luni, 6 iunie 2016

O scurtă conversație cu Arcturienii



Mesaj primit astăzi, 06.06.2016

Eu: Dragi Arcturieni, aș avea câteva întrebări pentru voi și m-aș bucura să pot recepționa mesajul vostru.

Arcturienii: Iar noi suntem bucuroși să-ți răspundem.

Eu: Deși sunt sigură că am recepționat și recepționez mesajele voastre, nu pot să-mi dau seama când ele vin de la voi sau sunt ”opera” minții mele. Cum aș putea să-mi dau seama de acest lucru?

Arcturienii: Noi vă trimitem mesaje tot ”timpul” și mulți dintre voi le recepționați, doar că mintea voastră umană care separă are nevoie să ne considere separați de voi pentru a putea recunoaște mesajul ca venit de la noi, adică ”din altă parte”. Dar noi nu suntem ”în altă parte”, noi suntem în voi tot așa cum și voi sunteți în noi. Aveți încredere în toate intuițiile care vi se par potrivite pentru voi și vi se par a fi ceva nou și inedit, uneori chiar la limita posibilului, pentru că acestea sunt mesajele noastre pentru voi. Nu înseamnă că dacă nu ne puteți da o voce sau o identitate ”diferită” de a voastră, mesajul nu este de la noi. Dacă acest mesaj vă face să vă simțiți iubiți și în siguranță, el este de la noi.

Eu: O altă problemă cu care eu personal mă confrunt, și cred că și alții, este sursa mesajului. Adică, de unde pot ști că mesajul/răspunsul vine de la Arcturieni, de la Pleiadeeni sau de la o altă Ființă de Lumină?

Arcturienii: Răspunsul va veni întotdeauna de la cei cărora te adresezi. Toți suntem expresii ale aceluiași SINE Multidimensional și TOȚI suntem Sursa. Răspunsul este același în esență, ceea ce poate diferi este modul de aplicare pentru că fiecare dintre noi am dezvoltat metode diferite și deși suntem UNA, suntem diferiți în același timp.

Eu: Mulți se tem că pentru că nu fac un lucru sau altul, nu sunt la nivelul la care-i situează pe ”alții”, vor ”rata” momentul ascensiunii.

Arcturienii: Noi, expresiile voastre mai înalt dimensionale vă monitorizăm tot ”timpul”, nu uitați că noi suntem UNA și, prin urmare, ar fi imposbil să nu o facem, și în momentul în care sunteți pregătiți pentru un nou pas înainte vă punem la dispoziție toată informația de care aveți nevoie și o puteți folosi potrivit stării voastre de conștiință atinsă. Nu vă temeți că ați putea ”rata” ceva deoarece ascensiunea este un proces, iar scopul nostru comun este închiderea dimensiunii a treia a lui Gaia și mutarea Ei în dimensiunea a cincea.

Eu: Da, așa este, NOI suntem aici pentru Gaia. Vă mulțumesc pentru răspunsurile primite, ele ne sunt de mare ajutor.

Arcturienii: Noi vă răspundem întotdeauna la întrebările pe care ni le puneți, dar le veți putea decodifica doar atunci când ajungeți la nivelul de conștiință care să poate înțelege și susține acele răspunsuri. Suntem încântați că ai început acest proces de documentare și că faci aceste conversații publice. Primul pas este mai greu de făcut, apoi totul devine ceva ”normal”.

Eu: Așa este. Voi reveni cu alte întrebări pentru că chiar avem nevoie ACUM de multe răspunsuri care nu sunt disponibile minții noastre umane și avem nevoie de îndrumare pentru a ne găsi drumul înapoi Acasă. Pe curând!

Monica Poka



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.