miercuri, 12 aprilie 2017

Întrebări, întrebări, întrebări ....


Din ciclul De ale mele

Într-o discuție purtată ieri pe Facebook, vis a vis de sărbătorile Pascale și de faptul că din ce în ce mai mulți oameni văd dincolo de dogma și falsitatea unor lucruri prezentate ca Adevăr, mi-am adus aminte de unele întrebări pe care mi le-am pus Eu mie cu câtva timp în urmă și care m-au dus, evident, la alte întrebări pentru că așa se întâmplă de obicei atunci când ești un Căutător.

Cineva a făcut o afirmație ”Mi s-ar lua o piatră de pe inimă știind că "păcatele mele" nu au omorât pe nimeni. Asta da eliberare!” Primul lucru pe care cineva ”nedus la biserică” l-ar întreba ar fi ”Cum poate cineva muri pentru ”păcatele” tale cu mai bine de 2000 de ani înainte ca tu să te naști?”

Mai ales că religia în forma ei dogmatică NU recunoaște reîncarnarea. Și nu numai religia creștină, ci, din câte știu eu, toate religiile organizate și instituționalizate. Deși în Biblie au existat pasaje legate despre reîncarnare, acestea au fost descurajate de către Conciliul de la Nicea în anul 325 D.C. și apoi scoase din Biblie în anul 545 D.C. sub influența împăratului Iustinian. Interesant este că acum câțiva ani puteai găsi astfel de informații pe Internet, dar ele sunt tot mai greu de găsit după cum am constatat recent.

De ce aceste informații legate de manipularea făcută de dogma religioasă au dispărut de pe Internet? De ce religia evită să abordeze acest subiect al reîncarnării? Pentru că îi convine. Pentru că se folosește de ceea ce nu recunoaște. Dacă tu, omule, ai ajuns să crezi în reîncarnare, atunci undeva mintea ta poate accepta că da, ai trăit și atunci. Dacă nu crezi în reîncarnare sau nu ai ajuns să-ți pui astfel de întrebări, nici o problemă, ești în interiorul dogmei și pentru tine nu mai trebuie să-și facă griji.

Dar, să revin la întrebarea de mai sus în contextul promovat de biserică că reîncarnarea nu există, cum poate cineva muri cu mai bine de 2000 de ani înainte ca eu să mă nasc pentru niște presupuse păcate pe care eu urma să le fac peste 2000 de ani? Serios? De unde știa acum 2000 de ani ce ”păcate” voi face eu? Sau că le voi face sau că lumea va mai exista în tot acest timp?

Mai este un lucru interesant pe care oamenii nu l-au conștientizat încă suficient de mult: inconștientul și subconștientul nostru NU sunt legate de timp, nu sunt supuse influenței timpului și spațiului, așa că pot fi cu ușurință influențate și manipulate de cei ce știu cum să o facă.

Apoi, condițiile vieții în care Isus a trăit au fost din toate punctele de vedere diferite de cele din zilele noastre, fără să mai pun la socoteală faptul că societatea în ansamblul ei a evoluat din toate punctele de vedere. Ceea ce atunci dogma considera ”păcat” este posibil ca astăzi să nici nu mai existe, dar noțiunea de păcat a fost și ea ”evoluată” de către cei interesați.

Adevărul este că ființei umane îi plac poveștile pentru că este singura modalitate prin care poate scăpa de îngrădirea dată de mintea umană și regulile, reglementările, normele și normițele stabilite de o societate bazată pe control și manipulare. Este forma noastră de evadare. Dar și pe aceasta ne-au furat-o și s-au folosit de ea infectând-o cu informații și interpretări false. Ceea ce noi iubim, de fapt, și ceea ce ne prinde, este povestea din spatele dogmei. Dar când accepți povestea, ai acceptat, de fapt, dogma.

Pentru cei care doresc manipularea și subjugarea ființei umane, manipularea mentalului nu este o problemă pentru că sunt ași în aceste tehnici. Acesta este motivul pentru care se spune din ce în mai mult și mai des ”Intrați în Inimă, ea cunoaște ADEVĂRUL”. Inima Înaltă, nu poate fi manipulată pentru că Adevărul nu poate fi manipulat, el doar ESTE. Da, știu biserica va susține că ea deține ADEVĂRUL. Dar Inima voastră Înaltă, asistată de Mintea voastră care devine tot mai Multidimensională, ce spune?

De ce Isus este reprezentat în multe fotografii cu o Inimă care luminează și nu cu o minte care luminează? Oare acel halou de deasupra capului care apare în multe picturi/fotografii nu reprezintă, de fapt, Mintea Multidimensională care combinată cu Inima Înaltă reprezintă ființa umană completă și Divină pe care Isus a prezentat-o spunând ”Tot ceea ce Eu am făcut puteți face și voi și încă și mai mult de atât.”? Citatul este aproximativ pentru că se pare că multe informații ”dispar” de pe Internet.

Sunt multe alte întrebări pe care să ni le punem și pe care cei care se trezesc și le pun, pentru că ACUM este momentul să descopere în Interiorul lor ceea ce a fost acolo întotdeauna: PROPRIA LOR DIVINITATE!

Namaste!


Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.