sâmbătă, 15 septembrie 2018

Întruparea Rolului lui Mahatma



Mahatma, Logosul Cosmic prin Natalie Glasson

Salutări, eu sunt Mahatma, cunoscut ca Logosul Cosmic și supraveghetorul celei mai înalte vibrații a Universului Creatorului. Scopul meu este să mențin energia și vibrația Creatorului în toate cele 352 de dimensiuni ale Universului Creatorului. Eu sunt mai degrabă o conștiință sau o sursă decât o persoană sau ființă individuală. Eu întrupez toate expresiile și aspectele Creatorului în Universul Creatorului și chiar și dincolo de acesta. Deși sunt prezent în fiecare creație, eu sunt capabil să-mi expansionez vibrația pentru a mă conecta cu energiile de dincolo de Universul Creatorului pentru a ridica vibrația actuală. Atunci când îmi expansionez energia pentru a mă conecta dincolo de Universul Creatorului, o încărcătură de energie curge prin toate cele 352 de dimensiuni și le ridică vibrația și le aliniază cu un adevăr mai înalt în ele însele. Ați putea spune că scopul meu este ca în mod simultan să mențin, cresc și să expansionez vibrația Universului și a tuturor expresiilor Creatorului la toate nivelele.

V-ați gândit vreodată că acesta este și scopul vostru, să mențineți, să creșteți și să expansionați vibrația propriei voastre ființe, a mediului vostru înconjurător și a zonelor de dincolo de existența voastră actuală? Acesta este un proces de gândire și un mod de a ființa care este foarte puternic și împuternicitor pentru voi. El vă plasează în centrul realității voastre ca pe Creatorul experiențelor voastre și ca pe o ființă capabilă să-i influențeze în mod pozitiv pe alții. Este un rol de asumare a responsabilității în loc de a lăsa viața să vă conducă. Acordați-vă timp să contemplați întrebarea mea. Sunteți dispuși să acceptați că scopul vostru este să mențineți, ridicați și să expansionați vibrația propriei voastre ființe, a mediului vostru înconjurător și a zonelor aflate dincolo de actuala voastră existență? Dacă nu credeți că acesta este unul dintre multele obiective și roluri pe Pământ, de ce nu credeți?

Menținerea, Creșterea și Expansionarea Vibrației Ființei Voastre

Atunci când vă acceptați puterea interioară, aveți încredere în voi înșivă și vă recunoașteți a fi o sursă a iubirii și a vibrațiilor Creatorului, atunci focalizarea pe menținerea, creșterea și expansionarea vibrației ființei voastre devine foarte ușoară.

·      În primul rând este nevoie să fiți conștienți de energia, frecvența luminii și vibrația voastră actuală, iar acest lucru necesită observare și cercetare în lumina voastră interioară. În timpul meditației sau în momentele de liniște, cereți să fiți făcuți conștienți de lumina voastră interioară și să o experimentați pe deplin în acel moment. S-ar putea să doriți să vă imaginați lumina în voi și să conștientizați cum se simte sau orice senzații apar. Acordați-vă timp ca pur și simplu să fiți cu lumina voastră interioară și să o experimentați expansionându-se în întreaga voastră ființă. S-ar putea să nu fiți în stare să vă explicați lumina sau frecvența ei în cuvinte, cu toate acestea, s-ar putea să obțineți o cunoaștere sau o simțire a luminii voastre. Pentru a obține acest lucru, practicați cât de des puteți pentru a vă menține lumina, energia și vibrația. Intenția și conștientizarea voastră sunt mai mult decât suficiente pentru a vă asigura susținerea vibrației actuale pe care o întrupați și care s-a manifestat datorită practicilor voastre spirituale, transformărilor, vindecării și trezirii interioare.

·       Pentru a vă crește vibrația energiei invitați sau chemați actualizările energiei care curg în mod natural prin dimensiunile Universului Creatorului să se ancoreze și împământeze în ființa voastră. Noi actualizări și îmbunătățiri ale energiei sunt oferite de către Creator, filtrate prin dimensiuni și disponibile să fie primite de către orice persoană. Prin realizarea acestui proces, veți observa că vibrația energiei voastre crește, o accelerare a vitezei vibrațiilor luminii voastre și manifestarea unor noi deschideri sau vindecări. Spuneți simplu:

”Chem din cel mai potrivit nivel al Universului Creatorului energiile esențiale actualizate și îmbunătățite să se ancoreze pe deplin în toate nivelele ființei mele și să susțină o creștere și o accelerare în lumina mea. Acest lucru face ca lumina mea să fie amplificată și împuternicită și să radieze cu o mai mare expansiune și strălucire. Îi invit pe ghizii mei și pe Mahatma să mă ajute, susțină și să supravegheze întregul proces. Mulțumesc!”

·   Expansionarea vibrațiilor energiei voastre cere ca voi să vă conectați cu sursele de energie din afara voastră cum ar fi Maeștrii Ascensionați, Îngerii, Arhanghelii, Ființele Stelare, Zeițele, Mama Pământ, Razele de Lumină sau chiar calități ale Creatorului. Făcând acest lucru, voi vă conectați energia cu o percepție și o viziune a Creatorului diferită de viziunea voastră actuală. Fuzionarea energiei voastre și primirea activărilor sau transformărilor prin expansionarea și conectarea luminii voastre cu o altă sursă vă va ajuta vibrația să se expansioneze dincolo de experimentarea și existența voastră actuală. Expansionarea vibrației energiei voastre înseamnă să vedeți, simțiți sau conștientizați un nou aspect al ființei, luminii și prezenței voastre care nu a fost observat înainte. Universul Creatorului abundă în ființe inspiratoare de lumină și iubire pură care sunt fericite să se conecteze cu voi și să-și împărtășească energia. Înainte de a începe să practicați, puteți avea în minte pe cineva cu care ați dori să vă conectați sau puteți cere ca cea mai divin potrivită ființă de lumină și iubire să vină să se conecteze cu voi, cu scopul de a vă expansiona vibrația energiei. Spuneți simplu:

”Chem energia Mahatma să mă susțină, protejeze și să mă călăuzească. Doresc să mă conectez cu ……………... cu scopul de a-mi expansiona vibrația energiei și de a conștientiza noi aspecte ale mele pe care nu le-am descoperit până acum. Te invit …………… să-mi trimiți energia ta, sunt deschisă să-ți primesc energia și să o ancorez în ființa mea. Fie ca această sinteză să susțină expansiunea vibrației energiei mele într-un mod frumos și plin de o influență pozitivă. Mulțumesc.”

Menținerea, Creșterea și Expansionarea Vibrației Mediului Vostru Înconjurător

Prin practicile pe care eu, Mahatma, le-am împărtășit cu voi, voi veți susține transformarea mediului vostru înconjurător, adică a realității în care trăiți și pe care o experimentați zilnic, oricât de puțin sau de mult ar putea ea să se extindă. Pentru a dezvolta acest lucru în continuare, s-ar putea să doriți să stați în meditație sau în liniște și să vă simțiți în energia și lumina realității voastre ca întreg, cum simțiți lumina sau care sunt sentimentele care apar din ființa voastră în urma conectării voastre cu lumina realității voastre?

Pentru a crește vibrația realității voastre este nevoie să întrebați în voi sau să cereți ghidare cu privire la  energiile din Universul Creatorului pe care să le chemați pentru a vă transforma realitatea într-o vibrație mai pură a luminii. Focalizați-vă pe ancorarea luminii unei surse sau ființe din planurile interioare sau cereți ca o calitate a Creatorului să fie împământată în realitatea voastră. Vedeți, simți sau conștientizați lumina curgând în realitatea voastră și influențându-vă în mod pozitiv realitatea.

Pentru a expansiona vibrația realității voastre puteți apela la sinele vostru mai înalt, la sufletul vostru mai înalt sau orice etichetă doriți să folosiți pentru a descărca energia și percepția sa pură și înalt vibrațională în ființa voastră oferindu-vă astfel o nouă percepție a modului în care să vă priviți realitatea și o nouă vibrație a energiei în realitatea voastră. Acest aspect mai înalt al sinelui vostru vă va ajuta să descărcați și să treziți în voi tot ceea ce este necesar pentru a vă recunoaște realitatea dintr-o conștiință și o conștientizare extinsă.

Menținerea, Creșterea și Expansionarea Vibrației dincolo de Existența voastră actuală

Ridicarea și expansionarea vibrației voastre dincolo de existența voastră pe Pământ este foarte valoroasă; să faceți acest lucru înseamnă să vă aliniați conștiința și întreaga ființă cu Universul Creatorului, acceptând tot ceea ce Universul Creatorului are de împărtășit cu voi. Universul Creatorului este atât de vast și de expansiv, el există în ființa voastră și în toate aspectele Creatorului. Acceptarea energiei Universului vă încurajează să dați drumul iluziilor, blocajelor, limitărilor și energiilor stagnante. De asemenea, îi dați voie Universului Creatorului să vă ocrotească și să vă susțină în toate domeniile vieții și realității voastre.

”Mahatma, te rog să mă susții în menținerea, creșterea și expansionarea vibrației mele dincolo de existența mea actuală prin conectarea mea cu cea mai potrivită și adecvată energie și vibrații ale Universului Creatorului. Te rog să susții conectarea mea cu Universul Creatorului și să mă susții să primesc energia necesară cu ușurință și perfecțiune. Scopul meu în a face acest lucru este să dau drumul iluziilor, blocajelor, limitărilor și energiilor stagnante, dându-i voie Universului Creatorului să mă ocrotească și să mă susțină în toate domeniile realității și ființei mele. Mulțumesc.”

De fiecare dată când vă acceptați așa cum sunteți acum, vă ridicați și vă expansionați vibrația, influențați în mod pozitiv toate sufletele și ființele din preajma voastră, de fapt, de pe tot Pământul.

Cu constantă prezență, iubire și susținere,

Mahatma, Logosul Cosmic


link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.