vineri, 18 septembrie 2015

Jurnalul # 8 – De UNUL Cu Multe Nume



Noi suntem ACEA

De Suzanne Lie

Lisa și Bruce

După ce Bruce a citit acest mesaj, amândoi au rămas ciudat de tăcuți. Disconfortul care a apărut între ei a devenit atât de evident încât amândoi au început să se simtă inconfortabil. Știau că ar fi vrut să discute despre sentimentele lor, dar fiecăruia îi era teamă să fie el cel care să le aducă în discuție.

”Cred că mama a fost cu mult mai profundă decât am crezut eu”, a spus cu blândețe Lisa. Bruce a răspuns punându-și brațul în jurul Lisei și zicând ”Relația noastră a ieșit de pe traiectoria ei. Cred că este nevoie de ceva mai mult decât un sex fierbinte care să o repună la loc.”

Lisa a zâmbit și și-a așezat capul pe umărul lui. Pentru o bună bucată de vreme au stat în liniște pe canapea. Apoi Lisa a spus ”Aș vrea să citesc următorul mesaj.” În tăcere Bruce i-a dat Lisei Jurnalul și a sărutat-o ușor pe frunte. Cu un zâmbet pe față, Lisa a început să citească.

Jurnalul lui Beverly
02.01.1999

Noi suntem ACEA, întorși pentru a comunica din nou cu tine.
Ai fost în stare să vezi modul în care lumile tale trei și cinci dimensionale sunt conectate?

Simte vibrația înaltă a realității tale cinci dimensionale și trage acea conștientizare în lumea ta trei dimensională. Bun, acum vezi încăperea cinci dimensională din jurul tău. Poți auzi cascada și ciripitul păsărelelor? Vezi și celelalte animale cu care împarți acum camera?

Nici ele nu au nevoie să mănânce sau să elimine și, prin urmare, nu-ți dau de lucru sau să faci vreun efort. Unele dintre aceste animale care se află în camera ta cinci dimensională nu există în lumea ta fizică. Acest lucru este valabil și pentru unele dintre florile și frumoasele culori pe care ele le emană.

În timp ce stai în realitatea ta cinci dimensională, simte cum ți se relaxează umerii și ți se deschide inima. Respirația ta este lentă și ușoară și poți auzi muzica sferelor. Simte iubirea profundă care rezonează la lumea ta. Crede că Iubirea noastră te va ajuta în manifestarea a tot ceea ce dorești.

Acum, ia această simțire și poart-o cu tine de-a lungul întregii tale zile. Acest sine extins este cine ești tu cu adevărat. Porțiunea din tine care pare a fi limitată, separată sau chiar speriată, este o iluzie. Ea nu există.

Știm că este dificil pentru tine să înțelegi că ceea ce tu vezi în prezent a fi sinele tău, este doar o iluzie și NU este SINELE tău adevărat. Așa că, dă-ne voie să-ți explicăm cum este adevărat acest lucru. Vezi tu, voi – voi toți în dimensiunile mai joase – sunteți și aici cu noi în dimensiunea a cincea.

Ați coborât în planul fizic și v-ați speriat. Frica este cea care v-a făcut să uitați. Frica v-a făcut să uitați să credeți că voi sunteți de fapt cinci dimensionali, frica v-a făcut să uitați să vă iubiți pe voi înșivă și să iubiți motivul pentru care ați venit pe Pământul trei dimensional.

Voi toți ați așteptat și v-ați pregătit multe vieți pentru această minunată oportunitate de a fi în stare să vă ridicați în mod conștient conștiința în cea de-a cincea dimensiune – împreună cu ÎNTREAGA PLANETĂ. Ce oportunitate!

Dar, ați uitat cu toții. Și cel mai rău dintre toate, frica v-a făcut să vă rupeți legătura cu sinele vostru adevărat cinci dimensional. Noi, cei din ACEA suntem ”salvamarii” care aruncă colacul de salvare celor care se îneacă în uitarea lor. Prinde acea frânghie. Păstrează legătura.

Du-te acum în viața ta de zi cu zi și PĂSTREAZĂ CONEXIUNEA.
Cu Iubire,
ACEA

Lisa și Bruce

În momentul în care Lisa a terminat de citit acest mesaj, plângea atât de tare încât de-abia mai vedea ce scrie. S-a întors și a văzut că și Bruce plângea. Lisa a pus Jurnalul înapoi pe masă și s-a prăbușit în brațele deschise ale lui Bruce. Au plâns împreună și apoi au râs împreună pentru că plângeau, apoi și-au șters lacrimile și au plâns din nou.

”Wow”, spuse Bruce în timp ce se întindea să ia o batistă de pe masă, ”această experiență este mai intimă decât sexul.”

La această simplă afirmație, Lisa l-a iertat cu totul pe Bruce și i-a spus:

”Plânsul este mai bun decât sexul?” l-a tachinat ea.

”Hei”, l-a tachinat ea, ”tu ești cel care spune asta.”

Bruce a rămas tăcut pentru un moment mai lung și apoi a spus ”Nu vreau să te pierd niciodată.”

Lisa a sărit în picioare și l-a tras pe Bruce înapoi în dormitor. Mult mai târziu s-au întors înapoi pe canapea pentru a vedea comentariul lui Beverly.

Jurnalul lui Beverly

Acest mesaj mi-a fost destinat. Oare mi-a citit ACEA mintea?
Am coborât în această frecvență pentru a fuziona dimensiunile a treia și a cincea.
Am uitat de ce am venit aici.
M-am pierdut atât de mult.
I-am permis conștiinței mele să cadă. (în frecvență n.t.)

Îți mulțumesc ACEA că mi-ai adus aminte de SINELE meu cinci dimensional.
Beverly

05.01.1999

Noi suntem ACEA
Tot ceea ce ai citit despre dimensiunea voastră și despre quadrantul vostru particular de spațiu/timp este adevărat, și mult mai mult. Vezi tu, căderea cortinei este pe cale să aibă loc și toate facțiunile malefice care au participat la experimentul trei dimensional vor să ”ia cât pot” atâta timp cât luarea este încă bună.

În curând, vor fi capabili să stea pe planetă numai dacă pot susține vibrația Iubirii Necondiționate. Nimic din tehnologia și societatea lor nu i-a pregătit pentru acest câmp de energie. Aceia dintre voi care ați căutat să vă curățați și să vă ridicați conștiința ați văzut gradul de pregătire la care forma voastră fizică a trebuit să se supună.

Cu toții ați simțit cât de dificil este să funcționați cu o inimă deschisă. Cu toții ați experimentat cât de provocator este să eliberați armura care v-a protejat inima, și Atma din inima voastră, de pericolele lumii exterioare. Multele avertizări înfricoșătoare sunt importante pentru că o persoană iluminată nu trebuie să se ascundă în negare. Cu toate acestea, nu subestimați puterea Iubirii.

Această putere este mai mare decât orice armă pentru că ea vă permite să vă ridicați vibrația, precum și vibrația a tot ceea ce voi iubiți, deasupra pericolului reprezentat de ORICE forță malefică. Vezi tu, dimensiunea a cincea nu este un loc. Dimensiunea a cincea este o vibrație. Oricine care nu poate susține vibrația cinci dimensională se va întoarce în ”locul” care rezonează cu vibrația sa personală.

De asemenea, oricine i-ar putea face rău altuia nu trăiește în vibrația iubirii, așa că și aceștia vor fi în imposibilitatea de a menține vreo experimentare a celei de-a cincea dimensiuni. Pentru a vă putea menține conexiunea cu realitatea voastră cinci dimensională, trebuie să vă iubiți total și necondiționat FIECARE aspect al sinelui vostru.

Orice parte a sinelui vostru pe care nu o iubiți, conștient sau inconștient, vă coboară vibrația. Prin urmare, cea mai importantă misiune a ta este să continui să-ți amintești că TU ești o ființă de iubire. Apoi, testează acea iubire în fața fricii și adună toate informațiile pe care simți că trebuie, fără frică.

Testează-ți abilitatea de a cunoaște adevărul fără să te sperii. Ne vom îndeplini Misiunea Divină ca UNUL. Vezi acum faptul că individualitatea totală poate cauza o mare cruzime. Cu toate acestea, grupul total, sau mintea stup, poate face același lucru. Ca și în cazul tuturor nivelelor realității, ”în-între-ul” sau ”punctul de echilibru” este Calea către Acasă.

Amintește-ți că timpul este o iluzie. Începe să-ți schimbi gândirea în ”timpul” ACUM cinci dimensional. Cu alte cuvinte, începe să-i permiți sinelui tău să depășească timpul și să trăiască în ACUM. În ACUM nu există nici o grabă deoarece nu există nici o programare viitoare. Nu există oboseală pentru că nu există nici un efort din trecut.

Există numai ACUM-ul în care ești calmă, liniștită și veselă. Acordă-ți un moment în ACUM pentru a simți calmul, a simți pacea și a simți bucuria. În acel moment, timpul nu trece mai departe și trecutul nu îți afectează conștiința. Când ești în această stare poți trage cu ochiul în conștiința cinci dimensională. Vezi lumea cinci dimensională din jurul tău și simte cât de diferită este.

Simte-ți forța creatoare în timp ce alegi să TRĂIEȘTI acea realitate pe care o creezi ACUM.

Lisa și Bruce

În acest punct Lisa a devenit foarte tăcută. A pus Jurnalul deschis pe masă în fața lor și s-a întors către Bruce. ”Eu nu simt că mi-aș crea vreo realitate. Ba mai degrabă, simt că am lăsat realitatea să mă creeze pe mine. M-am simțit atât de singură și de singuratică. Bruce, ce s-a întâmplat cu noi? Nu obișnuiam să fim fericiți?”

Bruce a încercat să se uite în ochii lui Lisa, dar n-a putut să o facă. În schimb și-a pus privirea în pământ și a spus, ”Știu că nu ai fost fericită, dar nu mi-am putut da seama ce să fac pentru tine. Ai fost atât de distantă, de parcă nu m-ai mai fi iubit.”

”Oh, Bruce, eu chiar te iubesc. Pe mine însămi nu mă iubesc. Îmi dau seama că am dat atât de mult vina pe mama și am crezut că ei nu-i pasă de mine. Dar apoi i-am tratat pe copiii noștri așa cum m-a tratat și ea pe mine. Ea era întotdeauna distrasă, ca și cum eu nu aș fi fost suficientă pentru ea. Cred că le-am făcut același lucru copiilor noștri și ție. De asta ai fost cu Carol?”

Pentru un timp îndelungat Bruce a rămas foarte tăcut. În cele din urmă a spus ”Cred că dacă este să ne creăm ”pământul nostru cinci dimensional”, orice ar însemna asta, trebuie să începem prin a fi cinstiți. Jur că am fost o singură dată cu ea și că eu am fost cel care a pus capăt.”

Lisa era foarte tăcută. Era surprinsă de faptul că nici măcar nu era furioasă. De fapt, era aproape ușurată că cel puțin a apreciat corect lucrurile. De ce nu era furioasă sau nu plângea?

”De ce nu ești furioasă sau nu plângi?” a întrebat Bruce.

Lisa a zâmbit și i-a răspuns, ”Tocmai mă gândeam la același lucru. Cred că din cauza faptului că mi-am dat seama de ceva, sunt aproape ușurată. De asemenea, dacă am fi fost atât de apropiați pe cât am fost în ultimele zile, nu cred că ai fi fost cu Carol.”

”Nu,” spuse Bruce, ”asta nu-i o scuză. Nefericirea mea nu este un motiv de a fi necredincios. Am fost laș. În loc să mă confrunt cu tine, am luat modul de gândire al lașului că nu mă mai iubești. Ba mai rău, m-am comportat ca și cum nu te-aș mai iubi. Dar eu te iubesc. TE IUBESC!” spuse el în timp ce o apucă pe Lisa și o trase aproape de el. Amândoi au început să plângă, lucru care i-a făcut apoi pe amândoi să râdă. În același timp ochii lor au căzut pe următoarea frază din Jurnal.

Jurnalul lui Beverly

CALM – PACE – BUCURIE – IUBIRE

Simte puterea acestor cuvinte și încorporează-le în conștiința ta.

Calm – Vezi în fața ta un iaz perfect liniștit și soarele răsărind din spatele lui. Acest iaz este viziunea Calmului pe care îl poți simți.

Pace – se simte ca o pădure dimineața plină de flori de câmp ce strălucesc printre copaci. Asta este Pacea pe care o poți simți.

Bucuria – este sentimentul copilului tău interior ce râde la multele descoperiri noi ale vieții. Acest copil aleargă de-a lungul unui câmp frumos împreună cu un animal micuț și păsări care îi arată calea. Asta este Bucuria pe care o poți simți.

Iubirea – se simte ca o pătură călduroasă care este înfășurată strâns în jurul tău în timp ce ești ținută în brațe de cineva iubit. Aceasta este Iubirea pe care o poți simți.

TU ești realitatea pe care tu o creezi! 

La revedere acum. Vom reveni când ne chemi.
ACEA

Lisa și Bruce

”Crezi că putem face această muncă?” a întrebat Lisa.

”Dacă putem crea o nouă realitate, poate că putem crea o căsnicie fericită,” a răspuns Bruce.

A doua zi Lisa se trezi când era încă întuneric afară și se strecură încet din pat. Ceva o deranja, dar nu putea să-și dea seama ce. Știa că acel ceva nu avea legătură cu Bruce. Avea legătură cu ea. Acum că secretul lui Bruce era dezvăluit, își ceruse iertare și fusese iertat, de ce era încă atât de mânioasă?

Acum că putea să-și vadă ”adevărata mamă” pe care a vrut întotdeauna să o cunoască, de ce era atât de mânioasă? Apoi s-a gândit la copiii ei. Din momentul în care și-a iertat mama, s-a trezit dându-și seama că și ea la rândul ei a fost o mamă foarte rea. Și-a abandonat copiii cu mult mai mult decât a făcut-o mama ei cu ea.

Trebuia să-și vadă copiii! Trebuia să meargă acasă și să-și vadă copiii. Nu-și va mai transfera rolul parental asupra soțului ei sau a mamei soțului ei. Ea trebuia să fie mama – chiar ACUM – astăzi. Trebuia să conducă până acasă și să-și vadă copiii, dar ce se întâmplă cu mama ei? Dacă se întoarce acasă și nu este nimeni care să o aștepte?

Poate că Bruce ar putea să stea aici în acest sfârșit de săptămână, iar ea s-ar putea întoarce acasă să-și vadă copiii și apoi să revină când mama lui ar putea sta cu copiii. De fapt, și-a dat seama brusc, ar fi vrut să-și vadă copiii singură. Avea nevoie să fie singură cu copiii. Avea nevoie să-i țină în brațe, să-i sărute și să-i iubească așa cum nu o făcuse de prea multă vreme.

”Trebuie să ne întoarcem astăzi, deoarece mama trebuie să plece mâine, spuse Bruce, care apăru în tăcere în spatele ei. Când i-a văzut fața Lisei, a întrebat ”Ce s-a întâmplat? Te simți bine?”

Lacrimile au început să curgă pe fața Lisei fără ca ea să le poată opri. Ar fi vrut ca Bruce să știe că nu are legătură cu el, așa că s-a ridicat, s-a dus la el, l-a îmbrățișat și a început să suspine la pieptul lui. Complet liniștit, Bruce a continuat să o țină în brațe în timp ce ea plângea.

”Este vorba despre copii, nu-i așa?” șopti Bruce.

Lisa s-a tras înapoi și l-a privit pe Bruce în ochi ”Ești o Sămânță Stelară. Cum ai știut asta?”

”Acum că vinovăția mea s-a lămurit, nu mai trebuie să mă gândesc că ești supărată doar din cauza mea. De asemenea, cred că-ți este greu să-ți mai acuzi mama după ce ea a fost atât de sinceră și de vulnerabilă cu tine.”

”OK”, zâmbi Lisa, ”cred că te plăceam mai mult când erai doar un simplu om.”

”Serios, ” spuse Bruce nedându-i voie să-l împingă de lângă ea, DIN NOU, ”de ce plângi?”

Lisa își acordă un moment pentru a se pregăti, deoarece nu era sigură că răspunsul, care îl avea, era răspunsul complet. El fusese atât de sincer cu ea încât merita să-i spună adevărul.

”Motivul cel mai important sunt copiii,” începu Lisa, ”Dar am petrecut atât de mult timp din viața mea judecându-mi mama, iar acum eu mi-am abandonat complet copiii. Știu că nu asta este tot ceea ce mă deranjează, dar cred că nu pot descoperi ce mai este până când nu rezolv problema cu opiii. Trebuie să mă întorc și să-i văd.”

”Minunat” spuce Bruce. ”Să mergem.”

”Nu Bruce, trebuie să-i văd singură. Și mai am nevoie ca tu să stai aici dacă cumva mama mea se întoarce. Poți să mă apelezi pe Skype și să-mi citești părțile care urmează din Jurnal când copiii merg la culcare. Știu că asta sună nebunește, dar am nevoie de cele patru ore de condus singură ca să mă gândesc. Îi voi trimite la școală luni și voi aștepta până sosește mama ta.”

”Îți dai seama că mă lași din nou complet pe dinafară? Ceea ce am făcut cu Carol nu a fost în regulă, dar eram atât de singur. Nu ai fost niciodată cu ”cu” mine, ci doar lângă mine.”

”Da, am înțeles asta acum și nu mai sunt supărată pentru ceea ce s-a întâmplat. Dar am nevoie de puțin timp în care să fiu singură cu copiii și nici nu-mi pot abandona mama. Am nevoie să fii aici dacă cumva se întoarce. Va fi atât de fericită dacă eu sunt cu copiii și tu ești aici. Știi cât de mult te-a iubit întotdeauna.”

”Da, știu. Mai știu și că asta te făcea geloasă”, cugetă Bruce.

”Da, da”, spuse Lisa. ”Este momentul să mă studiez profund. Am nevoie de ajutorul tău. Mama ta se va întoarce luni, iar eu am să mă întorc aici la tine. Te rog, lasă-mă să fac asta.”

”Vei pleca și vom vorbi pe Skype și vom citi Jurnalul împreună. Eu pot ca doar să citesc și tu poți să asculți. Și apoi pot să le spun și eu noapte bună copiilor.”

”Da”, spuse Lisa, încercând să-și suprime gelozia. ”Asta este o idee bună. Ne ducem la restaurant, ca iubiții care am devenit, și apoi eu voi pleca. În regulă?”

”Și dacă trișez și citesc mai departe Jurnalul?” o tachină Bruce.

Lisa l-a sărutat moale, plină de iubire pe Bruce și s-a dus la baie să facă un duș.

Bruce a rămas exact unde era pentru ceea ce părea a fi foarte mult timp. Ceva se întâmpla cu el. Jurnalul care o schimbase atât de mult pe Lisa, îl schimbase și pe el. Adevărul este că și el și-ar fi dorit să fie singur. Cine era această nouă persoană pe care o simțea în el? Când s-a întors în dormitor ca să se îmbrace, a văzut ceva ce părea a fi o foaie din Jurnal.

Lisa pusese acea pagină pe pat cu un lipicios nu-ți spun, ”Putem vorbi despre asta la restaurant.” A văzut că pagina fusese îndoită ca și cum Lisa ar fi ascuns-o de el. Când a citit nota a înțeles și de ce. Știa și că i-a câștigat încrederea, dar nu era sigur că și merita.

Când Lisa a ieșit din baie înfășurată în halatul în care acea notă fusese tot timpul, Bruce spuse ”Pot acum să părăsesc acel serviciu pe care-l urăsc atât de mult?”

Lisa a lergat la el și și-a aruncat brațele în jurul gâtului său. ”Îmi pare atât de rău că ți-am ascuns asta. Mă poți ierta?”

”Întotdeauna!” șopti Bruce.

Mult mai târziu, în timp ce se îndreptau spre restaurant, Lisa spuse ”Te-am ignorat. Dar în același timp m-am ignorat și pe mine.”

”Și eu”, șopti Bruce clătinând din cap.

Lisa se ridică din pat înainte de ivirea zorilor, se îmbrăcă, îl sărută pe Bruce pe frunte și plecă spre casa lor. Bruce se comportă ca și cum ar mai fi dormit încă, dar era treaz de ore întregi. Simțea că era ceva în Jurnal ce ar fi trebuit să citească, ceva ce să-l ajute să se orienteze.

Nu mai putea aștepta până seara, dar putea să citească din nou împreună cu Lisa. Își trase pe el niște pantaloni, un tricou, își făcu o cafea instant și luă Jurnalul. Când a trecut la următorul articol a văzut că era un alt mesaj de la ACEA.

Jurnalul lui Beverly
27.01.1999

Noi suntem ACEA, veniți să-ți spunem mai multe despre forțele care ți se opun. Aceste forțe sunt cei care te-au făcut să te simți ca și cum ai fi ”rea” dacă nu reușești să-ți păstrezi angajamentul față de vechile structuri ale vieții tale fizice lumești. Nu uita că există un alt angajament pe care voi toți ați jurat să-l respectați. Acest angajament este cel pe care vi l-ați luat față Sinele vostru Mai Înalt înainte de a intra în forma voastră fizică.

Ați făcut legământul de a nu uita cine sunteți cu adevărat. Ați promis că vă veți aminti adevăratul vostru sine multidimensional în timp ce încă vă purtați corpul vostru trei dimensional. Acesta a fost, într-adevăr, un angajament imens și toate responsabilitățile vieții voastre trei dimensionale păreau adeseori să stea în calea împlinirii promisiunii pe care ați făcut-o.

Acum tu îți ții primul tău legământ de a-ți aminti adevăratul tău Sine. Cu toate acestea, pentru a face acest lucru, ai o perioadă dificilă în re-organizarea vieții tale astfel încât să-ți poți îndeplini responsabilitățile fizice fără ca acestea să stea în calea primului tău angajament. S-ar putea să simți că există anumite forțe aflate dincolo de controlul tău care te opresc să obții suficientă claritate pentru a merge mai departe.

Cu toate acestea, dacă îți respecți primul angajament, care este să-ți amintești că tu ești o ființă multidimensională care a venit în dimensiunea a treia pentru a învăța și a servi, îți vei asuma în mod automat o mai mare responsabilitate pentru viața pe care tu o creezi.

Din conștiința ta trei dimensională, este dificil să-ți asumi responsabilitatea pentru ÎNTREAGA viață pe care ai creat-o pentru că există puțină validare în viața ta exterioară cum că ești cu adevărat multidimensională. În consecință, este mult mai ușor să crezi că ești ”doar trei dimensională”.

Îți spunem ACUM că trebuie să înveți să ai totală încredere în propria ta ghidare interioară atunci când aceasta îți aduce aminte că tu ești multidimensională. Ne dăm seama că ceea ce noi îți cerem este dificil, așa cum ne dăm seama că lumea ta te-a învățat să ”te potrivești în/la” mai degrabă decât să ”cauți adevărul”. Este o sarcină grea să mergi în interior ca să-ți găsești SINELE într-o lume în care locuitorii sunt instruiți să-i urmeze pe alții.

Cu toate acestea, când îți începi procesul prin a crede că tu EȘTI o ființă multidimensională și că tu EȘTI cea care îți creezi viața, devine mai ușor să-ți eliberezi frica. Dacă crezi că altcineva sau altceva îți crează viața și că tu trebuie să ”îi” urmezi, este aproape imposibil să te eliberezi de frică.

Știm că dacă tu crezi că ești victima altora, nu vei simți că tu ești cea care își controlează viața. Aceasta este o situație FOARTE înfricoșătoare. Secretul este să eliberezi judecata. Eliberează judecarea altora precum și a ta însăți. Dacă crezi că o problemă este din ”vina” ta, te vei simți, de asemenea, vinovată și rușinată.

Dacă, în schimb, îți asumi responsabilitatea pentru acea situație, te vei simți împuternicită. Ba mai mult, odată ce nu te mai judeci, nu vei mai simți nevoia de a-i judeca pe alții. Odată ce crezi că tu îți creezi viața, atunci, potrivit primei reguli a manifestării, tu îți creezi propria ta viață!

Tu, și cu Sufletul tău, alegeți problemele care să creeze situații care să permită ca fricile tale ascunse să fie aduse la suprafața conștiinței tale și să fie eliberate. Frica trebuie înlăturată din conștiința voastră pentru ca voi să vă puteți respecta Primul Angajament.

Când fiecare dintre voi își poate aminti că este o ființă multidimensională care vizitează dimensiunea a treia pentru a-și încheia destinul, veți putea să faceți față fiecărei situații fără să mai cădeți în ghearele fricii. Eliberați de frică, veți fi în măsură să eliberați fiecare ”problemă” și să treceți în următoarea fază a inițierii voastre.

Da, sunt multe faze, dar veți învăța să faceți față fiecărui pas din procesul vostru în mereu prezentul ACUM. Da, într-adevăr există forțe exterioare care vor să interfereze cu progresul vostru. Știm că mulți dintre voi nu vă cunoașteți puterea și nu puteți înțelege cum ați putea fi o amenințare pentru cineva. Dar adevărul este că sunteți.

Nu sunteți o amenințare acum, dar realitatea voastră viitoare poate fi. Voi constituiți grupurile inițiale care au introdus conceptul de conștiință/conștientizare multidimensională. Acest concept va elibera în mare măsură masele din cătușele uitării lor.

Voi ați stabilit o conexiune conștientă cu sinele voastre mai înalt dimensionale și cu alte ființe care locuiesc în dimensiunile mai înalte. Din momentul în care majoritatea omenirii poate face acest lucru, ei vor vedea lucrurile așa cum le vedeți voi. Atunci forțele care sunt acum la putere nu vor mai avea nici o influență asupra maselor. La ce bun să guvernezi când nu ai peste cine guverna?

În Iubire Necondiționată
ACEA

Lisa și Bruce

Bruce nu putea să creadă ceea ce tocmai citise. Chiar dacă mesajul era din 27.01.1999, el era exact ceea ce Bruce avea nevoie să audă. El s-a comportat ca și când părăsirea locului său de muncă ar fi fost o glumă, dar adevărul era că acest loc de muncă amorțirea-minții îl înnebunea.

Se întreba dacă ar fi trebuit pur și simplu să renunțe singur la el, sau să-i spună Lisei că plictiseala de la locul lui de muncă a fost motivul principal pentru care a înșelat-o. NU, a decis el, ea era OK cu asta acum, așa că ar fi fost mai bine să lase lucrurile așa cum erau. Dar trebuia să recunoască față de el însuși că dacă nu ar fi găsit o mai mare provocare în cariera sa, ar fi căutat-o în patul unei femei. Categoric nu ar fi putut să-i spună acest lucru Lisei. Dar ea tocmai îi spusese să părăsească locul de muncă pe care îl ura.

”Destul cu gânditul”, își spuse Bruce. ”Trebuie să alerg una. Acest cartier este chiar unul frumos, iar această zonă pare a oferi niște oportunități mai bune. Am să-mi iau la mine ceva bani de-o cafea și un ziar după alergarea mea, ca să văd cam care-i piața forței de muncă pe aici.”

În acea seară Bruce le-a spus noapte bună copiilor prin Skype. Lisa i-a pus pe fiecare în pat și a dus calculatorul la patul fiecăruia dintre ei astfel încât Bruce să le poată spună noapte bună fiecăruia în parte. Apoi a luat calculatorul la ea în pat ca să poată vorbi singură cu el.

Lisa a avut atât de multe de spus despre condusul ei singură și despre ziua ei cu copiii, iar Bruce i-a spus că a luat un ziar local pentru a verifica locurile de muncă din acea zonă. Au râs, au povestit și au făcut planuri ca și cei mai buni prieteni care au devenit în cele din urmă.

După ce Bruce i-a citit Lisei introducerea pe care o citise și singur, au râs ca și cum ar fi fost la fața locului dându-și seama cât de mult le lipsește să doarmă împreună.

”Nu este vorba despre sex, este vorba despre intimitate. Asta înseamnă că da, sexul este minunat, dar sunt surprins să-mi dau seama cât de mult îmi place să fiu prietenul tău”, recunoscu Bruce.

Lisa a râs, și a plâns, și i-a spus cât de tare este și ea de acord. În cele din urmă și-au trimis unul altuia sărutări de noapte bună, au închis calculatoarele și s-au dus fiecare în patul lui. În dimineața următoare amândoi s-au trezit a fi singuri, dar având aceiași amintire de a fi fost într-un avion imens. De fapt, era prea mare pentru a fi fost avion. A fost o Navă Stelară?

Luni seara târziu, când Lisa s-a întors în sfârșit, au râs, au vorbit și s-au dus să ia o cină târzie. ”Cât de romantic este asta?” a întrebat Lisa și-l sărută înainte să intre în restaurant. În acea noapte au ignorat din nou Jurnalul. Au început să-și găsească propria lor viață și au devenit mai puțin interesați de viața mamei lui Lisa.

În acea noapte au visat din nou că sunt în avion/navă. Numai că acest vis a inclus-o și pe Beverly, sau pe cineva care semăna cu Beverly. În dimineața următoare au decis să se întoarcă la Jurnal pentru a găsi mai multe răspunsuri. Au deschis Jurnalul la pagina următoare, care începea cu un alt mesaj de la Beverly.


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.