duminică, 5 aprilie 2015

Întrebări și Răspunsuri Cu Sinele Mai Înalt



Paște Fericite și Ascensiune Fericită de la Sue și Arcturieni


Sue: Dragi Arcturieni,
atât de mulți dintre noi sunt atât de obosiți și am vrea să știm ce se întâmplă. Ca de obicei, vă întreb pe voi – Sinele meu Mai Înalt.

Arcturienii: Iubita noastră,
Ceea ce se întâmplă cu voi, pământeana noastră, este că voi ascensionați. Voi ascensionați încet dar sigur, în așa fel încât vehiculul vostru pământesc să poată accepta treptat fiecare modificare și să poată integra aceste schimbări în întregul sistem al formei voastre trei și patru dimensionale.

Mulți dintre voi, împământații noștri, ați lucrat în mod constant și sunteți obosiți peste măsură. Vă cerem ACUM să eliberați acea oboseală. Cu toate acestea, voi trebuie să o SIMȚIȚI înainte de a o putea elibera. Vezi tu, voi trebuie să experimentați în mod conștient fiecare element al încarnării voastre actuale care trebuie să fie eliberat astfel încât să-l puteți elibera în mod conștient.

Aceia dintre voi care ați ”muncit din greu multă vreme” pentru procesul ascensiunii, sunteți susceptibili a fi învățătorii, vindecătorii și conducătorii care au ales să o ajute și vindece pe Gaia și pe TOȚI locuitorii Ei. Voi preaiubiților, sunteți ACUM conștienți de fiecare element component al experienței voastre, în așa fel încât să-l puteți împărtăși cu alții.

Voi aveți două posibilități. Vă puteți ”îngrijora” în legătură cu marea voastră oboseală sau o puteți iubi în mod necondiționat și transmuta. Ați uitat că voi sunteți creatorii realității voastre? Da, credem că mulți dintre voi ați uitat. Vă rugăm să vă aduceți aminte că puteți alege.

Puteți fi creatorul conștient al realității voastre SAU puteți fi victima nenumăratelor schimbări și modificări care acum, și vor fi din ce în ce mai multe, vă umplu realitatea. Când v-ați trimis ultima dată vouă înșivă iubire necondiționată și/sau v-ați transmutat forma voastră aflată în transformare cu Focul Violet?

Sue: Dragi Arcturieni,
Pot vorbi doar pentru mine însămi, dar trebuie să recunosc că n-am făcut-o chiar de prea multă vreme. Probabil că am făcut-o atunci când le-am spus altora să-și trimită lor înșiși iubire necondiționată și lumină violet. Dar m-am pierdut în serviciul meu și am permis oboselii, care este prietenă bună cu îngrijorarea, să intre în conștiința mea. Văd acum că în interiorul meu există un martir pe care trebuie să-l iubesc și să-l eliberez. Lucrez prea din greu, mă odihnesc prea puțin și apoi mă mir că sunt obosită peste măsură. 

Arcturienii: Da, ne bucurăm că-ți dai seama de acest lucru. Ne dăm seama că mulți dintre voi vă neglijați pe voi înșivă pentru o cauză bună, dar v-am instruit în toți acești ani astfel încât să puteți oferi decenii de serviciu misiunii voastre. Dacă vă îmbolnăviți sau vă epuizați dincolo de capacitatea voastră de a continua, vă veți arde sinele.

În timp ce purtați un vehicul pământesc, dacă vă ardeți sinele, mai mult ca sigur vă veți îmbolnăvi  sau veți suferi alte vătămări. Acesta este modul în care corpul vostru vă spune ”Am ajuns la limită și am nevoie de timp să mă refac.” Îți auzi corpul spunându-ți asta acum?

Sue: Da, acum l-aud țipând asta. Și, în ciuda a ceea ce le-am spus altora, a ceea ce voi/noi le spunem altora, am devenit atât de obsedată de serviciul meu încât nu mi-am ascultat suficient corpul. Prin urmare, chiar acum voi spune,

”Dragă Suzille/Sue,
Te iubesc necondiționat!

Te iert necondiționat că ai căzut în rolul martirului muncindu-te până la epuizarea totală.

Accept – în sfârșit – că vehiculul pământesc pe care îl port nu mai poate ”lucra” în modul în care l-am împins să o facă timp de decenii.

ACUM Strălucesc, Strălucesc, Strălucesc cu putere Focul Violet în fiecare celulă și atom al vehiculului meu fizic pământesc.

Aleg să percep cum Flacăra Violet se mișcă prin fiecare celulă și atom a vehiculului meu pământesc.”

În timp ce fac acest lucru, îmi dau seama că există un alt ”EU” în interiorul vehiculului meu. De fapt, nu este un ”alt” eu. Acesta este ”mai înaltul” eu. Acest EU este VOI, Arcturienii, precum și TOATE expresiile SINELUI meu Multidimensional care au venit în acest vehicul pentru a mă ajuta să o ajut pe Gaia. Cum am putut uita asta?  

Arcturienii: Asta-i simplu, Suzille, nu te-ai uitat. Ai fost focalizată pe exteriorul tău pentru că ai fost dependentă de lumea din afara ta. Prin urmare, ți-ai folosit vehiculul pământesc exterior pentru a face față provocărilor din realitatea ta exterioară. Îți vezi acum realitatea interioară?

Sue: Da, o pot simți și o pot vedea vag. Cred că dacă aș scrie despre ea, aș putea-o vedea mai bine. Se pare că ceea ce eu nu pot vedea, corpul meu poate percepe și să-mi spună prin ceea ce scriu.

Arcturienii: Scrie ceea ce corpul tău percepe acum.

Sue: Corpul meu percepe, simte, știe și recunoaște că există o mulțime în interiorul meu. Ego-ul meu vrea să-mi reamintească că toată lumea are această mulțime interioară.

Arcturienii: Nu toată lumea are această ”mulțime” a expresiilor mai înalte care așteaptă în interior, dar pe zi ce trece sunt din ce în ce mai mulți oameni care-și dau seama de acest lucru. Continuă, te rugăm.

Sue: Modul în care corpul meu percepe ”mulțimea” din interior este ca și cum în mine ar exista multe figuri umanoide vagi. Unele dintre ele sunt pline de lumină. Oh, o văd pe Tarmain care este o balenă, este și ea acolo, precum și ființa mea pasăre Lemuriană.

Unii dintre membrii mulțimii par a se afla în procesul transmutării în corpurile lor de lumină, și unii, oh, îi pot simți pe acești unii. Aceste ființe toate își întorc fața către mine și îmi trimit un uimitor calm și iubire necondiționată.

Simt cum mă felicită. Sunt fericiți pentru mine și înțeleg că tot ceea ce experimentez ca și o mare oboseală este de fapt frica care mi-a mai rămas. Îi văd acum ca și pe învățătorii mei interiori care m-au ghidat cu iubire toată viața.

Acești ghizi mă înțeleg profund și recunosc exact ceea ce eu simt. Acum îmi dau seama cât de obosită sunt, dar totuși nu pot sau nu am să mă opresc până când ... nu știu. Mă gândesc că ”nu mă pot opri” poate fi de fapt martirul meu interior.

Da, ei zâmbesc. Îmi amintesc că ”timpul” este o iluzie, așa cum este și ”munca”. Munca este doar rezistența din interiorul meu. Această rezistență pare a veni de la figurile care sunt mai întunecate, cum ar fi sinele meu umbră.

Acești umbroși nu au recunoscut încă pe deplin faptul că NU există timp, Ei NU și-au amintit încă că din cauza faptului că NU există timp, NU există urgență, NU există grabă și NU există muncă. Cei luminoși care se află în interior încearcă să le spună că noi de fapt nu FACEM procesul ascensiunii. Noi suntem de fapt FIINȚA procesului de ascensiune.

Dragi Arcturieni, cum pot FI EU FIINȚA procesului meu?

Arcturienii: Suzille, când tu ești FIINȚA procesului tău, NU există rezistență nici în viața ta interioară și nici în cea exterioară. În dimensiunea a cincea și dincolo NU există cuvânt pentru MUNCĂ. Muncă este un termen trei dimensional definit ca ”rezistență în timp”.

În interiorul tău ”umbroșii” tăi încearcă să ascensioneze prin formula 3D de ”a munci din greu”.  Aceia din interiorul tău care au ascensionat deja, ființele în corp de lumină, îți reamintesc că în ACUM NU există muncă pentru că acolo NU există nici o rezistență și NU există timp.

Îți cerem să-i observi pe cei umbroși cum își predau conceptele de rezistență în curgerea lui ACUM. Vezi cum devin instantaneu mai luminoși?

Sue: Da, văd cum unii dintre ei devin instantaneu corpuri de lumină, dar altora le ia mai mult și alții se luptă chiar și ca să înceapă procesul de a da drumul. Văd că aceștia cred că munca lor asiduă este ceea ce-i face să fie ”o persoană bună”.

Arcturienii: Te rugăm să le trimiți iubire necondiționată și Focul Violet celor care se luptă. Spune-le că atunci când vor elibera aceste concepte vechi, 3D, nu vor mai trebui să muncească deloc.

Sue: Da, le spun, dar unii sunt foarte dependenți de muncitul din greu. Ei sunt cei care cred că muncitul din greu îi face să fie o persoană bună. Ce pot să fac cu ei?

Arcturienii: Continuă să-i iubești necondiționat. Prin urmare, tu continuă să-i iubești necondiționat chiar dacă ei sunt prinși în conceptele timpului și muncii. Iubește-i chiar dacă opun rezistență procesului tău de ascensiune prin dependența lor de vechile comportamente.

Chiar dacă sunt încă dependenți de îndoctrinarea trei dimensională că muncitul din greu îi face să fie o persoană bună, iubește-i necondiționat. Iartă-i și acceptă-i necondiționat. Crezi că poți face asta?

Sue: Nu știu. Voi încerca ... Da, văd că unii dintre acești umbroși sunt capabili să-mi accepte iubirea, dar alții nu sunt.

Arcturienii: Ne bucurăm că ți-ai identificat ”conducătorii” propriului tău întuneric interior. Te rugăm să te concentrezi pe a-i iubi pe cei care sunt conducătorii propriei tale rezistențe interioare. Vezi cum aceștia sunt, de fapt, componente ale sinelui tău interior pe care tu le-ai judecat întotdeauna. Crezi că poți elibera acea judecată?

Sue: DA, o voi face. Acum înțeleg că m-am surmenat pentru că am fost învățată să cred că o ”persoană bună” chiar ”muncește din greu.” Dar sunt îngrijorată că voi uita și că mă voi întoarce la vechile mele obiceiuri.

Arcturienii: Și asta va fi atunci când ne vei chema din nou. Ești conștientă, desigur, că mai întâi trebuie să te ierți pe tine însuți înainte de a-i putea ierta cu adevărat, profund, pe alții.

Sue: Da, știu asta. Mai știu și că SINELE meu Mai Înalt va răspunde întotdeauna chemării mele. Dar poate că va trebui să vă chem de mai multe ori.

Arcturienii: Da, noi vom răspunde întotdeauna. Amintește-ți, noi îți trimitem infinit iubire necondiționată și Foc Violet. Prin urmare, dacă nu poți să ți le trimiți tu ție însuți, acordează-te la noi și simte că ți le trimitem noi.




link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.