sâmbătă, 26 septembrie 2015

Care Realitate este Realitatea Adevărată




De Suzanne Lie

Arcturienii vor să aud ceea ce ei îmi spun, să traduc și să vă transmit vouă. Ei ne arată cum să împărtășim tot ceea ce am învățat. Acesta este modul în care mesajele sunt trimise afară în realitatea noastră în expansiune. Prima dată le primim și apoi le împărtășim. În acest fel, ne îndeplinim însărcinarea pe care ne-am ales-o înainte de a ne lua acest vehicul pământesc.

Pe măsură ce îndeplinim ceea ce ne-am oferit voluntar să facem înainte de a ne lua această formă, ne vom aminti cum să ne transmutăm conștiința astfel încât să fim pe deplin conștienți de frecvențele noastre mai înalte în timp ce ne purtăm încă vehiculul pământesc. În acest fel, toate ”problemele noastre 3D” care ne-au provocat cândva dificultăți trei dimensionale transmută în expresiile lor mai înalt dimensionale. Da, până și problemele noastre sunt ”multidimensionale”.

Din momentul în care recunoaștem că acesta este ACUM-ul pentru a elibera orice ”probleme vechi”, noi le putem trimite Iubire Necondiționată și să le ardem cu Focul Violet. Ne dăm seama, de asemenea, că aceste ”probleme” sunt nenumărate forme gând, amintiri, mirosuri și imagini pe care le-am stocat în mintea noastră inconștientă. Când intrăm în disponibilitatea noastră de a ne ”elibera” problemele, ele încep să-și facă apariția în viața noastră de zi cu zi.

Acesta este momentul în care devenim conștienți de ceea ce ne-a împiedicat să fim cea mai pură expresie a sinelui nostru. Aceste ”probleme” sunt, de fapt, amintiri ale sinelui nostru. Unele dintre ele sunt din această realitate, iar unele dintre ele sunt din alte realități.

Oricum, ele toate sunt revelate ACUM pentru că noi ne-am oferit voluntar să ne mutăm percepția noastră conștientă a SINELUI în conștiința noastră cinci dimensională. Procesul mutării în conștiința noastră cinci dimensională este ca și săritul pe o trambulină. La început nu poți să sari foarte înalt.

Dar, pe măsură ce construim un impuls sărim un pic mai sus și apoi mai jos, mai sus și apoi mai jos. În acest fel intrăm în stări de conștiință mai înalte pentru a avea aceste experiențe minunate. Dar apoi, când ne întoarcem la conștiința noastră de bază, aceasta este mai joasă pentru că noi ne-am extins gama percepțiilor.

Prin ridicarea în sinele nostru patru/cinci dimensional, ne amintim și ne percepem sinele noastre trei și patru dimensionale dintr-o perspectivă mai înaltă. Din această perspectivă mai înaltă și mult mai detașată ne vizualizăm toate întrupările noastre fizice ca realități paralele, alternative și simultane în această linie temporală sau în altele.

Din perspectiva noastră mai înaltă, noi putem, de asemenea, observa toate câmpurile de energie pe care le-am lăsat pe Pământ și care mai plutesc încă în jurul zonelor de habitat trei și patru dimensionale ale lui Gaia. Din această perspectivă mai înaltă mai putem observa și modul în care gândurile și emoțiile noastre au o mare putere.

Ne este tuturor destul de clar faptul că conștiința noastră se expansionează pentru că noi percepem realitatea într-un mod diferit de felul în care am făcut-o în vreo întrupare, indiferent de câte vieți ne-am fi luat într-un vehicul pământesc 3D. Prin urmare, noi știm că ceva unic se petrece în acest ACUM.

Aceia dintre noi care sunt primii care își dau seama că această viață este cu adevărat unică și specială, sunt cei care s-au oferit voluntar să fie Trezitorii. Ne-am oferit voluntar să trezim atât de mulți oameni câți putem. Am ales să servim asemeni Prințului din Frumoasa Adormită în care noi trimitem ”sărutul” iubirii noastre necondiționate altora.

Pentru că noi am experimentat acest ”sărut” al iubirii de la SINELE nostru mai înalt, sinele nostru fizic este în stare să treacă dincolo de conceptul celei de-a treia/patra dimensiuni în frecvența în care NU există nici o diferență între ”aici și acolo” și nici o diferență între Cer și Pământ, tu și eu sau persoană și planetă.

Când nu există nici o diferență/decalaj între ”în-între” nu există separare. Deoarece știm că nu există separare, știm că nu există viață sau moarte. Există numai creație. Din faptul că ne dăm seama de marea noastră putere de ”creație” vine cea mai mare responsabilitate a noastră.

Cum ar fi dacă noi toți am ȘTI că noi chiar ne-am creat fiecare parte a vieții noastre?
Cum s-ar schimba viețile noastre?
Ne-am iubi necondiționat creațiile sau le-am judeca?

Pentru a fi siguri că nu ne judecăm pe noi înșine, trebuie să ne amintim să ne oferim nouă înșine Iubire Necondiționată și Focul Violet. Asta înseamnă să ne spunem:

”Îmi Iubesc Necondiționat sinele și mă scald în gloria Focului Violet”

Trimițându-ne în mod constant acest mesaj, vom fi în măsură să ne amintim că fiecare amintire ne oferă oportunitatea de a ne transmuta viața, realitatea și toate creațiile noastre. În fiecare moment avem șansa să transmutăm toate formele gând pline de frică, furie, pierdere și/sau tristețe pe care le-am creat în toate întrupările noastre.

Aceste întrupări pot fi în dimensiunea a treia sau a patra. Dar, înainte de a ne putea aminti pe deplin sinele, trebuie să ne amintim cum NOI, ca sinele nostru multidimensional, ne-am oferit voluntar să ne luăm un vehicul pământesc pentru a o ajuta pe Mama Gaia.

Prin această realizare, conștiința noastră se expansionează din ce în ce mai mult în dimensiune a cincea unde NU există separare și NU există judecată. În dimensiunea a cincea nu există nici măcar o judecată legată de faptul că această viață a fost una bună sau această viață a fost una rea. Din perspectiva noastră mai înaltă, noi suntem conștienți că toate viețile noastre 3D sunt holograme pe care noi le-am creat, noi am jucat în ele, noi am pierdut sau noi am câștigat.

Acesta este ACUM-ul pentru a ne Iubi pe noi înșine pentru că am jucat în această hologramă, să ne dăm seama de tot ceea ce am câștigat și să spunem

”În regulă, acum mergem Acasă. Aceasta a fost o hologramă interesantă.”

Cu toate acestea, aceasta este cea mai importantă parte a călătoriei noastre acasă.

În timp ce ne deconectăm de la hologramă ne dăm seama că ”ACEASTA este partea vieții noastre care este REALĂ”

 Link către înregistrarea în limba engleză a întâlnirii de la Echinocțiul din acest an


Traducere Monica Poka



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.