marți, 18 februarie 2014

Protocoale ale celei de-a Cincea Dimensiuni - Conversație între Sananda și Aurelia






Această conversație dintre autoarea Aurelia și Lord Sananda este din cartea ” Telos Volumul 3 – Protocoale ale celei de-a Cincea Dimensiuni”


Sananda: Înțelegeți că există un motiv pentru care nu vă plac acele persoane și ați avut unele întâlniri neplăcute cu ele. Au putut exista unele frecușuri și ele v-ar fi putut ”freca” în mod greșit. Sau au putut cauza un fel de iritare în viața voastră ca și cum cineva ar încerca să vă exploateze, etc. Acum, luați acea iritare și identificați-o. Întrebați-vă ce vă deranjează cu adevărat, vă enervează sau vă supără în legătură cu acea persoană.

Întrebați-vă ce emoții trezește în voi? Ce simțiți despre voi înșivă în prezența acelei persoane? Va deveni evident pentru voi că acea persoană vă face să vă simțiți într-un anumit fel care nu vă place. Ei bine, desigur, nu vă pot face să simțiți ceva negativ, deoarece nu au această putere. Numai voi aveți această putere. Dacă simțiți o iritare, este din cauză că acea emoție este deja prezentă în voi.

Acele persoane din lista voastră sunt doar piedica și oglinda voastră care să vă facă să recunoașteți ceea ce mai trebuie să vindecați în voi pentru a putea să treceți la o frecvență vibrațională mai înaltă. În realitate nu are nimic de-a face cu cealaltă persoană. Acum, săpați adânc și efectiv priviți în interiorul vostru și analizați cum vă simțiți și cum alți oameni sau alte oglinzi din viața voastră au declanșat exact același lucru. Poate nu exact în același mod, dar într-un mod similar, și priviți de-a lungul vieții voastre de câte ori s-a întâmplat acest lucru.

Aurelia: De sute de ori probabil.

Sananda: Într-adevăr, iar apoi puneți-vă întrebarea: ce am judecat sau am urât în mine însumi încât a creat această oglindă? Voi știți foarte bine că totul are legătură doar cu voi înșivă, cu ce simțiți despre voi înșivă la cel mai profund nivel. Niciodată nu are legătură cu cealaltă persoană. Când veți intra cu adevărat în profunzimea voastră, veți începe să înțelegeți că, de fapt, aceasta reprezintă o înțelegere greșită în voi înșivă, o judecată pe care ați avut-o despre voi înșivă sau o furie îndreptată împotriva voastră înșivă. Are legătură cu o credință falsă pe care v-ați creat-o față de voi înșivă. Când vindecați o ruptură pe care o aveți cu o altă persoană, nu vindecați acea persoană ci pe voi înșivă. Cealaltă persoană poate sau nu poate beneficia de acest lucru, dar aceasta nu este problema voastră. Personajul principal sunteți voi, vă creați propria voastră vindecare.

Aceste experiențe sunt doar catalizatori pe care voi înșivă vi i-ați creat, deoarece vreți să soluționați acele convingeri false pe care le aveți despre voi înșivă, și care sunt adânc îngropate în subconștientul sau în inconștientul vostru. De aceea au fost create, pentru a declanșa un nivel nou de vindecare. Dumnezeu nu vă trimite oameni care care să vă deranjeze pentru propria sa distracție. Voi înșivă, prin propria voastră intenție divină de a realiza propria voastră iluminare, atrageți ca un magnet acei indivizi care să vă provoace propriile voastre limitări și să le aducă la suprafață pentru conștientizare, în scopul de a experimenta ceea ce aveți de vindecat. Prin experimentare veți face o nouă alegere pentru voi înșivă dacă sunteți pregătiți.

Atunci când sunteți puși față în față cu o oglindă, prima dată identificați felul în care ea vă face să vă simțiți, intrați adânc în sentimente. Persoana care reprezinta oglinda nu intenționează să vă enerveze; ea este doar ceea ce este. Când vă decideți că nu mai vreți să credeți această înțelegere separată despre voi înșivă, nu mai vreți să mai simțiți despre voi așa cum ați simțit, atunci începeți să vă schimbați acea identitate falsă. Începeți să vă percepeți propria voastră valoare și recunoașteți că sunteți mai de preț și mai valoroși decât oglinzile care vi s-au prezentat. Și într-o profundă emoție, o profundă iubire și acceptare, voi veți face într-adevăr alegerea unei noi identități pentru voi înșivă. Un miracol foarte interesant se va produce.

Data viitoare când veți fi în prezența acelei persoane nu va exista nici o energie; ea va fi dispărut complet deoarece voi ați rezolvat problema din interiorul vostru. Acum, un alt mod de a rezolva ceva când sunteți confruntați cu o oglindă, este să vă puneți întrebarea de ce sunt așa? Fiți dispuși să experimentați oglinzile din voi înșivă în acord cu unicitatea voastră. Să spunem, de exemplu, sunteți martori la un furt, o hoție. Acest lucru chiar vă enervează, și începeți să vă întrebați de ce sunt așa? Probabil că nu sunteți un hoț și pur și simplu nu vă dați seama cu ce să faceți legătura, dar totuși, iritarea există. Poate că este din cauza că v-ați furat ceva vouă înșivă într-un mod foarte subtil. Hoțul este pur și simplu doar un declanșator. Nu este întotdeauna precis, dar întotdeauna va avea legătură cu voi înșivă. Cum mi-am făcut totuși acest lucru?

Aurelia: Am o adevărată frică în legătură cu această problemă, și aici este ce este. Dacă ar fi să fac pace și să-i consider drept ”eu însumi” pe acei oameni care au încercat să mă tulbure pe mine sau misiunea mea sau doar au încercat să mă controleze, și știi bine că unii dintre ei au făcut-o, simt că ei încearcă să revină din nou în viața mea pentru a mă enerva și a strica din nou lucrurile. Viața mea este liniștită acum și nu mai vreau să-i mai văd în fața mea.

Sananda: M-ai auzit cumva spunând să faci pace cu ei?

Aurelia: Nu.

Sananda: Așa cum v-am spus mai devreme, nu are legătură cu ei, ci cu voi și cu relația voastră cu sinele. Ceea ce voi puteți face este munca interioară din voi înșivă și să faceți pace cu voi înșivă. Arareori puteți face pace cu o altă persoană în jocul oglinzii, mai ales din cauză că veți afla că aceasta mai mult ca sigur percepe totul mult mai diferit decât o faceți voi. Vă puteți vindeca numai pe voi înșivă, iar ei se pot vindeca doar pe ei înșiși. Ei nu sunt responsabilitatea voastră. Și chiar nu mai contează dacă-i mai veți vedea pe acei oameni vreodată. Nu este vorba despre a vă apropia de ei și de a vindeca totul cu ei, pentru că această dorință ar putea fi o proiecție. Dacă vor să se vindece, pot face această treabă singuri. Oricum, asta este treaba lor. Responsabilitatea voastră este să vă vindecați pe voi înșivă și să vă mutați în vibrația Unimii.

Aurelia: Ok, aceasta era cheia care-mi lipsea și am găsit-o acum.

Sananda: Da, am spus că atunci când voi vă schimbați și vindecați sentimentul din voi înșivă, data viitoare când întâlniți persoana, nu va avea loc nici o reacție energetică declanșată de aceasta. Acest lucru nu înseamnă că veți face pace cu ea și că va trebui să vă amestecați din nou energiile cu ea.

Aurelia: Uneori trebuie să lucrezi cu ei și să-i înfrunți în viața de zi cu zi sau pot trăi în casa ta sau în imediata vecinătate.

Sananda: Nu, niciodată nu este vorba despre ei, este vorba despre voi; ei sunt doar declanșatorul sau oglinda. Și dacă voi respingeți oglinda, Dumnezeu vă va trimite foarte curând alta, și încă una și mai mare. Nu pentru că Adama a făcut această sugestie, ci pentru că este oportun în sincronizarea evoluției voastre chiar acum. Dacă alegeți să nu treceți prin aceasta, oglinzile vor deveni din ce în ce mai mari și mai neplăcute. Nu pentru că Adama așa v-ar fi programat sau ceva de acest gen, ci pentru că propria voastră Esență Divină vrea acest lucru pentru voi în acest moment.

Aurelia: Motivul pentru întreb este pentru că vreau să trec prin ceea ce Adama mi-a atribuit mie. Vreau să fac o treabă amănunțită și pe care să o înțeleg mai bine.

Sananda: Și vei afla că aceasta este minunat de plină de bucurie și foarte împuternicitoare. Acum, există unele cazuri în care ați putea dori să interacționați cu una din persoanele care au fost un declanșator pentru voi, dar faceți-o numai după ce v-ați oferit vouă înșivă vindecarea completă. Dacă o faceți mai repede, s-ar putea să fie dezastruos. Există momente când v-ați putea dori să vă apropiați de o altă persoană, mai ales dacă sunt implicate sentimente de durere. Este posibil să doriți să vă cereți scuze pentru ceva. Nu spun că ar trebui, dar inima voastră va ști ce vreți să faceți. Veți avea întotdeauna un sentiment și o senzație despre ceea ce este corect, ceea ce este în aliniere și oportun. Pentru cea mai mare parte, aceste experiențe de oglindire sunt doar pentru voi în relația voastră cu sinele.

De fiecare dată când întâlniți o experiență ne-aliniată sau iritantă și o aduceți la o stare de iluminare mai înaltă în interiorul vostru, vă aduceți pe voi înșivă tot mai aproape de Unime. Începeți să simțiți Unimea cu toate lucrurile. Nu mai luați experiențele voastre de viață sau întâlnirile voastre atât de personal.

Vă dați seama că voi v-ați creat acea experiență și vă va fi mai ușor să vi-o însușiți. Când vă confruntați cu o oglindă foarte ciudată, incomodă sau provocatoare sub forma unei persoane în viața voastră, veți fi capabili să o recunoașteți de departe și să spuneți ”Eu am creat asta, eu am atras această experiență. Știu că eu am făcut acest lucru și este o vindecare importantă pentru mine, eu mi-am dat-o mie însumi acum.”

Deci, asta este tot despre restabilirea demnității voastre, găsirea adevărurilor voastre cele mai profunde, devenind mult mai responsabili și obținând o claritate mai bună. Vă veți da seama că atunci când ați făcut-o, nu veți mai atrage aceste oglinzi. Oglinzile pe care le veți atrage vor fi mult mai diferite; ele vor reflecta starea voastră vindecată. Oglinzile nu sunt doar negative, știți, ele reflectă tot spectrul așa cum face orice altceva.

Aurelia: Acest lucru este foarte folositor pentru mine; ai mai spus asta de multe ori înainte; nu este pentru prima dată, dar acum am înțeles-o mult mai clar. Mulțumesc Sananda.

Sananda: Cu tot dragul, preaiubito, iar Adama te va ajuta. Aceasta este o alegere profundă și sugerează că el a făcut-o pentru progresul tău și te va ajuta să treci prin tot acest proces.

Când pur și simplu poți să te uiți la tot ce este în jurul tău în lume și să stai și să simți în interiorul tău că tu ești toate acestea, vei ști ce înseamnă să fii Dumnezeu. Când îl întâlnești pe Creatorul tău, exact acest lucru îți va spune: ”Eu sunt tu și tu ești eu; noi suntem același. Tot ceea ce tu ai făcut, am făcut și Eu, pentru că Eu am făcut-o împreună cu tine. Noi suntem unul și același.”

Recunoașterea, preaiubiților, este cea mai mare putere dintre toate. Recunoașterea egalității cu Sinele va aduce miracole după miracole în viața voastră.

Aurelia: Am să fac asta cu multă atenție.

Sananda: Așa să fie. Vei fi pentru totdeauna foarte fericită că ai făcut-o. Acesta este un alt protocol al dimensiunii a cincea prin care toată lumea trebuie să treacă și să parcurgă același proces inițiatic cu care te confrunți tu acum pentru a putea intra în unitate.

Aurelia: Mulțumesc foarte mult. Sunt foarte recunoscătoare pentru ajutorul tău în acest moment.

Sananda: Cu tot dragul, preaiubito.

Această conversație dintre autoarea Aurelia și Lord Sananda face parte din Cartea ”Telos Volumul 3 – Protocoale ale celei de-a Cincea Dimensiuni”



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.