marți, 30 decembrie 2014

Privind în Urmă pentru a Merge Înainte – Anul 2011


2011


Meditație pentru Noul Pământ

De Suzanne Lie

Primul loc în care să faceți această meditație este în casa voastră, deoarece acesta este primul loc în care forma voastră fizică caută adăpost și protecție. Găsiți-vă locul vostru favorit de meditație și intrați atât de profund în voi până auziți cum SINELE vostru vă spune:

EU SUNT adânc în peșterile Mamei din nou.
Simt Iubirea pe care Mama o are pentru mine.
Îi sunt recunoscător că mi-a permis să trăiesc pe forma Sa și să o ajut în întoarcerea Sa.
Mă simt pe mine însumi în Mamă și o simt pe Mamă în mine.
Ascult în inima mea mesajul Ei personal:

Iubiților
EU SUNT Gaia – EU SUNT Mama Pământ a voastră

Vă vorbesc din Nord
În Nord EU SUNT munți înalți, acoperiți de zăpadă și păduri de copaci verzi, înalți.
Ating cerul și port munții. Simțiți-mă în jurul vostru și în voi.
Iubirea mea este un câmp de energie transpersonală care vă ridică deasupra uau-urilor vieții voastre zilnice și vă oferă o bază solidă.
Simțiți cum iubirea mea vă reamintește să iubiți și susține întreaga viață.

Vă vorbesc din Est
În Est EU SUNT Soarele care răsare și vastele orizonturi.
Întâmpin cu iubire fiecare nouă zi astfel încât pot, încă o dată, să celebrez întreaga viață.
Simțiți-mă în jurul vostru și în voi.
Iubirea mea este un serviciu divin care este oferit fără a fi necesară o returnare sau compensare.
Simțiți cum iubirea mea vă îndeamnă să salutați fiecare nouă zi cu bucurie și iubire necondiționată.

Vă vorbesc din Sud
În Sud EU SUNT pădurile tropicale și junglele dese.
Observați cum marea mea abundență este în jurul și în viața voastră de zi cu zi.
Iubirea mea este continuă prin toate dimensiunile vieții.
Simțiți cum iubirea mea vă permite să vă expansionați conștiința în expresiile mai înalte ale SINELUI vostru.

Vă vorbesc din Vest
În Vest EU SUNT Soarele care apune și oceanele adânci.
Simțiți cum iubirea mea vă ajută să eliberați ceea ce a ajuns la finalizare.
Iubirea mea crează uniunea dintre Soare și Mare astfel încât TOATE emoțiile voastre pot fi transmutate în bucurie, unitate și iubire necondiționată.

Preaiubiților,
Planeta mea trei dimensională este transmutată în cea de-a cincea dimensiune.
Acum, în timp ce noi, oameni și planetă, ne primim cu bucurie și ne îmbrățișăm SINELE nostru Mai Înalt, le cer oamenilor mei să-și aducă aminte cum să trăiască în iubire necondiționată și în unitate cu toate formele mele de viață.

În acest fel, noi vom crea CALEA Acasă spre Noul Pământ care rezonează dincolo de timp și spațiu în ACUM-ul eternului UNU! Simțiți cum frecvența voastră crește și Știți că NOI SUNTEM UNA.

Dragi Oameni ai Planetei mele,
Vă cer, de asemenea, să mă ajutați să restabilesc adevărata frumusețe și viața vibrantă a adevăratei mele forme.

Prin urmare, ori de câte ori experimentați orice unde disonante sau nearmonioase în corpul vostru uman sau planetar,

Vă cer să chemați frecvențele mai înalte ale Spiritului în frecvența fizică a Materiei.

Prin transmutarea corpului vostru fizic personal și planetar, voi mă ajutați în crearea Noului NOSTRU Pământ.

În acest fel noi putem lucra ca O SINGURĂ Ființă pentru:
A întâmpina cu bucurie zorii unei noi realități,
A crea această realitate mai înaltă prin forța iubirii noastre necondiționate,
Să ne unim cu expresiile noastre mai înalte pe Noul Pământ și
Să ne transmutăm corpurile fizice în corpurile noastre de lumină de pe Noul Pământ.
În plus, pentru a mă ajuta pe mine, Gaia, să mă întorc la deplina mea putere,
Vă cer să mă ajutați în recâștigarea ÎNTREGII mele Înțelepciuni, Puteri și Iubiri, decretând:

”EU SUNT un Portal prin care Spiritul intră în Materia Pământului
EU SUNT UNA cu Portalul și cu Pământul.”
           


Deschizând Portalul către SINELE meu Multidimensional, Decretez:

Spirit în Materie NORD

Spirit în Materie EST

Spirit în Materie SUD

Spirit în Materie VEST

Vă mulțumesc Preaiubiți Oameni ai Planetei Mele


EU SUNT Ascendenta GAIA

Pentru aceste ultime câteva postări, în locul celor 5W
Mi-ar face plăcere ca voi toți să reflectați asupra temei fiecărei postări de pe blog.

În ceea ce privește această postare, ar fi minunat dacă ați putea să o împărtășiți cu ”sinele” vostru, și sperăm și pe blog, modul în care voi ajutați Pământul lui Gaia.
În acest fel faceți o declarație în ceea ce privește dăruirea voastră în Ascensiunea Planetară
Și totodată puteți da unele idei bune și altora.

Voi începe prin împărtășirea faptului că voi continua să comunic și să intru în comuniune cu Gaia, să-I aud glasul și să împărtășesc acele informații și cu alții.

Dacă doriți să vă postați răspunsurile, acest lucru va ajuta în Unitatea Conștiinței noastre.



Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.