luni, 22 decembrie 2014

Privind în Urmă pentru a Merge Înainte – O Călătorie de 10 Ani


 Nou adăugat la acest mesaj 
Vedeți sfârșitul mesajului pentru cei 5 W

Privind în urmă pentru a merge înainte

O călătorie de 10 ani

Intrând în ultimele zile ale anului 2014, îmi dau seama că am scris câte un Buletin informativ aproape în fiecare lună începând din 24.11.2013. Simțindu-mă nostalgică, am decis să găsesc o scriere reprezentativă pentru fiecare an, preferabil dintr-o lună apropiată sfârșitului de an.
Azi încep să cobor pe calea amintirilor către 1 Ianuarie 2015.
Trimit multe mulțumiri și iubire necondiționată mulților mei prieteni minunați care merg pe acest drum împreună cu mine.

2003


Stadionul

Mesaj Arcturian

Mesaj primit prin Suzanne Lie


În momentele în care sunteți legați de timp și spațiu, voi sunteți un punct de focalizare care este perspectiva unuia dintre multele aspecte care este SINELE vostru. Haideți să începem cu perspectiva Punctului vostru Împământat care stă în vârful stadionului în timp ce priviți în jos la infamul joc 3D.

Puteți simți chiar deasupra capului vostru iluminarea luminilor acestui stadion imens. Aceste lumini sunt Sinele voastre pline de compasiune de dincolo de uman. Din perspectiva Punctului vostru de Împământare, aceste lumini par a fi ”deasupra” voastră.   

Dacă v-ați aminti că sunteți UNA, sau poate toate acele lumini, voi, de asemenea, ați deveni dincolo de a fi umani. Ați fi Lumina; de fapt, ați deveni Corpul de Lumină. Tot așa cum acum sunteți Suflet în interior și om în exterior, când deveniți aceste ”lumini” veți fi Suflet în exterior și om în interior. EU-l care a fost cândva ”EU” va deveni ”NOI”-ul, deoarece Corpul vostru de Lumină nu mai trăiește cu iluzia separării. Prin urmare, ”EU”-l vostru va fi ”NOI”.

Voi tânjiți acum să deveniți luminile și simțiți o tragere interioară de a fi conștienți de umanitatea voastră ca parte a SINELUI vostru mai degrabă decât de SINELE vostru ca parte a umanității voastre. Da, dacă ați deveni luminile, v-ați mai întoarce la stadion? V-ați putea bucura de jocul pe care voi toți îl aplaudați de zor? Acolo jos sunt două echipe, echipa RĂU în uniforme negre și echipa BUN în uniforme de lumină.

Înțelegeți că echipele poartă uniforme astfel încât spectatorii să poată spune care este diferența dintre echipe. Și ei poartă uniforme astfel încât fiecare membru al echipei vă poate spune cine face parte din ”echipa” lui și cine este din ”cealaltă” echipă.

În caz contrar, un tip ”bun” l-ar putea ajuta pe tipul ”rău” sau tipul ”rău” l-ar putea ajuta pe tipul ”bun”. Dar dacă toți ar avea aceiași uniformă – uniforma umană? Atunci, meciul ar fi foarte greu de urmărit. De unde ar putea ști spectatorii cine a câștigat și cine a pierdut?

Jocul ar fi doar o adunătură de oameni care aleargă încoace și încolo și interacționează unul cu celălalt. Nu ar fi nici o dramă, nici un învingător și nici un învins. Dar din vârful ”stadionului”, este dificil să diferențiați uniformele.

Uniformele luminoase au ajuns să fie atât de murdare de la tăvălirea prin mizerie încât acum sunt la fel de negre ca și uniformele celor întunecați. Câțiva dintre cei aflați în public, cei care stau la baza stadionului, mai pot distinge între lumină și întuneric, dar cei mai mulți dintre ”ei”, care sunt de fapt fragmente ale SINELUI vostru complet, nu vă mai pot spune care este diferența, și ”lor” nici nu le mai pasă.

V-ați plictisit să priviți jocul dintre bine și rău. Nu vă pasă cine învinge, pentru că știți că voi TOȚI sunteți în aceiași echipă. Constantul conflict a devenit obositor pentru voi și acum sunteți mult mai curioși în ceea ce privește luminile de deasupra voastră.

Dacă priviți în jurul vostru pe stadion veți vedea că din ce în ce mai mulți dintre voi sunt obosiți de acest joc și și-au îndreptat atenția în sus către lumini. Cum v-ați simți dacă ați FI luminile?

Din ce în ce mai mulți dintre voi privesc în sus înspre lumini, în timp ce numai câțiva se mai uită la joc. De ce, pentru că inclusiv unii dintre membrii echipei s-au oprit din eterna lor competiție pentru a privi înspre lumini!

Pe măsură ce din ce în ce mai mulți dintre voi se vor uita în sus înspre lumini, mai degrabă decât în jos la ceea asupra ce luminile luminează, membrii din public se estompează într-o singură audiență. Chiar și membrii celor două echipe adverse se estompează în ”jucătorii”.

Mulți dintre ei sunt sătui de joc și urcă în public pentru a putea vedea mai bine luminile. Luminile sunt magneți vii. Ele vă îmbrățișează pe toți cu Esența lor, care este sentimentul LIBERTĂȚII.

Luminile șoptesc în Esența voastră, ”Așteaptă până când toată lumea este pregătită să ne vadă. Atunci avem pentru tine o supriză dincolo de ceea ce ți-ai putea imagina!”

Voi nu vreți să așteptați, dar totuși știți că o veți face. Veți aștepta până când fiecare fragment al SINELUI vostru este pregătit să renunțe la joc. Veți folosi forța ”așteptării” voastre pentru a construi un câmp energetic pe care nici cel mai ”pierdut sine” al vostru nu-l poate ignora.

Veți permite apoi imboldului acestui câmp să se construiască până când, nu numai întreaga audiență va deveni lumină, ci și stadionul, parcarea, pământul de sub parcare, de fapt – totul – tot PĂMÂNTUL, toată planeta va DEVENI LUMINA.

Am făcut o meditație în care am fost instruită să adaug secțiunea de mai jos acestui proces.
Sper că voi, minunații mei cititori, mă veți însoți în această activitate postând răspunsurile voastre.
Apoi, în timp ce ”Privim în urmă pentru a Merge Înainte” putem face acest lucru împreună.
Încep prin a posta răspunsurile mele.

Cei 5 W

WHO – CINE v-ați văzut pe voi înșivă a fi în 2003? (felul în care ne percepem sinele este CINE suntem)
WHAT – CE făceați? (și felul în care acel ”făceați” vă influența percepția de sine)
WHERE – UNDE trăiați? (locul în care trăim ne influențează foarte mult)
WHEN – CÂND ați fost cel mai conștienți de SINELE vostru în acel an?
WHY – DE CE ați fost conștienți de SINELE vostru în acel ACUM?

Dacă doriți să vă postați răspunsurile acest lucru va ajuta în Unitatea Conștiinței noastre.

Voi începe acest proces postând răspunsurile mele.

WHO – CINE În 2003 tocmai mi-am pierdut cel de-al doilea părinte și m-am văzut pe mine însumi ca adult complet.
WHAT – CE În 2003 am început ”să ies”, dar numai sub acoperirea de Suzan Caroll
WHERE – UNDE Am devenit proprietar de casă pentru prima dată în viața mea
WHEN – CÂND Aș spune că am fost cel mai conștientă de SINELE meu la înmormântarea Tatălui meu
WHY – DE CE Fără părinți care să mă definească, am fost pe deplin capabilă să mă definesc pe mine însămi.


link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.