miercuri, 16 mai 2018

Atelier Măiestrirea Minții în data de 19.05.2018




Dragi prieteni, Nora și cu mine, am fost ghidate să vă oferim aceste informații, activări și alinieri aduse de Arhanghelul Metatron sub forma unui Atelier pentru a cuprinde ”sub aceiași umbrelă” informații și practici care pot aduce, dacă sunt practicate, schimbări importante în ființa noastră. Cred că știm deja cu toții cât de importantă este o minte clară, calmă și echilibrată și cât de mult rău poate face ființei umane o minte haotică, dezechilibrată și ne-stăpânită. Unul dintre obiectivele pe care ființa umană este nevoie să-l atingă, este tocmai stăpânirea minții la nivel de măiestrie pentru că mintea noastră este un instrument esențial în creația noastră, precum și în toate co-creațiile în care ne angajăm. O minte clară, echilibrată, măiastră va avea o focalizare mult mai puternică și va crea cu mult mai mare ușurință și viteză tot ceea ce ne dorim. O minte împrăștiată, care nu se poate ”aduna” și focaliza, nu va crea decât haos, frică, panică, neliniște și chiar nebunie.

Detalii despre acest webinar găsiți urmând următorul link:


Vă recomand cu tot dragul acest webinar deoarece el aduce informații și practici atât de prețioase, și de simple în același timp, dar care au un efect și un impact foarte puternic asupra noastră atunci când le practicăm. Pot să vă spun că eu le-am încercat deja și m-au ajutat enorm de mult în aceste ultime zile în care a fost nevoie să iau decizii după decizii și pe care poate că mi-ar fi fost mai greu să le iau sau să le văd fără activările, alinierile și informațiile aduse de acest Atelier. Ceea ce am observat a fost că inclusiv efectul deciziilor mele a fost mult mai ușor acceptat atât de către mintea mea cât și de către cei care au fost/sunt afectați de ele. Altădată mintea mea s-ar fi transformat și în vinovat și în avocat și în judecător. Acum, a preferat să se alinieze cu deciziile care au venit din interiorul meu și să le pună în practică. Și este minunat!

Vă așteptăm cu tot dragul să parcurgem împreună acest Atelier!

Munay!

Monica și Nora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.