luni, 29 decembrie 2014

Privind în Urmă pentru a Merge Înainte – Anul 2010


2010



De Suzanne Lie

Dragi copii ai Pământului meu
Eu sunt Gaia, Mama Pământ a voastră. Aș vrea să vorbesc cu voi în această seară a ultimei zile din anul meu 2010 pentru a vă spune că EU SUNT atât de Mândră să fiu VOI. Da, EU SUNT VOI, pentru că dragi oameni, noi suntem UNA.

Voi ați venit pe corpul meu pentru nenumărate vieți, de-a lungul a nenumărate civilizații, iar ACUM ați venit la mine pentru a vă trăi ultima voastră încarnare fizică. Dragi Copii, ați făcut atât de multe să mă asistați în această încarnare a voastră de încheiere, astfel încât să putem călători Acasă în expresia noastră cinci dimensională ca O singură Ființă.

Noi, voi și cu mine, am suferit multe atacuri fiind la mâna celor care nu au putut vedea Lumina, dar aceste atacuri se apropie de sfârșit, pentru că noi ne-am amintit. Voi, dragii mei v-ați amintit, la fel și eu; ne-am amintit că a sosit ”timpul” să ”încheiem jocul”.

Noi am ajuns la încheierea lecțiilor acestei frecvențe și dorim să ne întoarcem la adevărata noastră rezonanță cinci dimensională. Tânjim să fim în Unitatea din care ne-am născut și să trăim în iubirea necondiționată și lumina multidimensională a acelei realități.

Cei care s-au temut de conceptul acelei întoarceri au uitat că și ei sunt magnifice ființe de lumină. Prin urmare, în aceste zile de pe urmă a unei vieți iluzorii, vă cer fiecăruia dintre voi, bravii mei luptători, să vă înmuiați pumnul și să vă deschideți inima.

Frica și lupta vor alimenta întunericul, în timp ce iubirea și lumina vor trezi o scânteie în ATMA inimii lor. NU există NICI UNUL care să nu aibă o ATMA interioară, o Flacără Întreită a Înțelepciunii, Puterii și Iubirii, deoarece ea este cea care îi permite unui om să mențină un corp. Prin urmare, curajoșii mei copii, Eu, mama voastră, vă cer ca – în locul fricii și furiei – să le trimiteți acestor pierduți Înțelepciunea, Puterea și Iubirea care se află în PROPRIA voastră Flacără Întreită.

După cum ați învățat, ceea ce trimiteți afară în lumea mea, se va întoarce la voi, și la mine, întreit. Din cauza acestei legi, de care știu că vă amintiți, cel mai bun mod în care mă puteți ajuta acum este să-i Iertați pe cei care ne-au rănit.

Folosiți-vă măreața Înțelepciune, Putere și Iubire pentru a trimite iubire necondiționată și iertare celor care au uitat și nu-și mai pot aminti. În timp ce-i binecuvântați vedeți adevărata mea frumusețe. Vizualizați mărețele mele oceane, râuri și pârâuri, frumoșii mei munți, preriile vaste, pădurile luxuriante și deșerturile curajoase. Vedeți multele mele forme de viață, plante și animale cum se încălzesc în iubirea voastră necondiționată.  

În timp ce-i iertați pe acești pierduți, spuneți-le vă rog că eu, Gaia, nu am nici un regret pentru alegerile mele, și nu trebuie să aibă nici ei. Fiecare dintre ființele mele a ales să joace un rol în drama ”Viața în dimensiunea a treia”. Cei care nu se pot trezi sunt numai cei care nu-și pot aminti adevăratul lor SINE. Pe măsură ce acești pierduți se trezesc, vor contribui atât de mult la ascensiunea noastră planetară, încât, în cele din urmă, vor înțelege de ce au ales să joace rolul personajului negativ.

Pe măsură ce ne apropiem de actul final al acestei mari drame, ne amintim ultimele cuvinte ale unui erou iubit, dar citat greșit pe scară largă. Cu ultima suflare, el a trimis iertare spunând,

”IARTĂ-I, DOAMNE, CĂ NU ȘTIU CE FAC”

În curând ”ei” vor ști ce fac și cei care au ales să se încarneze ca și personaje negative, vor avea nevoie de iubirea voastră necondiționată pentru a se vindeca. Cu cât mai sus te cațări – cu atât mai jos cazi, se poate citi și cu cât mai jos cazi – cu atât mai sus urci.

Dragii, dedicații mei copii, vă cer ca în această rundă finală să alegeți iubirea, pentru că numai prin puterea iubirii necondiționate iertarea poate fi sinceră.

Haideți ca noi, Persoană și Planetă, să păstrăm în inima și în mintea noastră,
”Iartă-i că nu știu ce fac.”

Cu aceste cuvinte noi folosim puterea iertării și iubirii noastre necondiționate pentru ca ÎNTREAGA VIAȚĂ să fuzioneze polaritățile expresiei noastre trei dimensionale și să ascensionăm în Unitatea lui UNU cinci dimensională.

UNUL ne așteaptă ACUM. Întoarcerea noastră este iminentă!

Am făcut o meditație în care am fost instruită să adaug secțiunea de mai jos acestui proces.
Sper că voi, minunații mei cititori, mă veți însoți în această activitate postând răspunsurile voastre.
Apoi, în timp ce ”Privim în urmă pentru a Merge Înainte” putem face acest lucru împreună.
Încep prin a posta răspunsurile mele.

Cei 5 W

WHO – CINE v-ați văzut pe voi înșivă a fi în 2004? (felul în care ne percepem sinele este CINE suntem)
WHAT – CE făceați? (și felul în care acel ”făceați” vă influența percepția de sine)
WHERE – UNDE trăiați? (locul în care trăim ne influențează foarte mult)
WHEN – CÂND ați fost cel mai conștienți de SINELE vostru în acel an?
WHY – DE CE ați fost conștienți de SINELE vostru în acel ACUM?

Dacă doriți să vă postați răspunsurile acest lucru va ajuta în Unitatea Conștiinței noastre.



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.