vineri, 3 aprilie 2015

În Tranziție #1 – Construind o Nouă ”Casă” pentru Sufletul Nostru


Suzanne Lie și Arcturienii


Salutări. Sunt Suzanne Lie și încep o nouă serie numită ”În Tranziție”. Sunt atât de multe lucruri care se schimbă atât de repede în viețile noastre. Și conștiința noastră și corpurile noastre au o perioadă foarte dificilă ținând pasul cu toate aceste schimbări.

Când eram copil, tatăl meu era antreprenor. Obișnuiam să merg cu el la diferitele locuri în care lucra și puteam vedea casele în toate stadiile lor de construcție. Îmi amintesc de primul stadiu în care exista doar o bucată de beton turnată pe pământ și aceasta părea atât de mică. Mă uitam la beton și spuneam ”asta nu ar putea fi o casă, e de departe prea mică.”

Apoi puneau scheletul de lemn al casei și scheletul fiecărei cameri. Acum casa arăta chiar și mai mică și semăna cu un labirint. Partea amuzantă era că puteam trece prin pereții casei. Nu existau nici un fel de bariere între camere. Erau doar câteva plăci înalte care se ridicau din fundație.

Ca și copil îmi doream să mă plimb printre toate aceste pasaje diferite și să încerc să-mi imaginez cum va arăta atunci când va deveni o casă, pentru că nici măcar nu începuse încă să arate a casă. Apoi va veni așezat și acoperișul. Pereții vor fi construiți și ei și va începe să arate mai bine a casă.

În acest punct am început să-mi dau seama că deși nu arăta deloc ca și o casă la început – a început să arate ca și o casă în momentul în care a început să aibă pereți și acoperiș. Cu toate acestea acoperișul nu asigura nici o protecție pentru că era mai mult șiruri lungi de cherestea, potențialul pentru ceva ce urma să se întâmple.

La început nu știam ce va urma să se întâmple. Dar știam că trebuie să fiu atentă pentru că acolo erau tot felul de lucruri pe care nu puteam să calc, lucruri pe care nu puteam să le ating precum și lucruri la care trebuia să fiu atentă pentru că ar fi putut să cadă peste mine.

Vă spun această poveste pentru că seamănă mult cu drumul nostru spre Ascensiune. Când suntem în fizic, ne percepem pe noi înșine ca fiind foarte mici și doar un om neînsemnat. Apoi, pe măsură ce începem să trecem încetișor prin acest măreț proces de transformare în adevăratul nostru sine Corp de Lumină, lucrurile încep să se schimbe. Dar nu știm ce sunt acele lucruri.

Dintr-o dată știm că vechile noastre fundații nu mai funcționează și că este nevoie să ne construim o nouă fundație. Atât de mulți dintre noi ne părăsim vechile slujbe și lucrăm pentru noi înșine. Ne dăm seama că nu trebuie să facem ceea ce nu vrem să facem, și că nu vom face ceea ce nu vrem să facem.

Dar nu prea știm exact ce vrem să facem, chiar dacă ne este foarte clar ceea ce nu vrem să facem. Deci, prin urmare, trebuie să fim dispuși să trecem prin procesul de a renunța pur și simplu la model. Îmi aduc aminte cum mă uitam la modelele tatălui meu. Credeam că ele sunt foarte interesante pentru că erau albastre și cu linii albe scrise pe ele.

Eram obișnuită ca totul să fie alb scris cu linii albastre sau negre. Aceste modele ale Ascensiunii noastre sunt exact la fel. Sunt opuse. Ele sunt scrise cu Lumină – cu Lumină Albă. Așa că, în loc să facem o fundație din beton, facem una din Lumină Albă.

Prima dată trebuie să începem cu fundația și să știm că fundația probabil va părea foarte mică. Prin urmare, va trebui să avem grijă cât de mult apucăm la început. Am putea crede că putem să facem totul, dar apoi construcția acelei case ar putea fi destul de costisitoare și să dureze destul de mult timp.

Prin urmare, este mai bine să construim o fundație cu care să ne simțim confortabil pentru că putem oricând adăuga ceva noii noastre case, noii noastre vieți. Acest mod de a construi ne oferă șansa de a stabiliza fiecare schimbare pe care o facem, deoarece acum facem o grămadă de schimbări.

În locul pereților făcuți din ceva prin care nu puteți vedea – făcuți din lemn – acești pereți sunt făcuți din Lumină și puteți vedea prin ei. Așa că ne dăm jos modelul, care este un model virtual, pentru că ne înconjoară realitatea în care trăim. Ca și atunci când puteam să mă plimb prin casă și să privesc prin pereți și să mă plimb prin ceea ce ar fi fost camerele.

Acum suntem în stadiul în care ”clădim”. Suntem în etapa în care ne clădim viața cu o structură de Lumină, fundație de Lumină, pereți de Lumină și camere de Lumină. Atât cât ne putem plimba între aceste camere. Nimic nu este bătut în cuie. Totul este o idee foarte bună.

Cu toate acestea, atunci când vom ajunge să punem un acoperiș va trebui să fim siguri cum vrem să fie camerele din casa noastră. Camerele reprezintă zonele din viața noastră în care vrem să stăm. Acestea sunt zone ale vieții noastre așa cum este bucătăria. În bucătăria noastră, trebuie să găsim o cale în care vrem să ne hrănim corpul fizic. Corpul nostru fizic este într-o mare tranziție și este re-construit în timp ce noi ne aflăm încă în el.

Prin urmare, trebuie să ne gândim la ceea ce mâncăm, când mâncăm, unde mâncăm, cum mâncăm. Nu mai putem îndesa o grămadă de mâncare proastă în casa noastră, în bucătăria noastră și în corpul nostru pentru că suntem pe grabă și vrem să gonim. Nu – acum avem o nouă ”bucătărie” în ”noua noastră casă” pe care NOI o creăm.

Vrem să avem mâncare bună în noile noastre case, mâncare care să ne hrănească. Nu știm ce fel de mâncare este până când nu suntem pregătiți să ne înțelegem corpul. Așa că ”bucătăria” noastră are mult de-a face cu înțelegerea a ceea ce corpul nostru dorește să mănânce în fiecare ACUM pentru că fiecare dintre noi este făcut dintr-o structură diferită și fiecare dintre noi avem ființe Galactice diferite în noi. Fiecare dintre noi avem o cultură diferită și obiceiuri diferite.

Vom avea nevoie să ne hrănim în mod diferit. Corpul nostru, dacă îl întrebăm, cu siguranță ne va spune ”Nu, nu mai pot să mănânc asta. Uite cum mă simt.” Apoi corpul nostru ne va arăta exact cum se simte când îi dăm acea mâncare. Prin urmare, trebuie să renunțăm la acea mâncare pentru că este prea densă pentru corpul nostru aflat în procesul transmutării. Va trebui să renunțăm la toate tipurile de alimente pe care ne-am bucurat să le mâncăm pentru că pur și simplu nu le mai putem mânca. Acesta este unul dintre primele noastre sacrificii.

Acum, haideți să mergem în noul nostru dormitor. Noul nostru dormitor este locul în care dormim. Somnul este acum total diferit. Pe măsură ce ne transmutăm în Corpul nostru de Lumină, începem să avem vise cu care ne trezim și începem să ne amintim. Suntem chemați să scriem aceste vise imediat ce ne trezim pentru că există un mesaj inter-dimensional important pe care îl vom uita atunci când ne coborâm conștiința înapoi în viața noastră 3D.

De fapt, m-am trezit în această dimineață cu mesajul de a fi în tranziție și gândindu-mă la mine cum mergeam în casele pe care tatăl meu le construia atunci când eram copil. Apoi, am auzit ”Sunteți cu toții în tranziție.”

Somnul este o tranziție majoră pentru că, din nou, va trebui să ne ascultăm corpul. Nu ne vom mai putea forța pe noi înșine până la marginea virtuală actuală a completei epuizări, pentru că corpurile noastre sunt și așa copleșite de procesul transmutării într-o frecvență mai înaltă. Așa că atunci când corpul nostru ne va spune ”Sunt obosit și am nevoie să mă odihnesc!”, noi va fi nevoie să spunem:

”În regulă, mă duc să mă așez. Mă duc să mă odihnesc. Am să pun deoparte acel lucru important și am să fac o pauză, și acel lucru important și am să fac o pauză, și acel lucru important și am să fac o pauză. Pentru că chiar ACUM cel mai important lucru din realitatea mea este că EU mă transmut în expresia sinelui meu cinci dimensional.”

Mai putem spune, doar pentru că ne amintim, ”Mi-am luat atât de multe încarnări pe Pământ, dar aceasta este ultima mea încarnare pe Pământul fizic. Sunt pregătit/ă să Ascensionez cu Gaia. Sunt pregătit/ă să fiu unul/una dintre cei care vor popula versiunea cinci dimensională a Pământului cu Corpul meu de Lumină cinci dimensional. Așa că ascult instrucțiunile pe care le aud în interiorul meu.”

Acum, în timp mergem spre camera de zi, cum dorim să trăim? Acum știm că nu mai vrem să trăim în graba, în debandada lui:
”Da, trebuie.”
”Oh, ar trebui.”
”Am întârziat.”
”Ăsta și ăsta mi-a spus că trebuie să.”
”Dacă nu fac asta atunci ăsta sau ăla va fi supărat pe mine.”

Știm că am terminat cu a ne trăi viața în acest mod. Nu mai vrem ca cineva din afara noastră să fie persoana care să ne spună cum să ne trăim viața.

Vrem să ne trăim viața în felul în care simțim în interior – în interiorul corpului nostru.

Știm când facem ceva ce ne place pentru că atunci suntem veseli.
Ne bucurăm atunci când suntem creativi.
Putem face ceva creativ ore în șir și să ne simțim  minunat.
Știm când facem ceva ce nu ne mai dorim în viața noastră pentru că atunci ne simțim obosiți, suntem plictisiți și suntem distrași. Prin urmare, o tot punem de-o parte și în cele din urmă în ultimul moment – o facem în silă.

 Acum trebuie să găsim modalități de a ne recrea viața astfel încât să putem delega tot ceea ce nu ne place să facem. Dacă nu putem delega sub nici o formă altora să facă acele lucruri, atunci va trebui să dăm drumul dramei și să ne ascultăm corpurile.

Corpurile noastre vor spune,
”În regulă, pot face acel lucru acum. Nu sunt foarte fericit să-l fac, dar știu că încă este o componentă a vieții mele și voi fi dispus și bucuros să mă eliberez de el cu prima ocazie. Dar în ACUM face parte încă din viața mea.

Așa că, în loc să fiu furios și morocănos și trist, voi spune ”Binecuvântat să FIE și Eu Sunt suficient de fericit ca să fiu în stare să mai fac din când ceva ce nu sunt fericit să fac.

Știu că am venit aici pe Pământ nu numai pentru a-mi construi propria casă. Știu că noua mea casă este reprezentativă pentru procesul construirii  Noului NOSTRU Pământ.”

Acum, haideți să nu uităm baia. Baia este locul în care dăm drumul și unde curățăm. Acum vom începe să dăm drumul la tot mai multe lucruri. Lucruri care am crezut că TREBUIE să le facem și ne-am spus ”Cum aș putea să supraviețuiesc fără să fac asta?”

Pe măsură ce-i permitem noului nostru acoperiș, nu vechiului acoperiș care ne închidea lumea, ci noului acoperiș care este un acoperiș de Lumină care ne conectează cu noua noastră lume mai înalt dimensională, vom merge în baia noastră și vom ști că
”Pot să DAU DRUMUL la asta, pot să DAU DRUMUL la aia, pot să DAU DRUMUL la atât de multe lucruri.”
”De fiecare dată când lucrez un pic mai mult la casa mea înțeleg încotro mă duc, cine devin. Acum știu că acest proces este cel pe care îl aștept de nenumărate, nenumărate încarnări și unul pe care l-am planificat timp de nenumărate vieți. Prin urmare: Îmi voi permite să FIU răbdător/oare pentru că îmi construiesc o casă nouă pentru care nu am nici un plan. Singurul plan pe care îl am pentru această casă este în Inima mea Înaltă, și

Trebuie să-mi deschid cel de-al Treilea Ochi pentru a putea să intru conștient în Inima mea Înaltă. Îmi aduc ACUM aminte că:
-         În Inima mea Înaltă se află întreaga mea Înțelepciune pe care am câștigat-o vreodată în fiecare dintre încarnările mele
-     În Inima mea Înaltă se află toată Puterea Multi-dimensională pe care am câștigat-o în toate numeroasele mele călătorii pe preaiubita planetă Gaia
-       Și în interiorul Inimii mele Înalte se află Iubirea mea Necondiționată pe care am câștigat-o în toate realitățile mele pe corpul lui Gaia
-     Știu că secretul pentru a-mi construi noua mea casă este acesta: trebuie să-mi adun toată Înțelepciunea Infinită pe care am adunat-o în toate încarnările mele pe corpul lui Gaia
-       Trebuie să-mi adun toată Puterea Multi-dimensională pe care am câștigat-o din nenumăratele mele lecții din nenumăratele mele vieți.
-   Și că trebuie să-mi folosesc toată Iubirea Necondiționată care mi-a fost trimisă de către expresiile mai înalte ale SINELUI precum toți preaiubiții mei ghizi din lumile Galactice, Angelice și Celeste.

Știu că sunt pregătit/ă să-mi construiesc noua mea casă.
Știu că nu va fi ușor să dau drumul la ceea ce este nevoie să dau drumul pentru a putea să-mi construiesc această nouă casă. Mai știu și că voi avea de făcut multe, multe tranziții.  

Din fericire, îmi aduc aminte de puterea Iubirii Necondiționate și de Focul Violet.
Prin urmare, îmi aduc aminte că nu trebuie să trec prin tranziții dureroase. Tot ceea ce trebuie să fac este să-mi trimit mie însumi Iubire Necondiționată și să ard orice provocare cu Focul Violet pentru a o transmuta în Lumină.”

Binecuvântări vouă TUTUROR și vă reamintesc să vă trimiteți vouă înșivă
Iubire Necondiționată și Foc Violet.

Sue și Arcturienii (Cuvintele mele și ideea lor/noastră)


link catre articolul original

Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.