luni, 14 ianuarie 2019

Saint Germain despre Flacăra Violet - Extras din Atelierul ”Tehnici Avansate ale lucrului cu Flacăra Violet”


Flacăra Violet a fost o energie pe care eu am întâlnit-o cu mult timp în urmă, a fost, de fapt, în timpul unei vieți fizice pe Pământ când mă simțeam destul de împovărat cu tipare ale minții și unele dependențe de ego, nu numai în mine însumi, ci văzându-le și în alții. M-am predat Creatorului, a fost aproape ca o rugăminte, am cerut îndrumare, am cerut o formă de ajutor, ceva care să mă ajute pe mine, dar și pe alții, o formă de manifestare a Creatorului care să ne ajute astfel încât să putem înainta cu toții pe calea Ascensiunii.

Flacăra Violet a Transmutării a fost cea care a răspuns chemării mele. Flacăra Violet a Transmutării a venit de la nivelul cosmic și am fost conștient de energia ei ca și cum ar fi coborât și a devenit din ce în ce mai fizică. A fost ca o sămânță care a început la nivel cosmic, a fost întotdeauna prezentă și s-a format într-o energie care a fost recunoscută ca Flacăra Violet, iar energia ei a început să se miște printre nivelele Universului Creatorului și am văzut-o prin ochiul minții mele și era atât de frumoasă; se mișca grațios printre nivele, de la nivelul cosmic în nivelul multi-universal, în nivelul universal, în nivelul galactic, în nivelul sufletului și apoi în nivelul planetar și am văzut o manifestare a Flăcării Violet în fiecare nivel. Am văzut suflete venind în fiecare nivel primind Flacăra Violet pentru prima dată și acceptând această energie, dându-și seama de puterea ei și de faptul că Flacăra Violet este diferită la fiecare nivel al Universului Creatorului. Apoi, Flacăra Violet a intrat la nivelul planetar și eu am fost în venerație, o culoare violet atât de vibrantă, atât de profundă, atât de intensă, arzătoare. Această lumină violet, această Flacără Violet m-a înconjurat în ochiul minții mele și i-am simțit energia așa cum adeseori am văzut-o: ca un aspect, o expresie a Divinului Feminin și după cum am spus, eram în venerație, energia mea eram conștient că s-a transformat, am simțit că greutatea, ceea ce a fost o povară a fost ridicată, a fost dizolvată și eliberată. 

Flacăra Violet a făcut un pas înapoi, adeseori am putut-o vedea doar câteva momente, încă îi puteam vedea prezența în ochiul minții, dar ea atrăsese mult mai devreme povara ca să fie disipată, povara care părea atât de grea, atât de solidă, care ar fi durat vieți de-a rândul pentru a fi eliberată și, totuși, în câteva momente am fost mai ușor, mai strălucitor; întreaga mea ființă a fost transformată. Acesta a fost momentul în care am trimis Creatorului cererea ca Flacăra Violet să fie pe deplin ancorată la nivel planetar și în Pământ și am cerut să vină Îngeri care să distribuie Flacăra Violet întregii omeniri pentru că în acea vreme am simțit că eu nu pot face acest lucru și deși eram conectat permanent la planurile interioare și experimentam o asemenea magie în ființa mea, m-aș fi bucurat să fie creată o astfel de magie și pentru alții, am crezut că nu este posibil ca eu să ofer acest dar întregii omeniri.

Când am ascensionat, mulți au întrebat și mulți s-au minunat ce se întâmplă atunci când ascensionezi, când decizi să-ți părăsești corpul fizic și să te întorci în planurile interioare. Vedeți voi, acest lucru este diferit pentru fiecare ființă, dar în momentul în care eu am trecut punțile vieții care leagă Pământul cu planurile interioare, Flacăra Violet a fost cea care m-a întâmpinat, împreună cu Lady Portia, și mi-am dat seama că Flacăra Violet a fost întotdeauna o parte a ființei mele. Nu am chemat un aspect oarecare al Creatorului care să mă servească în acel moment, am chemat un aspect, un aspect mai înalt al ființei mele; un aspect mai înalt al energiei unite, a mea și a lui Lady Portia, și de aceea Flacăra Violet și Lady Portia au fost cele care m-au întâmpinat. În acel moment mi-am dat seama că eram capabil să ofer Flacăra Violet a Transmutării întregii omeniri. În acel moment în care mi-am dat seama, am devenit Chohan, Supraveghetorul celei de-a Șaptea Raze de Lumină așa că am ancorat Flacăra Violet în ashramul celei de-a Șaptea Raze unde a rămas și este prezentă și în ziua de astăzi. În ashramul celei de-a Șaptea Raze se află și aspectul meu geamăn, Lady Portia, care supraveghează acum cea de-a Șaptea Rază de Lumină care se află în prima linie a ascensiunii.

Energia violet susține manifestarea, curățarea, transformarea, trezirea new age; dar sunt adeseori lucruri pe care sufletele nu le știu sau nu le recunosc. Cea de-a Șaptea Rază de Lumină susține adevărul și vă susține pe voi să deveniți conștienți de adevăr, de adevărul care este în ființa voastră.

Împărtășesc această povestire cu voi pentru că și voi puteți obține același lucru, aveți abilitatea de a accesa o energie, da, poate fi un aspect mai înalt al ființei voastre de la nivel cosmic, aveți capacitatea să aduceți acea energie în ființa voastră, să-i recunoașteți scopul și să o dăruiți întregii omeniri, să o folosiți pentru voi înșivă, să o folosiți împreună cu alții, să o dăruiți întregii omeniri. Poate fi orice. Când faceți acest lucru, voi ancorați instrumente pentru ascensiune pentru toți cei prezenți acum pe Pământ, dar și pentru generațiile care vor veni. 

Gândiți-vă la asta, poate v-ar face plăcere să încercați în timpul vostru. Fiți conștienți de faptul că atunci când cereți, când întrebați, când solicitați intervenția divină, întotdeauna este oferită, dar uneori este oferită într-un mod în care nu vă servește numai vouă, ci întregii omeniri.

Flacăra Violet la nivel planetar este foarte intensă, arde negativitatea, frici, credințe, percepții; ea dizolvă, curăță, purifică și, așa cum am spus întotdeauna, este nevoie să ancorați Îngerii Iubirii de pe cea de-a Șaptea Rază de Lumină după folosirea Flăcării Violet ca să ancoreze iubirea în ființa voastră pentru că este ca și cum un spațiu a fost creat și acesta trebuie umplut cu iubire. Dacă nu vreți să faceți acest lucru, puteți lăsa iubirea sufletului vostru să vă umple întreaga ființă. 


Autoarea Atelierului: Natalie Glassom, Școala Sacră a lui OmNa

Traducerea și realizarea Atelierului în limba română: Monica Poka și Nora Trifan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.