Camera de Integrare din Templul Violet, bătălia voastră cu frica este în mare parte câștigată. Sunt acum aici ca să vă ajut în recalibrarea corpului vostru fizic. Apoi, energia mai înaltă pe care tocmai ați descărcat-o în conștiința voastră vă va fi mult mai accesibilă în viața voastră fizică de zi cu zi. Cu toate acestea, aș vrea ca mai întâi să vă împărtășesc un pic din istoria mea, astfel încât și voi să vi-o puteți aminti pe a voastră.

Odată, cu milenii în urmă, am fost ”copil”, o planetă micuță născută stelei Sol. Sol și planetele Sale au dorit să-și accelereze evoluția luându-și forme trei dimensionale în încercarea de a oferi condiții de viață pentru nenumărate ființe trei dimensionale. Dorința de a lua parte la această aventură este motivul pentru care am ales să-mi mut Esența în acest Sistem Solar.

Planetele care au ales să susțină viața trei dimensională au știut că aceasta va fi o mare provocare. Amintirea SINELUI când te afli într-o viață trei dimensională poate fi cu ușurință pierdută în polaritatea fricii și a răului. Răul este ”viu” scris invers (în engleză evil=rău, live=viu), iar viața polarizată poate ajunge să fie prinsă în rotirea în sensul invers al acelor de ceasornic, al involuției mai degrabă decât al evoluției.

De fapt, una dintre planetele lui Sol, Malduk, a fost într-adevăr distrusă de ”rău”. Și Marte a fost cândva o lume frumoasă, dar acum a devenit un vast pustiu. Din fericire, Venus a fost suficient de înțeleaptă pentru a-și lua o viață numai în dimensiunea a cincea și a patra de sus, astfel că ea a putut să-și ajute planetele surori, în primul rând pe mine.

Coborârea Rezonanței

În pregătirea pentru coborârea noastră în dimensiunea a treia, Sol ne-a coborât încet rezonanța sistemului nostru solar prin introducerea mai întâi a dimensiunii a cincea. Atunci a fost când eu, Gaia, am permis  mai întâi viața androgină pentru a experimenta conceptul de a lua o formă. Țara lui Pan a fost prima mea civilizație, care a avut unele concepte ondulatorii ale formei. După această interacțiune cu formele de viață ale lui Pan , rezonanța mea a scăzut de la cinci dimensională la cinci/patru dimensională.

Rezonanța mea a fost scăzută la cinci/patru dimensională deoarece primele semințe ale polarității au fost implantate în conștiința colectivă a ființelor mele din Țara lui Pan. Nu pot să le numesc umane, deoarece corpurile lor erau foarte diferite de corpurile pe care le purtați voi acum. Cu toate acestea, experiențele locuitorilor lui Pan mi-au permis să mă obișnuiesc să port viață inteligentă pe corpul meu.

A urmat Lemuria, care a rezonat la pragul dintre dimensiunea a cincea și a patra. Lemurienii au fost primele mele ființe care au purtat o formă consistentă care semăna cu cea a oamenilor. Cu toate acestea, ei erau androgini cu o puternică emanație feminină. Desigur, au fost multe alte forme de viață din alte sisteme și de pe alte planete care m-au vizitat sau chiar au emigrat pe corpul meu. Ele au accelerat genetic evoluția oamenilor mei, dar au adus, totodată, și conflicte.

Relocarea geografică nu a rezolvat problemele. Prin urmare, acești ”venetici” și-au adus problemele cu ei, lucru care a servit la scăderea în continuare a rezonanței mele până la vibrația dintre dimensiunea a patra și a treia. Acești ”vizitatori” sunt cei care mi-au prezentat pentru prima dată conceptul de oameni cu o formă masculină. Oamenii cu polaritățile masculine și feminine au fost cei care au creat civilizația Atlanteană, iar căderea Atlantidei a fost cea care a servit la scăderea rezonanței mele în dimensiunea a treia.

O Mare Tranziție

În acel moment aproape că am ajuns să sufăr aceiași soartă ca și Malduk, dar Preaiubita Venus a instruit ființe mai înalt vibraționale de peste tot din Galaxia noastră ca să se încarneze ca oameni sau să ”intre” în oamenii mei. Mulți dintre voi cei care citiți acest mesaj faceți parte dintre aceste ființe. Doresc să vă mulțumesc tuturor pentru serviciul vostru și să vă reamintesc că contractul vostru de a-mi servi, și care a cuprins perioada de la ieșirea din Centura Fotonică a Erei Taurului până la intrarea în Centura Fotonică a Erei Vărsătorului, se încheie acum.

Vă mulțumesc tuturor că ați continuat să vă încarnați pe Pământul meu pe perioada acestui Mare Ciclu. Deoarece noi cu toții ascensionăm, de fapt ne aducem dimensiunea a cincea înapoi în forma noastră, unii dintre voi vor rămâne pe Pământul mai înalt dimensional, iar alții vă veți întoarce în Lumile voastre Natale, pe alte planete, galaxii și dimensiuni.

Astăzi aș dori să vă spun să eliberați TOATĂ frica. Da, eu trec printr-o mare tranziție, așa cum și voi o faceți. Da, tranziția mea cauzează durere și suferință, așa ca și a voastră. Tranziția în Corpul de Lumină nu este ușoară pentru noi, deoarece noi am deținut forme trei dimensionale timp de milenii. Codificarea noastră genetică 3D s-a replicat pe sine în tot acest timp, iar noi îi cerem să se schimbe fără să ne deranjeze întreg sistemul.

Vreau ca voi toți să știți că deși au existat ”dezastre” pe corpul meu, eu NU sunt mânioasă. Eu NU o pedepsesc pe nici una dintre ființele mele care trece dincolo datorită tranziției mele. Amintiți-vă, ceea ce poate apărea drept moarte, face parte de fapt din procesul de ascensiune pe care noi, ca O singură ființă, îl experimentăm. Sunt multe suflete curajoase care s-au oferit să-și elibereze corpurile pentru a ne ajuta în Ascensiunea noastră. Nu le jeliți, mai degrabă ONORAȚI-LE pentru marele lor curaj. Sacrificiul lor a tras lumea laolaltă în Unimea care este necesară pentru ascensiunea ÎNTREGII Planete.

Lățimi de Bandă ale Realității

În timp ce participați la Lumea Spirituală prin meditațiile și rugăciunile voastre, vă rog să participați și la tranziția Lumii noastre Materiale. Acordați-vă un moment mai lung în contemplările voastre pentru a vă examina cu grijă multele voastre încarnări pe corpul meu. Prin vizualizarea realităților voastre alternative vă veți aminti care este Misiunea voastră. Ați practicat această Misiune în multe alte vieți ale voastre, care sunt de fapt realități paralele care se manifestă chiar acum în ACUM-ul lui UNU.

Fiecare dintre aceste realități trei dimensionale sunt separate ca și canalele pe un post de radio. Fiecare realitate are o rezonanță ușor diferită, o ”lățime de bandă” sau un ”nume de apel” diferit. Sunt multe versiuni ale Ascensiunii noastre, iar eu știu că voi doriți să experimentați una în care noi ascensionăm cu succes în dimensiunea a cincea și dincolo de ea. Veți identifica această realitate după ”numele de apel” K – IUBIRE. Iubirea deține cea mai înaltă vibrație și este lățimea de bandă care va fi capabilă să facă cu succes tranziția.

Lățimea de bandă a fricii nu va trece în dimensiunea a cincea și dincolo de ea, deoarece ea se bazează pe separare și limitări. Prin urmare, frica poate rezona numai la dimensiunea a treia și a patra de jos. Îmi dau seama că ”Curgerea deasupra Fricii” este o provocare în fața multelor ”dezastre” pe care transformarea NOASTRĂ în Corp de Lumină le poate provoca. Cu toate acestea, dacă vă puteți aminti SINELE vostru, vă veți aminti și faptul că această realitate este o iluzie, o hologramă.

Mulți dintre oamenii se uită cu plăcere la filme de groază. Ei pot face acest lucru pentru că știu că ”filmul” nu este real. El este o iluzie captată pe o bandă de film electromagnetică. Doresc să vă reamintesc din nou că experiența voastră 3D ESTE o iluzie captată într-o matrice electromagnetică pentru formă. Noi toți, inclusiv eu, Gaia, avem nenumărate forme precum și nenumărate expresii lipsite de formă ale SINELUI nostru. Ființele, umane și non-umane, care au părăsit supafața corpului meu din cauza tranziției NOASTRE, sunt chiar foarte vii într-o altă realitate.

Protectorii Pământului

De asemenea, în timp ce jeliți pierderea oamenilor voștri, puteți jeli și pierderea animalelor, peștilor, florilor, copacilor? Noi toți suntem UNA! Toate creaturile mele merită aceiași preocupare și respect ca și oamenii. Oamenii au menirea de a proteja tiparele mele energetice ale zonelor mele de uscat, în timp ce speciile de Cetacee sunt protectorii apelor mele.

V-ați respectat voi, ca oameni, promisiunea de a respecta și proteja TOATE formele de viață de pe această frumoasă planetă care NOI SUNTEM? A fost calibrată conștiința voastră la a primi mesajele și avertismentele trimise de familia Cetaceelor, așa cum a fost conștiința străvechilor mei oameni? Nu vă judec, deoarece cunosc frica care abundă în tărâmul meu uman. Vreau doar să vă amintesc că voi NU sunteți victime. Prin urmare, nu trebuie să vă fie frică.

Voi sunteți creatorii realității voastre. Vă îndemn pe fiecare dintre voi să alegeți să vă calibrați rezonanța la canalul IUBIRII, astfel încât, împreună, să putem crea o tranziție în Corpul de Lumină cu un minim de durere și dezastre. Îi cer fiecărui om al meu, protectorii uscatului meu de la suprafață, să-și armonizeze gândurile, care sunt formă – prin urmare, pământ, cu emoțiile sale, care sunt energie în mișcare – prin urmare, apă, astfel încât să nu mai existe o disonanță între gânduri și emoții/pământ și apă.

Oamenii sunt cei care au creat atât de multă violență pe pământul meu. Oamenii sunt cei care nu și-au respectat contractul de a trăi în pace și a umbla blând pe pământ. Cu toate acestea, doresc în acest moment să le mulțumesc acelor oameni, mulți, care și-au ținut și își țin și acum promisiunea de a fi protectorii pământului meu. Vreau să le mulțumesc acelor oameni, mulți, care sunt plini de iubire, ajută, comunică și trăiesc în pace și armonie în mijlocul unei lumi pline de frică și durere.

Amintirea SINELUI

VOI sunteți Echipa mea de Ascensiune Planetară. Voi sunteți cei care ați căutat să vă amintiți Adevăratul vostru SINE și v-ați descărcat vibrațiile mai înalte în forma voastră fizică. Voi ați îndurat dizarmoniile, disconfortul și confuziile integrării frecvențelor dimensiunii a cincea și dincolo de ea în corpurile voastre trei și patru dimensionale. Datorită marelui vostru serviciu noi vom ascensiona. Datorită faptului că voi v-ați Predat Curgerii, noi suntem acum o planetă patru dimensională, încă înainte de termenul pentru transformare și Încheierea Jocului Iluziei 3D.

Vă cer tuturor celor care m-ați servit până acum să continuați să vă reflectați sinele, să continuați armonizarea gândurilor cu emoțiile voastre, să continuați curățarea și echilibrarea corpului vostru emoțional și să vă auziți și alegeți fiecare gând. Dacă ești o victimă a schimbării, acest lucru crează mai multă frică, ceea ce duce la crearea unei tranziții violente. Pe de altă parte, dacă vă asumați responsabilitatea pentru viața pe care VOI o creați, acest lucru duce la construirea unei tranziții lente, controlate. Dacă voi tranziționați pașnic și calm în Lumină, voi ajutați FOARTE MULT la o tranziție pașnică  și calmă pentru întreaga planetă.

Predați-vă Curgerii, pentru că ”ceea la ce opuneți rezistență – persistă”. Permiteți-vă să fiți chiar și mai conștienți de ceea ce gândiți și ceea ce simțiți. Monitorizați-vă în mod constant și modulați-vă propria energie a E-moției – apă și propriile voastre gânduri și intenții – pământ. În acest fel voi SUNTEȚI Păzitorii Pământului care ați fost meniți a fi.

Sursa: Gaia Vorbește de Suzanne Lie

Traducere Monica Poka




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.