miercuri, 10 februarie 2016

Evenimentele curente - Consiliul




De Ronald Head

Astăzi am vrea să discutăm cu voi despre evenimentele curente, nu despre noile știri, ci despre lucrurile care se întâmplă în viața voastră. Vom intra direct în subiect.

Vi s-a spus să vă așteptați la o grămadă de lucruri în viața voastră. Și v-am spus în mod repetat că lucrurile importante sunt ceea ce i se întâmplă ființei voastre interioare și că restul se vor întâmpla ca un rezultat al acestor schimbări interioare. V-am spus că lumea exterioară nu ar putea fi altceva decât o reflectare a celei interioare. Cuvântul ‘în curând‘ a devenit un fel de glumă ”Oh, nu! Nu din nou ‘în curând’!”V-am spus că schimbările au loc acum, dar nu au ieșit încă la suprafață.

Ei bine, ieșirea lor la suprafață a început. Acum, vom menționa câteva cazuri, dar vă avertizăm că gândirea că ați fi fost lăsați pe dinafară ar trebui să fie în mod evident evitată. Fiecare dintre cazurile pe care le amintim s-au petrecut aproape peste noapte și fiecare dintre voi se află într-o călătorie diferită de a oricui altcuiva.Ce vă va aduce ziua de mâine?

Unii dintre voi au descoperit brusc că au început să comunice cu oameni care nu mai sunt în corp. Unii vorbesc cu animalele din jurul lor. Mulți au început să se întrebe ce sunt toate acele lumini din jurul lor. Din ce în ce mai mulți spun ”Nu-mi vorbi despre petele solare și despre energii. Le-am simțit înainte de a fi aflat despre ele.” Mulți sunt nevoiți să învețe să se descurce cu energiile, cu sentimentele în locurile publice, lucruri pe care nu le-au observat înainte. Și altele.

Deci, schimbările voastre au ajuns acum la un grad care face ca rezultatele să iasă la suprafață în conștientizarea voastră. Este în regulă să fiți surprinși, chiar entuziasmați la început. Dar fiți discreți și învățați să vă simțiți în largul vostru cu orice descoperiți. Înțelegeți că, din perspectiva ființei mai înalte care v-am spus că sunteți, acestea nu sunt noi deloc. Voi pur și simplu aduceți în fața conștientizării voastre ceea ce ați dobândit în vremurile de dinainte. Acum vor începe să vă arate un pic mai mult din răspunsul la perena voastră întrebare ”De ce sunt aici?” Și ar trebui să vă servească și la a vă indica că sunteți într-adevăr tot ceea ce v-am spus atât de des că sunteți.

Mesajul de astăzi este unul scurt, dar mai bine ne-am folosit de oportunitatea pe care am avut-o decât să o ratăm. Celor care sunt pregătiți să vadă aceste schimbări, felicitări. Celor care așteaptă încă, fiți doar conștienți de faptul că sunteți cu mult mai mult decât știți. Timpul vostru este acum aici.

O zi bună.

link catre articolul original

Traducere Monica Poka



Copyright © Ronald Head. Toate drepturile rezervate. Aveți dreptul să copiați și redistribuiți acest material, atâta timp cât nu-l modificați în nici un fel, conținutul rămâne complet, și să includă Copyright link: http://ronahead.com/ 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.