luni, 28 noiembrie 2016

Crearea Unei Realități de Lumină – Partea întâia


Gaia prin Suzanne Lie

Am găsit ceva ce am scris în jurnalul meu. Este o cale care mi-a fost oferită cu mulți ani în urmă pentru a putea elibera vinovăția. Acest proces era unul în care am folosit un mic pătrat, nu rotund, o masă pe care am așezat câte un simbol pentru fiecare dintre cele patru elemente.

De exemplu,
Pământul a fost reprezentat de o cană de ceramică,
Aerul a fost reprezentat de un bețigaș de tămâie pentru afumat,
Focul a fost reprezentat de o lumânare aprinsă,
Apa a fost reprezentată de un pahar cu apă,

Fiecare dintre acești reprezentanți au fost așezați în cele patru puncte cardinale: Nord, Est, Sud și Vest.
Am aprins lumânarea pe care am folosit-o apoi să aprind bățul de tămâie, am pus apă în pahar și am pus cana de lut într-unul din cele patru colțuri.

M-am așezat apoi în fața mesei și am scris o propoziție scurtă despre ceea ce doream să eliberez. În cazul meu, eu doream să eliberez vinovăția.

Apoi am meditat asupra eliberării vinovăției aproximativ cinci sau zece minute. După aceea am suflat lumânarea, am stins bețigașul, am aruncat apa și am ciocănit ușor în cana de lut. Mi-am acordat un moment ca să notez procesul. Apoi mi-am văzut de treaba mea de zi cu zi.

În următoarea zi, am revenit la aceiași oră și am schimbat pozițiile în care se aflau reprezentanții elementelor Pământ, Aer, Apă și Foc în colțuri diferite Nord, Est, Sud și Vest. Am aprins lumânarea cu un chibrit, am aprins bețigașul cu lumânarea, am turnat apă proaspătă în pahar și am așezat cana de ceramică.

Apoi m-am așezat în fața mesei și am scris o scurtă propoziție pentru a mă elibera de vinovăție. Am făcut acest ritual timp de 7 zile. Apoi am curățat fiecare lucru și le-am pus pe fiecare acolo unde era locul lor înainte de această ceremonie. Am fost surprinsă de cât de profund de simplă a fost această ceremonie.

De atunci am oferit această ”ceremonie de eliberare” multor oameni și toți au fost de acord că procesul a funcționat la un nivel subconștient foarte profund.

Simt că sunt ghidată să împărtășesc acum această ceremonie de curățare pentru că noi intrăm și ieșim din conștiința noastră trei dimensională în timp ce corpurile noastre fizice trec printr-o transmutare majoră. Această transmutare are loc la nivel elemental. De altfel și draga de Gaia trece prin această transmutare la nivel elemental.

Din moment ce trecem cu toții printr-o tranziție majoră în viața noastră fizică, este folositor să onorăm fiecare dintre cele patru elemente principale care s-au alăturat pentru a crea atât corpurile noastre personale cât și pe cel planetar. De fapt, Gaia dorește să vorbească cu voi din ACUM …

Gaia vorbește:
Dragii mei oameni,
Eu sunt Mama voastră Pământ. Eu sunt făcută din aceleași elemente ca și voi, copiii mei umani. Deoarece acesta este ACUM-ul tranziției pe care mulți dintre voi nu vă amintiți să o fi cerut, s-ar putea să percepeți schimbările în vehiculul vostru pământesc și în viața pământească ca pe o cădere trei dimensională, o greșeală sau ca pe ceva ce ar fi trebuit să faceți altfel.

Din fericire, corpurile voastre patru dimensionale vă reamintesc că această experiență se simte ca o inițiere. O inițiere se ”simte” adeseori ca și cum ați fi făcut o greșeală sau că ar fi avut loc un fel de accident. Cu toate acestea, linia voastră de bază, sinele elemental, vă amintește că ceea ce se întâmplă în corpul și în conștiința voastră NU este o greșeală. NU este un accident.

S-ar putea să treceți prin anumite experiențe incomode de câteva ori până să vă dați seama că ”Oh, dar asta-i o Inițiere.” Inițierile nu sunt amuzante. Adeseori inițierile se simt ca și cum ar fi ceva ce TREBUIE să faceți. Voi nu doriți să treceți prin această ”inițiere” dar Sinele vostru Mai Înalt v-a trimis-o pentru că Eu, Mama voastră Gaia, am nevoie ca VOI să percepeți, experimentați și interacționați în mod conștient cu ființele mai înalt dimensionale care vă cheamă în serviciu activ.

Fiecare Maestru Ascensionat a trecut prin ”inițierea sa finală” înainte de a putea ca pe deplin și înnăscut să-și expansioneze percepțiile în cinci dimensionalul ACUM precum și să-și transmute așteptările de la așteptări trei dimensionale la așteptări multidimensionale.

Felicitări dragi oameni ascendenți, voi toți ați trecut, veți trece și/sau treceți printr-o inițiere în acest ACUM al tranziției mele Planetare, inter-dimensionale. Inițierea voastră constă în faptul că sunteți pregătiți să abordați orice persoană, loc, situație și/sau element pe care vreodată l-ați vătămat, tulburat sau rănit în orice fel și să-i trimiteți Iubire Necondiționată, Acceptare Necondiționată și Iertare Necondiționată.

Vă ofer ”binecuvântarea elementală” de mai sus ca și pe un exemplu în care mă puteți ajuta să-mi curăț corpul planetar în linia de bază a Tărâmului meu Elemental. V-a fost dat ritualul de mai sus ca să vă puteți începe sau expansiona procesul prin onorarea elementelor corpului meu Pământ.

Eu, Mama voastră Gaia, vreau să vă vorbesc puțin despre inițierile din Vechiul Egipt. Ce se întâmpla în Inițierile din Vechiul Egipt era că atunci când cineva era pregătit pentru inițierea sa înaltă, acesta era dus mai întâi în una din catacombele aflate sub Marea Piramidă din Giza. Primeau numai apă șapte zile și șapte nopți, timp în care meditau în acea catacombă.

Unii dintre ei înnebuneau; unii dintre ei beau toată apa și mureau de sete. Unii își stabileau un ritm în băutul apei și nu mureau de sete, unii nu și-au băut deloc apa și nici nu au avut nevoie de ea pentru că au intrat într-o asemenea stare de conștiință în care s-au putut împământa adânc în miezul meu planetar și au fost susținuți de către toate câmpurile mele de energie planetare pentru că ei nu mai erau doar un singur individ.

În Miezul meu, ei au cerut să fie ”Reprezentantul meu pentru Pământ”. Din momentul în care s-au văzut pe ei înșiși ca pe un reprezentant pentru Planeta Pământ, ei nu au mai fost individuali. Ei au rămas în mod cert oameni pentru că purtau un vehicul pământesc, dar din momentul în care au început să-și amintească că ei erau un reprezentant pentru Pământul lui Gaia, sinele lor trei dimensional a început să se conecteze cu expresiile lor mai înalte ale Sinelui.

Acesta este momentul în care ei și-au început comunicarea cu ființele mai înalt dimensionale. La început și-au început comunicarea cu ceea ce ar fi putut fi ghizii lor, ghizii lor mai înalt dimensionali, și sinele lor mai înalt. Oricum ar fi numit acești ”ghizi”, în cele din urmă au început să fuzioneze cu ei prin umplerea acelui spațiu în-între Ghid și om.

Din ce în ce mai mulți oameni de la suprafața planetei mele, precum și cei care sălășluiesc în interiorul corpului meu planetar, își fuzionează acum sinele lor uman cu ”Sinele lor Mai Înalt” cinci dimensional și mai mult. Procesul lor începe prin recunoașterea faptului că ființa care se află în fața lor este, de fapt, a expresie mai înaltă a lor înșiși.

Apoi, ei încep să umple ”golul” dintre sinele lor fizic și sinele nostru cinci dimensional cu Iubire Necondiționată. Din ce în ce mai mulți dintre oamenii mei ”legați de suprafață” încep să-și consume timpul și energia în urmărirea aducerii aminte a experiențelor lor mai înalt dimensionale cu sinele lor cinci dimensional.

Cu cât mai mult cei legați de pământ își petrec ”timpul” cu SINELE lor Corp de Lumină cinci dimensional, cu atât mai puțin le pasă de timpul trei dimensional și cu atât mai mult le pasă de umplerea ”iluziei separării” dintre sinele lor fizic și SINELE lor Meta-fizic (însemnând dincolo de sinele lor fizic).

Din percepția mea planetară, NU există nici o separare. Prin urmare, între corect și greșit, bine și rău, și toate polaritățile 3D ale celei de-a treia dimensiuni, nu există în-între. Întreaga viață, întreaga realitate se întrepătrunde constant așa ca și oceanul sau ca cerul. Cu toate acestea, cineva poate să-și dea seama de acest lucru numai atunci când alege să părăsească timpul uman și să intre în Planetarul meu ACUM.

Ca și Planetă, eu sunt tot timpul în ACUM. Eu sunt toate oceanele, tot cerul și toată vremea în ACUM. Eu sunt TOT timpul în ACUM. Prin urmare, eu sunt dincolo de timp. Pe măsură ce din ce în ce mai mulți dintre iubiții mei oameni își amintesc expresiile lor cinci dimensionale ale SINELUI, ei își vor aminti cum să umple spațiul în-între Unitatea cu ÎNTREAGA viață. Dacă NU există în-între, NU există separare.

Mulți oameni au auzit că stările lor de conștiință cinci dimensionale sunt dincolo de timp. Cu alte cuvinte, stările lor de conștiință trei/patru dimensionale fac parte din ”Sistemul de Operare Timp-Spațiu” al lui Gaia, care este un sistem de operare trei/patru dimensional.

Cu toate acestea, mulți dintre voi v-ați dat seama că timpul este mai lung și mai lent în conștiința trei dimensională și mai rapid și mai imaginar în conștiința patru dimensională. Apoi, cu cât mai mult urcați în sub-planele celei de-a patra dimensiuni, cu atât mai mult intrați în experimentarea faptului că totul se întâmplă ACUM.

Când oamenii trec în dimensiunea a cincea, ei trec dincolo de timp. Și când trec de timp, ei trec dincolo de separare, pentru că nici un minut nu este separat de următorul, cum poate cineva măsura ”un minut”? Când ies din separare, ies din competiție pentru că nu există o ”persoană separată” față de care să poată fi mai buni sau mai slabi/răi.

Din fericire, odată ce conștiința omenirii se expansionează dincolo de frecvența timpului/spațiului trei/patru dimensional, ei vor începe să trăiască într-o realitate bazată pe AICI și ACUM. Această trecere într-o altă realitate este similară cu situația în care ca și copil ați merge la o școală în care toată lumea vorbește o limbă diferită de a voastră. Voi nu cunoașteți acel limbaj, dar alți copii pot comunica cu ușurință cu voi.

Într-un fel va trebui să treceți printr-un fel de testare (inițiere) pentru a înțelege ce vorbesc ceilalți. Pentru că alți copii vă pot auzi și pot comunica cu voi bine, ei cred că voi îi puteți înțelege. Voi vreți să faceți parte din această nouă ”școală”, așa că vă simțiți ca și cum ar trebui să treceți printr-un fel de curs sau inițiere pentru a le învăța limbajul.

Sunt mulți dintre voi care se află în primele etape ale amintirii de unde ați venit, cum ați ajuns aici și cum puteți învăța să vă potriviți cu și să învățați acest ”alt limbaj”. Pe măsură ce am să trec dincolo de poveste și am să intru în adevăr, voi împărtăși cu voi că limbajul pe care auziți că îl vorbesc și pe care nu îl puteți înțelege – încă – este Limbajul Luminii cinci dimensional.

Acum eu, Gaia, vreau să vă spun că cel mai bun loc pentru a învăța/aminti limbajul luminii, este în propriul vostru sine mai înalt dimensional care întotdeauna vorbește limbajul luminii. Cu toate acestea, voi nu recunoașteți în mod conștient că voi de fapt traduceți aceste Mesaje de Lumină în Limbajul vostru Pământesc 3D.

Din ce în ce mai mulți dintre voi vă amintiți că SINELE vostru Multidimensional nu este deasupra sau mai încolo. SINELE vostru Multidimensional se află ÎN. SINELE vostru Multidimensional este ÎN voi ACUM. Când singurul vostru concept despre realitate s-a bazat pe timp și spațiu, conștiința voastră s-a bazat pe separarea dintre voi și SINELE vostru Multidimensional. Pe de altă parte, sinele vostru fizic a fost jos în lumea fizică.

Pe măsură ce vă amintiți cu toții să gândiți într-un mod cinci dimensional, veți obține ”dovada” că sinele vostru fizic a avut nevoie de demonstrarea că nu există separare între sinele fizic și cel multidimensional. Pe măsură ce vă mutați în conștiința lui ”Eu Sunt Acum”, totul începe să se schimbe.

Tot mai mult, în mijlocul momentelor voastre trei și patru de jos dimensionale, aveți momente de iluminare. În acele momente de iluminare s-ar putea să scrieți ceva, să desenați ceva, să faceți ceva sau să vă amintiți ceva. Dar nu le puteți reține sau păstra pentru că conștiința voastră nu s-a adaptat încă pe deplin la acea frecvență a realității.

Vă aflați în situația copiilor mici care abia încep să meargă. Pot umbla pentru puțin timp, dar când devin foarte entuziasmați de acest fapt, cad. Când vizitați pentru prima dată o realitate cinci dimensională, s-ar putea să deveniți atât de entuziasmați de faptul că experimentați o realitate cinci dimensională încât să vă pierdeți focalizarea.

Apoi cădeți din acea stare de conștiință și sunteți din nou în lumea fizică. Un lucru care vă poate ajuta foarte mult este să vă amintiți să VEDEȚI și să CITIȚI Lumina. Atunci când vedeți și/sau citiți Lumina,

Corpul vostru mental vede mesajul ca pe niște concepte mentale care este posibil să vă apară brusc în minte.

(În același fel în care creierul vostru 3D crează cuvinte din ceea ce auziți cu auzul vostru 3D, corpul vostru mental crează concepte din ceea ce percepe prin intermediul percepțiilor voastre cinci dimensionale.)

Corpul vostru emoțional curge prin simbolurile de lumină pe care corpul vostru mental le primește și le crează simultan.

(În același fel în care creierul vostru 3D crează cuvinte, corpul vostru emoțional crează reacții corporale care sunt rapid traduse în ”modul în care corpul vostru simte” și/sau orice manieră verbală în care ați învățat să vă ”citiți emoțiile”.)

Corpul vostru spiritual colectează conceptele voastre mentale și reacțiile corporale și le depozitează în ATMA voastră în Inima Înaltă. ATMA voastră este Flacăra Întreită din Inima voastră Înaltă și reprezintă Înțelepciunea voastră Infinită, Puterea voastră Multidimensională și Iubirea voastră Necondiționată.

Mesajele în Limbajul Luminii sunt stocate în ATMA voastră pentru a vă crea propriul vostru ”Dispozitiv de Traducere a Limbajului Luminii”. Veți fi, de asemenea, ghidați să vă dezvoltați o relație mult mai profundă și mai personală cu SINELE meu planetar. Limbajul Luminii este necesar să fie stocat în Inima voastră Înaltă pentru a dezvolta o mai profundă înțelegere a modului în care VOI puteți ajuta în procesul meu de ascensiune planetară.


Binecuvântări de la Mama voastră Gaia.


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.