marți, 6 mai 2014

Chamuel: Calea Inimii




Canalizat de Ute Possega – Rudel

Sunt aici pentru a vă trimite binecuvântările mele cerești care să vă aline inima. Eu sunt mesagerul inimii, așa că inimile voastre se pot deschide.

Când inimile voastre sunt deschise, nu mai sunteți sub influența controlorilor. Inima voastră este cea care vă eliberează, care vă oferă libertate față de toate forțele puterii și controlului. Care vă oferă propria voastră suveranitate.

Dacă voi, umanitatea, vă treziți din visele minții voastre, o minte care nu este încă conectată și hrănită de puterea inimii voastre, atunci lumea voastră se schimbă, viața voastră se schimbă, și tot ceea ce a fost suferință, se transformă în bucurie. Și totul, ceea ce a fost alienare, separare, izolare, devine unitate, devine iubire, devine unime.

Nu există nici o altă cale, decât Calea Inimii, preaiubiții mei, numai să vreți să înțelegeți.

Nu există nici o tehnică, nu există nici o intenție, nu există nici o strategie, nu există nici un mijloc și nu există nici o altă cale decât Calea Inimii. Aceasta este Calea lui Dumnezeu.

Cuvintele pe care vi le spun, da, sunt cuvinte, dar ele sunt vibrații ale inimii. Ele sunt fluxuri sacre care curg către voi, către inimile voastre din inima mea. Aceasta este comunicarea imediată și directă dintre ființa mea și ființa voastră.

Dragă umanitate, adu-ți aminte, trezește-te te rog la comoara care ești, la inima care este semnul rasei tale Divine, cel prin care umanitatea este recunoscută în întregul univers.

Inima voastră este cea care va pune capăt separării, care va pune capăt tristeții, care va pune capăt suferinței. Inima voastră este ușa către libertate.
Ea schimbă vechea paradigmă și deschide ușa spre o Nouă Lume.

Eu Sunt Chamuel și vin spre voi cu acest mesaj al lui Dumnezeu. Eu Sunt mesagerul lui Dumnezeu și vin la tine, umanitate, care ești într-adevăr o emanație a lui Dumnezeu, TU ești cu adevărat Dumnezeu cel Întrupat.

Vă salut inimile, vă salut infinitatea voastră eternă. Și cu Raza Aurie, care este semnul mesagerului lui Dumnezeu în forma mea, vă salut, vă binecuvântez, revărs asupra voastră Grația lui Dumnezeu! Astfel încât inimile voastre să se trezească și să-și amintească.
Fie ca inimile voastre să deschidă ușile către eterna voastră libertate și bucurie, să vă dezvăluie Iubirea care sunteți, Dumnezeul care sunteți.

Fiți Binecuvântați, fiți Binecuvântați, fiți Binecuvântați!
Eu Sunt Chamuel

Mesaj canalizat de Ute



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.