vineri, 27 martie 2020

Redeschidere platformă


Dragi cititori ai acestui blog, am anunțat cu ceva vreme în urmă închiderea platformei Dincolo de mine sunt EU găzduită de FastSpring datorită taxelor excesiv de mari percepute de aceștia. Am căutat variante pentru mutarea pe o altă platformă sau trecerea la un site mai amplu ca posibilități, dar din cauza evenimentelor care au dus la întreruperea aproape a întregii activități, nu am reușit încă să rezolvăm această problemă.

Pentru că Capsulele, Atelierele și Webinarele sunt de un real folos în aceste vremuri, am decis să redeschidem, temporar probabil, platforma de pe FastSpring pe care am publicat și ultimele Capsule ale Înțelepciunii și partea a 2-a a webinarului Explozia Luminii 2020 și ceea ce noi am numit partea a 3-a a acestui webinar, dar care poartă numele de ”Flacăra de Lumină de 7 ori Vindecătoare”.

Avem în pregătire încă un webinar important, ”Vindecarea Anxietății din Propriul Sine și din Lume” pe care ne străduim să-l aducem la începutul lunii aprilie, precum și alte materiale mai mult decât binevenite pentru perioada pe care o traversăm.

Mai mult de atât, pentru că dorim să facem aceste Capsule, Ateliere și Webinare accesibile pentru cât mai multă lume, am redus prețul tuturor Capsulelor, Atelierelor și Webinarelor cu 30%. Puteți beneficia de această reducere folosind codul

REDUCERE30

Acest cod este valabil până în data de 15.04.2020

Pentru Capsulele Înțelepciunii link-ul este https://dincolodeminesunteu.onfastspring.com/

Pentru Ateliere și Webinare link-ul este https://dincolodeminesunteu.onfastspring.com/Ateliere

Vă dorim ca materialele oferite de noi să vă aducă informații de mare ajutor, instrumente de vindecare, de creștere spirituală, activări care să vă susțină în mersul nostru, al tuturor, înainte pe calea pe care noi împreună cu Mama Pământ ne-am ales-o.

Monica și Nora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.