vineri, 18 decembrie 2015

Mesaj de Vacanță și Iluzia Conduitei Adecvate


De Suzanne Lie

Aceasta este, de fapt, una dintre primele mele zile de concediu în care chiar am fost în stare să mă relaxez și în care chiar m-am relaxat vreodată. Am dormit cât de mult am putut și tras (recepționat) cât de multe mesaje am putut. De fapt, de data asta am putut efectiv să simt cum vin literalmente aceste mesaje prin mine.

De fapt, este nevoie să ne relaxăm astfel încât conștiința noastră să se poată expansiona într-o frecvență suficient de înaltă pentru ca percepțiile noastre mai înalt dimensionale să poată descărca în creierul nostru 3D. Cu toate acestea, pentru a ne putea recepționa pe deplin mesajele inter-dimensionale, este nevoie să ne fuzionăm mintea noastră multidimensională cu creierul nostru 3D.

Apoi mintea noastră multidimensională acționează ca un hard disc suplimentar pentru creierul nostru 3D în măsura în care rezonează la, și poate evalua, cele mai înalte frecvențe ale mesajului. Starea noastră de conștiință mai înaltă este capabilă să comunice cu ”SINELE nostru mai înalt/expresia noastră mai înalt dimensională”, până când creierul nostru 3D este în stare să mențină unde cerebrale și stări de conștiință suficient de înalte pentru a recunoaște, primi, integra, stoca și proiecta mesajele mai înalte integrate în frecvențele mai înalte ale formelor gând și câmpurilor de energie.

Apoi, cel mai bine este să documentăm ceea ce am primit prin scris, opere de artă, muzică sau unele sarcini fizice astfel încât să putem SALVA acea informație inter-dimensională pentru conștientizarea noastră fizică. Desigur, nu vom fi în stare să accesăm pe deplin aceste informații până când nu ne vom întoarce la acea frecvență a conștiinței în care le-am primit.

Suntem atât de începători în amintirea informațiilor cinci dimensionale și mai sus, deoarece aceste tipuri de percepții și comunicări NU sunt normale în starea noastră de conștiință trei dimensională. Din nefericire, toate problemele noastre trei dimensionale legate de timp/spațiu cu care ne confruntăm în fiecare zi ne pot face să ne PIERDEM ÎN ILUZIE.

Eliberarea de iluzia trei dimensională este ceea ce-am căutat de-a lungul nenumăratelor noastre încarnări. Această libertate a fost întotdeauna acolo, dar noi am căutat-o în afara noastră, în loc să o căutăm în interiorul nostru. ACUM începem să privim în interiorul nostru.

Ne amintim încet că NOI chiar suntem AICI. Această afirmație îi sună ridicol sinelui nostru 3D, dar când vă auziți SINELE cinci dimensional spunându-vă ”Salutări, noi, membrii SINELUI nostru cinci dimensional suntem AICI în TINE”, ne vine să plângem de bucurie.

La început, creierul nostru 3D va plasa SINELE nostru cinci dimensional în fața noastră sau plutind chiar deasupra noastră pentru că noi am fost instruiți că ”a gândi că suntem speciali” este greșit și o îngâmfare. Cu toate acestea, noi ne rupem acum programarea și în mod conștient căutăm,

    Auzim
            Simțim
                    Percepem
                                Primim
                                      Și acceptăm

Mesaje de la SINELE nostru 5D la sinele nostru 3D. Ne dăm seama și că nu suntem ciudați. Ba chiar mai mult, ne dăm seama că suntem treziți și pregătiți pentru Serviciu Activ!

Acceptăm că NOI suntem voluntari care și-au luat un vehicul pământesc pentru a o ajuta pe Gaia în ascensiunea Sa planetară. Știm că pentru mulți, dacă nu pentru noi toți, aceasta a fost o misiune dificilă pe care noi am ales să ne-o asumăm.

Acum ne amintim procesul în care le-am spus la revedere dragilor noștri prieteni din Lumile noastre Natale sau de pe Navele Stelare multidimensionale. Ne amintim și ne acceptăm misiunile pe care ni le-am scris înainte de a veni aici.

Ne amintim și multele noastre realități paralele și alternative pe care le-am avut în alte linii temporale. Noi știm că, curățarea prezentului pentru Gaia nu va fi de ajuns ca ea să poată ascensiona. Prin urmare, ne-am luat mai multe vehicule pământești în multe linii temporale pământești diferite.

Ne-am luat întrupări în corpurile astrale patru dimensionale pentru a ne ajuta sinele în timp ce vehiculul nostru pământesc dormea. Adeseori, sinele nostru astral ne-a dus acasă în timpul ciclurilor în care conștiința noastră mai înaltă a dormit și am putut intra în UNUL lumilor mai înalte.

Deoarece nu eram în ”timp” când făceam aceste vizite, am putut aluneca înapoi și înainte în și afară din corpurile noastre legate de timp, 3D. Datorită provocărilor unei realități trei dimensionale aflată în punctul unei mari schimbări, am uitat adeseori aceste excursii, dar ele ne-au, și continuă să o facă, întinerit imens.

Mulți întreabă cum o pot ajuta cel mai bine pe Gaia. Gaia a acceptat cu multă iubire misiunea voastră și dorește să ajute în orice fel poate ea să o facă.  

Acesta este punctul în care gândirea voastră 3D spune, ”Ce vrei să spui cu asta????” Cei mai mulți dintre prietenii voștri 3D vor crede că sunteți nebuni dacă spuneți asta, dar din anumite motive, nu vă mai pasă de asta.

Voi ați trecut o linie invizibilă care spune ”Eu am venit să o ajut pe Gaia să ascensioneze.” Aceasta este o afirmație foarte importantă pentru că este o recunoaștere oficială a faptului că vă amintiți SINELE. Vă gândiți ”De ce nu înțeleg mai multe în legătură cu ceea ce se întâmplă?”

Vocea interioară spune ”Eu nu vorbesc trei dimensional.”

”Ce înseamnă asta?” vă întrebați pe voi înșivă, dar stai, cine este sinele vostru? Când vă aduceți aminte care vă este misiunea, ceva se trezește în interiorul vostru. Pentru unii acest lucru va fi diferit. Unii se vor trezi în interior și apoi își vor aminti misiunea.

”Așteaptă”, îi spuneți voi confuzi nou activatei voastre gândiri cinci/multidimensionale. Cum vă puteți întreba pe voi înșivă despre sinele vostru? Aceast întrebare va dispărea însă în curând.

Pe măsură ce granițele dintre realitățile trei/patru și cinci dimensionale continuă să fuzioneze vom avea din ce în ce mai multe experiențe legate de:

”Care realitate este realitatea REALĂ?” vă întrebați sinele fizic.

”Toate realitățile sunt REALE pentru că TOATE realitățile sunt TU”, șoptește o voce necondiționat iubitoare.

La început s-ar putea să fiți speriați pentru că iubirea necodiționată este foarte rară în realitățile fizice pe care le-ați experimentat. Dar noi știm că voi veți accepta iubirea noastră necondiționată pentru că vă amintiți că NOI suntem VOI.

Pe măsură ce voi acceptați mesajele noastre, și valurile de iubire necondiționată care le poartă, voi acceptați în viața voastră valul mai înalt dimensional care transportă iubire necondiționată, ceea ce vă expansionează foarte mult conștiința.

Viața voastră tehnologică v-a învățat că mesajele pot fi trimise pe unde de energie de la calculator la calculator. Prin urmare, voi știți că puteți primi mesaje care sunt instantaneu transmise dintr-o dimensiune în altă dimensiune.

Ba mai mult, limbajul nostru multidimensional este bazat, nu pe cuvinte, ci pe forme gând și pachete de energie. Prin urmare, creierul vostru fizic nu poate înțelege aceste mesaje, dar corpul vostru fizic poate înțelege și accepta valul de iubire necondiționată care le poartă.

Deoarece în lumea voastră 3D iubirea este adeseori foarte condiționată, sentimentul iubirii necondiționate este unul de fericire, liniște și profund reconfortant. Aceste mesaje mai înalt dimensionale nu sunt experimentate prin creierul vostru 3D, ci prin corpul vostru fizic.

Corpul vostru fizic este dispozitivul de rezonanță care va percepe și accepta mesajele noastre. Prin practică veți observa senzația fizică pe care vi-o dau mesajele noastre și prin centrarea sinelui vostru într-o frecvență mai înaltă a conștiinței puteți să le traduceți în sistemul limbajului vostru trei dimensional.

Vă reamintim să aveți încredere în corpul vostru, deoarece el trăiește mai degrabă în realitatea sentimentelor și senzațiilor decât a cuvintelor și a vorbirii. Corpul vostru este cel care recunoaște primul iubirea noastră necondiționată. De asemenea, el este partea din voi care recunoaște prima avertizarea fricii sau disconfortului.

Realitatea voastră prezentă v-a învățat să vă concentrați în primul rând pe gândurile voastre, să vă comandați corpul în forma acceptabilă social și să vă ignorați emoțiile sau să le permiteți să preia controlul.

Cu toate acestea, mulți dintre voi vă expansionați conștiința în frecvențe din ce în ce mai înalte astfel încât VOI sunteți printre acei NOI care suntem în corpul vostru. De fapt, din ce în ce mai mulți dintre voi vă amintiți că acest TU este multidimensional.

Prin urmare, numai expresiile voastre cele mai jos dimensionale își au, de fapt, sălașul în corpul vostru 3D. Corpul vostru este ”mecanismul de plantare” care îi permite portalului interior al SINELUI vostru Multidimensional să fie împământat în Miezul lui Gaia.

Apoi, acel ”VOI” care este ”NOI” se expansionează în frecvență într-un mod care vă cuprinde pe VOI din miezul lui Gaia în Miezul SINELUI vostru aflat în continuă expansiune.


Al Șaselea Văl
Iluzia Conduitei Adecvate

Sunt din nou aici. Văd ușa în spatele meu, și îmi amintesc un loc cu mulți oameni și un băiețel. Se sărbătorește ceva.

”Bună, una mea, ” mă întâmpină Lady Astrea. ”Amintește-ți ce ți-am spus înainte, fii calmă în procesul tău de amintire. Acceptă ceea ce îți amintești și asta va construi fundația pentru a-ți aminti mai multe. Ești așteptată acum. Vino.”

În timp ce o urmez simt un calm pe care nu l-am putut niciodată obține prin efort. Încep să înțeleg ce-mi spune, dar nu pot încă exprima în cuvinte. În timp ce intru în cerc, Doamnele mă salută cu un zâmbet. Îmi ridică cu grijă vălul de pe față în timp ce o aud pe Lady Leto spunând ”Draga mea, vălul care îți este ridicat în această seară este vălul ”Iluziei Conduitei Adecvate”.

Conduita adecvată este un termen foarte evaziv deoarece variază în funcție de cel ce judecă. În mod inevitabil, desigur, în cele din urmă determinantă este capacitatea de a trece de judecata altora și de a fi tu însăți în orice situație. Desigur, poți fi tu însăți numai atunci când te cunoști pe tine însăți. Acest factor este cheia în determinarea conduitei adecvate. Prin urmare, conduita adecvată este cu adevărat bazată pe cunoașterea și siguranța care vin din faptul că-ți cunoști Sinele.”

Fratele ia vălul, iar Hilarion spune ”Câmpul de energie al acestei iluzii seamănă cu cel al unui copil pierdut. Fiecare moleculă se mișcă aleator căutând o direcție. Arată ca și un trib care nu are un conducător, nu este prevăzut nici un curs, iar mișcarea este foarte dependentă de manipularea exterioară. Nu este stabilită nici o albie, așa că apele curg la întâmplare căutând un curs fără să-și cunoască sau înțeleagă direcția.

Când ești prinsă în această ”Iluzie a Conduitei Adecvate” ești ca o navă fără busolă. Nava este în mod constant aruncată dintr-o parte în alta de capriciile fiecărui vânt în timp ce curenții necunoscuți din adâncuri se luptă cu forțele vântului de deasupra. Nava nu are instrumente să-și determine cursul și, prin urmare, nu este capabilă să se miște într-o anumită direcție.

Agenți exteriori o împing în direcții opuse pentru a provoca stres în sistem și o mișcare neregulată. Fără o direcție interioară, mulții agenți exteriori se luptă unii cu alții și împotriva mecanismului.”

Vălul este trecut celuilat Frate, iar Apollo continuă, ”Conduita Adecvată” este inversul direcționării-sinelui. Când ești conștientă de sinele adevărat, ai un punct de referință față de care să măsori caracterul potrivit. Ca și reprezentant al Soarelui, eu înțeleg și pot ajuta în determinarea și menținerea unei structuri de bază puternice.

Ai început să folosești această iluzie ca și protecție împotriva tiparelor cronice, vechi ale aroganței. Pe măsură ce câștigi tot mai multă încredere în capacitatea ta de a-ți folosi puterea într-un mod clar și veridic, vei avea mai puțină nevoie de conduita adecvată versus aroganță echilibru-structură. Când ești puternică în capacitatea ta de a echilibra iubirea și puterea, vei ști că nu există nici un pericol de aroganță și, prin urmare, nici o nevoie de presiunea exterioară a regulilor unei conduite adecvate pentru a te proteja împotriva abuzului de putere.”

Abuzul de putere, da, știu despre ce vorbesc. Îmi amintesc cum am îngăduit ca structura exterioară să câștige putere asupra mea pentru a mă păzi de folosirea greșită a propriei mele puteri și nu am îndrăznit să admit ceea ce simțeam în interior. Plec acum. Mă întorc la propria mea putere.


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.