duminică, 6 septembrie 2015

Actualizare 6 Septembrie 2015



Cu toții știm foarte bine că unul dintre principiile de bază în spiritualitate este că ”exteriorul reflectă interiorul”. Așa că, tot haosul și drama pe care o vedem în jurul nostru, nu este altceva decât haosul pe care îl adăpostim în noi. Uneori nu facem legătura dintre ele pentru că nu recunoaștem forma de manifestare exterioară ca o reflexie a ceea ce se desfășoară în interior.

Cu toții ne simțim epuizați, sau majoritatea, avem somnul agitat sau insomnii, coșmare sau vise haotice și premonitorii. Suntem parcă într-o stare de trepidație continuă și o alertă obositoare. Nici stările de meditație nu mai sunt atât de calme și de ușor de atins. Pendularea constantă între diferite frecvențe a devenit ceva obișnuit. Zilele trecute le spuneam colegelor că mi-am schimbat profesia și m-am făcut liftieră.

Deficitul de atenție am încercat să-l compensez vorbindu-mi și îndrumându-mă cu voce tare în ceea ce aveam de făcut ca să mă asigur că mai multe percepții fizice au preluat mesajul și nu-l voi uita. Dimineața la trezire am nevoie să stau mai mult în pat (5-10 minute) ca să mă ”recompun” și să mă pot ridica mai în siguranță că rămân întreagă și la poziția verticală.

În momentul în care comit imprudența de a mă lăsa agățată de energii mai joase apare imediat starea de rău fizic și greață, amețeală și de nod în gât. Este destul de dificil de păstrat starea de delimitare pentru că conștientul colectiv este deosebit de neliniștit și tulburat, iar energiile care intră pe planetă sunt din ce în ce mai puternice. Suntem ”expuși” din toate părțile.

Cu alte cuvinte, am intrat într-o centrifugă din care nu vom ieși decât atunci când din noi va fi stors și ultimul strop de întuneric pe care îl mai găzduim. Cel mai eficient mod pe care l-am găsit în transformarea acestei stări imposibile în una suportabilă, este împărtășirea cu cei care simt la fel, gândesc la fel și avem un scop comun. Acest lucru ne ajută să găsim fiecare individual soluții pentru simptomele pe care le manifestăm, să ne împărtășim aceste soluții, și să nu pierdem din vedere scopul pentru care ne aflăm cu toții AICI, ACUM: ASCENSIUNEA PLANETARĂ.

În momentul în care conștientizezi că toate aceste stări, transformări, manifestări sunt fie distrageri fie situații obligatoriu de trecut, dar că dincolo de ele se află ”premiul cel mare”, și că nu ești singur ca o bărcuță în voia furtunii dezlănțuite, totul capătă o altă perspectivă, o altă dimensiune. Focalizarea ta trece asupra scopului și ceea ce se petrece în jurul tău rămâne în plan secundar sau în fundal. Vorba românului: ”Câinii latră, ursul merge.”

Dacă nu ne stăpânim haosul interior, va fi foarte greu să facem față haosului exterior. Cei care au lucrat cu ei înșiși nu sunt scutiți de manifestările în fizic ale conștientului colectiv, doar că pot face față mai bine situațiilor destabilizatoare. Aduceți calmul și pacea acolo unde mergeți, aduceți un zâmbet și o vorbă bună oriunde intrați. Răspândiți-vă energia luminoasă a Iubirii Necondiționate oriunde v-ați afla. Nu uitați nici o clipă că ceea ce dați/oferiți este ceea ce primiți.

Răspândiți bunătate și înțelepciune, înțelegere și compasiune, bucurie și veselie și nu veți mai avea nevoie de nici un ritual de protecție. Căutați grupuri, oameni cu care simțiți că rezonați pentru că în Unire stă puterea. Oricum, direcția în care ne îndreptăm este Unitatea/Unimea. FIȚI ceea ce am venit să FIM, pentru că ACUM este momentul. Vă trimit Iubirea Necondiționată a Creatorului pentru a vă aminti că TOȚI suntem plămădiți din aceiași Iubire Infinită.

O zi minunată vă doresc!

Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.