luni, 28 mai 2018

Trezirea Iluminării



Ființele Celeste Albe prin Natalie Glasson, Școala Sacră OmNa

Salutări, magnifice ființe de lumină, vă onorăm și vă iubim în acest moment și întotdeauna. Scopul nostru este să trezim beatitudinea Creatorului în voi, să vă încurajăm să intrați în vibrațiile naturale ale iubirii din ființa voastre și dincolo de ea, întrupând beatitudinea Creatorului. Să întrupați beatitudinea Creatorului înseamnă să experimentați eliberarea, extazul și pacea a tot ceea ce este Creatorul. Făcând acest lucru, voi sunteți una cu Creatorul, întreaga separare se dizolvă, iar voi vă vedeți pe voi înșivă ca pe o conștiință integrată cu conștientizarea și realizarea Creatorului. Să căutați beatitudinea în ființa voastră și în alții este un scop frumos, cu toate acestea, să vă dați seama că voi sunteți o întrupare a beatitudinii este o experiență cu mult mai plină de satisfacție. Sursa beatitudinii din voi poate fi accesată prin întruparea iubirii. Beatitudinea este fericirea voastră interioară, magia și perfecțiunea Creatorului, ea este vindecare, trezire, transformatoare și înălțătoare.

Noi, Ființele Celeste Albe, vă invităm să vă odihniți atenția în sursa iubirii necondiționate din ființa voastră. În timp ce vă odihniți în acest cel mai sacru aspect al vostru care vă unește ca una cu Creatorul, vă invităm să respirați profund iubirea cu intenția de a deveni una cu vibrația iubirii în ființa voastră. Pe măsură ce faceți acest lucru, va veni un moment în care veți experimenta o creștere a energiei care vă umple întreaga ființă, ar putea fi asemănată cu erupția unei emoții prin ființa voastră. Aceasta va fi conectarea voastră cu prezența beatitudinii în ființa voastră, unirea conștiinței voastre cu Creatorul și experimentarea plăcerii provocate de uniunea cu Creatorul. Această practică poate fi făcută de multe ori și făcând acest lucru ea va câștiga impuls și putere în ființa voastră, sporindu-vă experimentarea iubirii, beatitudinii și uniunii divine cu Creatorul. S-ar putea să descoperiți că înțelegerea voastră legată de cine sunteți voi ca ființă spirituală se dezvoltă, și la fel și conștientizarea voastră și legătura cu Creatorul.

Vibrația beatitudinii este extrem de vindecătoare deoarece ea conține codurile, șabloanele și tiparele adevărului Creatorului și adevărul Creatorului. Atunci când cereți ca energiile noastre, ale Ființelor Celeste Albe, să fie descărcate în ființa voastră și să vă susțină ascensiunea, noi vom împărtăși întotdeauna cu voi energia beatitudinii și vom activa beatitudinea în ființa voastră. Astfel, noi activăm coduri, șabloane și tipare ale adevărului care vor trezi cunoaștere, amintire și claritate în toate aspectele ființei voastre. Acest lucru face posibilă dizolvarea iluziei și ca o înțelegere mai clară a voastră înșivă și a Creatorului să se dezvolte. Într-adevăr, vibrația beatitudinii restabilește și reactivează alinierea voastră cu Creatorul în întreaga voastră ființă.

Schimbarea în percepție a Iluminării voastre

Beatitudinea este vibrația și frecvența pe care multe suflete o experimentează pe măsură ce se trezesc cu adevărat la Creator; ele descriu experiența ca fiind iluminare. Iluminarea este o întrupare și o experiență pe care multe suflete care avansează pe calea lor spirituală o caută. Căutarea iluminării devine atât de intensă și de importantă încât uită că ele sunt deja o întrupare a iluminării. Ele uită, de asemenea, că fiecare trezire și realizare a sinelui sau Creatorului care are loc pe calea lor spre iluminare, reflectă însăși prezența iluminării care se află în ele. Se întâmplă foarte rar ca iluminarea să fie întrupată în mod fulgerător, iluminarea este mai degrabă însoțitoarea voastră care vi se dezvăluie încet, dar sigur în fiecare moment al vieții voastre. Atunci când recunoașteți iluminarea ca pe însoțitoarea voastră care se trezește treptat în voi mai degrabă decât ca pe o experiență pe care o căutați, percepția voastră legată de iluminare și evoluție spirituală, se schimbă. Astfel, experimentarea realității voastre fizice, a creșterii spirituale și a uniunii cu Creatorul, se schimbă într-un spațiu al adevărului mai degrabă decât iluzie. Adeseori, chiar și în evoluția voastră spirituală, iluzia poate fi prezentă, acest lucru îi dă voie minții să înțeleagă concepte care nu pot fi explicate; mintea întotdeauna dorește să înțeleagă, dar totuși nu aceasta este întotdeauna calea evoluției spirituale. A ști, a avea încredere și a menține focalizarea, oferă o mult mai profundă uniune cu Creatorul, în timp ce înțelegerea vă încurajează să vă afundați mai adânc în iluzie, încercând să-l asemuiască pe Creator cu personalitatea voastră. Cu cât mai mult recunoașteți și întrupați vibrațiile și frecvențele Creatorului, cu atât mai mult iluzia poate dispărea, deoarece conexiunea și uniunea a fost făcută, făcând ca trezirea să continue cu mai puțină iluzie.  

Multe suflete cred că iluminarea constă în înțelegerea Universului Creatorului. Nu este așa, iluminarea înseamnă să te recunoști ca pe un suflet care există într-o realitate fizică și ca un aspect al Creatorului. Această conștientizare este cea care vă eliberează ființa, crează împlinire și fericire. Cu toate acestea, împlinirea și fericirea voastră se află deja în ființa voastră și nu este necesar ca experimentarea iluminării să fie activată sau întrupată.

Trezirea Iluminării

Energia pe care noi, Ființele Celeste Albe, o împărtășim acum, mai ales pe Pământ, are rolul de a susține trezirea iluminării. Noi oferim pachete de lumină din miezul energiei noastre celor care doresc să le primească. Pachetele cu energia noastră vor conține vibrațiile beatitudinii, codurile, șabloanele și tiparele beatitudinii precum și înțelepciunea și conștiința noastră pură. Pachetele noastre de energie pot fi primite în Chakra voastră Steaua Sufletului pentru a sintetiza cu sufletul și cu întreaga voastră ființă sau pot fi primite direct în sufletul vostru pentru a sintetiza la un nivel profund și a fi filtrate prin ființa voastră. Puteți primi atâtea pachete de energie pentru trezirea iluminării câte simțiți că este potrivit pentru voi. Fiecare pachet din energia noastră conține aceleași vibrații și conștiință, cu toate acestea, cu cât mai mult descărcați energia, cu atât mai mult vă activează și vă trezește iluminarea interioară, precum și conștientizarea iluminării voastre.

Pentru a primi pachetul de trezire a iluminării în Chakra voastră Steaua Sufletului, spuneți:

”Ființe Celeste Albe, vă rog să-mi aduceți pachetele voastre de trezire a iluminării. Aleg să primesc această energie sacră și trezirea în Chakra mea Steaua Sufletului. Fie ca energia să-mi umple Chakra Steaua Sufletului fuzionând cu prezența sufletului meu și să fie distribuită prin întreaga mea ființă la nivel fizic și energetic. Fie ca energia beatitudinii să pătrundă în ființa mea și să trezească prezența beatitudinii prezentă deja în mine. Lăsați-mă să mă scald în vibrațiile beatitudinii, să simt beneficiile și ridicarea adusă de această energie sacră. Prin primirea pachetului de energie și lumină de la Ființele Celeste Albe, îmi dau voie să conștientizez, trezesc și întrupez propria mea energie a iluminării din interiorul meu. Îmi dau voie să mă odihnesc și să mă scald în iluminarea mea interioară, recunoscând-o pe deplin. Ființe Celeste Albe vă rog să mă susțineți, treziți-mi claritatea interioară și abilitatea de a vedea, simți și conștientiza adevărul. Mulțumesc.”

Pentru a primi pachetul de trezire a iluminării direct în Sufletul vostru, spuneți:   

”Ființe Celeste Albe, vă rog să-mi aduceți pachetele voastre de trezire a iluminării. Aleg să primesc această energie sacră și trezirea direct în Sufletul meu. Fie ca energia Ființelor Celeste Albe să sintetizeze cu sufletul meu și să creeze o schimbare și trezire în chiar miezul ființei mele. Lăsați ca această schimbare să vibreze prin întreaga mea ființă mișcându-se subtil și cu ușurință, conectându-mă ca una cu tot ceea ce eu sunt. Iluminarea sufletului meu se trezește din miezul ființei mele și pătrunde în întreaga mea ființă, influențând și inspirându-mă divin să recunosc mai deplin conștiința divină și conștientizarea pe care o întrupez. Prin sinteza pachetului de trezire a iluminării cu sufletul meu, eu experimentez o mai profundă conectare și unire cu sufletul meu, înțelegând tot ceea ce EU SUNT. Ființe Celeste Albe, vă rog să mă susțineți, treziți-mi claritatea interioară și abilitatea de a vedea, simți și conștientiza adevărul. Mulțumesc.”

Acordați-vă pur și simplu timp să observați și să experimentați procesul care se desfășoară în ființa voastră. Este posibil să folosiți ambele invocații cu ocazii diferite deoarece ele oferă un nivel diferit de întrupare. Prima aduce iluminare și trezire în corpul vostru fizic și conștientizare, a doua aduce o mai profundă conectare cu sufletul vostru și o activare a iluminării din miezul ființei voastre, în timp ce experimentați încă întruparea la toate nivelele ființei voastre.

Întotdeauna în beatitudine,

Ființele Celeste Albe


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.