miercuri, 21 septembrie 2016

O Incredibilă Oportunitate Vă Stă în Față – Sananda


Prin Jenny Schiltz

Este important ca voi să înțelegeți în ce perioadă de timp trăiți acum. Aceasta este perioada de timp în care toate viețile voastre, lecțiile voastre și creșterea dobândită ajung într-un punct culminant final. Pentru cei care au ales să ascensioneze acesta este momentul absolvirii voastre. Ce înseamnă absolvirea va arăta și se va simți diferit pentru fiecare persoană în parte. Totuși, pentru fiecare suflet premisa este aceiași. Pe parcursul acestei vieți voi veți elimina tot ceea ce vă împiedică de la întruparea sufletului vostru pe Pământ. În această fuziune frumoasă veți înțelege motivul încarnărilor voastre pe Pământ și tot ceea ce ați câștigat.

În acest moment, linia temporală accelerată este ancorată în lumea voastră și acest lucru permite ca fiecare dintre voi să aveți acces la ea. Odată cu apropierea echinocțiului, fiecare dintre voi are oportunitatea de a lăsa în urmă vechiul și de a intra în nou. Acesta este motivul pentru care atât de mulți dintre voi ați experimentat o profundă eliberare a fizicului și emoționalului. Au ieșit în față pentru ca să le vedeți, să le simțiți și să alegeți să le lăsați în trecut. În timp ce acest lucru ar putea fi simțit copleșitor și voi ați putea să vă simțiți pierduți și să nu știți cum să dați drumul și să treceți dincolo de ceea ce a fost, răspunsul este destul de simplu. Când vă simțiți împovărați de fricile voastre, de trecutul sau tiparele voastre, așezați-vă și cereți-i chakrei inimii voastre să se deschidă în deplinătatea sa. Cereți să primiți toată iubirea pe care Sursa o are de oferit și ca această iubire să vă ajute să eliberați tot ceea ce nu este stabil în voi. Îngăduiți ca această iubire să vă umple complet și făcând acest lucru să vă arate calea. Pentru că există o singură cale către Noul Pământ, o singură cale spre Ascensiune și asta este să fiți la și să rezonați cu aceiași frecvență a iubirii pe care Sursa vi-o oferă vouă. Pe măsură ce faceți acest lucru din ce în ce mai mult, veți descoperi că orice altceva este banal, orice altceva este divizare și că singurul adevăr este în acel măreț sentiment al iubirii necondiționate. Asta nu înseamnă însă că există o singură cale de a simți această energie a Sursei, pentru că sunt multe și judecarea căii altuia doar vă va îndepărta de a voastră proprie.

Vă cerem ca fiecare dintre voi să renunțați la convingerile despre modul în care vă gândiți că această  tranziție va arăta. Așa cum fiecare dintre voi vă creați propriile voastre realități, tot așa vă creați și propriile voastre limitări și dezamăgiri. Atunci când vă dați voie să fiți în fluxul energiei Sursei, cu toate așteptările eliminate, atunci veți fi în uimirea a tot ceea ce vine spre voi. Când v-ați creat în mintea voastră o versiune acceptabilă a realității, a cum ar trebui ca lucrurile să se desfășoare, s-ar putea să vă scoateți din fluxul energiilor creatoare și să experimentați dezamăgire. Lăsați ca totul să se desfășoare în propria sincronizare cu o profundă încredere și răbdare.

Mintea liniară, analitică este cea care trasează o cale și cum trebuie să arate lucrurile. Totuși, adevărata creație curge în inimă. Mulți simt o profundă frustrare pentru că au un sentiment de unde ar trebui să fie și ce ar trebui să facă și cu această sclipire a unui viitor potențial ei își crează un plan. Când lucrurile nu curg în acel mod liniar, ei intră în frică și îndoială, oprind curgerea. Este mult mai ușor pentru cei care simt o chemare ca pur și simplu să îngăduie ceea ce se va desfășura în fața lor. Pot face pași pentru a obține ceea ce și-au imaginat, dar trebuie să rămână deschiși la tot ceea ce vine. În acest fel vă dați voie vouă înșivă să fiți orbiți de frumusețea a tot ceea ce vine.

Este de înțeles că chiar dacă vă simțiți blocați, incapabili să creați schimbare în viața voastră, voi sunteți exact acolo unde este menit să fiți. În aceste momente de incertitudine sunt multe de învățat. În aceste momente cineva poate înțelege cu adevărat ce înseamnă încrederea în sincronizarea divină. Este înțelegerea faptului că găsirea bucuriei și păcii în toate circumstanțele reprezintă mersul pe calea maestrului.

Vă cerem ca nu numai să dați drumul tuturor straturilor interioare care vă împiedică de la întruparea deplină a celui mai înalt aspect al vostru, ci să dați drumul și tuturor așteptărilor voastre. Acesta este modul în care veți folosi cel mai bine energiile care curg pe planeta voastră. Aceste energii vor schimba totul, cât de mult depinde de fiecare persoană. Totuși, mulți vor privi în urmă la acest moment ca și la catalizatorul care a schimbat totul pentru lumea voastră.

Este o mare onoare că suntem în măsură să mergem umăr lângă umăr cu voi în această călătorie.

Sananda din Frăția Galactică.

Întrebări și răspunsuri cu Sananda

Jenny: Când ai vorbit despre faptul de a nu ne limita calea cu așteptări mi-am adus aminte de ceea ce s-a întâmplat cu cumpărarea casei mele. Din momentul în care am decis să-mi cumpăr o casă am primit informația că va fi un interval de timp în care voi găsi o casă potrivită pentru mine. Nu am primit această informație doar de la cel mai înalt aspect al meu, ci și de la un alt suflet intuitiv. Am fost mulțumită de acel interval de timp. Trei săptămâni mai târziu soțul meu a venit acasă cu o carte de vizită pentru o casă care avea nevoie de reparații. Ne-am dus acolo și ne-am întâlnit cu proprietarul care apoi a sponsorizat reparațiile, iar soțul meu a făcut lucrarea. În momentul în care a fost gata pentru vânzarea ei, am demarat procesul cumpărării ei. Au fost momente în care m-am gândit – nu aceasta este casa potrivită pentru că este aprilie și informația pe care am primit-o era pentru octombrie. Am decis să stau în energia casei și să am încredere că ea a fost pusă în calea noastră pentru un motiv și am cumpărat-o. Mă bucur atât de mult că am făcut-o.

Sananda: Da, când cineva are încredere și permite descoperă că a primit exact ceea ce are nevoie. Gândirea că lucrurile trebuie să se desfășoare 1,2,3,4 secvențe este cea care poate duce la un ocol ca ceea ce-ți dorești cu adevărat să fie găsit.

Jenny: Ai spus că Echinocțiul va fi un moment în care mulți sunt în măsură să ancoreze liniile temporale accelerate în propriile lor vieți. Este singurul moment?

Sananda: Nu, linia temporală este disponibilă de fiecare dată când cineva este pregătit pentru acea accelerare. Cu toate acestea, energiile echinocțiului și valul de frecvențe pe care mulți îl numesc al Treilea Val al Asceniunii îi vor ajuta pe mulți să ancoreze aceste frecvențe. Este o oportunitate incredibilă.

Jenny: Am văzut oameni pentru care lucrurile s-au desfășurat fără nici un fel de probleme și acum se prăbușesc. Mulți se simt pierduți, derutați și cred că au făcut pași înapoi.

Sananda: Da, mulți simt marea schimbare a unei linii temporale mai înalte pe măsură ce sinele lor mai înalte îi împing în diferite direcții. Pentru mulți această împingere spre nou este văzută doar prin dizolvarea vechiului care nu va mai fi viabil în linia temporală mai înaltă. Ar putea fi simțită inconfortabilă dar asta din cauza faptului că este trecută prin filtrul așteptărilor. Dacă cineva poate vedea fiecare schimbare ca fiind pozitivă, chiar dacă lucrurile par să se prăbușească, va face ca tranziția să fie mult mai lină.

Jenny: Este atât de multă informație în ceea ce privește al treilea val și dimensiunile mai înalte. Unele informații se contrazic între ele. Acest lucru poate fi copleșitor.

Sananda: Când observi și îți iei informațiile din spațiul inimii, vei fi în stare să simți imediat ce nu rezonează în interiorul ființei tale. Înțelege că ceea ce rezonează pentru unul, s-ar putea să nu rezoneze pentru un altul, este la alegerea fiecărei persoane să-și determine adevărul.

Jenny: Echipa mea de ghidare mi-a spus că permit prea multe în realitatea mea, că ar fi nevoie să filtrez mai mult. Când am întrebat ce înseamnă, mi-au explicat că permit prea mult din mass media socială ( nu mă uit la știri). Am descoperit că mi-este greu să echilibrez faptul de a fi conștientă social cu limitarea  aceea ce permit să intre. 

Sananda: Da, pentru sufletele senzitive cel mai bine este să își limiteze expunerea. Ceea ce trebuie să înțelegi este că dacă ceva trebuie să fie în câmpul tău, acest lucru îți va fi arătat. De exemplu, ai putea fi expusă la oameni fără adăpost sau animale care s-au pierdut sau au nevoie de ajutor. Pe aceștia/acestea poți să le ajuți, câte unul/una pe rând. Nu subestima ce pot face actele de bunătate. Ba mai mult, s-ar putea să te duci la magazin și să afli dintr-o conversație o situație din lumea voastră care să-ți dea de gândit. Înțelege că tu ai creat acest scenariu, că tu l-ai adus în câmpul tău de energie în scopul creșterii tale. Când vin informații spre tine prin intermediul mass-mediei sunt prea multe dintr-o dată și îți perturbă echilibrul interior.

Jenny: Asta este de folos. Aspectul meu cel mai înalt mi-a explicat că știu deja că sunt războaie, teroriști, corupție, crime, violuri, abuzuri asupra copiilor și mediului înconjurător așa că de ce aș avea nevoie să mă scufund în ele. Ceea ce este nevoie să înțeleg este că aș putea să trimit acestor grupuri vindecare și iubire din inima mea deschisă și asta ar fi de mare ajutor. Cu toate acestea, dacă citesc o relatare despre un animal abuzat și apoi trimit iubire, aceasta nu va avea aceiași frecvență pentru că o parte din chakra inimii mele s-a închis deja. Așa că voi trimite iubire și vindecare și voi face tot ceea ce pot pentru ceea ce se află în fața mea.

Sananda: Vei descoperi că acest lucru reduce foarte mult anxietatea și frica îngăduindu-ți să-ți folosești energiile mai înalte mult mai ușor.

Jenny: Mulți sunt dați peste cap de simptomele fizice. Unii sunt obosiți, alții foarte activi și nu pot dormi. La unii s-au activat condițiile cronice și unii experimentează creștere în greutate. Pielea capului și fața mea au furnicat de energie. Descopăr că fie sunt total epuizată, fie am tone de idei care vin. Și visele sunt foarte intense.

Sananda: Toate acestea fac parte din ajustarea formei voastre fizice la codurile de lumină care intră pe Pământ. Veți descoperi că nu vă confruntați cu un disconfort atât de mare pe cât v-ați confruntat înainte și că durata lui este mult mai mică. Corpul vostru se adaptează mult mai ușor la frecvențele mai înalte.

Jenny: Da, asta este adevărat. Stăteam întinsă în pat odihnindu-mă, dar spatele și șoldurile mă dureau. Am spus cu voce tare ”Îmi dau pe deplin acordul ca aceste energii să schimbe fiecare parte a mea.” Am simțit o uriașă expansiune și apoi durerea a dispărut din spatele și șoldurile mele. Nu mi-am dat seama că opuneam rezistență.

Sananda: Da, mulți opun o rezistență de care nu sunt conștienți la nivel conștient după cum mulți nu sunt conștienți de faptul că atunci când își dau acordul ajută la eliberarea ei.

Jenny: Lucram cu Metatron și un client a întrebat care este motivul pentru care a crescut în greutate, iar el a răspuns că creșterea în greutate este răspunsul corpului la întruparea din ce în ce mai mare a sufletului în formă. Că corpul își va reveni dacă nu dezvoltăm un atașament față de acest lucru.

Sananda: Este o manifestare fizică a expansiunii care are loc în fiecare persoană. Când cineva îi atașează o emoție, acest lucru arată unde există o disonanță în iubirea de sine în toate stările și toate formele.

Jenny: Mulțumesc, cred că te-am obosit cu vorbăria mea.

Sananda: Este bucuria mea să te ajut pe tine și pe alții.

Sper ca această canalizare și întrebări să vă ajute să navigați prin aceste energii intense Chiar este un timp uimitor și potențialul pentru creștere este imens. Vă mulțumesc, vă mulțumesc tuturor celor care împărtășiți această muncă, acest lucru este foarte apreciat. Vă trimit toată Iubirea.


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.