marți, 25 februarie 2014

Crearea Matricei pentru o Viață Sacră


Arhanghelul Gabriel prin Shanta Gabriel

Dragii mei,

Sufletul vostru s-a oferit voluntar să fie aici în aceste vremuri cruciale pentru a acționa ca o punte de legătură între Cer și Pământ. Voi sunteți aici pentru a aduce Spiritul în materie, pentru a fi Omul Divin care se manifestă ca un Purtător al Luminii pentru trezirea conștiinței. Prin urmare, este de datoria voastră să  vă aduceți spiritualitatea în fiecare domeniu al vieții voastre în deplină unitate și să recunoașteți că totul este o parte a lui Dumnezeu. Când faceți acest lucru, prezența voastră devine o binecuvântare și tot ceea ce voi sunteți aduce mai multă  Armonie în lume.

În acest timp de noi începuturi vouă v-a fost dat un mare dar – o tabula rasa (o pagină complet goală) cu care să lucrați în așa fel încât să vă puteți crea noua voastră viață în anul 2014 și mai departe. Acest loc al nevăzutului, al viitorului  necunoscut are o calitate magică. După ce v-ați eliberat de tot trecutul vostru s-ar putea să vă simțiți goi și nesiguri. Pentru unii este foarte incomod, dar recunoașteți totuși că acesta este un loc foarte sacru pentru a fi.

Voi sunteți în punctul culminant al trezirii conștiinței și binecuvântările sunt revărsate asupra voastră de către Sursa de energie permițând-vă astfel să lucrați în strânsă legătură cu sistemul de ghidare al Sufletului vostru.  Acest lucru este important de știut pentru că intuiția voastră devine din ce în ce mai clară și vă puteți încrede în voi într-un mod cu totul nou. Dimensiunile Angelice au însămânțat conștiința umanității cu o puternică și iubitoare forță a intenției pentru a aduce în viața voastră de zi cu zi cele mai înalte frecvențe într-un echilibru armonic pur și coerent.

Un Vas  Sacru este un Dar - mai ales atunci când este gol

Voi puteți aduce acest puternic aspect echilibrant în fiecare domeniu al vieții voastre. Recunoaștem  că această tabula rasa vă este oferită ca o formă de dezvoltare pentru a vă ajuta să vă creați un nou fundament pentru viața voastră. Vă este oferită o substanță Divină vie care așteaptă comanda voastră. Forma pe care voi o dezvoltați este precum matricea voastră sacră pentru manifestare. În acest vas voi vă puneți visele, intențiile și cele mai înalte viziuni ale voastre pentru viața voastră și pentru întreaga viață de pe Pământ. Frumusețea acestui dar de la Dumnezeu este că acest vas este de fapt gol. Toate tiparele trecutului au fost eliberate, iar voi sunteți în procesul de curățare a ultimelor vestigii ale energiilor care nu vă servesc și nici nu rezonează cu noile frecvențe.

Imaginați-vă că această formă devine un potir sacru în care voi veți co-crea tot ceea ce sunteți pregătiți să primiți. Această matrice va deține frecvențele luminii de care voi aveți nevoie pentru manifestarea puternicelor voastre intenții. Voi umpleți acum acest vas cu fiecare gând și emoție pe care vă concentrați. Aceasta s-ar putea să nu fie o veste tocmai bună pentru cei care sunt în continuare axați pe tot ceea ce nu funcționează și pare a lipsi din viața lor. Atenția la aceste detalii de frecvență joasă fac parte din creația voastră mitologică și nu vă vor aduce sentimentul de Bună-stare și Fericire pe care-l doriți.

Când vă uitați la vasul vostru sacru și vă plângeți că este gol, voi pierdeți darul care vă este oferit de un Univers Binevoitor care vrea ca voi să fiți fericiți. Acesta este un Potir Sacru care conține viața voastră neformată, deschis și pregătit pentru ca voi să vă aduceți în el rugăciunile pentru împlinirea Destinului Sufletului vostru.

Primele luni de dinaintea Echinocțiului sunt foarte importante pentru voi ca să vă amintiți tot ceea ce vreți să primiți; să vă concentrați pe ceea ce este Prețios și Puternic și Frumos. În acest fel vă umpleți Potirul cu sfințenie, iar Universul vă ajută să scoateți la iveală cele mai profunde dorințe ale Sufletului vostru. Amintiți-vă că punctul focal al atenței voastre va umple vasul gol și vă va pregăti matricea să susțină acea putere concentrată pe măsură ce anul progresează. 

Nivele crescute de sensibilitate

Pe măsură ce avansați în anul 2014 nivelele voastre de sensibilitate vor crește. Acest fapt s-ar putea să fie destul de inconfortabil în funcție de energiile în care sunteți implicați. Interacțiunea voastră cu diferite tipuri de oameni, cu electronicele și cu sunetele ar putea să vă facă să vă simțiți foarte iritabili și fragili, stimulând, probabil, noi decizii legate de unde și cu cine să vă petreceți timpul. Ideea de a vă face pustnici ar putea să vă pară atractivă acum mai mult ca niciodată, pe măsură ce învățați să vă simțiți mai în siguranță într-un corp care vibrează la frecvențele mai înalte 5D.

Pe de altă parte, ați putea să fiți în măsură să fuzionați și să vă simțiți confortabil în Natură într-un mod nou care vă permite să vă simțiți împliniți și fericiți. Activitatea chakrelor inferioare vă va cere să deveniți mai sensibili la nevoile și cerințele lor. Activitățile cum ar fi crearea unei practici spirituale, care să vă ajute să vă concentrați pe respirația voastră precum și o conexiune de împământare conștientă cu energia Pământului, vă vor ajuta să fiți mult mai în acord cu sentimentele voastre și cu impulsurile sistemului de ghidare al inimii voastre. 

Veți simți o chemare de a avea mai multă grijă de corpul vostru fizic axându-vă pe alimente de o frecvență mai înaltă și pe exerciții care să vă mărească echilibrul fizic. Corpul vostru emoțional este încurajat să trăiască în mult mai multă neutralitate și în echilibru astfel încât sistemul vostru nervos să se poată adapta mai ușor la noile frecvențe. Corpul vostru este inspirat de o adevărată și autentică înțelepciune pe măsură ce celulele creierului vostru încep să fie activate de întregul spectru al luminii. Nu faceți ca acest proces să fie mai dificil prin gândirea voastră excesivă. Acest proces a fost pus în mișcare de răspunsul sufletului vostru la frecvențele înalte care sunt disponibile acum, iar inima voastră vă va oferi inteligența de care aveți nevoie în timp ce învățați să creșteți repede în 5D.

Aducerea Spiritului în Materie

Voi puteți deveni Potirul Sacru, pregătit să primească noile tipare ale Integralității, Adevărului și Unității. Nu vă faceți nici un bine dând cu piciorul în vas și plângându-vă că acesta este gol doar pentru că voi nu vedeți dovada a ceea ce voi vreți să se manifeste. Acest vas gol este un dar Divin de la Dumnezeu. Este treaba voastră ca cum să umpleți această matrice și să vă energizați viața cu frecvențele armonice care conțin substanța magică oferită de Divinitate pentru ca voi să puteți manifesta Destinul Sufletului vostru pe Pământ.

Aveți un timp prețios de acum și până la Echinocțiul din martie pentru a vă pregăti și a vă umple vasul cu puterea intențiilor voastre astfel încât deplina mutare în manifestare să poată avea loc după Echinocțiu. Când sunteți pregătiți, puteți păși în magie.

Aveți atât de mult ajutor, iar rugăciunile inimilor voastre sunt auzite. Păstrați-vă rugăciunile intense pentru a onora darurile care sunt disponibile pentru voi în aceste timpuri cruciale pe Pământ.

Prezență Divină,

Îți mulțumesc că m-ai binecuvântat cu acest vas sfânt pentru a-l umple cu cele mai profunde aspirații și dorințe ale inimii mele. Ajută-mă să recunosc darurile care-mi sunt oferite și îndreaptă-mi atenția către ceea ce vreau să văd a se manifesta în acest timp de dinainte de Echinocțiu. Cer ca Sinele meu Înalt să-mi amintească cu blândețe acele vise care sunt pregătite să apară în viața mea în acest moment.
Adu-mi te rog ajutorul de care am nevoie pentru a-mi umple viața cu mai multă Frumusețe și cu un sentiment de împlinire. Permite-mi să mă împrietenesc cu Sistemul de Ghidare care-l inspiră pe Sinele meu Înalt și care duce la împlinirea scopului Sufletului meu. Amintește-mi să fiu atent/ă și alert/ă la inspirația care curge  prin mine în fiecare moment.

Cer ca Lumina Divină să-mi umple ființa și să-mi ridice frecvențele vibraționale astfel încât să pot asculta cu o deplină conștientizare. Umple-mi inima cu Iubirea Divină astfel încât să pot regenera această iubire prin forma mea umană și să radiez iubire în lume prin ființa mea. Sunt atât de dornic/ă să împlinesc îndemnurile inimii mele și să co-creez cu Divinul un nou mod de a fi care să binecuvânteze Pământul cu tot ceea ce Eu Sunt. Ajută-mă să aduc plinătatea celui mai autentic sine al meu în manifestare în momentul de față. Dă-mi voie să-mi folosesc nou-găsita libertate în moduri puternic conștiente pentru a crea miracole care să fie de folos întregii vieți de pe Pământ în acest moment.   

Fie ca toate ființele să recunoască Iubirea Divină care umple inimile noastre în fiecare moment, și fie ca eu să fiu un instrument care să radieze Prezența Ta plină de Pace. Îți mulțumesc Doamne, și așa este.


Shanta Gabriel
Pentru Arhanghelul Gabriel
22 Ianuarie 2014


Traducere  Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.