duminică, 6 mai 2018

Alinierea Cosmică



Mahatma, Logosul Cosmic prin Natalie Glasson

Salutări și binecuvântări cosmice se extind prin ființa mea din Tot Ceea Ce Creatorul Este, Eu sunt Mahatma, Logosul și supraveghetorul Nivelului Cosmic. Eu sunt o conștiință și o expresie a Creatorului care există în 352 de nivele ale Universului Creatorului. În multe privințe, eu reprezint călătoria tuturor aspectelor Creatorului care se întorc la Creator.

Nivelul Cosmic întrupează energia Creatorului a simplității, puterii, unisonului și armoniei. În Nivelul Cosmic se poate experimenta o imagine și o înțelegere simplă, pură și clară a Creatorului. În Nivelul Cosmic nu există iluzie, numai adevărul Creatorului; acest lucru înseamnă și că există mai puține suflete de lumină care să existe la Nivelul Cosmic pentru că atunci când sufletele ating Nivelul Cosmic, cea mai mare dorință și intenție a lor este să fuzioneze pe deplin cu Creatorul. Pentru a face acest lucru este nevoie să fie eliberată orice formă de identitate, lucru pentru care sufletul este pregătit pe măsură ce el ascensionează prin Nivelele Planetar, Solar, Galactic, Universal, Multi Universal și apoi intră în Nivelul Cosmic. În Nivelul Cosmic ființele au în general un scop și un rol în susținerea procesului de ascensiune; sunt foarte puține de învățat în Nivelul Cosmic pentru că conceptul de Nivel Cosmic este că pur și simplu voi deveniți și îl întrupați în totalitate pe Creator. Cel mai mare scop la Nivel Cosmic este să distribuiți voința și planul divin al Creatorului. Energia Creatorului este primită, descifrată și formată în cea mai pură intenție care este apoi distribuită la fiecare nivel al Universului Creatorului. Ca Logos Cosmic, eu, Mahatma, sunt în măsură să distribui intențiile Creatorului la toate Nivelele Universului Creatorului. Energia dăruită din Nivelul Cosmic inițiază toate schimbările majore ale ascensiunii, descărcările și activările ascensiunii care au loc pentru toți.

Eu, Mahatma, am venit astăzi la voi ca să împărtășesc cu voi o intenție care a fost formată la Nivelul Cosmic și este inițiată acum prin întregul Univers al Creatorului. Intenția creată este o activare care are loc în fiecare suflet în scopul de a recunoaște, înțelege și întrupa o aliniere mult mai definită cu Nivelul Cosmic. Activarea trezește o mult mai mare sensibilitate la prezența Nivelului Cosmic, de fapt, la întregul Univers al Creatorului, precum și la intențiile create și distribuite prin Nivelul Cosmic. Aceasta va avea o influență profundă asupra ființei voastre și va fi primită în trei etape. Prima etapă este o curățare Cosmică, a doua este o aliniere la și o mai mare conștientizare a Nivelelor Cosmice și a treia este o mai profundă înțelegere a intențiilor și a voinței divine a Creatorului pentru voi și pentru Pământ. Rezultatul general este cel al experimentării unei mai profunde simțiri a Creatorului în ființa voastră și a unui sentiment de apartenență profundă la Universul Creatorului.

Curățarea Cosmică

Intenția, așa cum este ea trimisă de către Creator prin Nivelul Cosmic, are scopul precis de a activa magia Nivelului Cosmic în toate ființele, cum ar fi cele mai pure calități ale simplității, puterii, unisonului și armoniei. Puternicele energii de curățare și de purificare ale Nivelului Cosmic vor penetra mai întâi ființa voastră trecând prin aspectele mai înalte ale ființei voastre, grupul vostru de suflet, sufletul vostru făcându-și apariția în corpurile voastre energetice și în corpul vostru fizic. Această curățare profundă vine de fapt din ființa voastră, transmițând vibrații înalte ale luminii prin voi, fuzionând cu mediul vostru înconjurător și cu realitatea voastră. Calitățile simplității, puterii, unisonului și armoniei sunt crescute și împuternicite în ființa voastră în timp ce vibrația voastră energetică crește pentru a vă ajuta să acceptați mult mai ușor prezența divinului în voi și în jurul vostru.

S-ar putea să doriți să folosiți această invocație pentru a primi direct intenția și curățarea Cosmică cu care începe Alinierea voastră Cosmică:

”Mahatma, invoc prezența ta pură să mă învăluie în lumina și adevărul tău. Cea mai profundă dorință a mea este să primesc cele trei etape ale Intenției Alinierii Cosmice așa cum este ea creată de către Creator și oferită prin Nivelul Cosmic. Mahatma ajută-mă să primesc prima etapă a Curățării Cosmice care îmi este oferită de la Nivelul Cosmic, prin grupul meu de suflet și sufletul meu, în prezența mea fizică de pe Pământ. În timp ce primesc această activare a luminii ce pulsează prin ființa mea, ajută-mă să experimentez o curățare profundă a tuturor aspectelor ființei mele, aliniindu-mă mai deplin la Nivelul Cosmic. Las ca sacrele calități ale simplității, puterii, unisonului și armoniei să fie împuternicite în ființa mea în timp ce devin tot mai conștient/ă de aceste calități în ființa mea, exprimându-se prin mine și creându-mi realitatea. Fie ca orice negativitate, blocaje sau limitări care îmi stânjenesc alinierea pură cu Nivelul Cosmic și capacitatea de a primi pe deplin curățarea care este împărtășită cu mine să fie șterse. Sunt deschis/ă să primesc pe deplin acum, știind că Curățarea Cosmică este pentru binele meu cel mai înalt și mă va ajuta să mă simt mai sănătos/asă, mai fericit/ă și mai conectat/ă cu divinul decât oricând până acum. Procesul Curățării mele Cosmice este ușor, lipsit de efort și plăcut de experimentat. Și așa este.”

Stați liniștiți focalizându-vă pe Chakra Inimii voastre Înalte care se află între Chakra Inimii voastre și Chakra Gâtului. Imaginați-vă, simțiți sau conștientizați o lumină din Chakra Inimii voastre Înalte care devine din ce în ce mai strălucitoare până când strălucește în întreaga voastră ființă. Când lumina Curățării Cosmice vă umple întreaga ființă dați-vă voie să repetați încet atâta timp cât simțiți că este potrivit:

”Eu Sunt întruparea completă a simplității, puterii, unisonului și armoniei, Eu îmi revitalizez alinierea cu Nivelul Cosmic.”

Alinierea cu o mai mare conștientizare a Nivelului Cosmic

Intenția Cosmică care vă este oferită activează o mai mare aliniere cu Nivelul Cosmic, ducând la o mai mare conștientizare a Nivelelor Cosmice. Din Nivelele Cosmice se nasc calea ascensiunii, schimbările ascensiunii și, de fapt, toate aspectele evoluției spirituale. Sunt foarte puține suflete care pot exista pe Pământ cu o înțelegere și conștientizare a Nivelului Cosmic, simplitatea Nivelului Cosmic și unisonul tuturor lucrurilor este greu de contemplat pentru mintea umană. Cu toate acestea, poate fi experimentată o conștientizare a energiei Nivelului Cosmic, precum și o conștientizare a influenței și ghidării care vine din Nivelul Cosmic. A recunoaște Nivelul Cosmic dintr-o existență umană, înseamnă să recunoști divinitatea pură a Creatorului în ființa ta și în tot ceea ce există; prin această experimentare sunteți în prezența și scopul Nivelului Cosmic.  

Nivelul Cosmic poate fi accesat prin centrul Chakrei Inimii voastre Înalte. Puteți cere să vizitați în timpul meditației Camera Nivelului Cosmic din Chakra Inimii voastre Înalte, aceasta fiind calea directă în Nivelul Cosmic prin sufletul și grupul vostru de suflet. Intrarea în Camera Nivelului Cosmic din Chakra Inimii voastre Înalte cu intenția de a primi Activarea Alinierii cu Nivelul Cosmic vă va da voie să experimentați o mai profundă conectare cu Nivelul Cosmic în timp ce simțurile și conștientizarea voastră vor fi îmbunătățite.

”Cer ca conștientizarea mea să pătrundă în Camera Nivelului Cosmic din Chakra Inimii mele Înalte. Îmi invit conștientizarea să se odihnească în această Cameră atâta cât este potrivit și necesar pentru a materializa și a întrupa o mai mare aliniere a mea cu Nivelul Cosmic, precum și o creștere în conștientizarea mea a Nivelului Cosmic. Fie ca acestea să se materializeze în cel mai potrivit și mai împlinitor mod pentru mine. Mulțumesc.”

Odihniți-vă conștientizarea și observarea în Camera Nivelului Cosmic din Chakra Inimii voastre Înalte atât cât simțiți că este potrivit pentru voi.

O mai profundă înțelegere a Intențiilor Alinierii Cosmice

În aspectul final al Activării și Alinierii Intenție Cosmice care vine din Nivelul Cosmic, veți fi în măsură să accesați o mai profundă înțelegere a intențiilor oferite de către Nivelul Cosmic și voința divină a Creatorului pentru voi. Asta înseamnă recunoașterea ghidării care curge din Nivelul Cosmic și Universul Creatorului. Nivelul Cosmic comunică în mod constant cu voi. Prin urmare, toate aspectele abilității voastre de a comunica mai ales spiritual, vor fi îmbunătățite și dezvoltate. Comunicarea este un proces de primire și exprimare, ambele vă cer să respectați, să onorați și să apreciați toate aspectele ființei voastre. În zilele și în săptămânile următoare Nivelul Cosmic vă va încuraja să vă creșteți și să vă recunoașteți cu adevărat respectul, onorarea și prețuirea tuturor aspectelor ființei voastre; veți fi invitați să vă întoarceți spre interior pentru a experimenta toate acestea. Energiile care vă sunt oferite vă vor activa respectul de sine, onorarea și prețuirea interioară. Eu, Mahatma, vă invit să cereți să fiți transportați în Ashramul meu de la Nivelul Cosmic unde eu voi trimite energiile Cosmice în ființa voastră în timp ce vă voi invita să repetați ”Îmi accept acum pe deplin respectul meu de sine, onorarea și prețuirea interioară.”

Chemați-mă pe mine, Mahatma, adeseori pentru a împământa pe deplin energiile Cosmice în ființa voastră și a vă alinia cu Nivelul Cosmic.

Binecuvântările mele cosmice sunt cu voi,


Mahatma, Logosul Cosmic


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.