miercuri, 1 aprilie 2015

Karma NU este Personală


De Bob Fickes

Karma pe care o simțim și pe care o curățăm nu este întotdeauna a noastră proprie. Pe măsură ce conștiința noastră se expansionează dincolo de corpul nostru, noi simțim karma în mediul nostru înconjurător. Această karmă o simțim într-un fel în care parcă ar fi a noastră, dar nu este așa. Conștiința este asemeni unui câmp cuantic. Într-un câmp cuantic toate fricțiunile sunt eliminate până când câmpul devine curat și lipsit de orice fricțiuni. Conștiința noastră curăță în mod automat karma lumii pe măsură ce ea se expansionează către orizonturi mai mari ale percepției.

Atunci când fac sesiuni personale, eu simt karma persoanei cu care sunt ca și cum ar fi a mea personală. Am observat de multe ori că câte o sesiune este cețoasă, deși sesiunea de dinaintea ei și de după ea sunt clare ca și cristalul. La început m-am învinovățit pe mine însumi că nu sunt clar. Apoi mi-am dat seama că eu doar am pus în mișcare karma și energia persoanei cu care eram. Acum nu o mai iau niciodată personal. Fac tot ce pot mai bine pentru a curăța lumea de karma. Dacă pot să ajut măcar un pic cu o persoană, Universul și Mama Pământ sunt fericite. Putem numi aceasta merit. Cu cât mai mult merit acumulăm cu atât mai bună devine viața noastră. Și dacă și lumii îi merge mai bine, wow! Este minunat!

Mai există și o altă perspectivă care este demnă de amintit. Toată karma vine din trecut, fie că am creat-o noi sau familia noastră sau strămoșii noștri. Chiar și tipurile de boli pe care le experimentăm au fost în istoria familiei noastre cu mult înainte ca noi să ne naștem. Putem să o numim karma NOASTRĂ? Nici vorbă! Nu noi am creat-o, dar noi o purtăm așa cum ne purtăm și corpul în fiecare zi. Facem un duș ca să ne curățăm corpul. Ne spălăm hainele. Medităm pentru a ne curăța sufletul și ADN-ul. Nu are nici un sens să ne gândim că toată această karmă este personală.

După ce facem un duș și ne luăm haine curate, ieșim afară și vântul ne umple de praf. Praful nu are numele nostru pe el! Aceasta este doar realitatea normală de a deveni murdar. Nu este nimic personal. Noi ne-am oferit voluntar să ajutăm lumea să curețe. Este bucuria noastră să fim buni gospodari! Curățarea karmei pentru familia noastră și strămoșii noștri și pentru lume, toate acestea aduc merite bune. Toată lumea are de câștigat și ne bucurăm de o viață mai bună!  




Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.