miercuri, 2 ianuarie 2019

Elixirul Vostru al Adevărului


Arhanghelul Gabriel prin Natalie Glasson

Eu, Arhanghelul Gabriel, sunt cunoscut pentru devotamentul meu față de creativitatea Creatorului precum și pentru susținerea copiilor de pe Pământ. Scopul meu este să aduc forța creatoare a Creatorului în manifestare prin toate ființele pentru a manifesta exprimarea Creatorului. Forța creatoare poate fi exprimată în atât de multe moduri diferite care dau voie sufletelor să se conecteze cu Elixirul Adevărului din ele. Copiii sunt în mod natural creativi și sunt conectați cu Elixirul Adevărului în ființa lor. Ei armonizează energia creatoare cu vibrațiile adevărului ale Creatorului demonstrându-și adevărul lor natural și o cale foarte pură de existență. Un astfel de mod de a fi îi atinge pe alții și le împlinește propriile lor nevoi, creând experiențe profunde de conectare și uniune. Existența naturală a fiecărui suflet este să experimenteze și să fie uniune, unime și conectare. Forța creatoare a Creatorului fuzionată cu Elixirul Adevărului aduce prezența adevărului vostru.

Elixirul Adevărului

Prezența radiantă a adevărului în voi este cea pe care eu, Arhanghelul Gabriel, o numesc Elixirul vostru al Adevărului. O energie a adevărului aflată atât de adânc și în miezul ființei voastre care adeseori este tăinuită și trece neobservată de către mulți, deoarece este nevoie de aliniere cu și acceptarea sinelui pentru a activa acest cel mai sacru aspect al vostru. Când vă dați voie să începeți călătoria măiestririi ființei voastre, în special a minții voastre, voi îndepărtați distragerile și începeți să recunoașteți energiile subtile și sacre ale cine voi sunteți și relația voastră cu Creatorul. Acest lucru vă susține în fuzionarea mai profundă cu esența voastră și în recunoașterea aspectelor sinelui vostru care sunt puterea voastră, tăria și abilitățile voastre sacre. Fuzionarea și contopirea dincolo de aceste recunoașteri și acceptarea esenței voastre, vă dă voie să intrați într-un spațiu profund sacru. Acest spațiu sacru este adeseori prezentat ca o stare continuă de pace, netulburată și neîntreruptă. Mulți o descriu ca fiind intrarea într-un ocean de pace care vă trezește toate simțurile pe măsură ce vă cufundați în prezența vindecătoare a păcii.  

Deși pacea este ceea ce experimentați, voi sunteți ghidați de către pace în Elixirul vostru al Adevărului, un spațiu în care vă este revelată cea mai profundă și mai intimă conectare a voastră cu Creatorul. Cea mai pură exprimare a voastră a Creatorului și abilitățile voastre de a-l exprima pe Creator vă sunt și ele revelate. Elixirul Adevărului vostru este o sinteză a capacității voastre de a-l primi pe Creator și de a-l exprima pe Creator în cea mai pură formă a sa, dincolo de separare, iluzie, ego, limitări și frică. Prin urmare, este uluitor de frumos de recunoscut, de întrupat și experimentat, dar în același timp profund împlinitor, vindecător și trezitor. Să vă redescoperiți relația cu Creatorul la cel mai profund nivel posibil crează în ființa voastră schimbări importante, transformatoare și profund iluminatoare. Pot fi multe lucruri în realitatea voastră fizică și spirituală de care simțiți că aveți nevoie sau le doriți, dar când vă conectați cu Elixirul Adevărului vostru, înțelegerea voastră în ceea ce vă privește pe voi, pe Creator și realitatea voastră se schimbă, făcându-vă să recunoașteți că tot ceea ce voi sunteți este tot ceea ce Creatorul este. Experimentarea faptului de a fi împlinit se multiplică, iar nevoile și dorințele voastre se schimbă. Acesta este motivul pentru care eu, Arhanghelul Gabriel, doresc să vă fac conștienți de Elixirul vostru al Adevărului, pentru că atunci când vă dați voie să vă conectați cu adevărat cu el, această experiență vă poate schimba viața.

Eu, Arhanghelul Gabriel, doresc să împărtășesc cu voi faptul că dacă căutați să vă conectați cu Elixirul vostru al Adevărului, acest lucru vă va întări conectarea cu sinele vostru și cu Creatorul și, în același timp, vă va crește experimentarea păcii și a creativității. Cu toate acestea, Elixirul Adevărului vostru vă va fi dezvăluit în sincronizarea divină, atunci când sunteți cu adevărat pregătiți să recunoașteți adevărul și realitatea Creatorului care pot fi experimentate prin focalizarea în interiorul ființei voastre. Cu cât mai mult vă măiestriți ființa, dându-vă voie să fiți o exprimare sacră a Creatorului și urmați calea păcii în ființa voastră, veți descoperi că cu atât mai ușor este să accesați și să vă descoperiți Elixirul Adevărului. Chiar și atunci când vă conectați cu Elixirul vostru al Adevărului, îl veți descoperi ca pe o călătorie înfloritoare care se desfășoară în mod continuu de conectare și legătură intimă cu Creatorul. O forță care vă va părea atât de familiară și totuși atât de expansivă, necunoscută și generoasă.  

Accesarea Elixirului vostru al Adevărului

Eu, Arhanghelul Gabriel, vă invit să mă chemați să lucrez cu voi energetic și în timpul meditațiilor să vă dezvălui forța voastră creatoare născută prin voi de către Creator. Făcând acest lucru, vă voi susține în conectarea cu forța voastră creatoare, să înțelegeți cum să o activați și să-i folosiți energia în realitatea voastră de zi cu zi și să vă conectați și cu modul în care forța creatoare dorește să fie pusă în acțiune în realitatea voastră. Doresc să vă ajut să deveniți un maestru al exprimării forței voastre creatoare în moduri care servesc și vă susțin existența fizică și spirituală pe Pământ. O simplă cerere pe care să mi-o adresați în momentele voastre de liniște sau în timpul meditației vă va da voie să vă deschideți susținerii și ghidării mele. Această cerere puteți să mi-o adresați zilnic în scopul de a explora pe deplin împreună cu mine acest aspect al ființei voastre.

Un alt pas care vă ajută să vă continuați călătoria căutării unei experiențe cu Elixirul vostru al Adevărului este să vă focalizați pe prezența naturală a păcii în ființa voastră. Cu cât mai mult vă conectați cu pacea voastră interioară, cu atât mai mult veți simți prezența păcii care vă trage mai adânc în ființa voastră. S-ar putea ca în momentele de liniște sau în meditație să doriți să repetați pentru voi înșivă ”Urmez acum calea păcii în miezul ființei mele.” Repetând această afirmație în tăcere urmată de o perioadă de o simplă focalizare pe respirația voastră, vă va ajuta să vă simțiți urmând o cale a păcii în ființa voastră pentru a vă accesa adevărul.

Al treilea pas pe care eu, Arhanghelul Gabriel, doresc să-l împărtășesc cu voi este un proces de pregătire a întregii voastre ființe pentru accesarea Elixirului vostru al Adevărului. Pur și simplu afirmați în fiecare zi:

”Îmi invit sufletul, ghizii și pe Arhanghelul Gabriel să-mi pregătească întreaga ființă pentru a mă susține în accesarea și conectarea cu Elixirul meu al Adevărului. Vă rog să realizați vindecarea, trezirea și transformarea necesară pentru a-mi susține recunoașterea și experimentarea Elixirului meu al Adevărului. Sunt pregătit/ă să-mi redescopăr legătura intimă, relația și conectarea mea cu Creatorul, precum și cea mai pură exprimare a mea a Creatorului. Vă rog să-mi pregătiți întreaga ființă ca să-mi susțină deplina experimentare a uniunii mele sacre cu Creatorul. Sunt deschis/ă și receptiv/ă la ghidarea și inspirația voastră care-mi susține o mai profundă conectare cu și experimentare a Elixirului meu al Adevărului. Mulțumesc.”

Vă pregătiți astfel încât să fiți în măsură să meditați, cereți să fiți conduși la Elixirul vostru al Adevărului aflat în voi, pentru ca să vă experimentați pe deplin Elixirul Adevărului. Astfel, călătoria voastră în desfășurare cu Creatorul va fi împuternicită și amplificată cu claritatea, înțelegerile și conștientizările care apar.     

Elixirul Adevărului și Claritatea

Intenția voastră de a vă accesa Elixirul Adevărului în voi, va crea o deschidere și va iniția un proces de trezire. Îmbunătățirea relației voastre cu Creatorul și recunoașterea exprimării voastre pure a Creatorului care poate fi livrată și experimentată pe Pământ, vă va oferi claritate. Deși s-ar putea să nu vă experimentați imediat relația intimă cu Creatorul sau să înțelegeți cum să-l exprimați pe Creator în mod pur și creativ prin ființa voastră, veți începe să accesați un mai profund sentiment de claritate care vă va ghida și susține enorm de mult în această etapă a ascensiunii. Claritatea este energia principală care se ancorează și va fi trezită în interiorul ființei voastre pe măsură ce intrați în ciclul lui 2019, prin urmare, conectarea cu Elixirul vostru al Adevărului doar vă va îmbunătăți experiența de a vă simți echilibrați, conectați, unificați și clari pe măsură ce începeți o nouă călătorie în 2019.

Eu, Arhanghelul Gabriel, sunt prezent să vă susțin și să vă asist în orice mod care este benefic creșterii voastre spirituale.

În iubire angelică eternă,

Arhanghelul Gabriel

Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.