luni, 30 martie 2020

O prevenire cu privire la dezvăluirile care urmează


Unul prin Sophia Love

Bună tuturor,

Sper că sunteți bine. Acest mesaj vine cu o prevenire. Este cea mai deranjantă. Este împărtășită pentru că mi-a fost dată să o împărtășesc. Este destinată ochilor celor dispuși să vadă. Este adevăr.

Dacă alegeți să nu credeți ceea ce este raportat aici, vă rog să înțelegeți că înțeleg și accept acest lucru și vă respect călătoria. Discernământul este necesar cu toate lucrurile.

Câteva lucruri înainte să citiți ceea ce urmează.

Sunt cărți pe Amazon care descriu lucrurile despre care se vorbește aici. S-ar putea să nu fie profesional ambalate, dar cine în mintea sa corectă ar face aceste lucruri??? Cred că acestea sunt biografii și este nevoie să fie auzite de noi.

Sunt autoare și câștig bănuți din cărțile pe care le public și ele reprezintă mulți, mulți ani din viața mea. Acești adulți care își spun poveștile de groază, fac acest lucru ca o formă de a spune adevărul și nu ca o modalitate de a se susține. Onorați-i pentru ceea ce au făcut. Cercetați lucruri precum ar fi ”Culte Religioase”, ”Abuzarea Copiilor”, ”Demonism”, ”Culte oculte”. Nu sunt sute de cărți acolo, dar sunt suficiente ca să prindeți ideea.

Această oroare reală este intenționat ascunsă cu un motiv. Sună de necrezut. Victimele care supraviețuiesc sunt arareori luate în serios, iar asta este o altă rană pe deasupra celor suferite deja. Nu pot fi vindecate decât dacă sunt înțelese. Vă îndemn să-i susțineți pe acești bărbați și femei cumpărând o carte. Poveștile lor trebuie să fie auzite de lume și singurul mod în care Amazon-ul le aduce în față să fie văzute de consumatori este prin cumpărare și recenzii. Citiți una și scrieți o recenzie. Dați-i multe stele. Apoi spuneți-i altcuiva despre acea carte. Lumea trebuie să știe.

Ideea de ”serviciu pentru sine” versus ”serviciu pentru alții” a dus la atât de multe înțelegeri greșite. Conversația de astăzi explică diferența reală între aceste clasificări ale oamenilor. Înțelegeți asta.

Nu numărul faptelor bună făcute în mod dezinteresat sunt cele care vă pun într-un grup sau lăudatul arogant despre cât de grozavi sunteți la ceva vă plasează într-altul. Nu. Sunt oameni care par fermecători de ambele părți ale acestei împărțiri. Sunt oameni care ne enervează de ambele părți ale acestei împărțiri.

Unde cineva se aliniază la scara polarității umane nu are nimic de-a face cu polaritatea. Nu o să vă placă toți băieții buni și/sau nici nu o să vă displacă toți cei răi. Omenirea este o rasă complicată și mulți dintre noi facem lucruri din motive complicate și personale. Nu veți ști niciodată toate aceste motive.

Îmi pare rău că sună ca și cum v-aș ține o predică, dar acesta este un moment critic pentru rasă. Citiți aceste lucruri acum dintr-un anumit motiv. Sunteți aici acum ca să ajutați.

Nu am vrut să împărtășesc aceste lucruri. Unul m-a trezit mai multe nopți la rând pentru conversația pe care urmează să o citiți. Nu puteam să trec prin asta, era prea mult. Nu am vrut să mă uit la asta sau să o consider ca fiind ceva real. Am făcut-o acum, și dacă citiți mai departe, o veți face și voi. Dați-i voie să vă schimbe. Plângeți, jeliți, înfuriați-vă și apoi decideți să ne ajutați pe restul. Toți avem nevoie de lumina voastră. Vom trece prin această parte. Împreună.
Suntem Una.

Multe binecuvântări și multă iubire fiecăruia dintre voi. Țineți-i aproape pe cei dragi vouă.

Cu apreciere pentru tot ceea ce sunteți,
Sophia

21 Martie 2020, dimineața devreme

Sunt Eu Sophia. Sunt Unul.

Bună. Îți mulțumesc că ai venit.

Acest moment este ca nici unul altul. Pentru voi. Pentru rasa umană.

Veți privi înapoi la aceste zile și veți înțelege multe lucruri în legătură cu ele. Unele dintre acestea le bănuiți, dar nu sunteți siguri de ele. Despre altele habar n-aveți și nici nu vă gândiți la ele.

Acestea din urmă sunt lucrurile pe care le voi împărtăși acum.

Sunteți conștienți de faptul că multe se întâmplă. Controlul dur este atât pentru siguranța voastră cât și pentru a asigura succesul operațiunilor de îndepărtare.

Acest proces, care are loc în spatele scenei, în culise, este masiv.

În timp ce oamenii privesc ceea ce mass-media le oferă, poliția și armata ”mătură”.

Sunt puține întrebări pentru că acțiunile au loc sub acoperirea urgențelor medicale. Nu prea mulți dintre voi sunteți pe străzi ca să înregistrați ce se întâmplă. Da, sunt câțiva, dar nici aceștia nu sunt pe deplin conștienți de ceea la ce sunt martori.

Mulți se așteaptă la arestări și procese în masă.

Ceea ce se va întâmpla este o ”adunare la un loc” precum și o enumerare publică a motivelor pentru ceea ce se întâmplă. Acest anunț va fi făcut simultan de către șefii statelor. Nu știți încă numărul masiv al celor pe care i-au adunat deja.

Ceea ce unii au fost nevoiți să facă este să publice anunțuri care să se le salveze obrazul. După cum vedeți, fiți conștienți că unele tranzacții au fost încheiate.  

Lucrul pe care eu vreau să-l aduc la suprafață și absolut este motivul pentru care totul se desfășoară în secret.

Aceștia, în cea mai mare parte, sunt oameni care și-au cumpărat o poveste și au continuat un stil de viață de bunăvoie. Acest stil de viață includea și o oroare fizică reală.

În acest moment am ajuns să fiu copleșită de această energie. Nu am mai putut continua. Sophia.

”Cred că trebuie să mă retrag. Sunt copleșită de nevoia de a dormi.”

Da. Du-te Sophia.

În câteva momente am adormit la loc. Mi-a devenit clar că motivul pentru care a trebuit să mă opresc este că nu eram pregătită emoțional să aud ceea ce Unul transmitea. A fost nevoie să treacă încă câteva nopți de treziri matinale și propriile mele refuzuri de a mă conecta, până când în cele din urmă am făcut-o. Ceea ce veți citi în continuare este conversația care era menită să aibă loc de la prima încercare.

~~~
25 Martie 2020

Am fost trezită la ora 2:28 AM.

”Este cineva care dorește să se conecteze?”

Da, este Sophia. Sunt Unul.

Bună. Mulțumesc că ai venit.

Lucrurile se derulează atât de rapid acum. Este ca și cum s-ar rostogoli pe un deal foarte abrupt. Există într-adevăr o forță, o forță de accelerare, care împinge rapid viața de pe Pământ spre încheierea ei inevitabilă. Omenirea este energia din spatele acelei forțe.

Omenirea vrea ca asta să se termine.

De fapt, oamenii n-au dat înapoi și nici nu mai așteaptă. Oamenii își suflecă mânecile colective.

Mai sunt încă câțiva ipocriți adepți ai ideii de ”doar schimbarea necesară”; dar aceștia sunt tineri. Ei au fost cei mai uimiți pentru că viitorul lor este sacrificat, ”aruncat sub autobuz”. Autobuzul numit ”virusul chinezesc.”

Deocamdată numit așa. Numele nu va fi întotdeauna necesar. Deocamdată, acesta este un pas important care vă conduce la și mai mult adevăr. Sunt adevăruri care trebuie spuse și vor fi. Toate într-o sincronizare perfectă.

Am venit astăzi la tine să aduc idei noi. Aceste lucruri nu sunt gânduri pe care vrei să le iei în considerare. Sunt neplăcute.

Adevărul celor întâmplate aici trebuie spus. Trebuie spus acum.

În acest timp de focalizare colectivă umană, trebuie să se ajungă la o înțelegere. Această realizare și înțelegere a adevărului este cea care propulsează mai departe rasa spre auto-vindecare. După aceea lumea voastră este reconstruită.

În acest moment vă aflați într-o fază de șoc și vă puneți întrebări. Adevăruri inițiale sunt picurate în această conversație. Ele nu sunt complete și nu introduc adevărata grozăvie a ceea ce s-a întâmplat aici. Rămâne ascunsă acum.

Explicația nu este simplă. Nu este nici neagră nici albă. Activitățile sunt clar distructive și dezumanizante în toate felurile.

Activitățile au fost construite, inventate dacă vrei, de către o rasă non umană. ”Predate” ca învățătură oamenilor cu promisiunea unei tinereți și puteri veșnice, aceste lucruri au devenit dependențe.

Dependențe fizice. Dependențe emoționale. Dependențe mentale.

Aceste lucruri implică gustarea cărnii umane; băutul de sânge uman.

Nu este doar asta, Sophia. Astea nu sunt noutăți pentru tine. Sunt motive oculte profunde pentru aceste practici. Acestea datează din cea mai timpurie istorie scrisă a voastră.

Sângele celui pur a fost întotdeauna căutat pentru puterea sa. ”Pur” se referă aici la neatins de emoțiile de bază ale omului. Aceste emoții apar în om la pubertate – chiar înainte. (Gradul de puritate n.t.) Este cel mai puternic la copiii sub vârsta de 8 ani. Se consideră că gradul sau nivelul de puritate are un moment ideal în termeni de conștientizare. Aceștia ar fi tânăr, foarte tânăr, dar suficient de conștient ca să poată experimenta și proiecta o manifestare a fricii. Pentru că frica este elementul care produce răspunsul alchimic necesar pentru longevitate și ”înaltul” primit.

Această idee de a ingera oameni foarte tineri a fost inventată de oameni.

Începând cu jertfele aduse ”zeilor” non-umani, s-a format o idee.

Această idee a fost o repetare a procesului de sacrificare și canibalism pentru a-și prelungi propria viață și să se infuzeze pe ei înșiși cu un elixir de putere. Cu copiii era mai ușor și carnea lor mai fragedă.

A fost un timp în istoria voastră, în istoria omenirii, când valoarea și perfecțiunea copiilor n-a fost înțeleasă. Ei erau priviți ca niște poveri; adulți în miniatură care trebuiau hrăniți și nu produceau prea mult. Această atmosferă creată în jurul copiilor umani și a valorii lor a fost starea în care s-a dezvoltat folosirea lor ca o ”fântână a tinereții”.

La început cei mai tineri au fost căutați, omorâți și ingerați. Ați citit poveștile despre primul născut și măcelărirea lor.

Dar în curând au rămas fără copii.

Pe măsură ce practica folosirii copiilor mai mici a devenit necesară, s-a observat ceva. Deși poate că carnea nu era la fel de fragedă, ceva alchimic se întâmpla odată ce era ingerată. La început nu a fost atât de clar despre ce era vorba sau măcar dacă se găsea în sângele acestor copii.

Cu timpul, și prin observare, a fost făcută legătura dintre frică și putere. Au început experimentele.

                 Cât de multă frică era optimă?
                 Exista ceva cum ar fi prea multă frică?

În acest punct au început jocurile de tortură. Au fost aproape la fel de creatoare de dependență ca drogul în sine, provocând un fior unic al îngrozirii.

Aceste jocuri le-au plăcut rasei șopârlelor și le-au încurajat. Ritualurile în jurul acestora s-au dezvoltat și au crescut în scop și diversitate.

Sadic și crud, un întreg subgrup al rasei (umane n.t.) a practicat acest mâncat și torturare unuia a celuilalt – totul pentru sine.

Întotdeauna a fost necesar ca practica să fie ascunsă. Elementul surpriză adăugat puterii drogului.

Drogul, precum și ritualul pentru a-l obține, au fost și sunt puternic creatoare de dependență.

O linie între omenire a fost trasă la un moment dat în istoria voastră. Au fost cei care de bunăvoie s-au abuzat, torturat, sacrificat și mâncat unii pe alții. Au fost cei care s-au prețuit, servit și iubit unii pe alții.

Polaritatea s-a adâncit și divizarea s-a mărit.

Acum, șopârlele s-au tras puțin în spate și omul însuși a condus ritualuri pentru a se servi pe sine – totul în numele Satanei.

Povestea este confuză pentru jucătorii și diversiunile sale, dar povestită aici într-un sens general. Este spusă aici ca voi să puteți înțelege amploarea la ceea ce se întâmplă acum pe această planetă și acestei rase.

Omenirea însăși se divizează încă o dată. Cei dependenți de ingerarea cărnii și sângelui tânăr îngrozit, văd lumea într-un fel. Această cale este ceea ce a fost etichetat ”serviciul pentru sine”. Ceea ce te pune pe această cale este cu mult dincolo de a fi egoist sau chiar lacom.

Există o altă cale, ȘI ESTE MAJORITATEA, cea pe care omul își iubește semenii și are compasiune pentru ei. Aceștia nu sunt doar semințe stelare, lucrători în lumină, luptători ai luminii, îngeri și denunțători sau căutători ai adevărului.

Aceștia sunt oameni. Majoritatea dintre ei nu sunt conștienți de acest crime oribile comise în mod obișnuit și vor fi profund răniți atunci când toate acestea vor fi expuse.

Acesta este următorul șoc care va lovi această rasă. Este unul în care cei ca voi ați venit să ajutați – puteți ajuta într-un mod real.

Unele dintre detalii, jucători și programele pe care le conduc vor fi șocante pentru voi toți.

Ceea ce puteți face, aceia dintre voi care știți dinainte despre aceste activități, este să vă inundați lumea cu iubire, lumină, energie vindecătoare și compasiune.

Deciziile luate în aceste momente viitoare vor colora din nou cursa și o vor condimenta, dacă veți dori. Este important ca cruzimea să fie văzută drept ceea ce este nu să fie folosită ca o armă a răzbunării.

Oamenii care comit toate aceste crime împotriva omenirii călătoresc pe propria lor cale. Karma are grijă de ai ei.

Încotro vă îndreptați voi este o rază în care karma nu mai produce astfel de divizări și acțiuni distructive. Sfârșitul, pentru cea mai mare parte a omenirii aflată pe această cale, este plin de lumină.

Nu mai sunt locuri întunecate.

Asta este tot pentru astăzi Sophia.

Mulțumesc.

La revedere.

La revedere aleasa mea.


Era ora 3:55 AM când această conversație s-a încheiat. A durat atât de mult din cauza reacției mele, a vizualizărilor și înțelegerilor și a zdruncinării mele. Nu am nici o îndoială cu privire la adevărul acestor dezvăluiri.

Am împărtășit acum pentru că urmează ca în curând să aibă loc dezvăluirea multor lucruri îngrozitoare. Faptul de a ști din timp vă va întări și vă va da voie să îi ajutați pe ceilalți. Acum aveți timp să cuprindeți și să procesați aceste informații înainte ca restul lumii să primească detaliile. Îmi pare atât de rău că asta s-a întâmplat aici. Se termină acum.


Notă personală

Am ales să traduc acest mesaj, deși nu se încadrează în tipul de mesaje pe care eu le traduc, pentru că știu că este adevărat.
Ca orice căutător al adevărului, am vrut și eu să știu pe unde umblu noaptea pentru că ”visele” mele erau foarte agitate și de multe ori mă trezeam dimineața cu unele semne pe corp. Nu ceva spectaculos, dar suficient de vizibile ca să-mi ridice semne de întrebare.
”Ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea să și primești” este mai mult decât adevărat. Dorința mi-a fost ascultată și îndeplinită.
Într-una din nopți am fost conștientă de una dintre ”misiunile” în care am fost implicată: salvam copii dintr-un centru de testare pe copii condus de acele șopârle de care se vorbește în acest mesaj. Reușisem să scot doi copii și mă pregăteam să-l scot pe al treilea când șopârlele au apărut și a trebuit să mă ascund împreună cu cei doi copii. Cel de-al treilea copil se afla pe un fel de masă și i-au conectat tot felul de tuburi. Copilul și-a întors fața spre mine și mi-a transmis telepatic: ”Pleacă cu ei, salvează-i! Pentru mine nu mai poți face nimic.”
N-am să uit niciodată acea privire care mi-a săgetat inima și acele cuvinte pe care a avut puterea să mi le transmită.
Am sărit ca arsă și primul lucru pe care l-am făcut după ce mi-am recăpătat suflul a fost să cer să nu-mi mai amintesc pe unde umblu noaptea pentru că omul din mine nu poate duce asta.


Traducere Monica Poka

Sursa 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.