vineri, 17 martie 2023

Următorii Pași în Călătoria Sufletelor

Jenny Schiltz 

Cu toții o putem simți; schimbarea masivă este aici. Cu toate acestea, adevărata dovadă nu se găsește în cea mai recentă dramă/distragere a atenției, ci mai degrabă o găsim privind la ceea ce se petrece în interior. Într-o postare recentă pe blog am împărtășit că rotirea în interiorul corpului, în structura celulară, și-a schimbat direcția. Acest lucru ar crea o forță centrifugă care ne-ar împinge rănile, problemele nerezolvate (chiar și cele fizice) precum și programele limitatoare la suprafață. 

Pământul devine conștientă de puțul adânc al emoțiilor de dedesubt. Spiritul înțelege că, pentru mulți, a fost o perioadă grea. Totuși, este un moment vital deoarece multe au fost dezvăluite și și mai multe vor continua să fie dezvăluite. Multe se agită adânc în interior. Toate se străduiesc să ne ofere o alegere. Momentul în care observăm ceva este momentul în care există o alegere. Putem alege fie să continuăm să ignorăm ceea ce vedem și simțim, fie să începem să facem schimbări, indiferent cât de mici. 

Ceea ce echipa mea mi-a împărtășit recent este că rotirea sau rotația care se mișcă într-o direcție diferită, nu doar dezvăluie ceea ce este ascuns, ci ne și conduce acasă. Acasă la adevărul și totalitatea noastră. 

În timp ce au împărtășit acest lucru cu mine, mi-au oferit o imagine.

Mi-au explicat că MAREA EXPIRAȚIE (The Big Exhale) a avut loc atunci când am devenit un fractal al Sursei. Din acest spațiu, am ieșit în întreaga creație, explorându-ne pe noi înșine și lumile noastre. 

Acum am ajuns în punctul MARII INSPIRAȚII (The Big Inhale).

Ne aflăm acum în drum spre casă. Buclele pe care le-am făcut în călătoria noastră de la Sursă nu au fost create doar din viețile noastre umane, ci din toate modurile în care am explorat Creația. Acestea ar putea include vieți ca elemental, balenă, dragon sau ființă galactică. Au fost explorate toate exprimările Creației în toate Tărâmurile și realitățile existenței. 

În călătoria noastră spre casă vom intra în Uniune în interiorul Divinului nostru Masculin, Divinului Feminin cu toate întrupările, arhetipurile și exprimările. Asta a fost o călătorie de expansiune, de-a ajunge să cunoaștem cine suntem cu adevărat în fiecare dimensiune, realitate și lume paralelă. 

Am întrebat Spiritul cât de mult va dura călătoria acasă la Sursă și mi-a fost arătat că unii vor face bucle (salturi) uriașe, în timp ce alții vor face bucle mai mici, întorcându-se în același spațiu de mai multe ori.


Am întrebat ce am putea face să ne facem mai ușoară călătoria spre acasă. 

Spiritul mi-a împărtășit că viteza și ușurința cuiva vor depinde de cât de bine reușește să-și RECONCILIEZE experimentarea. Să reconciliezi, prin definiție, înseamnă să faci ceva să coexiste în armonie. Asta este ceea ce ni se cere să facem, să aducem Armonie între toate aspectele noastre și această experimentare. Înseamnă eliminarea judecății și pășirea în îngăduire deplină a tot ceea ce este, a fost și va fi. 

Prin eliminarea judecății, pășim într-un spațiu al iubirii necondiționate pentru întreaga Creație, mai ales pentru noi înșine. Prin acest spațiu, putem prelua toate lecțiile importante și frumoase pe măsură ce dăm drumul durerii pe care s-ar putea să o fi experimentat. 

Astăzi am fost într-o drumeție și în loc să facem bucla noastră obișnuită, am decis să ne întoarcem la un moment dat. La întoarcere soțul meu a spus ”Oh, uau, nu am mai văzut traseul din această perspectivă înainte.” Am văzut copaci, diferiți, formațiuni stâncoase diferite și multă frumusețe. Atunci am înțeles pe deplin – Vom vedea totul acum dintr-o altă perspectivă. Cu aceasta vor veni înțelegeri noi și frumoase. 

Așa cum ne uităm la lumea noastră, poate fi dificil să reconciliem tot ceea ce s-a petrecut de-a lungul eonilor. Cu toate acestea, asta este exact ceea ce ni se cere să facem. Este înțelegerea faptului că noi am făcut totul, am fost totul și am jucat toate rolurile. Am fost lumină, întuneric și fiecare nuanță dintre ele.

Pe măsură ce ne relaxăm în această experimentare, vom descoperi că inimile noastre se deschid pe deplin, densitatea acestei experimentări scade și adevărata unime. 

Cu cât mai capabili suntem să ne reconciliem experimentările și să le dăm drumul, cu atât mai multă ușurință și grație vom simți în călătoria noastră de întoarcere acasă. Ca să participăm pe deplin la experiența de-a fi un fractal al Sursei, ne-am asumat iluzia separării. Am făcut asta prin programare, credințe și chiar prin rănile pe care le deținem. Toate acestea trebuie anulate. 

Pe măsură ce ne întoarcem acasă, separarea va dispărea și vom înțelege din nou unimea, nu dintr-un nivel conceptual sau mental, ci unul celular. 

Când am cerut să-mi fie arătat ce înseamnă să fii un fractal al Sursei, mi-a fost arătat un moment în care soțul meu a scăpat o oglindă pe podeaua garajului. Oglinda s-a spart într-un milion de bucățele. Unele au fost mari, dar cele mai multe au fost mici. Au fost și bucăți atât de mici încât au fost greu de măturat. Totuși, nu contează cât de mică a fost o bucată; tot o oglindă era. 

Fiecare dintre noi este un fragment al Sursei; întreaga Creație este și fiecare dintre noi a menținut separarea în interior într-o măsură diferită. Acum este timpul să reconciliem experimentarea și să ne întoarcem acasă în unime.

Facem acest lucru prin observare. Observăm când intrăm în vină, rușine, vinovăție, judecată, obligație, furie, etc. Aceste emoții mari sunt toate uși către programarea și rănirea minciunilor nerezolvate în interior. Nu lucrăm de la un nivel de reconciliere a vieților ca stâncă sau balenă; lucrăm cu ceea ce se prezintă chiar aici, chiar acum. Lucrăm cu marile concepte și teme care se prezintă zilnic pentru că acestea au făcut cel mai mult parte din existența noastră. 

S-ar putea să experimentați vise, amintiri și o cunoaștere profundă pe măsură ce vă începeți călătoria spre acasă. Poate fi destul de copleșitor fizic, mental și emoțional. V-ați putea simți ca și cum ați procesa vieți de tot felul de chestii – PENTRU CĂ O FACEȚI. 

Nu este o perioadă ușoară. Atât de multe ne stau în față. În același timp, lumea ar vrea să ne țină învăluiți în frică și limitare. Se poate simți ca și cum ați încerca să meditați în mijlocul (parcului de distracții) Disney World; va fi nevoie să ne îndepărtăm de zgomot și să ne dedicăm creșterii noastre. Fără îndoială însă, drumul spre acasă este clară și luminată; este prin reconcilierea tuturor experimentărilor Creației. 

Vă trimit tuturor multă iubire!

 

Jenny

 

Traducere Monica Poka

link catre articolul original



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.