sâmbătă, 8 octombrie 2016

Săptămâna 4 – Revizuirea Interdimensională a Vieții – Cine Suntem Noi Acum


A Fi o Persoană Interdimensională
Arcturienii prin Suzanne Lie


Ați ajuns la secțiunea ”CINE SUNTEM NOI ACUM” a Experiențelor voastre Interdimensionale. Prin urmare, nu vă vom întreba ce experiențe interdimensionale aveți acum. Motivele acestei schimbări în proces sunt pentru că voi vă schimbați, v-ați schimbat sau veți IEȘI curând din a AVEA o experiență interdimensională și a INTRA în A FI o experiență interdimensională.

Atunci când ”aveți o experiență”, o persoană, un loc, o situație sau o amintire exterioară intră în conștientizarea voastră pentru ca voi să puteți ”avea” acea experiență. Voi ați absolvit ACUM în a fi creatorul realității voastre.

Prin urmare, orice experiență, interdimensională sau de alt tip, NU vă va găsi astfel încât să o puteți AVEA. În schimb, VOI sunteți creatorul experienței voastre interdimensionale.

Poate că vă gândiți că tot ceea ce ați creat este că vă puteți aminti, v-ați amintit sau vă veți aminti experiența voastră interdimensională. Cu toate acestea, aceasta este experiența VOASTRĂ pe care voi ați experimentat-o în interiorul sinelui VOSTRU.
Pe măsură ce conștiința voastră se expansionează, deveniți tot mai în măsură să vă îmbrățișați toate percepțiile voastre cinci dimensionale, gândurile, amintirile, acțiunile, reacțiile, creațiile și experiențele, care sunt suma/totalul a ceea ce VOI ați creat.

Da, voi deveniți creatorii realității voastre, iar realitatea voastră devine din ce în ce mai cinci dimensională. Veștile bune sunt că voi NU sunteți victime, cu excepția, poate numai pentru sinele vostru. Veștile rele, sau mai degrabă veștile greu de acceptat, sunt că nu mai aveți pe cine da vina pentru viața pe care VOI ați creat-o.

Încă mai există ”băieții buni” și ”băieții răi” atâta timp cât mai purtați un vehicul pământesc 3D, lucru care s-ar putea să nu dureze prea mult timp. Pe măsură ce vă amintiți adevăratul vostru SINE, care se află în interiorul corpului vostru fizic, veți îngădui treptat, sau rapid, ca acel SINE care s-a ascuns în interiorul vostru să iasă afară în viața voastră de zi cu zi.

Imaginați-vă pur și simplu o realitate în care asta este o conversație comună:

”Bună prieten drag. Cum merge ascensiunea ta astăzi?”

”Foarte bine până acum, dar am de făcut o prezentare foarte mare care, de obicei, mă face să fiu nervos. Apoi devin distras și acționez ca și cine eram eu de obicei în loc de cine sunt acum.”

”Înțeleg”, se oferă prietenul vostru. ”Dacă îmi spui când va avea loc această prezentare îți voi trimite fericit niște iubire necondiționată ca să câștigi încrederea publicului tău, precum și niște Foc Violet pentru a-ți alinia toate rețelele neuronale pentru a te ajuta să te concentrezi.”

”Super”, spuneți voi. ”Asta mi-ar fi de mare ajutor. Știi, cred că am mai avut această conversație și înainte. Ne-am întâlnit cumva pe Navă noaptea trecută?”

”Wow”, vă răspunde prietenul vostru. ”Cred că am făcut-o. Hey, tu ai fost cel de care m-am lovit aseară când mă grăbeam la întâlnire?”

”Dacă mă gândesc la asta, cred că așa a fost. Mă concentram pe un proiect pe care îl făceam, când dintr-o dată am simțit un alt câmp de energie venind în conștientizarea mea.”

”Acesta am fost eu și apoi tu”, spune prietenul vostru. ”Acum îmi amintesc că am mers împreună și ne-am așezat unul lângă celălalt …”

”Da, și întâlnirea a fost – ”despre ascensiune”, spuneți amândoi deodată în Acum.

”Trebuie să meargă”, spuneți amândoi deodată.

În timp ce zâmbiți spuneți ”Aceste tipuri de întâlniri interdimensionale se petrec mult mai mult acum, nu-i așa?”

”Vrei să spui că se întâmplă ceva pe Pământul 3D care …”

”Te face să-ți amintești ceva ce s-a întâmplat pe Navă?” spuneți amândoi deodată și începeți să râdeți.

”Ne vedem deseară pe Navă!” spuneți amândoi și o luați fiecare dintre voi în propria voastră direcție trei dimensională. Cu toate acestea, conexiunea a creat o legătură cinci dimensională de care știți că vă veți bucura amândoi pe parcursul întregii zile.

Mergeți acasă la sfârșitul zilei și sunteți pe cale să-i spuneți soției voastre, dar ea spune ”Astăzi mi s-a întâmplat cel mai ciudat lucru. Te-am văzut pe tine și pe prietenul tău de la lucru vorbind despre o Navă în timp ce mergeați la o întâlnire.”

***
Ce tip de ”conversații interdimensionale” ați avut VOI cu alții?

FACEȚI ASCENSIUNEA NORMALĂ

Vă rugăm să vă împărtășiți experiențele și conversațiile Interdimensionale pe care le aveți ACUM.

Binecuvântări și vă mulțumim tuturor pentru minunata voastră participare la a ajuta pe fiecare să:

Își amintească că NOI suntem cu TOȚII ființe interdimensionale
Care am venit pe Gaia să ajutăm la Ascensiunea Planetară!

Arcturienii și ÎNTREAGA voastră Familie Galactică
Vă trimit aducerea aminte că NOI suntem toți UNA.


EU SUNT UNUL ACUM

Eu sunt cine Eu sunt în ACUM-ul lui UNU ceea ce înseamnă că:

EU SUNT prezența mea EU SUNT în mereu prezentul ACUM al
Interdimensionalului UNU al meu/al nostru/al lui Gaia.

EU SUNT EU SUNT-ul în ACUM-ul lui UNU.

În acest cinci dimensional acum, EU SUNT UNA cu Prezența mea EU SUNT.

EU SUNT cine EU SUNT acum suma totală a tuturor încarnărilor
Pe care mi le-am luat vreodată pe planeta Pământ.

EU SUNT suma totală a tot ceea ce am învățat vreodată de-a lungul acestor încarnări.

EU SUNT tot ceea ce am auzit,
                      tot ceea ce am spus,
                          tot ceea ce am mirosit,
                           și tot ceea ce am gândit și iubit și urât și amintit.

EU SUNT UNA cu toate intrările senzoriale care au intrat în ființa mea
          în acest ACUM al Sinelui meu EU SUNT care este interiorul
                   UNULUI din acest vehicul Pământesc pe care EU îl port.

EU SUNT aici ACUM pentru a fi în serviciul altora.

EU SUNT pregătită să fiu în Serviciul Altora ACUM.

Îmi dau seama că acei ”altora” pot fi oameni,
       pot fi locuri,
            pot fi animale,
                  pot fi elemente, planete, elementali, zâne, îngeri,
                      ființe mai înalt dimensionale, lista poate continua mai departe.

Serviciul pentru alții înseamnă că ”EU SUNT o ființă interdimensională”.
       EU SUNT o ființă interdimensională pentru că
                Îmi amintesc că EU SUNT UNA cu întreaga viață ACUM.

Acum, că EU SUNT UNA cu întreaga viață, EU SUNT pregătită.

Eu sunt pregătită să fiu pregătită pentru ACUM.

Nu știu ce este acel ACUM.
       Nu știu cum voi fi pregătită.
             Nu știu ce voi gândi, ce voi simți,
                    ce voi vedea sau ce voi auzi.

Nu voi avea nici unul dintre aceste răspunsuri până când, dintr-o dată EU SUNT în UNUL ACUM-ului.

Dintr-o dată, o clipă își pierde valabilitatea,
    o amintire iese la suprafață, ceva ce nu vreau să-mi amintesc
       este uitat pentru totdeauna pentru că, în sfârșit, am ales să mă iert pe mine însămi.

De fapt, în acest acum EU SUNT pregătită să spun
     Mă iert necondiționat.
     Mă iubesc necondiționat.
     Mă accept pe mine însămi necondiționat în ACUM-ul lui UNU.

În ACUM-ul lui UNU eu împărtășesc cu toată viața.

În ACUM-ul lui UNU eu împărtășesc cu Pământul,
        aerul, focul, apa, eterii …

În ACUM-ul lui UNU eu împărtășesc cu prietenii mei, dușmanii mei, 
        învățătorii mei, elevii mei, copiii mei, părinții mei …

În ACUM-ul lui UNU eu împărtășesc cu Miezul Pământului și cu fiecare membru
        de pe nava mea spațială și/sau lumea mea planetară natală.

EU SUNT AICI ACUM și EU SUNT UNA.

EU SUNT a lui UNU și dacă ascultați,
         Vă pot spune că EU SUNT UNA cu VOI
                   Vă pot spune și că VOI sunteți UNA cu mine ACUM.




Puteți asculta mesajul de mai sus și audio sub formă de meditație AICI



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.