joi, 24 septembrie 2015

Noul Pământ și Limbajul Luminii


De Suzanne Lie

Bună, eu sunt un Întâmpinător pe Noul Pământ. Avem aici un acord că ori de câte ori apare o nouă ființă, ne oprim din ceea ce facem pentru a-i oferi ajutor. Spun ”ființă” mai degrabă decât ”persoană”, pentru că în această versiune de o frecvență mai înaltă a Pământului intră și forme de viață non-umane.

De fapt, multe dintre plantele și animalele care au ajuns ”pe cale de dispariție” în Matricea Pământului sunt în viață și bine pe Noul Pământ. Din moment ce toate formele de viață de aici sunt conștiente și capabile să comunice cu alte forme de viață, noi suntem în măsură să ajutăm plante, animale și elementali, precum și oameni.

Pentru noi este o experiență minunată să putem comunica cu animalele, plantele și cu Silfidele (Elementalii Aerului), Ondinele (Elementalii Apei), Gnomii (Elementalii Pământului) și Salamandrele (Elementalii Focului). Aceste Ființe minunate nu vorbesc engleza, așa cum fac eu acum, dar nici noi n-o facem.

Pe Noul Pământ toate formele de viață vorbesc un limbaj care este liber de timp și spațiu. Este limbajul pe care întotdeauna l-au vorbit oamenii, animalele, plantele și elementalii. Prin urmare, noi suntem destul de uimiți și de încântați că putem comunica cu ele. De asemenea, este o experiență uimitoare pentru noi, mai ales pentru noii oameni care s-au simțit întotdeauna separați de Mama Natură, să intre în comuniune cu toate plantele, animalele și elementalii.
Pe de altă parte, învățarea acestui mod de comunicare, pe care îl numim Limbajul Luminii, este una dintre cele mai mari provocări pentru Cei Noi. Ei încearcă să-și miște limba și să articuleze cuvinte separate într-un mod liniar. Acest mod de comunicare este potrivit pentru o realitate bazată pe separare și o gândire liniară care vine din noțiunea de timp. Cu toate acestea, acele mijloace de comunicare nu funcționează într-o realitate care rezonează la AICI și ACUM.

Comunicarea pe Noul Pământ este o formă de comuniune unul cu celălalt prin fuzionarea conștiinței noastre. În acest fel imaginile, emoțiile și formele gând sunt automat transferate fiecărei părți, precum și în conștiința de grup.

De fapt, ori de câte ori are loc o nouă sosire, întreaga istorie a întrupărilor sale în dualitate este copiată instantaneu în câmpul cristalin care conține lumea noastră. Aceste informații merg și în Calculatoarele Biologice Cuantice pe care le putem accesa cu toții. De fapt, eu comunic acum cu voi prin intermediul unui Calculator Biologic Cuantic. Noi le numim CBC-uri.

Când am venit aici prima dată, de obicei accesam CBC-ul prin intermediul unei interfețe din camerele noastre de locuit. Cu toate acestea, pe măsură ce ne adaptăm la noua noastră viață, ne dăm seama că ne putem pur și simplu direcționa gândurile în Conștiința de Grup a câmpului cristalin și astfel ne vor fi disponibile instantaneu toate răspunsurile.

Deoarece Noul Pământ servește ca o interfață între dimensiunile trei/patru și a cincea de mijloc, aici sunt multe ”dispozitive” sau ”mașini” pentru ”noii sosiți” pe care ei pot să le folosească până în momentul în care pot să se simtă confortabil cu propriile lor puteri în grupul nostru de conștiință.

Învățarea acestor noi forme de comunicare esta a doua lor provocare după intrarea lor în lumea noastră. Prima lor provocare este totala stăpânire a fiecărui gând și emoții pentru a putea sta aici. Vă amintiți că v-am spus că adeseori am ajutat Matricea Pământului prima dată când am sosit? Misiunea mea a fost să-i ajut pe cei care nu-și puteau stăpâni gândurile și emoțiile.

Prin urmare, ei ajung aici, dar se pierd repede în emoțiile și/sau gândurile lor bazate pe frică. Aceste emoții și gânduri pline de frică le coboară instantaneu rezonanța înapoi la dimensiunea a treia/patra  și dispar din această realitate.

Mi-a fost repartizată această contribuție pentru că prima oară când m-am întors la Matricea Pământului nu mi-am putut elibera toate gândurile și emoțiile bazate pe frică. Gândurile și emoțiile bazate pe frică sunt create atunci când ne simțim limitați și/sau separați de orice persoană, loc sau ”lucru”.

Deoarece Cei Noi vin aici cu obiceiul separării, multele forme de viață diferite de multe ori îi sperie. În plus, pentru mulți conceptul transferării gândurilor este nou și cred că ei nu pot comunica cu diferite forme de ființe.

Din fericire, am venit până aici împreună cu un grup de oameni. Apoi, de îndată ce i-am văzut ne-am îmbrățișat, am făcut schimb de povești și ne-am liniștit unii altora temerile și îndoielile. Cu ajutorul prietenilor mei, am fost în stare să câștig un nivel de stăpânire asupra gândurilor și emoțiilor mele și am fost în măsură să stau aici pe Noul Pământ.

Când Cei Noi intră în realitatea noastră, ei își dau seama că TOATE gândurile și emoțiile lor sunt împărtășite cu conștiința unității lumii noastre. Această realizare îi sperie adeseori pe cei nou sosiți, care își coboară conștiința înapoi în dimensiunea a treia/patra.

Din cauza acestei situații, mulți dintre noi folosesc orice mijloace posibile găsim pentru a-i învăța pe cei nou sosiți în timp ce ei încă se mai află în dimensiunea a treia. Acesta este motivul pentru care eu am scris direct în calculatorul tău. Noi știm că educația și iubirea sunt cele mai bune căi de a vindeca frica.

Prin urmare, avem multe meditații individuale și de grup pe care le trimitem celor care se pregătesc să se deconecteze de la matricea 3D. O ”meditație individuală” este cea în care corpul trei dimensionalului este singur, dar el este totuși capabil să se acordeze la mintea noastră de grup cinci dimensională. O ”meditație de grup” este cea în care un grup de oameni din dimensiunea a treia fuzionează într-un grup unificat pentru a primi mesaje de la mintea noastră de grup cinci dimensională.

Vedeți voi, Mintea noastră de Grup servește ca o fereastră deschisă sau portal în octavele mai joase ale celei de-a cincea dimensiuni. Adeseori trezirea poate face doar ”jumătatea-drumului” deoarece ei încă mai mențin multe concepte, tradiții și obiceiuri din lungul lor sejur în dimensiunea a treia/patra.

În acest fel adaptarea lor la un concept de viață total diferit poate fi treptată. De asemenea, mulți se bucură foarte mult de această etapă de tranziție deoarece tot ceea ce ne-am dorit în realitatea noastră trei dimensională este instantaneu experimentat în rezonanța mai înaltă a frecvenței de tranziție. Poate avea loc o mare vindecare și mulțumire în acest câmp de energie transmutațional.

Când sunt pregătiți să se mute pe Noul Pământ, ei nu vor mai avea experiențele separării sau limitării care mai apare încă în etapa de tranziție. Oricum, noi nu percepem niciodată o linie sau un prag care să despartă Noul Pământ de Matricea Pământului 3D.

Din punctul nostru de vedere, noi suntem în procesul unei modificări treptate, sau rapide, a gândurilor, sentimentelor, stărilor de conștiință, percepțiilor și a forței creatoare. Ajustarea noastră la această realitate este o continuă aventură, plină de iubire necondiționată, conștiință a unității și de aventuri inter-dimensionale.

Dorim să vă pregătim pentru vizitarea Noului Pământ oferindu-vă videoclipurile de mai jos care vă vor ajuta în deschiderea celui de-al Treilea Ochi al vostru ca să vă puteți expansiona conștiința cât mai mult astfel încât să o puteți face.







Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.