miercuri, 31 decembrie 2014

Următoarea Noastră Fază



Mesaj canalizat de Kara Schallock
30.12.2014

Vă reamintesc, Iubiții mei, că ceea ce eu împărtășesc este potențialul vostru așa cum acesta există în dimensiunile mai înalte. Sunteți onorați fiecare exact acolo unde vă aflați și fiecare este exact acolo unde aparține. Unii își trăiesc Noile Vieți; alții sunt undeva între Nou și vechi, alții doar acum se trezesc și mulți mai dorm încă, prostiți de iluzia 3D a separării și conflictului. Unii vor rezona cu ceea ce este împărtășit aici, iar alții nu atât de mult. Rețineți, pur și simplu asta este ceea ce sunt ghidată să împărtășesc.

Unul dintre cele mai importante instrumente pe care le aveți este cel al Detașării. Cunosc câțiva oameni care sunt cu siguranță în această etapă a ființării lor. Detașarea vă ajută să renunțați la iluziile 3D. Acest sezon, care este aproape încheiat, este un exemplu foarte bun pentru acest lucru. Este plin de separare și mulți recad în somn din dorința de a se potrivi cu masele. Calea unei ființe înalt evoluate este cea de a rămâne focalizat pe CINE este; nu doar în vorbe ci și în adevăratele sale sentimente și acțiuni. Detașarea ajută o ființă să crească în vibrație, conștiință și dimensiune. Acest lucru poate fi resimțit ca fiind incomod, pentru că nu acesta este modul în care noi am fost programați să simțim și să fim. Cu toate acestea, așa cum spunea o Soră-prietenă, ”... energia este aici pentru a spulbera iluzia odată pentru totdeauna.” Un alt prieten a postat pe pagina mea de Facebook, Pagina Comunității, despre cât de ciudat se simte să fie atât de detașat de 3D și cât de dificil îi este să facă lucrurile de bază și se minuna cum poate cineva să trăiască în 3D care nu oferă nimic, în timp ce trăitul în dimensiunile mai înalte este atât de liber și de lipsit de efort prin simplul fapt de A FI Iubire. O altă Soră-prietenă mi-a scris cât de provocator este să lucreze la un loc de muncă care este în 3D, chiar în timp ce-și împărtășește Iubirea și Lumina. Sunt sigură că unii dintre voi, și cred că mulți dintre voi, se pot regăsi în aceste situații. Eu cu siguranță o fac.

Împărtășesc, totodată, că în dimensiunile mai înalte nu există nici o separare a timpului, pur și simplu curge ca Unul; este atemporal. Așa că atunci când ne referim la sfârșitul lui 2014 și începutul lui 2015, acest lucru mi se pare o prostie, pentru că curg împreună fără nici o pauză. Timpul și anii sunt constructe umane, concepute pentru a ne ține în vechea paradigmă. Ne încurajez pe noi toți să renunțăm și la cuvântul ”paradigmă” pentru că este pur și simplu un alt construct, chiar și atunci când o numim ”noua paradigmă”. Când cineva atinge o anumită stare mai înalt dimensională a Ființei, acel cineva pune sub semnul întrebării toate lucrurile, inclusiv noțiunile populare legate de spiritualitate și Ascensiune. El/ea vede adevărul mai înalt în alții și în toate lucrurile. Nu mai există nimic de ascuns; numai a fi autentic și adevărat cu tine însuți, detașat de toate așteptările legate de cum ”ar trebui” să fie lucrurile. Detașarea nu înseamnă că ”nu-ți mai pasă”. Este de fapt o formă mai înaltă a Iubirii și Libertății. Ea le acordă tuturor libertatea de a fi și a alege ceea cu ce rezonează din interior.

Pe măsură ce curgem fără probleme în energiile mai înalte, putem să renunțăm la portaluri și porți, care și ele par separate de Curgere. Ceea ce eu am experimentat este o curgere non-stop, infinită și constantă de Lumină mai înalt dimensională. Așa că dacă există vreo diferență între faza în care am fost și această fază în care acum intrăm este aceasta ... Infinita, continua Lumină. Știu că făcând Ceremonii ne creștem experiența, și totuși, nu este nevoie să fim atașați de a face aceste lucruri într-o anumită zi, nu-i așa? La fel cum nu este nevoie să ne împărtășim Iubirea într-o anumită vacanță sau să fim împreună cu cei dragi într-o anumită perioadă. Să fim Iubire în fiecare zi, în fiecare clipă.

Mulți dintre noi sunt undeva de-a lungul acestui continuum și suntem capabili să vedem în mod evident unde mai suntem încă atașați, ce și la cine este încă necesar să renunțăm și felul în care vom continua să evoluăm prin alegerile noastre. Nu există nici un termen limită și nici ”se presupune că” sau ”ar trebui”-uri. Există doar acest Moment și noi putem alege să fim mai mult sau să opunem rezistență și să rămânem acolo unde suntem. Vom continua să primim descărcări de Lumină și vom continua să ne perfecționăm alegerile în timp ce continuăm să evoluăm la infinit fără nici o constrângere legată de timp. Acum este momentul să fim adevărați; să ne scoatem multele măști până când vom ajunge să stăm goi în pura noastră Autenticitate.  

Nu este nevoie să explicăm, să definim sau să articulăm ceea ce simțim că este Adevărul, pentru că acest lucru a fost făcut în toate religiile. Ceea ce avem noi acum de făcut este să FIM și să ne urmăm sentimentele (ghidarea). Cum am putea să articulăm propria noastră stare de A FI, mai ales că aceasta se schimbă zi de zi și clipă de clipă? Nu ar însemna asta să o plasăm într-o cutie; o paradigmă a constricției? Putem picta o pictură și scrie o poveste, dar putem împărtăși cu adevărat ceea ce am simțit profund în noi atunci când am pictat sau am scris? Și fiecare dintre noi va rămâne cu ceva unic din fiecare pictură, poveste, scriere și canalizare; chiar și din aceasta. Acest lucru se datorează faptului că fiecare dintre noi avem propriile noastre experiențe, propriile noastre percepții și propria noastră istorie, care filtrează ceea ce este împărtășit astfel încât să rețină ceea ce este semnificativ pentru propria noastră creștere și evoluție. Când unul vede un copac, altul vede ființele din acel copac sau o pădure sau lumea. După cum se spune ”Frumusețea este în ochii privitorului”. Gândiți-vă la această afirmație și simțiți-i sensul mai larg.

Suntem chemați să onorăm cine suntem în mod sincer și autentic. Suntem chemați să ne aliniem faptele cu vorbele și să fim un model demn de urmat trăind în acord cu ceea ce suntem. Noi predăm prin a fi la cel mai înalt nivel la care putem fi și în timp ce facem acest lucru noi integrăm Noul în noi și Lumina noastră îi atinge pe toți ceilalți. Puteți să-l imitați pe un altul care stă în propria sa Lumină, dar nu-l urmați; fiți propria voastră Lumină. Asta este ceea ce suntem chemați să Fim în această Nouă Fază.

A sosit timpul să ne trăim Adevărul nostru. Am integrat suficient de multă Lumină pentru ca acum să o putem pune în acțiune. Rămâneți focalizați pe cine spuneți voi că sunteți și tragerea înapoi în vechea dualitate 3D va deveni din ce în ce mai puțin o provocare. Chiar dacă încă mai trebuie să plătiți chiria și să mergeți la magazin să cumpărați mâncare, puteți să faceți acest lucru în mod conștient fără să vă lăsați seduși de dualitate. Rămâneți centrați și împământați și aveți grijă de corpul vostru fizic astfel încât să puteți fi chiar mai mult de un canal al Noii Vieți mai înalt dimensionale. Amintiți-vă că noi suntem cei care am ales să aducem Raiul pe Pământ și nu invers.

Rămâneți focalizați pe a fi sinele vostru cel mai înalt, fiți prezenți în Moment astfel încât să puteți simți care sunt următorii voștri pași știind că voi sunteți incredibil de binecuvântați ca o Ființă de Iubire. Să mai știți că voi vă expansionați în tot ceea ce voi sunteți ... Creativitate, Abundență, Iubire, Pace, Bucurie și mai mult. Pe ceea ce vă focalizați este ceea ce atrageți spre voi, pentru că ceea ce este atras către voi rezonează cu conștiința voastră.

Notă din partea mea: Acest mesaj este mesajul pe care l-am primit și eu de la Sinele meu și pe care îl primesc în mod constant de ceva vreme. Din această cauză în acest an am ales să sărbătorim Crăciunul în adevărata sa semnificație și nu în cea atașată lui de către biserică. Am sărbătorit Viața și Renașterea ei. Am sărbătorit Întregul în frumusețea și curgerea sa constantă. Și, da, este adevărat că am atras spre noi ceea ce rezonează cu conștiința noastră. Asta nu înseamnă însă că nu am onorat alegerile făcute de ceilalți sau că am fi judecat pe cineva pentru că a ales să urmeze tradiția. Inclusiv copiii noștri au putut alege cum să petreacă Crăciunul. Liberi de tradiția care spune că ”Crăciunul TREBUIE petrecut în familie”. Pentru că atunci când TU alegi să trăiești în Adevărul tău, nu vei mai ignora, tăgădui sau încălca NICIODATĂ Adevărul altuia. 

Namaste!


link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.