marți, 8 septembrie 2015

Integrare, Introspecție și Curățare – Sanat Kumara


De Jenny Schiltz

Voi, cu toții, tocmai ați început o perioadă de intensă integrare, introspecție și curățare. Înțelegem că acesta a fost unul dintre cele mai grele momente și vă aplaudăm pentru cât de bine v-ați descurcat. Tot ceea ce se petrece vă pregătește pentru saltul evolutiv pe care îl veți face la sfârșitul acestei luni.

Vă cerem să faceți un pas înapoi și să vă uitați la ceea ce s-a petrecut. Ce teme apar? Ce zone/domenii au fost aduse în prim plan pe care ați simțit că le-ați vindecat deja? Este foarte important ca voi să luați act de ele și apoi să treceți conștient dincolo de ele. Dacă simțiți că sunteți blocați într-un tipar comportamental sau de gândire, voi sunteți cei care trebuie ca în mod conștient să alegeți diferit. Cu fiecare pas făcut într-un teritoriu nefamiliar, voi descâlciți programarea care v-a ținut blocați atât de multă vreme. Aceasta nu este o sarcină ușoară deoarece trebuie să fiți pe deplin prezenți și conștienți. Trebuie să vedeți fiecare interacțiune ca și pe o oportunitate de fie a menține cursul, fie a face o alegere diferită. Din momentul în care începeți să alegeți diferit, veți vedea că interacțiunile, relațiile voastre cu ceilalți și cu voi înșivă încep să se schimbe. Veți descoperi mai multă bucurie în lucrurile mici ca o confirmare a faptului că voi într-adevăr creați exact realitatea pe care o doriți.

Mulți se simt frustrați pentru că simt că se învârt în cerc, lucrând pe aceleași probleme din nou și din nou. Înțelegeți că durează destul de mult să descâlciți programările care au fost instilate în voi din momentul în care v-ați născut. Veți vindeca și descâlci fiecare strat de îndată ce sunteți pregătiți să-l conștientizați și vindecați. Făcând acest lucru veți observa cum înțelegerea voastră devine din ce în ce mai profundă în timp ce iubirea voastră față de acest proces crește. Înțelegeți că ceea ce este pregătit pentru a fi expus și lucrat acum nu este decât un strat al unei profunde programări. Nu vă descurajați și nu simțiți că munca voastră este pe degeaba, deoarece fiecare strat pe care îl eliberați face mai mult loc pentru întruparea celui mai înalt aspect al vostru.

Unii dintre voi ați trecut printr-o perioadă de profundă integrare. O fuziune dacă vreți, a sinelor, aspectelor voastre, chiar teme cum ar fi Divinul masculin și Divinul feminin. Unii vor putea descoperi că fuzionează chiar cu aspecte ale sinelui care nu fac parte din experiența voastră pe pământ, acestea vin să vă arate incredibilul vostru potențial și abilitățile multidimensionale. Mulți dintre voi vă simțiți ca și cum ați fi într-o fântână adâncă privind în sus spre lumină, întregul vostru domeniu de referință fiind doar deschiderea de deasupra și ce vine în perspectiva voastră pentru a fi văzut. Ceea ce vă cerem acum este să vă întindeți, să vă eliberați limitările și să vă dați seama că există o întreagă lume în jurul găurii de la fântână. Dar trebuie să credeți acest lucru pentru a-l putea accesa. De fiecare dată când vă eliberați fricile, limitările, credințele care nu vă mai servesc, precum și frica de-a vă iubi pe voi înșivă pe deplin, imaginea/perspectiva de deasupra voastră devine din ce în ce mai apropiată. Voi sunteți cei care dețineți cheia eliberării voastre de întunericul care vă înconjoară. Voi sunteți cei care aveți puterea de a transforma totul în jurul vostru fiind pur și simplu într-o stare de iubire față de tot ceea ce vă înconjoară, și mai ales față de voi înșivă. Iubirea de sine și împuternicirea nu au fost niciodată mai importante decât sunt în acest moment.  

Acesta este motivul pentru care mulți dintre voi ați simțit o reînviere a comportamentelor, gândurilor și tiparelor autodistructive. Acestea nu au loc în lumină și trebuiesc depășite. Trebuie să înțelegeți că ceea ce credeți/gândiți despre voi este ceea ce creați în realitatea voastră exterioară. Acesta este motivul pentru care atunci când vă simțiți bucuroși și fericiți și vă uitați în oglindă, aceasta reflectă către voi această stare. Sunteți capabili să vedeți lumina strălucind direct indiferent de circumstanțe. Unii dintre voi pot simți impulsul de a relua relații vechi sau să se conecteze cu situații care v-au creat durere. Acestea ies la suprafață astfel încât să puteți vedea lecțiile care au fost menite să vi le predea și ca voi să alegeți ceea ce este pentru binele vostru cel mai înalt. Înțelegeți că sunteți la o încrucișare de drumuri, puteți continua să faceți ceea ce ați făcut întotdeauna sau puteți să-i mulțumiți experienței pentru lecțiile pe care le-ați învățat din ea și să alegeți în mod conștient altceva. Alegeți să ieșiți din frică, îndoială, condamnarea de sine și lipsă. Cei care vă simțiți blocați, deveniți un observator și luați notă de modul în care reacționați, simțiți și gândiți în viața voastră de zi cu zi. Dacă este ceva ce vreți să schimbați, trebuie să alegeți în mod conștient să reacționați, simțiți și gândiți altfel. Fiecare pas pe care îl faceți într-o altă direcție este susținut pe deplin de către Univers, așa cum încrederea voastră în voi înșivă crește, așa cresc și oportunitățile care vă stau în față.

Suntem foarte încurajați de progresele care au fost făcute, mulți dintre voi ați încălcat bariera către dimensiunea a 5-a și veți continua mai departe pe măsură ce începeți să fuzionați cu aspectul vostru cel mai înalt. Alții lucrează la curățarea a tot ceea ce nu le mai servește, iar alții de-abia încep să se trezească. Pe măsură ce fiecare dintre voi crește și se schimbă în interior, la fel va face și lumea exterioară care vă înconjoară. Continuați să progresați și să știți că sunteți profund iubiți.

Sanat


Conversație personală cu Sanat Kumara:

Jenny: Simt că am trecut printr-o fază de integrare, de fapt, am simțit schimbarea în această dimineață. Totuși, corpul meu continuă să se curețe profund. Simt ca și cum totul se schimbă și am avut o perioadă grea cu mâncarea.

Sanat: Cureți toxine din forma ta astfel încât să poată avea loc o mai mare activare a corpului de lumină. Aceasta este diferită de curățarea densității care are loc atunci când cineva își schimbă sistemul de credințe și felul în care răspunde în interior. Deși amândouă se referă la densitate, modul în care aceasta este eliberată diferă.

Jenny: Am simțit milă pentru mină însămi când m-am dus din nou la baie imediat după ce am mâncat frunze de struguri umplute și m-am plâns ghizilor mei care mi-au spus că are loc o mare presiune. Că aș fi fost dezamăgită de mine dacă aș fi lăsat lucruri cum ar fi stomacul și problemele alimentare să încetinească impulsul care mi-a fost dat prin aceste valuri masive de energie. Aveau dreptate, aș fi fost dezamăgită, nu sunt tipul care merge încet, așa că mi-am revenit și am fost recunoscătoare pentru ajutorul primit.

Sanat: Înțelegeți că totul este afectat de aceste valuri din ce în ce mai mari. Cum, depinde numai de voi. Imaginează-ți valurile pe o plajă. Cei care opun rezistență la schimbare, dețin frică sau sunt împovărați de disprețul față de sine vor sta în apă și se vor simți loviți și nesiguri pe picioarele lor. Alții se vor apropia de aceste valuri minunate cu bucurie și recunoștință și vor trece prin valuri ca și cum ar avea o placă de surf.

Jenny: Cei care se află pe placa de surf vor simți în continuare valurile de energie?

Sanat: Da, acestea sunt valuri de energie fără precedent care au lovit planeta. Toți le veți simți. Cei care fac cele mai mari curățări fie fizice fie mentale, sunt cei care vor primi cel mai mare impuls. Cât de departe sunteți împinși depinde de abilitatea voastră de a elibera ceea ce a fost curățat în loc de a-l recupera și a-l face parte în continuare din realitatea voastră.

Jenny: Lucrez prin propriul meu corp problemele și mă iubesc total, acesta este cel mai greu lucru pe care l-am făcut vreodată. Simt uneori că mă învârt în cerc și i-am spus acest lucru soțului meu care s-a grăbit să-mi enumere schimbările pe care le vede, creșterea încrederii în mine, în capacitatea mea de a-i iubi mai mult pe alții fără a mă compromite. Am avut un obicei foarte rău de a fi ștergător de picioare și a nu avea grijă de mine. Când mi-a arătat aceste lucruri, am fost în stare să văd schimbările și cât de mult am lucrat.

Sanat: Cea mai importantă și adeseori cea mai grea lecție de trecut și integrat în toate straturile tale este cea a iubirii de sine. Tu ești creatorul hologramei tale, când creăm prin lentila iubirii de sine mai degrabă decât frică, lipsă și disperare, totul în jurul nostru se schimbă. Cea mai importantă sarcină a voastră și adeseori cea mai grea, este să vă vedeți progresul. Faptul de a vă scrie gândurile și nota schimbările vă va ajuta, de asemenea, să-l vedeți.

Sper ca întrebările și răspunsurile mele să vă ajute așa cum m-au ajutat și pe mine. Vă trimit tuturor și mie însămi toată iubirea pe care o putem gestiona. Fiți binecuvântați și primiți vindecare.



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.