joi, 27 februarie 2014

Debarasați-vă de poverile voastre



Înaltul Consiliu de pe Orion


18 Februarie 2014

Primit prin Holly Hawkins Marwood
Transcris de Paul Marwood

Salutări dragilor,

Noi suntem Înaltul Consiliu de pe Orion

Mesajul de astăzi este despre eliberarea de trecut și debarasarea de poveri, mai ales a celor din trecut. Pentru a face acest lucru, în această perioadă de timp, pentru fiecare dintre voi este foarte important să vă uitați și să evaluați poveștile, evenimentele și experiențele care revin în diferite forme și mărimi și cu nivele diferite de traume și nefericire. Evaluați-le și vedeți dacă vă servește sau nu să continuați să reactivați acea poveste și acea experiență în viața voastră așa cum vi-o repovestiți, așa cum o repovestiți altora și o folosiți pentru a explica motivul pentru care sunteți așa cum sunteți, de ce aveți relații sau nu aveți relații, de ce aveți sau nu aveți succes în viață în acest moment bazându-vă pe acele experiențe. Noi nu spunem acest lucru în scopul de a minimaliza oricare dintre aceste experiențe în raport cu experiența voastră umană, pentru că noi știm că, în raport cu dimensiunea în care voi le-ați experimentat, acestea au creat o mare traumă, supărare și durere la nivel uman. Ceea ce am dori să faceți este să luați fiecare dintre aceste evenimente care au avut loc în viața voastră, să le priviți și, în acest punct din viața voastră, să vă întrebați: ”Îmi folosește să păstrez vie această poveste, eveniment sau traumă în viața mea ca pe o sursă de activare, având în vedere direcția în care mă văd mergând în viitor?”

Mulți dintre voi visați, simțiți, transformați și lucrați mult cu voi înșivă și cu viețile voastre pentru a vedea, simți și imagina încotro vă îndreptați. Uitați-vă la fiecare dintre ele ca și cum fiecare ar fi un eveniment în viața voastră pe care voi puteți alege dacă să-l duceți sau să nu-l duceți mai departe cu voi. Literalmente, ridicați-l și țineți-l ca și cum ar fi o piatră ce se află într-un rucsac pe care-l cărați în spate. Uitați-vă la el și evaluați-l. Spuneți ”Îmi servește să duc acest acest lucru cu mine mai departe acolo unde mă văd mergând în viitor? Îmi servește să-l păstrez activat prin faptul că-l povestesc?” Să repetați această poveste altora astfel încât aceștia să știe că voi ați fost răniți sau că ați trăit o dramă. Merită să-l păstrați viu chiar și pentru voi înșivă prin faptul că vi-l reamintiți? Unii dintre voi s-ar putea să vă uitați la aceste lucruri și să spuneți ”Încă nu sunt pregătit să mă eliberez de acest lucru. Încă vreau ca acel lucru să mă definească. Mai am nevoie ca aceasta să fie o poveste despre cine sunt eu.”

Pentru unii dintre voi s-ar putea ca atunci când vă uitați la acel lucru, după ce l-ați extras din voi și l-ați privit ca pe un eveniment sau o experiență care s-a petrecut în afara voastră, să vă întrebați ”Chiar am nevoie de acest lucru în locul în care simt că mă duc?” Dacă răspunsul este ”nu”, atunci vă rugăm să puneți acea povară jos, ca, în primul și în primul rând, să vă onorați la nivel de Suflet, onorare care este diferită de onorarea la nivel uman, să vă onorați la nivel de Suflet că ați avut acea experiență. Pe măsură ce săpați în acea experiență, vedeți că acolo sunt lucruri datorită cărora voi ați învățat multe, chiar dacă a fost ”școala loviturilor dure”, sunt lucruri pe care le-ați învățat și pe care nu le-ați fi învățat dacă nu ați fi avut acea experiență. Dar voi știți deja acest lucru.

După cum puteți veni în acel loc și să spuneți ”Sunt în aliniere cu alegerea de a lăsa acest lucru în trecutul meu.”Așezați-l acolo în trecut, onorându-l și mulțumind pentru modul în care Sufletul vostru a ales ca acea experiență să vină în viața voastră. Spuneți ”Am terminat cu asta acum. Am de gând să las această povară jos. Mă conectez la totalitatea mea și la perfecțiunea mea în al meu acum și aici, chiar și fără acea povară care să definească cine sunt eu în al meu acum și aici.” În momentul în care ați ales să vă debarasați de acea povară voi aveți oportunitatea de a merge mai departe liberi de povară.

Am vrea să vă încurajăm să fiți capabili să intrați într-un spațiu în care să vă prindeți pe voi înșivă dacă aveți nevoie să spuneți acea poveste, să vă prindeți pe voi înșivă atunci când vă gândiți la modul în care ea definește cine sunteți ”Ei bine, sunt așa pentru că.....” Oricare ”.....” ar putea fi. Cum ar fi să vă debarasați de acea povară, să fie doar o poveste din viața voastră, dar să nu mai fie o energie care să vă definească?  Există o diferență între a avea o poveste și a fi definit energetic de aceasta. Dacă credeți că aceste experiențe au fost, la nivel de Suflet, exact ceea ce voi ați vrut, atunci ele v-au adus în acest loc incredibil în care vă aflați acum. Fără acestea nu a-ți fi cine sunteți astăzi. Puteți spune din nou povestea dintr-un spațiu împovărător sau vă puteți conecta cu energiile recunoștinței pentru aceste lucruri, ca apoi să fiți capabili să mergeți mai departe despovărați de aceste lucruri.

A sosit timpul să trăiți cu adevărat în această viziune a viitorului pe care mulți dintre voi cei care o susțineți o considerați atât de frumoasă. Vă spunem că unele din aceste poveri este necesar să fie lăsate în vechea viziune, să nu fie duse în noua viziune. Ce puteți face, în al vostru acum și aici, pentru a vă conecta cu libertatea de a abandona aceste povești, de a vă elibera de aceste experiențe, pentru a le lăsa să fie ceea ce ele au fost și să vă eliberați de ele astfel încât să puteți redefini cine sunteți dintr-un spațiu mai întreg, mai sănătos și mai fericit în timp ce vă îndreptați către viitor?

Dacă vă vizualizați pe voi înșivă în viitor și în ceea ce așteptați de la realitatea viitoare, probabil că nu veți vedea acele poveri atârnând agățate de voi în același fel. Veți fi avut experiența de a le fi vindecat și de a vă fi eliberat de ele. Uneori, tot ceea ce trebuie făcut pentru a le vindeca și a le elibera este să fii într-o stare de recunoștință pentru cine ești datorită lor. Este nevoie să-i iertați pe făptași? Nu neapărat, pentru că voi puteți merge mai departe în procesul de vindecare și întregire dacă vă onorați pe voi înșivă în acest proces, indiferent de care a fost experiența lor.

Vom discuta mai mult despre acest subiect în mesajele viitoare, dar pentru moment sperăm să deschidem și să expansionăm energia acelora dintre voi care simt chemarea de a lăsa jos aceste poveri și a spune ”Mulțumesc, nu mai am nevoie de tine, mă duc mai departe fără tine.” Simțiți ușurarea. Simțiți bucuria și ușurința care apare atunci când nu mai trebuie să cărați acele poveri. Ele au făcut parte din calea pe care ați avut-o de străbătut pentru a ajunge unde sunteți, dar nu mai aveți nevoie să le ridicați și să le duceți mai departe cu voi! Ele pot fi ca o piatră pe lângă care ați trecut în călătoria voastră din această viață. În loc să o ridicați și să o cărați cu voi, lăsați-o acolo unde a fost, acolo unde v-ați învârtit în jurul ei, acolo unde ați trecut peste ea, acolo unde ați trecut prin ea.... puneți-o înapoi pe drum, deoarece calea și viitorul vostru sunt mai clare cu mai puține obstacole; cu siguranță nu este necesar să aduceți pietrele care vi s-au ivit în cale în vremurile de demult!

Simțiți-vă în această energie chiar dacă nu aveți răspunsurile. Doar respirați, simțiți și conectați-vă cu energia libertății în timp ce permiteți ca unele din aceste istorii și energii definitoare să se dizolve în recunoștința voastră. 


Fiți binecuvântați,

Noi suntem Înaltul  Consiliu de pe Orion
 
© 2014 Copyright Holly Hawkins Marwood
Acest mesaj poate fi reprodus în întregime cu condiția să fie păstrat în forma sa originală, să nu fie schimbat sau modificat în nici un fel, fiindu-i atașat autorul și un link către www.AkashaHealigStudio.com afișat în mod clar, așa cum se arată mai jos.  
Author: Holly Hawkins Marwood           www.AkashaHealingStudio.com

link catre articolul original


Traducere Monica Poka  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.