joi, 27 august 2020

Întrebări și răspunsuri de la Unul



Prin Sophia Love

23 august 2020

Aș dori să vorbesc cu Unul. (A fost o conversație personală și niște întrebări au fost discutate. Ceea ce urmează este un rezumat.)

Sunt aici Sophia.

Te-a prins nebunia momentului. Dacă puteți fi marginalizați sau opriți, procesul este întârziat. Țineți minte. Renunțarea nu există în vocabularul lor.

Așa va fi până în ultimul moment, până la sfârșit, pacea și prosperitatea.

Voi (omenirea) ați ales să faceți asta singuri. Ați ales să-i dați jos voi înșivă. Ați avut de ales. Acesta este rezultatul acelei alegeri.

Te rog. Vreau informații în legătură cu cât va dura asta.

Iată ordinea operațiunilor.

Luptă există până la sfârșit.

Operatorii întunericului sunt disperați, deoarece viețile lor sunt în joc. Unii joacă roluri pentru că au fost încheiate niște afaceri. Povești sunt trimise pe undele radio ca să-i țină pe majoritatea liniștiți și totuși funcționali – astfel încât să poată fi prinși în acțiune. Și sunt prinși în acțiune. Acest lucru nu este făcut public din cauza numărului mare al celor care trebuie prinși.  

Este o luptă constantă până la înfrângerea lor.
Înfrângerea are loc.
Anunțuri sunt făcute.
Jucătorii sunt expuși în timpul anunțurilor.
Există o asistență din afara acestei lumi.
Din momentul în care copiii sunt în siguranță, sclavia datoriei este deblocată și schimbată.
Cetățenii vor participa apoi  la alegerea liderilor din guvern, comerț, etc. Noi lideri și noi sisteme vor apărea. Va fi foarte derutant, totuși nu va fi viciat deoarece energia negativă a dispărut.
Procesul este atât treptat cât și peste noapte. La sfârșitul anilor apare o nouă zi și alegerea omenirii pentru pace și prosperitate va guverna ziua.

Întotdeauna este cel mai întunecat înainte de ivirea zorilor, iar ceea ce vedeți voi chiar acum este acel întuneric. Crește treptat. Este un lucru bun – acum știți unde este necesară lumina voastră.

Dar virusul? Tratamentele medicale? Un leac?

Ceea ce voi căutați este o informație reală, onestă și ea nu există; nu sunt răspândite sau de încredere. Restul acestor informații îi privește pe Pleiadeeni și nu este treaba mea să vi le ofer. Voi spune asta:

Mortalitatea virusului nu este ceea ce vi s-a spus. Totuși, frica legată de el nu va scădea până când date adevărate nu vor auzite și crezute de populație. Toate acestea după ce întunericul va fi eliminat. Este un proces dureros. Înțelegeți acest lucru și pregătiți-vă; pregătiți-vă emoțional.

Nu va fi ușor, Sophia. Vor trece ani până când actuala schimbare se încheie.

Mulțumesc.

Notă: Asta a fost o conversație lungă și personală. Acest rezumat oferă aroma a ceea ce mi s-a spus. Am întrebat nu numai pentru mine, ci pentru noi toți. Ceea ce am simțit și am văzut este că vom fi cu toții surprinși, dacă nu chiar șocați pe măsură ce jucătorii și adevărurile sunt expuse. Există atât întuneric cât și lumină peste tot  și o mare parte sunt ascunse în mod intenționat și par a fi altceva.

Nu m-am simțit prea grozav după ce mi s-au spus aceste lucruri, totuși, urmărindu-le desfășurarea am avut un sentiment de confort că, în cele din urmă, ordinea și puterea se întorc la oameni. M-am simțit informată. Va fi adevărata putere. Va fi și mizerie. Dar, în același timp, palpitant. Vom experimenta libertatea autentică și adevărata auto-determinare. Acest lucru nu s-a mai întâmplat pe această planetă – până acum.

Ultima afirmație în care spune că ”vor trece ani”, nu este un lucru rău, ci necesar. Sunt lucruri de rezolvat și o întreagă ordine socială de reproiectat. Unii dintre noi am venit să vedem această parte trecând prin ea. Nu este vorba de un deceniu sau ani, după cum am văzut eu, poate 2 – 4 în total, dar asta este doar o presupunere din partea mea. Nu au fost oferite date. Succesul și paradisul sunt garantate. Țineți-vă bine.

Sophia


Traducerea Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.